Ο χρήστης dstou έγραψε:
Πάντως σε θέματα μεγέθους και κυβικών, το more είναι πάντα αρνητικός παράγοντας στην πόλη.
Εγώ για το Μάζντα 3 θα σκεφτόμουν πάλι το χατς και θα έβαζα και στην εξίσωση και τον γκιΑούρις, αν και αμφότερα έχουν 350 λίτρα μπαγκάζ.
Εναλλακτικά, το Οκτάβια σε θέματα άνεσης, πορτμπαγκάζ και μικρών κυβικών (1.200 ΤΣΙ) σκίζει, ενώ από αξιοπιστία είναι άνετα μέσος όρος. Οικονομικά από κατανάλωση, τέλη, ασφάλιστρα, τιμή/ευκολία μεταπώλησης είναι αρκετά καλό. Σου απαντάω με βάση τι φέρεται να σε ενδιαφέρουν σύμφωνα με το αρχικό ποστ, και όχι τι μου αρέσει εμένα.Τα περισσότερα εξ αυτών έχουν εξάρια σαζμάν και τα 120-130 τα έχουν με 2.5000 σαλ., μην σε προβληματίζει ο θόρυβος ή αν πιέζεται το μοτέρ. Χαλαρουίτα το πάει.
Γενικά μην φορτώνεσαι εύκολα μέγεθος και κυβικά γιατί είναι διαρκή μειονεκτήματα στην Αθήνα. Ας είμεθα ρεαλισταί, του Μάζντα του λείπει ένας μικρός κινητήρας, όλοι οι άλλοι τον προσφέρουν.
Καλησπέρα,
επειδή ένα απο τα υποψήφια προς αγορά αμάξια είναι και για μένα το civic θά ήθελα να ρωτησω το εξης:
ο 1200tsi στο skoda (octavia ή yeti) είναι πιο οικονομικός και πιο αποδοτικός απο της honda?
ευχαριστώ