-
Ένα Golf με DSG και για μένα...
TSI με τα 160 άλογα... -
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Λογικός ο προβληματισμός σου....Δεν έχει και τρομερή διαφορά απο το 120 μέχρι τα 120χλμ/ώρα ή μέχρι να πατήσεις το κουμπάκι !!!!
Άνετα μπερδεύεις το 150 Emotion με το 120. Αν δεν μου το επιβεβαίωναν διαφορετικοί άνθρωποι, απο διαφορετικές εταιρίες μάλιστα, δεν θα έβλεπα καμιά διαφορά όταν οδήγησα αυτά τα 2.
Το sport έχει διαφορά.... θα την καταλάβεις εν καιρώ .....και φυσικά για την ώρα όπως λέει ο Ιταλός
Παρασκευή ξεκινάω την παρθενική εκδρομούλα του ιταλού με προορισμό κύμη ευβοίας και πριν προλάβω να φτάσω στα πρώτα διόδια στις αφίδνες ανάβει το λαμπάκι check engine, ταμάξι δεν ανέβαζε πανω απο 3000 στροφές και μόνο σε κατηφόρα, οι επιδόσεις ήταν ίδιες βέβαια σαν την πρώτη μέρα που δεν πήγαινε και όλοι στη fiat μου έλεγαν θέλει στρώσιμο, σταματάω δεξια στα πρώτα διόδια το έσβησα, ξαναδοκιμαζω να το βάλω μπροστά παλι check engine, μετα απο κανα μισαωρο τηλεφωνημάτων σε αντιπροσωπείες οι μισοί μου έλεγαν να συνεχίσω και οι άλλοι μισοί να φωνάξω οδική βοήθεια , αφου μας ακουσαν μεχρι μέσα στη τροχαία και έχοντας τα νεύρα μου ξεκινάω με check engine αναμένο, σταματάω στη γέφυρα της χαλκίδας αφου μου είχε σπάσει τα νευρα που δεν ανέβαζε στροφές και αρχισα να ψαχουλέυω το χώρο του κινητήρα, με εκπληξη παρατηρώ οτι ειχε φύγει το σωληνάκι μαλλον της σκάστρας και έλειπε και ο σφικτήρας , πρόφανώς απο την αρχή έλειπε γιατι οι επιδόσεις ήταν ίδιες απο τη πρώτη βόλτα, το ξανατοποθετώ και χωρίς να έχω σφικτηρα βρήκα απο ένα χριστιανό 2 tyreup και το έπιασα προσωρινά, ταμάξι μετά μεταμορφώθηκε, βεβαια το check engine δεν έχει σβήσει και θα πάω απο αντιπροσωπεία όταν μου περάσουν τα νευρα για να τους τα ψάλω, απίστευτα πράγματα....
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Εννοείς το Astra με τον 1.6Τ?Ναι. Το 1.4Τ είναι ψιλοψόφιο.
-
gti
-
Να τους τα ψάλεις και μάλιστα άγρια!....
(άκου 'συνέχισε' με αναμένο λαμπάκι check engine!!!...ωραία αντιμετώπιση του προβλήματος είχαν.. ) -
Ο χρήστης italos16v έγραψε:
Παρασκευή ξεκινάω την παρθενική εκδρομούλα του ιταλού με προορισμό κύμη ευβοίας και πριν προλάβω να φτάσω στα πρώτα διόδια στις αφίδνες ανάβει το λαμπάκι check engine, ταμάξι δεν ανέβαζε πανω απο 3000 στροφές και μόνο σε κατηφόρα, οι επιδόσεις ήταν ίδιες βέβαια σαν την πρώτη μέρα που δεν πήγαινε και όλοι στη fiat μου έλεγαν θέλει στρώσιμο, σταματάω δεξια στα πρώτα διόδια το έσβησα, ξαναδοκιμαζω να το βάλω μπροστά παλι check engine, μετα απο κανα μισαωρο τηλεφωνημάτων σε αντιπροσωπείες οι μισοί μου έλεγαν να συνεχίσω και οι άλλοι μισοί να φωνάξω οδική βοήθεια , αφου μας ακουσαν μεχρι μέσα στη τροχαία και έχοντας τα νεύρα μου ξεκινάω με check engine αναμένο, σταματάω στη γέφυρα της χαλκίδας αφου μου είχε σπάσει τα νευρα που δεν ανέβαζε στροφές και αρχισα να ψαχουλέυω το χώρο του κινητήρα, με εκπληξη παρατηρώ οτι ειχε φύγει το σωληνάκι μαλλον της σκάστρας και έλειπε και ο σφικτήρας , πρόφανώς απο την αρχή έλειπε γιατι οι επιδόσεις ήταν ίδιες απο τη πρώτη βόλτα, το ξανατοποθετώ και χωρίς να έχω σφικτηρα βρήκα απο ένα χριστιανό 2 tyreup και το έπιασα προσωρινά, ταμάξι μετά μεταμορφώθηκε, βεβαια το check engine δεν έχει σβήσει και θα πάω απο αντιπροσωπεία όταν μου περάσουν τα νευρα για να τους τα ψάλω, απίστευτα πράγματα....
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Fiat!
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Να τους τα ψάλεις και μάλιστα άγρια!....
(άκου 'συνέχισε' με αναμένο λαμπάκι check engine!!!...ωραία αντιμετώπιση του προβλήματος είχαν.. )εγω σε τετοια περιπτωση θα σταματαγα ,θα κοιταζα λαδια και θα εφευγα.
δεν νομιζω οτι θα παθει καμια ζημια επειδη αναψε το check engine. -
Παιδια να κανω μια ψιλοασχετη ερωτηση. Οταν παρεμβαλουν τα ηλεκτρονικα συστηματα (ESR, ESP, ABS, EBD, Hillholder) υπαρχει οπτικη (ηχητικη?) ενδειξη στον πινακα οργανων? Αναβει λαμπακι ή κανει μπιπ?
Να ξερω... -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Να τους τα ψάλεις και μάλιστα άγρια!....
(άκου 'συνέχισε' με αναμένο λαμπάκι check engine!!!...ωραία αντιμετώπιση του προβλήματος είχαν.. )εγω σε τετοια περιπτωση θα σταματαγα ,θα κοιταζα λαδια και θα εφευγα.
δεν νομιζω οτι θα παθει καμια ζημια επειδη αναψε το check engine.Eν μέρη δεν έχεις άδικο , αλλά εδώ υπάρχει προηγούμενο.Το αυτοκίνητο σέρνονταν κατά τα λεγόμενα του φίλου Italos16v από την πρώτη ημέρα.
Εγω θα είχα πάει στο πρωτο 10λεπτο στην αντιπροσωπεία για τα ...σχετικά!(φτου!!!....πάει το γκάλοπ!!!... )
Περαστικά Italos16v
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Παρασκευή ξεκινάω την παρθενική εκδρομούλα του ιταλού με προορισμό κύμη ευβοίας και πριν προλάβω να φτάσω στα πρώτα διόδια στις αφίδνες ανάβει το λαμπάκι check engine, ταμάξι δεν ανέβαζε πανω απο 3000 στροφές και μόνο σε κατηφόρα, οι επιδόσεις ήταν ίδιες βέβαια σαν την πρώτη μέρα που δεν πήγαινε και όλοι στη fiat μου έλεγαν θέλει στρώσιμο, σταματάω δεξια στα πρώτα διόδια το έσβησα, ξαναδοκιμαζω να το βάλω μπροστά παλι check engine, μετα απο κανα μισαωρο τηλεφωνημάτων σε αντιπροσωπείες οι μισοί μου έλεγαν να συνεχίσω και οι άλλοι μισοί να φωνάξω οδική βοήθεια , αφου μας ακουσαν μεχρι μέσα στη τροχαία και έχοντας τα νεύρα μου ξεκινάω με check engine αναμένο, σταματάω στη γέφυρα της χαλκίδας αφου μου είχε σπάσει τα νευρα που δεν ανέβαζε στροφές και αρχισα να ψαχουλέυω το χώρο του κινητήρα, με εκπληξη παρατηρώ οτι ειχε φύγει το σωληνάκι μαλλον της σκάστρας και έλειπε και ο σφικτήρας , πρόφανώς απο την αρχή έλειπε γιατι οι επιδόσεις ήταν ίδιες απο τη πρώτη βόλτα, το ξανατοποθετώ και χωρίς να έχω σφικτηρα βρήκα απο ένα χριστιανό 2 tyreup και το έπιασα προσωρινά, ταμάξι μετά μεταμορφώθηκε, βεβαια το check engine δεν έχει σβήσει και θα πάω απο αντιπροσωπεία όταν μου περάσουν τα νευρα για να τους τα ψάλω, απίστευτα πράγματα....
Που να καταλάβεις διαφορά αφου ήσουν σε safemode όλη την ώρα !
Ευτυχώς που δεν ήταν τίποτα σοβαρό !! Αλλα φαντάζομαι σε τι κατάσταση ήσουν εκείνη την ώρα !!!
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Εννοείς το Astra με τον 1.6Τ?
BRAVO KILLER λέει ο άνθρωπος, δεν καταλαβαίνεις! το 1.4Τ !!!
Σε πωλήσεις εννοούσα. Και να μην έχεις καμία αμφιβολία για αυτό. Πέρα από τα γέλια, θα ψήσει πολύ κόσμο. Εγώ θα έπαιρνα το 1.6Τ όπως είπα, να έχω και λίγο γκάζι.
GOLF GTI για μένα. Με το DSG του και όλα του τα καλούδια. Και μαύρο χρώμα, για να κυκλοφορώ και βράδυ και να βλέπω το σουλούπι του όσο γίνεται λιγότερο !!!!
Το GOLF GTI κατά γενική ομολογία είναι και γαμώ τα αμάξια. Απο σουλούπι βέβαια τι να πεις, γκόλφω με ελάχιστες αλλαγές, και είναι κρίμα για το περιεχόμενο. Φυσικά, χέστηκα αν ήταν γκόλφω, αν το είχα θα γούσταρα. Αλλά τι σχέση έχει ένα αμάξι που κοστίζει...34.550€!!! με το Bravo των 19.000€; Άτοπη η σύγκριση, και η μπραβούρα αξίζει πολύ περισσότερο τα λεφτά της, είναι και πολύ λιγότερα κυβικά=ΠΟΛΥ περισσότερα έξοδα κερατιάτικα του κράτους στο GTI, είναι και πιο μουράτη (καλά, πως το κατάφεραν αυτό στη WV είναι άξιο σεμιναρίου! )
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Να τους τα ψάλεις και μάλιστα άγρια!....
(άκου 'συνέχισε' με αναμένο λαμπάκι check engine!!!...ωραία αντιμετώπιση του προβλήματος είχαν.. )εγω σε τετοια περιπτωση θα σταματαγα ,θα κοιταζα λαδια και θα εφευγα.
δεν νομιζω οτι θα παθει καμια ζημια επειδη αναψε το check engine.Eν μέρη δεν έχεις άδικο , αλλά εδώ υπάρχει προηγούμενο.Το αυτοκίνητο σέρνονταν κατά τα λεγόμενα του φίλου Italos16v από την πρώτη ημέρα.
Εγω θα είχα πάει στο πρωτο 10λεπτο στην αντιπροσωπεία για τα ...σχετικά!(φτου!!!....πάει το γκάλοπ!!!... )
Περαστικά Italos16v
Συμφωνώ. Τι πάει να πει προχώρα; Και ο θεός βοηθός; ΕΧΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΑ 2 ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ, να πάνε να το μαζέψουν επιτόπου τα καθίκια, που βάζουν τον κόσμο να ρισκάρει το αυτοκίνητό του και τη ζωή του με αμάξι που δείχνει να έχει πρόβλημα. ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΠΙΟ ΜΕΤΑ, ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ; Τα κορμάδια, αυτά κάνουν στη fiat και προγκάνε τον κόσμο...
Περαστικά, και θα καταλάβεις πως άλλο αμάξι αγόρασες από αυτό που νόμιζες μέχρι τ'ωρα !
-
gti
-
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
Εννοείς το Astra με τον 1.6Τ?
BRAVO KILLER λέει ο άνθρωπος, δεν καταλαβαίνεις! το 1.4Τ !!!
Σε πωλήσεις εννοούσα. Και να μην έχεις καμία αμφιβολία για αυτό. Πέρα από τα γέλια, θα ψήσει πολύ κόσμο. Εγώ θα έπαιρνα το 1.6Τ όπως είπα, να έχω και λίγο γκάζι.
GOLF GTI για μένα. Με το DSG του και όλα του τα καλούδια. Και μαύρο χρώμα, για να κυκλοφορώ και βράδυ και να βλέπω το σουλούπι του όσο γίνεται λιγότερο !!!!
Το GOLF GTI κατά γενική ομολογία είναι και γαμώ τα αμάξια. Απο σουλούπι βέβαια τι να πεις, γκόλφω με ελάχιστες αλλαγές, και είναι κρίμα για το περιεχόμενο. Φυσικά, χέστηκα αν ήταν γκόλφω, αν το είχα θα γούσταρα. Αλλά τι σχέση έχει ένα αμάξι που κοστίζει...34.550€!!! με το Bravo των 19.000€; Άτοπη η σύγκριση, και η μπραβούρα αξίζει πολύ περισσότερο τα λεφτά της, είναι και πολύ λιγότερα κυβικά=ΠΟΛΥ περισσότερα έξοδα κερατιάτικα του κράτους στο GTI, είναι και πιο μουράτη (καλά, πως το κατάφεραν αυτό στη WV είναι άξιο σεμιναρίου! )
Φυσικά και θα πάει (πηγαίνει) καλύτερα το Astra απο το Bravo για πολλούς λόγους. Και το 1.4 και το 1.6 έχουν πουλήσει περισσότερο σε 2 μήνες απο το Bravo σε τρία χρόνια !
Το γέλιο ήταν περισσότερο για τα 'στεγανά' (του στιλ, 'η επιλογή μου είναι η καλύτερη στον κόσμο') που φαίνεται ότι δεν έχουν οι κάτοχοι Bravo που γράφουν εδώ. Ευτυχώς!!
Το γκάλοπ ήταν ανεξαρτήτως χρημάτων..... διαφορετικά θα ήταν μονόδρομος
-
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
Συμφωνώ. Τι πάει να πει προχώρα; Και ο θεός βοηθός; ΕΧΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΑ 2 ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ, να πάνε να το μαζέψουν επιτόπου τα καθίκια, που βάζουν τον κόσμο να ρισκάρει το αυτοκίνητό του και τη ζωή του με αμάξι που δείχνει να έχει πρόβλημα. ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΠΙΟ ΜΕΤΑ, ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ; Τα κορμάδια, αυτά κάνουν στη fiat και προγκάνε τον κόσμο...Περαστικά, και θα καταλάβεις πως άλλο αμάξι αγόρασες από αυτό που νόμιζες μέχρι τ'ωρα !
Λάδια να μην καίει και ...προχώρα...
Είναι η αντιμετώπιση μερικές φορές από τις αντιπροσωπείες φρικτή (γαι να μην πω τίποτα άλλο)
Με κάτι τέυοια δημιουργείται η κακή φήμη της εταιρίας. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Να τους τα ψάλεις και μάλιστα άγρια!....
(άκου 'συνέχισε' με αναμένο λαμπάκι check engine!!!...ωραία αντιμετώπιση του προβλήματος είχαν.. )εγω σε τετοια περιπτωση θα σταματαγα ,θα κοιταζα λαδια και θα εφευγα.
δεν νομιζω οτι θα παθει καμια ζημια επειδη αναψε το check engine.Ναι έτσι είναι. Σιγά μη μασήσουμε από ένα λαμπιόνι. Αφού προχωράει συνεχίζεις (μέχρι να ακινητοποιηθεί μια και καλή). Και για service τους το πας 5-10.000km μετά (το 30-40% παραπάνω που λέγαμε)
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Το γκάλοπ ήταν ανεξαρτήτως χρημάτων..... διαφορετικά θα ήταν μονόδρομος
Βρε συ...εγω νόμιζα οτι δεν είσαι...δικηγόρος!!!!
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Το γκάλοπ ήταν ανεξαρτήτως χρημάτων..... διαφορετικά θα ήταν μονόδρομος
Βρε συ...εγω νόμιζα οτι δεν είσαι...δικηγόρος!!!!
Άσε σήμερα που έχω χρόνο για γράψιμο σε προλαβαίνω στις απαντήσεις !!
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Το γκάλοπ ήταν ανεξαρτήτως χρημάτων..... διαφορετικά θα ήταν μονόδρομος
Βρε συ...εγω νόμιζα οτι δεν είσαι...δικηγόρος!!!!
Άσε σήμερα που έχω χρόνο για γράψιμο σε προλαβαίνω στις απαντήσεις !!
...ωραίος!
(πότε θα ανέβεις προς τα μέρη μας?)
Fiat Bravο 2007