Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FERRARI 360 MODENA & PORSCHE 911 TURBO
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FERRARI 360 MODENA & PORSCHE 911 TURBO
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    30
    81
    144
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xristos69 last edited by

      Ο χρήστης migf1 έγραψε:

      αγοράζοντας την PORSCHE παίρνεις αυτοκίνητο. με την FERRARI αποκτάς το όνειρο,τον θρύλο,την φαντασιωση.Δεν υπάρχει στον κόσμο πιο μυθικό και ποθητό αυτοκίνητο απο μια FERRARI.

      ?????????????

      Ο νοων νοήτω.Οι άλλοι μένουν με την απορία.

      Χμμμ... ενδιαφέρουσα τοποθέτηση (και μάλιστα εις διπλούν). Ιδιαίτερα η απολυτοσύνη της και η αυθαίρετη εκπροσώπηση άποψης των απανταχού φίλων της αυτοκίνησησης.

      το οτι η Ferrari αποτελεί σαν όνομα και μόνο αντικείμενο πόθου, πέρα απο ψυχρά νούμερα επιδόσεων,ίππων κτλ σε σχέση με τους ανταγωνιστές αποτελεί νομίζω μια άποψη που αξίζει κάποιος να την αναφέρει. Ο αντίλογος όμως μόνο με την χρήση δεκατριών ερωτηματικών (????????????) σαν απάντηση αυτής της άποψης δεν νομίζω να αποτελεί κίνητρο για συζήτηση.

      Στο θέμα μας τωρα δεν με ενδιαφέρει αν μια PORSCHE ή μια Mc Laren F1 ειναι πιο γρήγορες ή πιο ανώτερες τεχνολογικά απο την Modena.
      Γιατί?
      Γιατί η Porsche ειναι η σύζηγος και η Ferrari η ερωμένη.Γι αυτό!
      Και αυτό για μένα αποτελεί άποψη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        obelix last edited by

        FERRARI

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          migf1 last edited by

          Ο χρήστης xristos69 έγραψε:

          το οτι η Ferrari αποτελεί σαν όνομα και μόνο αντικείμενο πόθου, πέρα απο ψυχρά νούμερα επιδόσεων,ίππων κτλ σε σχέση με τους ανταγωνιστές αποτελεί νομίζω μια άποψη που αξίζει κάποιος να την αναφέρει.

          Αξίζει και να στηρίξει κανείς την άποψη που εκφράζει, ιδιαίτερα σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό. Επίσης αξίζει να αναφέρει ότι πρόκειται για προσωπική του άποψη αντί να την παρουσιάζει σαν τετελεσμένο γεγονός γενικευμένης αποδοχής.

          Ο αντίλογος όμως μόνο με την χρήση δεκατριών ερωτηματικών (????????????) σαν απάντηση αυτής της άποψης δεν νομίζω να αποτελεί κίνητρο για συζήτηση.

          Τα συνεχόμενα ερωτηματικά στα φόρουμς εκφράζουν απορία (πώς, πού και γιατί). Το αν αποτελούν ή όχι κίνητρο για συζήτηση είνια καθαρά θέμα διάθεσης (κάτι ανάλογο δηλαδή του 'ο νοών νοήτω. Οι υπόλοιποι μένουν με την απορία', το οποίο μάλιστα είνια και ειρωνικό... κάτι που ΔΕΝ είναι τα ερωτηματικά).

          Στο θέμα μας τωρα δεν με ενδιαφέρει αν μια PORSCHE ή μια Mc Laren F1 ειναι πιο γρήγορες ή πιο ανώτερες τεχνολογικά απο την Modena.
          Γιατί?
          Γιατί η Porsche ειναι η σύζηγος και η Ferrari η ερωμένη.Γι αυτό!
          Και αυτό για μένα αποτελεί άποψη.

          Και πως τεκμηριώνεται αυτή η άποψη?

          Διότι όπως καταλαβαίνεις, όσο εύκολα παρουσιάζεις εσύ ατεκμηρίωτα τη Φεράρι ως το απόλυτο, μπορεί εξίσου ατεκμηρίωτα κάποιος άλλος να παρουσιάσει ομοίως την Πόρσε, κάποιος άλλος τη Λότους και κάποιος τρίτος τη Μερσέντες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • X
            xristos69 last edited by

            Ο χρήστης migf1 έγραψε:

            το οτι η Ferrari αποτελεί σαν όνομα και μόνο αντικείμενο πόθου, πέρα απο ψυχρά νούμερα επιδόσεων,ίππων κτλ σε σχέση με τους ανταγωνιστές αποτελεί νομίζω μια άποψη που αξίζει κάποιος να την αναφέρει.

            Αξίζει και να στηρίξει κανείς την άποψη που εκφράζει, ιδιαίτερα σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό. Επίσης αξίζει να αναφέρει ότι πρόκειται για προσωπική του άποψη αντί να την παρουσιάζει σαν τετελεσμένο γεγονός γενικευμένης αποδοχής.

            Ο αντίλογος όμως μόνο με την χρήση δεκατριών ερωτηματικών (????????????) σαν απάντηση αυτής της άποψης δεν νομίζω να αποτελεί κίνητρο για συζήτηση.

            Τα συνεχόμενα ερωτηματικά στα φόρουμς εκφράζουν απορία (πώς, πού και γιατί). Το αν αποτελούν ή όχι κίνητρο για συζήτηση είνια καθαρά θέμα διάθεσης (κάτι ανάλογο δηλαδή του 'ο νοών νοήτω. Οι υπόλοιποι μένουν με την απορία', το οποίο μάλιστα είνια και ειρωνικό... κάτι που ΔΕΝ είναι τα ερωτηματικά).

            Στο θέμα μας τωρα δεν με ενδιαφέρει αν μια PORSCHE ή μια Mc Laren F1 ειναι πιο γρήγορες ή πιο ανώτερες τεχνολογικά απο την Modena.
            Γιατί?
            Γιατί η Porsche ειναι η σύζηγος και η Ferrari η ερωμένη.Γι αυτό!
            Και αυτό για μένα αποτελεί άποψη.

            Και πως τεκμηριώνεται αυτή η άποψη?

            Διότι όπως καταλαβαίνεις, όσο εύκολα παρουσιάζεις εσύ ατεκμηρίωτα τη Φεράρι ως το απόλυτο, μπορεί εξίσου ατεκμηρίωτα κάποιος άλλος να παρουσιάσει ομοίως την Πόρσε, κάποιος άλλος τη Λότους και κάποιος τρίτος τη Μερσέντες.

            Ειναι ορισμένά πράγματα και καταστάσεις σ'αυτη τη ζωη που δεν λειτουργούν με βάση την τεκμηριωμένη λογική.Μπορείς να τεκμηριώσεις τα συναισθήματα και το 'κλικ' που σου προκαλέι ενα αυτοκίνητο?Σε κάτι τέτοια θέματα δεν μπαίνεις καν στον κόπο να συγκρίνεις.Συμφωνω οτι λογική μπορει να λέει οτι ο ανταγωνισμός υπερέχει της ferrari. Η παράδοση όμως η κουλτούρα και η 'αυρα' που εκπέμπουν αυτα τα αυτοκίνητα (ferrari) δεν με αφήνουν να τα συγκρίνω με βάση την λογική.

            H skoda ας πούμε εχει βελτιωθεί πολυ, και βγάζει ποιοτικά αυτοκίνητα.Δεν υπάρχει όμως περίπτωση να τα προτιμήσω απο μια Alfa ας πούμε ακόμα κι αν ειναι καλύτερα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              droemmen last edited by

              Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
              FERRARI φυσικά.
              Καί άς είναι καί μεταχειρισμένη!!!

              Συμφωνώ απολύτως!

              Πάντως σε συγκριτικό που είχε κάνει μεταξύ τους το top gear σε πίστα είχαν (σχεδόν) τις ίδιες επιδόσεις με την ferrari γρηγορότερη στο γύρο κατά 0.1 (αν θυμάμαι καλά δευτερόλεπτο)! Οπότε περισσότερο θέμα εμφάνισης και 'συμπάθειας' (ή αντιπάθειας ) τίθεται!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kleisj last edited by

                Ο χρήστης migf1 έγραψε:
                Χμμμ... ενδιαφέρουσα τοποθέτηση (και μάλιστα εις διπλούν). Ιδιαίτερα η απολυτοσύνη της και η αυθαίρετη εκπροσώπηση άποψης των απανταχού φίλων της αυτοκίνησησης.

                ΥΓ. Να και δυο τυχαία (και πολύ πρόχειρα) παραδείγματα ανιστόρητων, ανοργασμικών, ανίδεων και ξενέρωτων τύπων που τυγχάνει να έχουν ... 'ελαφρώς' διαφορετική άποψη:
                http://www.caranddriver.com/article.asp?section_id=19&article_id=7366
                http://www.supercars.net/cars/1997@$McLaren@$F1g.html

                Το θεμα ομως ειναι περι 360 Modena k 911 Turbo.

                Αν ειναι να παραθεσουμε τα McLaren, Porsche Gt, Enzo klp klp ειμαστε εκτος κ δεν καταληγουμε πουθενα.

                Στο θεμα μας παντα 360 Modena. Η 911 ειναι πιο καθημερινο κ ευχρηστο αυτοκινητο, πιθανοτατα κ πιο αξιοπιστο. Αλλα δεν ειναι Ferrari...!

                K οπως κ να το κανουμε οταν περναει διπλα σου ενα Porsche (εκτος αν δεν ειναι GT2 ή GT3) το βλεπεις σου αρεσει αλλα σου ειναι κ ψιλοσυνηθισμενο κ μπορει η ματια σου ευκολα να το προσπερασει.
                Οταν ομως δεις μια Ferrari παντα θα κανει μεγαλυτερη αισθηση, θα γυρισει πολυ περισσοτερα κεφαλια, η ματια σου θα κολλησει κ θα πεις '... μια Ferrari...!'

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • X
                  xristos69 last edited by

                  Ο χρήστης kleisj έγραψε:

                  Χμμμ... ενδιαφέρουσα τοποθέτηση (και μάλιστα εις διπλούν). Ιδιαίτερα η απολυτοσύνη της και η αυθαίρετη εκπροσώπηση άποψης των απανταχού φίλων της αυτοκίνησησης.

                  ΥΓ. Να και δυο τυχαία (και πολύ πρόχειρα) παραδείγματα ανιστόρητων, ανοργασμικών, ανίδεων και ξενέρωτων τύπων που τυγχάνει να έχουν ... 'ελαφρώς' διαφορετική άποψη:
                  http://www.caranddriver.com/article.asp?section_id=19&article_id=7366
                  http://www.supercars.net/cars/1997@$McLaren@$F1g.html

                  Το θεμα ομως ειναι περι 360 Modena k 911 Turbo.

                  Αν ειναι να παραθεσουμε τα McLaren, Porsche Gt, Enzo klp klp ειμαστε εκτος κ δεν καταληγουμε πουθενα.

                  Στο θεμα μας παντα 360 Modena. Η 911 ειναι πιο καθημερινο κ ευχρηστο αυτοκινητο, πιθανοτατα κ πιο αξιοπιστο. Αλλα δεν ειναι Ferrari...!

                  K οπως κ να το κανουμε οταν περναει διπλα σου ενα Porsche (εκτος αν δεν ειναι GT2 ή GT3) το βλεπεις σου αρεσει αλλα σου ειναι κ ψιλοσυνηθισμενο κ μπορει η ματια σου ευκολα να το προσπερασει.
                  Οταν ομως δεις μια Ferrari παντα θα κανει μεγαλυτερη αισθηση, θα γυρισει πολυ περισσοτερα κεφαλια, η ματια σου θα κολλησει κ θα πεις '... μια Ferrari...!'

                  αυτο ακριβώς παθαίνω κι εγώ. Η porsche παίρνει μια φευγαλέα ματιά μου, αλλα με τις ferrari παντα στραβολαιμιάζω.Αν την δω σταματημένη κάθομαι και την χαζεύω.Τι με νοιάζει αν είναι πιο αξιόπιστη η Porsche? συνταξιούχος είμαι?και τι έγινε αν βγάζει τα 0-100 σε 2 δέκατα πιο γρήγορα? μήπως θα δούμε διαφορά εμείς οι μέσοι οδηγοί?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Ο χρήστης migf1 έγραψε:

                    Ο αντίλογος όμως μόνο με την χρήση δεκατριών ερωτηματικών (????????????) σαν απάντηση αυτής της άποψης δεν νομίζω να αποτελεί κίνητρο για συζήτηση.

                    Τα συνεχόμενα ερωτηματικά στα φόρουμς εκφράζουν απορία (πώς, πού και γιατί). Το αν αποτελούν ή όχι κίνητρο για συζήτηση είνια καθαρά θέμα διάθεσης (κάτι ανάλογο δηλαδή του 'ο νοών νοήτω. Οι υπόλοιποι μένουν με την απορία', το οποίο μάλιστα είνια και ειρωνικό... κάτι που ΔΕΝ είναι τα ερωτηματικά).

                    Στις τηλεπικοινωνίες η χρήση ερωτηματικού θεωρείται προσβολή προς τον άλλο χειριστή. Οι ασυρματιστές του ναυτικού χρησιμοποιούν στην αργκό τους αντί της λέξης 'μαλάκας' την λέξη 'ταρατιριτάρα' που είναι ηχοποιημένη η παράσταση σε Μορς του ερωτηματικού (--..--)

                    Πάντως τα δεκατρία ερωτηματικά μου θύμισαν την προσφιλή έκφραση κάποιου ακατανόμαστου 'Δεν έχω ιδέα τι λες'.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      migf1 last edited by

                      Ο χρήστης kyan έγραψε:

                      Στις τηλεπικοινωνίες η χρήση ερωτηματικού θεωρείται προσβολή προς τον άλλο χειριστή. Οι ασυρματιστές του ναυτικού χρησιμοποιούν στην αργκό τους αντί της λέξης 'μαλάκας' την λέξη 'ταρατιριτάρα' που είναι ηχοποιημένη η παράσταση σε Μορς του ερωτηματικού (--..--)

                      Ευτυχώς που το φόρουμ δεν είναι ναυτικό και εμείς δεν είμαστε ασυρματιστές

                      Πάντως τα δεκατρία ερωτηματικά μου θύμισαν την προσφιλή έκφραση κάποιου ακατανόμαστου 'Δεν έχω ιδέα τι λες'.

                      Βασικά ο αριθμός 13 ήταν εντελώς τυχαίος... απλά πάτησα το πλήκτρο για κάμποση ώρα. Στα φόρουμς όντως σημαίνουν απορία τα συνεχόμενα ερωτηματικά και μάλιστα με δόση αντίρρησης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        migf1 last edited by

                        Ο χρήστης kleisj έγραψε:

                        Το θεμα ομως ειναι περι 360 Modena k 911 Turbo.

                        Ακριβώς! Γι αυτό άλλωστε εξέφρασα απορία όταν ο xristos69 ανήγαγε το θέμα σε καθολική υπεροχή οποιασδήποτε Ferrari έναντι οποιασδήποτε άλλης μάρκα... και μάλιστα με τόσο απόλυτο (κι επαναλαμαβνόμενο) τρόπο.

                        Αν ειναι να παραθεσουμε τα McLaren, Porsche Gt, Enzo klp klp ειμαστε εκτος κ δεν καταληγουμε πουθενα.
                        [snip]

                        Αυτά ήταν δυο τυχαία παραδείγματα για να στηρίξουν όσα εξηγώ στην προηγούμενη παράγραφο αυτού του μηνύματος (και σε προηγούμενα μηνύματά μου). Ότι υπάρχουν δηλαδή καθόλα σεβαστοί φίλοι της αυτοκίνησης που ΔΕΝ ασπάζονται την απόλυτη και υποτίθεται γενικευμένη άποψη του xristos69.

                        Όπως περίπου κάνεις κι εσύ στη τελευταία σου παράγραφο...

                        K οπως κ να το κανουμε οταν περναει διπλα σου ενα Porsche (εκτος αν δεν ειναι GT2 ή GT3) το βλεπεις σου αρεσει αλλα σου ειναι κ ψιλοσυνηθισμενο κ μπορει η ματια σου ευκολα να το προσπερασει.
                        Οταν ομως δεις μια Ferrari παντα θα κανει μεγαλυτερη αισθηση, θα γυρισει πολυ περισσοτερα κεφαλια, η ματια σου θα κολλησει κ θα πεις '... μια Ferrari...!'

                        ΥΓ. Εμένα για παράδειγμα μου ξυπνά εξίσου δυνατά συναισθήματα η θέα οποιουδήποτε υπεραυτοκινήτου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kleisj last edited by

                          Ο χρήστης migf1 έγραψε:

                          Το θεμα ομως ειναι περι 360 Modena k 911 Turbo.

                          Ακριβώς! Γι αυτό άλλωστε εξέφρασα απορία όταν ο xristos69 ανήγαγε το θέμα σε καθολική υπεροχή οποιασδήποτε Ferrari έναντι οποιασδήποτε άλλης μάρκα... και μάλιστα με τόσο απόλυτο (κι επαναλαμαβνόμενο) τρόπο.

                          ΥΓ. Εμένα για παράδειγμα μου ξυπνά εξίσου δυνατά συναισθήματα η θέα οποιουδήποτε υπεραυτοκινήτου.

                          To σχολιο μου ήταν στην γενικοτερη αισθηση που δημιουργει η οψη μιας Ferrari στον δρομο! Τα Porsche μου ειναι πιο συνηθισμενα οταν τα βλεπω. Οχι ότι δεν τα εκτιμαω ή τα σνομπαρω κλπ. Απλα η Ιταλιδες εχουν αλλη γοητεια!
                          Βεβαια αν δω κ μια Buggati EB110 ή ένα McLaren F1 ή μια Murcie ή Diablo σαφεστατα δεν θα περασουν απαρατηρητες το αντιθετο μαλιστα.
                          Η αναφορα μου ομως ειναι στα 2 μοντελα που σχολιαστηκαν με μερικες επεκτασεις στα Porsche V Ferrari. Πχ ένα 308GTB θα τραβηξει στα ματια μου περισσοτερη προσοχη ενος 911Turbo ή μιας 944. Ετσι νομιζω τουλαχιστον!

                          Ισως ειναι κ το ιταλικο μικροβιο, αλλα οταν δω κ μια Integrale παλι περισσοτερη αισθηση θα μου κανει απ ότι οταν δω ένα Subi WRX.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dog80 last edited by

                            Ο χρήστης kleisj έγραψε:
                            Στο θεμα μας παντα 360 Modena. Η 911 ειναι πιο καθημερινο κ ευχρηστο αυτοκινητο, πιθανοτατα κ πιο αξιοπιστο. Αλλα δεν ειναι Ferrari...!

                            Αυτή η ατάκα μου θυμίζει διαφήμιση γνωστού γερμανικού χάτσμπακ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kleisj last edited by

                              Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                              Στο θεμα μας παντα 360 Modena. Η 911 ειναι πιο καθημερινο κ ευχρηστο αυτοκινητο, πιθανοτατα κ πιο αξιοπιστο. Αλλα δεν ειναι Ferrari...!

                              Αυτή η ατάκα μου θυμίζει διαφήμιση γνωστού γερμανικού χάτσμπακ

                              Μπορει...!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostas-1970 last edited by

                                Για μένα τα ονόματα FERRARI και PORSCHE είναι τα πιό ιστορικά στην αγωνιστική οδήγηση. Το ένα όνομα αποτελεί το αντιπαλο δέος για το άλλο. Οι εταιρείες αυτές έχουν δώσει τα μεγιστα στο θέμα των αγωνιστικών αυτοκινήτων πολλά χρόνια τώρα. Είναι και οι δύο κατά τη γνώμη μου εξισου σημαντικές. Τώρα αν καποιο μοντέλο είναι καλύτερο απο το άλλο, εντάξει μπορεί να υπάρξει σαν διαπίστωση αλλά καμιά εταιρεία δεν μπορούμε να πουμε ότι στέκεται πιό ψηλά από την άλλη.

                                Αλλά και κάτι να προσθέσω. Δεν θα ήταν ωραίο να βλέπαμε και τις δυό αυτές εταιρείες να ανταγωνίζονται σε κάποια μορφή αγώνων ??? Αλήθεια, δεν θα θέλαμε να τις βλέπαμε στις F1 ή καπου αλλού να χτυπιούνται μεταξύ τους ?? Νομίζω ότι τέτοιες στιγμες λείπουν σε όλους μας

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  FERRARI.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    migf1 last edited by

                                    Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:

                                    [snip]Αλλά και κάτι να προσθέσω. Δεν θα ήταν ωραίο να βλέπαμε και τις δυό αυτές εταιρείες να ανταγωνίζονται σε κάποια μορφή αγώνων ??? Αλήθεια, δεν θα θέλαμε να τις βλέπαμε στις F1 ή καπου αλλού να χτυπιούνται μεταξύ τους ?? Νομίζω ότι τέτοιες στιγμες λείπουν σε όλους μας

                                    Ανταγωνίζονται στο Λε Μαν (στη μια κλάση κερδίζει η Πόρσε και στην άλλη η Φεράρι).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      'H 911, είναι η μελαγχρινή γυναίκα που θα ήθελα να περάσω μαζί της το υπόλοιπο της ζωής μου '.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Για όσους θέλουν το θρύλλο, το όνομα κλπ λεβεντιές της Ferrari υπάρχουν και τα Matchbox και τα καπέλα κλπ διακοσμητικά με το γνήσιο σήμα!
                                        Η Ferrari μπορεί να είναι ερωμένη, η Porsche η γυναίκα η Lotus το εργαλείο, Citroen ο καναπές κλπ φήμες.
                                        Για να έχεις όμως ερωμένη καλό είναι να παντρευτείς πρώτα. Και βέβαια θεωρείται υπέρτατο λάθος, δείγμα μη σοφού ανδρός, να παντρευτείς γυναίκα που είναι πλασμένη για ερωμένη....΄τότε είσαι απλά άξιος της τύχης σου!
                                        Προσωπικά μου αρέσουν οι one to one σοβαρές σχέσεις με προοπτική. Άρα πάω για σοβαρή δέσμευση με σκοπό το γάμο. Και το αυτοκίνητο το παντρεύεσαι. Και αν η ερωμένη είναι 'ζημιάρα' και μου τρώει πιο πολλά λεφτά από τη γυναίκα εγώ νιώθω λίγο ταρατιριταρα....! Μάλλον δεν είμαι τύπος για ερωμένη! Και άλλωστε ή 360 δεν έχει το κάτι (προτιμώ και εγώ την 355 σε εμφάνιση και στυλ) που θα με έκανε να κερατώσω την 911Τ! Την οποία 911Τ μπορώ να την κυκλοφορώ και να χαριεντίζομαι μαζί της κάθε μέρα ακόμα κι αν έχω και μικρά παιδάκια που χωράνε στο πίσω κάθισμα!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cavallino last edited by

                                          Άντε και καλούς απογόνους.

                                          Ferrari.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kleisj last edited by

                                            Παντως μ αρεσει που οι αποψεις μας ειναι κ σε αμεση σχεση με το αβαταρ!
                                            Βλεποντας το αβαταρ ξερεις περιπου την τοποθετηση στο post!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr