Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2010 Turkish Grand Prix
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2010 Turkish Grand Prix
    • 1
    • 2
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 14 / 18
    Formula 1
    54
    360
    1632
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cavallino last edited by

      Ο χρήστης IKE έγραψε:

      Κρίνοντας λοιπόν τη στάση του καγκουρό,

      Αυτό είναι χιούμορ? 'έξυπνη γραφή'? Έλεος. Δεν θα έπαιρνα ποτέ σοβαρά κάποιον που εκφράζεται έτσι. Όχι επειδή το θεωρώ προσβλητικό αλλά -χειρότερα ίσως- βλακώδες.

      Είναι απόπειρα μεταφοράς στην F1 των διάφορων 'χαριτωμένων' ποδοσφαιρικών σε στυλ 'ο γύπας', 'ο λύκος', 'το πίτμπουλ', 'η αλεπού των πάγκων' (ΟΚ αυτό ήταν μπασκετικό), κλπ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        washcloud last edited by

        Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

        Εγω βλεπω τον Φετελ στο 1:30, σβουριζοντας, να βλεπει τον Γουεμπερ να περναει μπροστα του και να στριβει αριστερα, σε μια απελπιδα τελευταια προσπαθεια να τον καρφωσει...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Ο χρήστης cavallino έγραψε:

          Κρίνοντας λοιπόν τη στάση του καγκουρό,

          Αυτό είναι χιούμορ? 'έξυπνη γραφή'? Έλεος. Δεν θα έπαιρνα ποτέ σοβαρά κάποιον που εκφράζεται έτσι. Όχι επειδή το θεωρώ προσβλητικό αλλά -χειρότερα ίσως- βλακώδες.

          Είναι απόπειρα μεταφοράς στην F1 των διάφορων 'χαριτωμένων' ποδοσφαιρικών σε στυλ 'ο γύπας', 'ο λύκος', 'το πίτμπουλ', 'η αλεπού των πάγκων' (ΟΚ αυτό ήταν μπασκετικό), κλπ.

          Και πρέπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ο κόσμος σε αυτή τη χώρα να ΜΗΝ μπλέκει τη F1 με τη μπάλα (επίτηδες χρησιμοποίησα αυτή την έννοια και όχι το ποδόσφαιρο).

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            speedy-gio last edited by

            Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
            Λοιπόν να κάνω μια διαβολική σκέψη?

            Γιατί έχω την εντύπωση ότι ο Webber τον βλέπει στο 0:48: http://www.youtube.com/watch?v=YiIc-A-- ... r_embedded (κοιτάξτε που γυρίζει το κεφάλι του) και αντί να πάει δεξιά που είναι η ΣΩΣΤΗ γραμμή για τα φρένα...μένει εκεί? Κοιτάξτε στο ίδιο σημείο πχ ο Σούμι πότε πάει δεξιά για να καταλάβετε (1:08): http://www.youtube.com/watch?v=IHxqnQkhsgA

            οπως ειδες φιλε μου το γραφω κ γω πιο πανω την βλεπει την προσπεραση απ τον καθρεφτη κ ειναι ολοφανερο οτι δεν τον αφηνει!ξεροκεφαλια του mw ηταν σιγουρο οτι θα τον περναγε οτι κ να γινοταν σε καποιο αλλο σημειο αλλα ξεροκεφαλια κ μπαμμμμ!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fokion_sportage last edited by

              Πειτε μου ενα οδηγο αγωνων που αφηνει το ποδι του απο το γκαζι και δεν υπερασπιζεται την θεση του...
              ειδικά οταν ειναι πρωτος

              Το διπλό προσπερασμα του Χακινεν ( αν δεν κανω λαθος) σε βρεμενο το θυμαστε????
              Δηλ ρισκαρε περαν των επιτρεπτων οριων??? προφανως
              Απλά ειχε και την ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ να μην πεταξει τους παντες εκτος δρομου για να περασει...

              Και στο βρεμενο....

              Ο αυστραλός παιζει το τελευταιο του χαρτι στα 34 του να δει πρωταθλημα τορα που εχει το καλυτερο αυτοκινητο κι οχι το καλυτερο.... λεοφωρίο..

              δεν εκλεισε αλλα βεβαιως και δεν ανοιξε το δρομο, οπως καθε σοβαρος οδηγος θα εκανε
              Θες να περασεις????? αμα 'σε παιρνει' περνα...
              αν δεν σε παιρνει υπαρχει και... το φρενο
              αντε και ο βεμπερ εγραψε το ομαδικο πνευμα στα παλαιοτερα
              ο 'σωστος' και καλα, βετελ????

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos last edited by

                Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                Πειτε μου ενα οδηγο αγωνων που αφηνει το ποδι του απο το γκαζι και δεν υπερασπιζεται την θεση του...

                Το διπλό προσπερασμα του Χακινεν ( αν δεν κανω λαθος) σε βρεμενο το θυμαστε????
                Δηλ ρισκαρε περαν των επιτρεπτων οριων??? προφανως
                Απλά ειχε και την ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ να μην πεταξει τους παντες εκτος δρομου για να περασει...

                Και στο βρεμενο....

                Ο αυστραλός παιζει το τελευταιο του χαρτι στα 34 του να δει πρωταθλημα τορα που εχει το καλυτερο αυτοκινητο κι οχι το καλυτερο.... λεοφωρίο..

                δεν εκλεισε αλλα βεβαιως και δεν ανοιξε το δρομο, οπως καθε σοβαρος οδηγος θα εκανε??
                Θες να περασεις????? αμα 'σε παιρνει' περνα...
                αν δεν σε παιρνει υπαρχει και... το φρενο
                αντε και ο βεμπερ εγραψε το ομαδικο πνευμα στα παλαιοτερα
                ο 'σωστος' και καλα, βετελ????

                Υπάρχει διαφορά όταν ο αγώνας είναι με τον teamate σου και όταν είναι με τον αντίπαλο.

                Nikos @ YouTube

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fokion_sportage last edited by

                  ναι ... οπως πικε με σενα....
                  μην ξεχναμε οτι ΕΙΔΙΚΑ με τον τεαμ ματε σου ειναι η συγκριση...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    p_george last edited by

                    Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                    Δεν αντιλέγω ότι μπορεί να είχαν πει στο Weber να κόψει ρυθμό και εν τέλει να τον πέρναγε ο SV. Απλά ο τελευταίος βιάστηκε ή θεώρησε ότι θα του έστηνε κώλο ο MW (χλωμό) και έπεσε πάνω του.
                    Αν γινόταν κάτι πάνω σε στροφή ο SV θα είχε όλο το δίκιο, αλλά όταν εμβολίζεις κάποιον έτσι δεν νομίζω ότι έχεις και πολλές δικαιολογίες. Ακόμα και η ομάδα προσπαθεί να του δώσει δίκιο με το σενάριο ότι έπρεπε ο Weber να τον έχει αφήσει από πριν. Άλλο αυτό και άλλο η βλακεία που έκανε.

                    Αυτη πιστευω κιέγω οτι ειναι και η πιθανοτερα σωστη ερμηνεια στο συμβαν,
                    και συμπληρωνω οτι ο SV θεωρησε δεδομενη την συναινεση του Weber, αλλα ηθελε να το κανει με εντυπωσιακο τροπο δειχνωντας οτι ειχε την ταχυτητα και οχι οτι ειχε δωθει ηδη εντολη με την καμουφλαρισμενη 'οικονομια στα καυσιμα' για τον Weber.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikos last edited by

                      Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                      ναι ... οπως πικε με σενα....
                      μην ξεχναμε οτι ΕΙΔΙΚΑ με τον τεαμ ματε σου ειναι η συγκριση...

                      Δε μίλησα για σύγκριση. Μίλησα για fair play και κατά την άποψή μου ο Webber δεν έπαιξε δίκαια. Στρίμωξε τον μικρό άσχημα...κοίτα πόσο χώρο έδωσε ο Χάμιλτον http://www.youtube.com/watch?v=cjvOjbpVXb4

                      Nikos @ YouTube

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        ripper last edited by

                        Άσχετο με το καυτό θέμα, αλλά γιατί από ένα και μόνο αγώνα, όπως φαίνεται σε όλα τα άρθρα και τα posts, έχουν δέσει όλοι κόμπο ότι η δυναμικότητα τον μονοθεσίων είναι αυτή που είδαμε στην Τουρκία;
                        Ξαφνικά η McLaren είναι ίδιας ταχύτητας με την Red Bull, η Ferrari ξεγραμμένη, η Μercedes τρίτη κοκ.
                        Είναι σίγουρα μια ένδειξή, αλλά τόση σιγουρια περίεργη μου φαίνεται.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Ο χρήστης ripper έγραψε:
                          Άσχετο με το καυτό θέμα, αλλά γιατί από ένα και μόνο αγώνα, όπως φαίνεται σε όλα τα άρθρα και τα posts, έχουν δέσει όλοι κόμπο ότι η δυναμικότητα τον μονοθεσίων είναι αυτή που είδαμε στην Τουρκία;
                          Ξαφνικά η McLaren είναι ίδιας ταχύτητας με την Red Bull, η Ferrari ξεγραμμένη, η Μercedes τρίτη κοκ.
                          Είναι σίγουρα μια ένδειξή, αλλά τόση σιγουρια περίεργη μου φαίνεται.

                          Πάντως η Ferrari έχει να φέρει ΣΟΒΑΡΟ upgrade από όταν έφερε το f-duct...που σημαίνει ότι έχει μείνει ΠΟΛΥ πίσω.

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            patro last edited by

                            ο webber δεν αφηνει χωρο ΠΟΤΕ εκτος αν πιαστει στον υπνο, ειναι χειροτερος και απο τον σουμαχερ στο θεμα αυτο .ομοίως ο vettel οταν παει να δεχτει προσπερασμα το δυσκολευει στα ορια της νομιμοτητας.

                            απλα πραγματα, ο vettel οσο τελειος ειναι στη βροχη τοσο κακος ειναι στα προσπερασματα. τι συζηταμε? περναει και μετα στριβει λες και ειναι η πιστα δικη του , κοιμηθηκε εκει περα και εγινε οτι εγινε.
                            αναμενομενο ο γουεμπερ να μην αφησει αλλο χωρο αλλα αντι να βγει ο μικρος να πει 'εκανα μαλακια' αρχισε τις χειρονομιες και τις δικαιολογιες.

                            α ναι ο γουεμπερ εκανε και κατι ταχυτερους γυρους μετα το συμβαν ... save fuel ...

                            θυμαστε πριν κατι χρονια στην προηγουμενη ευθεια , ο μοντογια ριχνει σε καποιον γυρο , μετα χωνεται μπροστα του και φρεναρει και ο πισω πεφτει πανω του. τοτε ειχε σχολιαστει οτι δεν επρεπε να μπει μπροστα του να φρεναρει και οτι ειχε καποια ευθυνη , τωρα, πολλες φορες χειροτερα , ο vettel κοβει το τιμονι και φταιει ο webber

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              go_for_pole last edited by

                              Ο καποιος ηταν ο Φερσταπεν στη Βραζιλια. ripper συμφωνω, ξεχναει γρηγορα ο κοσμος της F1. Ο Αλονσο πριν το λιωσιμο στο Μονακο ηταν κυριαρχος στα ελευθερα, πιο πριν ειχε παει πολυ καλα στη Βαρκελωνη. Ε δεν πεφτεις τοσο πισω ξαφνικα, απλα ισως στα ελευθερα οι κοκκινοι δουλεψαν περισσοτερο στο ντακτ παρα στο σεταπ τους. Εξαλλου Καναδας ερχεται, λογικο ηταν να παρασυρθουν, ασε που δε φανταζοντουσαν τοσο θα τους στοιχιζε. Αν τερματιζαν στο χασμα αναμεσα στους δυο πρωτους και τις Μερσεντορενο θα ηταν μια λογικη θυσια, τωρα φανηκε πιο ασχημο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vengas last edited by

                                Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                Ο καποιος ηταν ο Φερσταπεν στη Βραζιλια. r.

                                • Monteiro @ Τουρκια 2005

                                Youtube Video

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  eddie_147 last edited by

                                  +Irvine Βραζιλία '94

                                  Youtube Video

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    patro last edited by

                                    Ο χρήστης vengas έγραψε:

                                    • Monteiro @ Τουρκια 2005

                                    Youtube Video

                                    ναι αυτο ελεγα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cabala10 last edited by

                                      Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                      +Irvine Βραζιλία '94

                                      Youtube Video

                                      νομιζω οτι ξεκαθαρα πατησε γρασιδι εκει..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        phaethon last edited by

                                        Ο Hamilton αφήνει χώρο γιατί ο Button αποφασίζει να πάει απ'έξω. Επειδή κατάλαβε ότι εκεί του δίνει χώρο ο Hamilton.

                                        Ο Vettel επιλέγει να χωθεί στην εσωτερική, αν και ο Webber έχει καταστήσει σαφές ότι αυτή είναι η γραμμή που έχει σκοπό να υπερασπιστεί. Ο Vettel, δηλαδή, πάει να κάνει κάτι σαν αυτό που κάνει ο Hamilton, όταν πιέζει για την εσωτερική μέχρι τελικής πτώσεως. Δεν του βγαίνει, πάει να πάει ΚΑΙ καλύτερη θέση για τη στροφή - τέλος. Για λόγους racing φιλοσοφίας και μόνο, αφήνοντας ομάδες, πολιτικές και παρασκήνια, δε δίνω ούτε χιλιοστό δίκιο στον Vettel.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          joe-bar-team last edited by

                                          Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
                                          Ο Hamilton αφήνει χώρο γιατί ο Button αποφασίζει να πάει απ'έξω. Επειδή κατάλαβε ότι εκεί του δίνει χώρο ο Hamilton.

                                          Ο Vettel επιλέγει να χωθεί στην εσωτερική, αν και ο Webber έχει καταστήσει σαφές ότι αυτή είναι η γραμμή που έχει σκοπό να υπερασπιστεί. Ο Vettel, δηλαδή, πάει να κάνει κάτι σαν αυτό που κάνει ο Hamilton, όταν πιέζει για την εσωτερική μέχρι τελικής πτώσεως. Δεν του βγαίνει, πάει να πάει ΚΑΙ καλύτερη θέση για τη στροφή - τέλος. Για λόγους racing φιλοσοφίας και μόνο, αφήνοντας ομάδες, πολιτικές και παρασκήνια, δε δίνω ούτε χιλιοστό δίκιο στον Vettel.

                                          ακριβώς.

                                          Youtube Video

                                          απορώ τι συζητάτε εδώ κ τόσες σελίδες....

                                          ο αυστραλός δεν κούνησε ούτε στο ελάχιστο το τιμόνι του στα αριστερά - δλδ να βγάλει εκτός πίστας τον γερμανό.

                                          ο γερμανός δεν πάτησε ποτέ του εκτός πίστας - και καλά για να δικαιολογήσει την τιμονιά. απλά ηθελε να φοβερίσει τον αντίπαλο, κάτι που το εχουμε δει χιλιάδες άλλες φορές.

                                          ειδικά απο τη μακρυνή ληψη φαίνεται πεντακάθαρα το όλο σκηνικό.

                                          πραγματικά δεν μπορώ να καταλαβω τι άλλο βλεπετε εσείς

                                          ΥΓ ο φέτελ φαινεται ξεκάθαρα ποιον έχει για ειδωλο... κ θα γινει το ίδιο αντιπαθητικός με αυτον.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cabala10 last edited by

                                            Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:

                                            Ο Hamilton αφήνει χώρο γιατί ο Button αποφασίζει να πάει απ'έξω. Επειδή κατάλαβε ότι εκεί του δίνει χώρο ο Hamilton.

                                            Ο Vettel επιλέγει να χωθεί στην εσωτερική, αν και ο Webber έχει καταστήσει σαφές ότι αυτή είναι η γραμμή που έχει σκοπό να υπερασπιστεί. Ο Vettel, δηλαδή, πάει να κάνει κάτι σαν αυτό που κάνει ο Hamilton, όταν πιέζει για την εσωτερική μέχρι τελικής πτώσεως. Δεν του βγαίνει, πάει να πάει ΚΑΙ καλύτερη θέση για τη στροφή - τέλος. Για λόγους racing φιλοσοφίας και μόνο, αφήνοντας ομάδες, πολιτικές και παρασκήνια, δε δίνω ούτε χιλιοστό δίκιο στον Vettel.

                                            ακριβώς.

                                            Youtube Video

                                            απορώ τι συζητάτε εδώ κ τόσες σελίδες....

                                            ο αυστραλός δεν κούνησε ούτε στο ελάχιστο το τιμόνι του στα αριστερά - δλδ να βγάλει εκτός πίστας τον γερμανό.

                                            ο γερμανός δεν πάτησε ποτέ του εκτός πίστας - και καλά για να δικαιολογήσει την τιμονιά. απλά ηθελε να φοβερίσει τον αντίπαλο, κάτι που το εχουμε δει χιλιάδες άλλες φορές.

                                            ειδικά απο τη μακρυνή ληψη φαίνεται πεντακάθαρα το όλο σκηνικό.

                                            πραγματικά δεν μπορώ να καταλαβω τι άλλο βλεπετε εσείς

                                            ΥΓ ο φέτελ φαινεται ξεκάθαρα ποιον έχει για ειδωλο... κ θα γινει το ίδιο αντιπαθητικός με αυτον.

                                            δηλαδη θες να μου πεις οτι τον εχει σχεδον περασει τον webber και αντι ο webber να παει δεξια μιας που βλεπει οτι ειναι σαν σταματημενος αποφασιζει να μεινει εκει ωραια πραγματα..
                                            κοινως παλι τρακαρισμα θα ειχαμε πριν την στροφη δεν αλλαζει κατι
                                            και κατι αλλο
                                            δηλαδη απο την μακρυνη ληψη καταλαβαινεις τι γινεται απο την Onboard του webber δεν το καταλαβαινεις..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 14 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr