-
-
Ο χρήστης camber έγραψε:
Α ρε lkar τι θέμα άνοιξες! Ιστορίες να θες, αλλά δυστυχώς από τις περισσότερες έχω πικρές αναμνήσεις. Ας ξεκινήσω από τις πιο παλιές.
Το 92 ήθελα να αγοράσω αυτοκίνητο με απόσυρση. Εκείνη την εποχή ακουγόταν διάφορες ιστορίες 'φίδια', οπότε αποφάσισα να πάω σε αντιπρόσωπο της Renault που ήξερε πολύ καλά ο πατέρας μου.
Μου έκλεισε λοιπόν τηλεφωνικά ο πατέρας μου ραντεβού, πήγα από εκεί, είπα το όνομά μου και κάθισα να περιμένω.
Μετά από μισή ώρα ρωτάω τη γραμματέα αν θα αργήσει πολύ ο κύριος .... Όχι, μου λέει, ξέρει οτι είστε εδώ. Έχει κάποιο πελάτη αυτή τη στιγμή. Τελειώνει κι θα κατέβει να σας δει.
Μετά από άλλη μισή ώρα, αποφασίζω να φύγω. Με προλαβαίνει στην έξοδο ένας πωλητής. Μη φεύγετε μου λέει, όπου να ΄ναι τελειώνει ο κύριος.... και κατεβαίνει να σας δει. Του εξηγώ οτι ήδη έχω χάσει 1 ώρα από τη δουλειά μου και οτι το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να δω ένα συγκεκριμένο μοντέλο, να το κλείσω και να φύγω. Με πάει λοιπόν στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και μου λέει 'Δείτε το με την ησυχία σας γιατί εγώ έχω κάποιους πελάτες και τα ξαναλέμε'.
Άρχισα λοιπόν να περιεργάζομαι το αυτοκίνητο. Ρύθμισα τα καθίσματα, άνοιγα πόρτες, έκλεινα πόρτες, άνοιγα καπώ, δίπλωνα καθίσματα, μέχρι και κάτω από το αυτοκίνητο ξάπλωσα να δω πως είναι. Σ' όλο αυτό το διάστημα οι πωλητές εξυπηρετούσαν τον ένα πελάτη πίσω από τον άλλο και στα απεγνωσμένα νοήματα που τους έκανα μου έκλειναν καθησυχαστικά το μάτι.
Κάποια στιγμή, αφού πέρασαν άλλα 45 λεπτά, κατεβαίνει επιτέλους από το γραφείο του ο κύριος..... Συνοδευόμενος από μια δίμετρη ξανθιά που την κρατούσε αγκαλιά από τη μέση.
Πρέπει να βρόντησα πολύ δυνατά την πόρτα όταν έφυγα, γιατί ήρθαν 3 πωλητές από πίσω μου παρακαλώντας να γυρίσω πίσω.
Μετά από το συμβάν, ανέβαλα την αγορά του αυτοκινήτου για 2 χρόνια. Να τελείωνε πρώτα η απόσυρση.Ήτανε καλό το γκομενάκι τουλάχιστον???
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Θα σου άρεσε να σκας 18 χιλιάρικα για μικρομεσσαίο κ να μην σου έχουν R-cd στάνταρ..?
'Αγόρασα το τάδε προιόν που κάνει Χ ευρώ. Είναι δυνατόν να μην δίνουν και το δείνα μαζί?' Αυτή τη λογική την έχω δεί σε πολύ κόσμο και ειλικρινά δεν την καταλαβαίνω. Νομίζουν οτι επειδή έρχεται μαζί με το βασικό προιόν είναι τζάμπα? Αν το Golf κάνει 18,000 ευρώ χωρίς το ραδιοCD, θα έκανε 18,200 άν το είχε στάνταρ. Μετρημένα κουκιά.
Δεν είναι πάντα και απαραίτητα μόνο έτσι όπως το θέτεις. Οντως με τη λογική αυτή ακούγεται σαν γυφτιά. Από την άλλη, ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος, και εφόσον έστω και μόνο μία εταιρεία δίνει ένα bonus στον πελάτη (πχ Seat: δωρεάν ασφάλιστρα + service για 4 χρόνια! ) τότε αυτό είναι αρκετό για να μπεις σε αυτή τη διαδικασία. Κάποιες εταιρείες δεν έχουν τέτοια 'δωράκια', αν μπορούν να κρατήσουν τους πελάτες τους έτσι τότε με γεια τους και με χαρά τους. Από την άλλη δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το γεγονός ότι το 'τσάμπα' πουλάει και ότι οι εν δυνάμει πελάτες το ψάχνουν.
-
Ο χρήστης stavrosbiologos έγραψε:
Ήτανε καλό το γκομενάκι τουλάχιστον???Τι τον νοιάζει? Αυτός έκανε εξάσκηση στην υπογραφή μου? Από πίτα που δεν τρως...
-
Όταν αγόρασα το τρέχον αυτοκίνητό μου (Astra G) τον Αύγουστο του 1999, ρώτησα τον πωλητή αν το αμάξι είναι ετοιμοπαράδοτο και μου απάντησε καταφατικά (πήγαινα για το Sport, αλλά είδα στην έκθεση το Centenial και άλλαξα γνώμη στο λεπτό.)
Του εξήγησα ότι σε 10 ημέρες έφευγα για διακοπές κι ότι αν δεν το είχα μέχρι τότε το αυτοκίνητο τότε δεν το ήθελα καθόλου, πράγμα που ήταν αλήθεια. Του είπα μάλιστα, 'θα σε παρακαλέσω να μη με παραμυθιάσεις, γιατί θέλω να πάω διακοπές με καινούριο αμάξι. Αν δεν μπορείς να μου το έχεις πες το μου ή στείλε με σε άλλο υποκατάστημά/αντιπροσωπεία που μπορεί να με εξυπηρετήσει άμεσα'. Με καθυσήχασε και προχωρήσαμε στα περαιτέρω.
Το παλικάρι ήταν άψογο, πήρα το αμάξι μια μέρα πριν φύγω για διακοπές.
Επιστρέφοντας από τις διακοπές μου το αμάξι είχε πέσει από 5.600.000 δρχ σε 5.000.000 δρχ.ΥΓ. Ας πρόσεχα!
-
***'Φοβού τούς Δαναούς και δώρα φέροντες' *** !!!!!!
Αρχαίο Ελληνικό ρητό , με νόημα άμεσα συνδεδεμένο με το θέμα μας.
Η Seat 'κάνει' δώρο 4 χρόνια ασφάλιση και σέρβις , ναί , ΑΛΛΑ σε ποιά
μοντέλα ????????? Μήπως σε αυτά που 'φεύγουν' απο την αγορά ???Η Hyundai 'έκανε' δώρο 5 χρόνια σέρβις ?? , ναί , ΑΛΛΑ μήπως γιά αυτοκίνητα που έχοντας τον ίδιο κινητήρα , πρίν το δώρο , η αλλαγή
λαδιών ήταν (με 20w-50) στα 5000 km και με το δώρο έγινε (με 10w-40)
στα 15000 km ...................Τα δύο αυτά παραδείγματα , απλά είναι τα πιό 'χτυπητά' , οι υπόλοιπες
αντιπροσωπίες δεν πάνε πίσω ....Εάν συγκρίνει κάποιος , τα χρονικά όρια εγγυήσεων που δίνουν στην Χώρα μας , και σε άλλες χώρες , ΟΙ ΙΔΙΕΣ μάρκες , θα διαπιστώσει πως
εδώ , στην χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας , τα όρια αυτά είναι ΔΙΠΛΑΣΙΑ
ή και ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ !!!!!!!Δώρο ??? ΛΑΘΟΣ , διότι το κόστος της ΑΝΤΑΣΦΑΛΙΣΗΣ των
κινδύνων βλαβών έχει συμπεριληφθεί στο κόστος του ντου-ντου .......Και επιπλέον , μας έχουν 'μαντρώσει' για περισσότερο χρόνο στα δικά τους συνεργεία , που αποτελούν την ΚΥΡΙΑ πηγή εσόδων τους !!!!!!
Για σκεφτείτε το !!!!!!
Αποστόλης.
(lkar , σε παρακαλώ , μην με ...αποκληρώσεις )
-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
(lkar , σε παρακαλώ , μην με ...αποκληρώσεις )
Δεν υπάρχει λόγος τα ίδια έλεγα πριν τα ίδια μετά
Κόλπα υπάρχουν πολλά. Το θέμα είναι τι θέλουμε, αυτοκίνητα (όχι Golf ) ή δώρα.
Σαν γενικότερη 'συμβουλή' και ειδικά σε ηλεκτρονικά αυτοκίνητα με εγκεφάλους σε κάθε απίθανο σημείο και can bus, αποφύγετε οτιδήποτε μη 'εργοστασιακό' και συναγερμούς.
-
Προσωσοπικά πιστεύω ότι παίρνεις ότι πληρώνεις.
Αν αγοράζεις αυτοκίνητο 15.000 ευρώ και θέλεις και δώρο, τότε το δώρο δεν θα έιναι και ότι καλύτερο. Και οι εταιρίες έχουν έξοδα και θέλουν να τα βγάζουν πέρα με κέρδος. Δεν πρόκειται να σκεφτούν τόσο πολύ τον πελάτη. Θα τον σκεφτούν ίσα ίσα να ρίξουν λίγο στάχτη (με ένα μικρό δώρο) στα μάτια και όλα καλά -
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Η Hyundai 'έκανε' δώρο 5 χρόνια σέρβις ?? , ναί , ΑΛΛΑ μήπως γιά αυτοκίνητα που έχοντας τον ίδιο κινητήρα , πρίν το δώρο , η αλλαγή
λαδιών ήταν (με 20w-50) στα 5000 km και με το δώρο έγινε (με 10w-40)
στα 15000 km ...............Αυτό είναι λάθος. Ποτέ η Hyundai δεν χρησιμοποιούσε τόσο παχύρευστο λιπαντικό (20w-50) για τους κινητήρες της. Σε όλα τα sites (κυρίως του εξωτερικού) πάντα το 10w-40 προτείνουν και αυτό χρησιμοποιεί και η εδώ αντιπροσωπεία. Και πριν την προσφορά και μετά.
Φιλικά
Βασίλης -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Η Hyundai 'έκανε' δώρο 5 χρόνια σέρβις ?? , ναί , ΑΛΛΑ μήπως γιά αυτοκίνητα που έχοντας τον ίδιο κινητήρα , πρίν το δώρο , η αλλαγή
λαδιών ήταν (με 20w-50) στα 5000 km και με το δώρο έγινε (με 10w-40)
στα 15000 km ...............Αυτό είναι λάθος. Ποτέ η Hyundai δεν χρησιμοποιούσε τόσο παχύρευστο λιπαντικό (20w-50) για τους κινητήρες της. Σε όλα τα sites (κυρίως του εξωτερικού) πάντα το 10w-40 προτείνουν και αυτό χρησιμοποιεί και η εδώ αντιπροσωπεία. Και πριν την προσφορά και μετά.
Φιλικά
ΒασίληςΒασίλη,
Θα μου επιτρέψεις , λόγω γνώσεως , να επιμείνω , και μάλιστα σθεναρά,
σε όσα προηγούμενα έγραψα.
Άλλο τι προτείνουν και άλλο τί κάνουν ........
Θέλεις κι' άλλο , κυριολεκτικά σημερινό , παράδειγμα :
Πρώτο service σε αντιπροσωπεία , σε Polo '02 , λιπαντικό ...20w-50Άστο , είναι πολύ 'πονεμένη' ιστορία , αλλά και πολύ πραγματική
Αποστόλης.
-
Φίλε Αποστόλη τουλάχιστον από το 2000 και μετά αποκλείεται η επίσημη αντιπροσωπεία της Hyundai να χρησιμοποιεί τέτοια λάδια (αυτό τσεκαρισμένο).
Επίσης παραθέτω τον οδηγό λίπανσης στο έγκυρο site της Aral:
http://www.aral-lubricants.de/oilguide/cont_4_8_0.php
Σε αυτό φαίνεται καθαρά πως τα προτεινόμενα λάδια για Hyundai είναι 0w-40 ή 10w-40 και όλα τα ενδιάμεσα.
Για Vw δεν γνωρίζω για να απαντήσω, ωστόσο έχω ακούσει πολλούς κατόχους να χρησιμοποιούν λάδια 20w-50 ή 15w-40 και μου έχει κάνει και εμένα εντύπωση...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
.....έχω ακούσει πολλούς κατόχους να χρησιμοποιούν λάδια 20w-50 ή 15w-40 και μου έχει κάνει και εμένα εντύπωση...Το αναφέρετε σαν κάτι κακό ή καλό? Προσωπικά θα προτιμούσα να μου έβαζαν 20W50 από κάτι 0W40.... Αρκεί να είναι συνθετικό βέβαια. Στην Ελλάδα με τη ζέστη και την κίνηση θέλω την προστασία στα δύσκολα που προσφέρει ο μεγάλος δεύτερος δείκτης ιξώδους ενώ αδιαφορώ για τον χαμηλό πρώτο που βοηθάει στα ξεκινήματα με -20 βαθμούς κελσίου....
Η aral αυτά φτιάχνει αυτά προωθεί αυτά προτείνει. Οι άλλοι κατασκευαστές λαδιών προτείνουν και αυτοί τα ίδια? Αν ναι τους έχει πιάσει μια μανία με τα μεγάλα διαστήματα συντήρησης που στις ελληνικές/Αθηναϊκές συνθήκες απλά δεν είναι ούτε επιθυμητά ούτε τελικά εφικτά.
Α, βγήκαμε και εντελώς εκτός θέματος για ιστορίες πωλητών κλπ.... -
Για τη HUNDAI έχει δίκιο ο Αποστόλης.
Εχω Αccent mod. 2000 και μόλις πέρισυ με ειδοοίησαν για την αλλαγή στο τύπο λαδιού και των διαστημάτων συντήρησης.
Απο 20W - 50 σε 10W - 40 ..... βέβαια εγώ από την πρώτη αλλαγή είχα βάλει 10w - 40 -
Προσοχή ακολουθεί μεγάλο ποστ
Το 2000 μία συμφοιτήτριά μου σε ένα μεταπτυχιακό που έκανα ήθελε να αγοράσει αυτοκίνητο. Είχε ακούσει από άλλους ότι 'κάτι' ξέρω και με ρώτησε γιατί η ίδια δήλωνε άσχετη. Ο 'σχετικός' πατέρας της -στρατηγός εν αποστρατεία- την είχε πείσει για το Golf 1.4.
Βέβαια ήταν αρκετά ακριβό και η πρώτη επαφή με τον πωλητή δεν ήταν κι η καλύτερη -πολύ σνομπ-.
Με ρωτάει τι αυτοκίνητο είχα, της λέω Skoda Fabia, κόκκαλο!
'μα καλά, αφού ξέρεις από αυτοκίνητα, Skoda πήρες;'
Ε μετά το σχετικό 'φροντιστήριο' για το VAG, την αναλογία κιλών/ίππο και το κατά πόσο κατασκευάζονται όλα τα Golf στη Γερμανία και τι ανταλλακτικά χρησιμοποιούνται στο Golf, ήταν 'έτοιμη' για τη δεύτερη επίσκεψη
Δυστυχώς δεν πήγα μαζί της, αλλά της είπα να μου τα περιγράψει με κάθε λεπτομέρεια
Ο πωλητής σίγουρος ότι θα το έκλεινε -2η επίσκεψη άλλωστε- τη ρωτάει αν έχει άλλες απορίες πριν το 'κλείσει'
'Πόσα άλογα είπαμε ότι είναι;'
-75, αλλά είναι περισσότερα στην πραγματικότητα, πάνω από 80, μην κοιτάτε τι ανακοινώνει το εργοστάσιο, τα περιοδικά το χουν μετρήσει με περισσότερα
'Και πάλι λίγα δεν είναι, πόσα κιλά είπαμε ότι είναι;'
-εεε 1.100 περίπου, αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα μια χαρά 'πάει'
-Ναι, αλλά το Fabia που είδα επίσης, έχει 100 και είναι περίπου το ίδιο βάρος
-Ε καλά τώρα, συγκρίνετε τη Skoda με τη VW;
-Φυσικά, στο ίδιο group δεν είναι; τον ίδιο κινητήρα δεν φοράει το Golf με το Fabia και μάλιστα του Fabia με διαφορετικό εγκέφαλο και εκκεντροφόρους βγάζει 100;
-
(δεν το περίμενε από γυναίκα ) εεεεε ναι, το Golf έχει καλύτερα φρένα (τι να πει πλέον)
-Απ' όσο ξέρω είναι τα ίδια και έχει και ABS, ενώ εσείς το χρεώνετε επιπλέον και είναι συνολικά αρκετά ακριβότερο, γιατί να προτιμήσω το Golf;
-εεεεε γκουχ γκουχ -το σκέφτεται- εε να έχει περισσότερους χώρους (τελευταίο επιχείρημα)
-Κι είναι λόγος να το προτιμήσω και να περιμένω 4-6 μήνες;;; το άλλο είναι ετοιμοπαράδοτο σχεδόν
-σιγή... παύση... εεε αν το βιάζεστε ναι, έχουμε πρόβλημα με τις παραδόσεις, υπάρχει μεγάλη ζήτηση για το συγκεκριμένο μοντέλο
-Απορώ γιατί (κι έφυγε)
Πήγαμε για καφέ αμέσως μετά, μην τυχόν και ξεχάσει τίποτα
-
-
Η οικογένειά μου μεγαλώνει κατα ένα μέλος και έτσι απο την ανέμελη εργένικη ζωή και την περιπέτεια με το WRANGLER 4.0L πρέπει να προχωρήσω σε αγορά οικογενειακού. Μετά απο αρκετή έρευνα κατέληξα στο VW TOURAN, 1,4 FSI. Έκανα ένα 10λεπτο TEST DRIVE γιατί ήμουν ανυπόμονος πιέζοντας τον πωλητή στην αντιπροσωπεία ΚΑΡΕΝΤΑ στην Βουλιαγμένης και πήρα την προσφορά μου. Σε κάποιο περιοδικό ή site δέν θυμάμαι ακριβώς, έμαθα ότι βγαίνει το νέο μοντέλο. Στην έκθεση αυτοκινήτου λοιπόν ρώτησα τους πωλητές εάν αυτό που είδα είναι αληθές και μου είπαν ΜΑ ΚΥΡΙΕ, Η VW ΚΡΑΤΑΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ !
Ρώτησα εάν είναι σίγουρος και φυσικά ήταν απόλυτα σίγουρος.
Επίσης ξαναρώτησα εάν το αυτοκίνητο βγαίνει αυτόματο, όπου και γι αυτό μου είπαν ότι δέν έχουν κωδικό απο την VW, δέν βγαίνει κανένα μοντέλο στην Ελλάδα αυτόματο, πόσο μάλλιστα το 1,4 FSI.
Σε επίσκεψή μου στο ΒΕΡΟΛΙΝΟ πρίν απο λίγες ημέρες είδα εκτός απο διαφημίσεις outdoor και στην τηλεόραση το ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ και επισκέφθηκα την έκθεση να ρωτήσω λεπτομέριες.
Το μοντέλο πωλείται ήδη εκεί, το αυτόματο υπάρχει και στο παλιο μοντέλο το οποίο πωλείται εδώ σαν φρέσκο και δέν θα αλλάξει απο ότι μας λένε-δουλεύουν οι πωλητές...
Δέν μπορώ να καταλάβω γιατί οι πωλητές δέν είναι ενημερωμένοι και φυσικά ειλικρινείς. Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης όπου υπάρχει το internet, η δορυφορική, οι άνθρωποι ταξιδευουν για πλάκα με 150 ΕΥΡΩ τα δύο εισητήρια αεροπορικώς με EASY ! και εννοώ ότι δέν πρέπει υποχρεωτικά να είναι κάποιος πλούσιος για να ταξιδέψει, γιατί κρύβουν την αλήθεια. Εάν εγώ δέν ενημερωνόμουν γιατί να αγόραζα ένα μοντέλο το οποίο έχει ήδη αλλάξει???? Γιατί να μήν μπορώ να παραγγείλω το μοντέλο επιλογής μου ακόμα και εάν δέν βγαίνει - έρχεται για τους πολλούς στην Ελλάδα?
Ας μου σχολιάσει κάποιος παρακαλώ το ερώτημά μου ή παρακαλώ το περιοδικό να επιμεληθεί του θέματος για να καταλάβουμε ποιος δουλεύει ποιόν.... -
Για πωλητές υπάρχει αυτό: http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 43&start=0
και αυτό: http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 98&start=0Ορθόν. Μεταφερόμαστε εδώ.
[moderator Krusenstern] -
Που είναι το εδώ?
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Π ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ έγραψε:
Δέν μπορώ να καταλάβω γιατί οι πωλητές δέν είναι ενημερωμένοι και φυσικά ειλικρινείς.Ενημερωμένοι είναι... Ειλικρινείς...
Τέλη του 95 ψάχναμε για αυτοκίνητο. Μετά από αποκλεισμό του Α4 λόγω οριακών χώρων, ανεβήκαμε στο Α6 (facelifted 100) το οποίο φίλος του πατέρα μου είχε αγοράσει σε άλλη χώρα με τον 1.8Τ και μας το συνέστησε χωρίς καμία επιφύλαξη.
Ε μα ο πωλητής να επιμένει ότι ΔΕΝ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ να κυκλοφορήσει ποτέ το Α6 με αυτόν τον κινητήρα (στην Ελλάδα δεν είχε έρθει ακόμα). Φαντάζεστε νεύρα ο πατέρας μου. Φύγαμε αμέσως και πήγαμε στη Rover για να δούμε το 620 που δεν το είχαμε λάβει σοβαρά υπόψη μας, απλά έτσι... Εκεί είδαμε το Discovery και το ερωτευτήκαμε. Οι γονείς μου βρήκανε επιτέλους το μόνο εντος budget τζιπ (είχαν καημό ένα 4χ4 γιατί ούτως η άλλως ότι και να έπερναν τρακτέρ θα το έκαναν στα βουνά και στα λαγκάδια...) που είχε αποδεκτούς χώρους και παρέμενε δίλιτρο (ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα τεκμηρίου). Η Audi έχασε έναν σίγουρο πελάτη.@νδρέας
ο ίδιος κύριος λίγο πριν προσπαθούσε να μας πείσει ότι οι αερόσακοι δεν είναι αναγκαίοι γιατί με τις super-duper ζώνες της Audi το σώμα δεν ξεκολλάει από το κάθισμα και συνεπώς δεν ακουμπαει ποτέ τον αερόσακο...
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
ο ίδιος κύριος λίγο πριν προσπαθούσε να μας πείσει ότι οι αερόσακοι δεν είναι αναγκαίοι γιατί με τις super-duper ζώνες της Audi το σώμα δεν ξεκολλάει από το κάθισμα και συνεπώς δεν ακουμπαει ποτέ τον αερόσακο...
Αυτό συγκεκριμένα δεν είναι απαραίτητα λάθος ή ψέμα. Η Audi είχε ένα σύστημα, αν θυμάμαι καλά λεγόταν procon ten το οποίο συνέδεε τον -διαμήκη- κινητήτα με την κολόνα του τιμονιού. Σε περίπτωση τρακαρίσματος ο κινητήρας εισχωρούσε εν μέρη στη καμπίνα αλλά το τιμόνι τραβιότανε προς τα εμπρός. Ο αερόσακος με το σύστημα αυτό ήταν άχρηστος, ίσως και επικύνδυνος.
Σε crash test της ADAC και του γερμανικού AMS της εποχής εκείνης το Audi 100 (που αργότερα έγινε Α6 με faceliift) είχε πολύ μικρότερες καταπονήσεις στο κεφάλι του ανδρείκελου απο τις BMW 520i & Mercedes 200E, αμφότερες με αερόσακους. Τα 3 αυτά αυτοκίνητα είχαν έρθει πρώτα στο συγκεκριμένο τεστ.
Αργότερα το σύστημα αυτό εγκαταλήφθηκε επειδή όπως έλεγαν τα περιοδικά της εποχής η Audi δεν μπορούσε να πείσει τους αγοραστές πως το δικό της αυτοκίνητο χωρίς αερόσακους είναι ασφαλέστερο του ανταγωνισμού (που είχε αερόσακους).
Πρίν καταργηθεί το procon-ten η Audi είχε φτασει στο σημείο να διαφημίζει το τελευταίο 80 με μια διαφήμιση στην οποία μια κοπέλα φεύγει απο το σπίτι της και σε ένα ορεινό δρόμο κατι γινεται και το κολάει σε ενα βράχο. Αφού φαίνεται σε αργή κίνηση όλη η λειτουργία του συστήματος κατα το τρακάρισμα η κοπέλα βγαίνει ανέπαφη και συνεχίζει με τα πόδια.
ΥΓ. πωλητής της Seat το 1998 στην αντιπροσωπία της Κηφισσιάς μου είχε αιτιολογήσει την έλλειψη αερόσακων στο χιλιάρι ΙΒΙΖΑ με το επιχείρημα πως 'είναι επικύνδινοι και σιγά σιγα τους καταργούν'. Δεν μπόρεσε βέβαια να μου εξηγήσει πως το 1.4 είχε στανταρ τους επικύνδηνους αερόσακους αλλά δεν παρέλειψε να πεί σε εμένα και σε ένα φίλο μου που έψαχνε για αμάξι και είχαμε πάει μαζί πως όλο το πακέτο (αεροτομές, στρογγυλά φανάρια κλπ) του Seat Force top gun ή όπως λεγότανε μπορεί να μπει πακέτο και στο χιλιάρι με τα 50 ΑΤΙΘΑΣΑ άλογα
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Π ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ έγραψε:
Ας μου σχολιάσει κάποιος παρακαλώ το ερώτημά μου ή παρακαλώ το περιοδικό να επιμεληθεί του θέματος για να καταλάβουμε ποιος δουλεύει ποιόν....-
Μάλλον εννοείς 1.4 TSI, αφού 1.4 FSI δεν υπάρχει
-
Στο Touran έγινε face lift με κάποιες μικροαλλαγές
-
Ακόμα δεν έχει έρθει Touran 1.4 TSI με DSG, μόνο σε diesel υπάρχει DSG και αυτόματο Tiptronic στο 1.6 FSI (πιο αργό κι από τραμ)
-
Ακριβώς επειδή οι περισσότεροι 'πωλητές' λένε ότι θέλουν, ενημερωνόμαστε και τους κάνουμε παραγγελιολήπτες
-
Όταν είσαι ενημερωμένος κι ειδικά στη συγκεκριμένη περίπτωση -f/l μοντέλου- πιέζεις για καλύτερη τιμή
-
Αν σου πει οτιδήποτε: 'Έχεις πρόσβαση στο internet; -έχει- να μπούμε να δούμε το ΝΕΟ μοντέλο;;'
-
"ΠΩΛΗΤΙΚΕΣ" Ιστορίες