-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
οχι απλα ειναι ενθουσιασμενοιεπειδή το πουλάνε...?
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
οχι απλα ειναι ενθουσιασμενοι
επειδή το πουλάνε...?
-
Ο χρήστης zedeor έγραψε:
Βασικά επειδή είναι λίγο μπέρδεμα... αν κάνει 15.000 το αυτοκίνητο γερμανία μοντέλο 09, πάνω κάτω τι θα πληρώσω τελωνείο?
Βασικα απο αυτη την ερωτηση και μετα αρχιζει το παρτυ!!
θα σε βοηθησει αυτο το λινκ: http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/efk/efk5.htm που εχει αναλυτικες πληροφοριες και παραγειγματα, αλλα πριν κανεις την εισαγωγη θα πρεπει σιγουρα να εχεις ρωτησει στο τελωνειο οπου ξερουν την εργοστασιακη αξια καθε οχηματος. Προσοχη ομως!!! οτι εξτρα εχει πανω το αυτοκινητο προσμετρωνται κι ετσι ανεβαινει η αξια του οχηματος οπως και ο φορος που θα πληρωσεις φυσικα. Οπως καταλαβαινεις το να φερεις κατι απ'εξω δεν ειναι καθολου απλο, θελει ψαξιμο εκει για να βρεις σωστο αυτοκινητο, ψαξιμο εδω για να ξερεις ακριβως τι θα πληρωσεις στο τελωνειο και φυσικα πολλη προσοχη στις απατες που 'παιζουν'. Το θεμα που σου εγραψα πριν εχει αρκετες πληροφοριες -
Το υποογίζω χοντρικά κανά 2.000, αν η τιμή αγοράς είναι 15.000 με 30.000 να πάει στα 17.000, τα οποία είναι καλή τιμή συγκριτικά με τα ελληνικά μεταχειρισμένα, επίσης τα γερμανικά έχουν πιο πλούσιο εξοπλισμό...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Το αν είναι συμμετοχικό ή όχι δεν εξαρτάται απο το πόσες μοίρες και στα πόσα χλμ ξεκολλάει η ουρά ρε Γρηγόρη... και κάθετα μπορείς να το φέρεις αν θέλεις...
Ούτε απο το πως αισθάνθηκες ως συνοδηγός του φίλου σου και 'γνώστη'... ούτε απο τα βίντεο...Σε ενα βαθμο εξαρταται και απο αυτο, υπο την εννοια οτι θελεις να τοποθετειται, χωρις να χρειαζεται να το 'βιασεις' με χρηση χειροφρενου πχ.
Το εχω ξεκαθαρισει, δεν ειχα την δυνατοτητα να το πιεσω οσο ηθελα, δεν σημαινει ομως
οτι ακομα και στο διπλανο καθιμα, διαπιστωνοντας απο μεσα ποσο γρηγορα κινεισαι σε στροφες, και πως αισθανεσαι το πλαισιο να συμπεριφερεται γενικα, επανω στο δρομο, δεν μπορεις να εχεις μια αποψη περι ενδεχομενης συμμετοχικοτητας του ή οχι...Το αν και πόσο συμμετοχικό είναι ένα αυτοκίνητο το καταλαβαίνεις μόνο απο τη θέση του οδηγού... και οι τρόποι που αυτό 'συμμετέχει' είναι πολλοί...
Απο την αίσθηση και την ακρίβεια των χειριστηρίων (τιμόνι, πεντάλ, κιβώτιο), απο την αμεσότητα και την απόκριση του κινητήρα, απο το feedback που σου δίνει το σασί, απο το ζύγισμα του, απο το πόσο υπάκουο είναι στις εντολές σου ως σύνολο, πως αντιδράει σε μεταφορές βάρους, τοποθετήσεις κλπ, απο τον ήχο του, απο το πόσο απολαυστικό είναι ανα πάσα στιγμή...Σε γενικες γραμμες συμφωνω, η ιδια ακομα αυτη καθεαυτη χαμηλη θεση οδηγησης καταρχας, συμβαλλει σε αυτο, (την συμμετοχικοτητα δηλαδη) τα χειριστηρια
εχουν την απαραιτητη, ανω του μεσου ορου ικανοποιητικη αισθηση, και το τιμονι
για ηλεκτρικο ειναι απο τα θετικοτερα που εχω αισθανθει ως οδηγος, -οπου σε συνδυασμο με το (μπροσταβαρο μεν αλλα...) στιβαρο πλαισιο, εχεις αρκετες πληροφοριες, (και με ακριβεια σε ζυγισμα-τοποθετηση) για το τι συμβαινει στο μπροστινο αξονα του-, και τα φρενα ειναι πολυ καλα σε αισθηση και αποτελεσματικοτητα.
Μονο ο κινητηρας στα χαμηλα, ειναι λιγο πιο 'νωχελικος' και αυτο κυριως λογω ηλεκτρογκαζου, το οποιο περαν της βασικης λειτουργιας του, διαισθανομαι οτι
επιπλεον 'μαλακωνει' σε αισθηση, την μεταβαση κομπρεσσορα σε Turbo, ακομα περισσοτερο σε σχεση με το προσφατο Golf GT.
O ηχος του, ενταξει δεν φημιζεται (τουλαχιστον στην εργοστασιακη του μορφη)
για την ακουστικη του, η σκαστρα και το ελαφρυ σφυριγμα τουλαχιστον δεν σε αφηνουν
παραπονεμενο.
Ολα αυτα δηλαδη συνολικα θεωρουνται οτι δεν αρκουν για να χαρακτηριστει ενα τετοιο αυτοκινητο στην κατηγορια ογκου-χρηματων συμμετοχικο?
Για εμενα παντως, ναι.Δεν ξέρω αν θέλεις εγγράφως αγωνιστικό παλμαρέ και οπτική επαφή με τα τρόπαια (σίγουρα δεν θα φτάνουν το επίπεδο του φίλου σου, όμως είναι μια αρχή) αλλα οδηγώ σχεδόν καθημερινά το scirroco και όσο να'ναι μια μικρή άποψη την έχω...
Τρομερός ταξιδευτής, αρκούντως γρήγορο (το 160άρι), καταπληκτικό πάτημα, απο τα καλύτερα value for money ως σύνολο... αλλά συμμετοχικό ΔΕΝ είναι...Και δεν έχει 'ναι αλλά μπορεί να γίνει'... αυτό που μπορεί να γίνει είναι να τραβάς το φωτόσπαθο με πετονιά και να νομίζεις οτι είσαι τζεντάι...
Δεν αμφησβητω, ουτε εδειξα νομιζω συμπεριφορα 'μειωσης' των εντυπωσεων-γνωσεων σου,
σε οδηγικο επιπεδο, ο φιλος μου παραλληλα, δεν κατεχει κανενα τροπαιο, εξ' οσων γνωριζω, απλα 'πανε τα χερια του', και γνωριζει πως να το πιεσει αρκετα πανω απο το μεσο ορο και λιγο πανω απο τα ορια του παραλληλα.
Τελος, επισης σε ενα υπαρκτο βαθμο, ισχυει το οτι 'μπορει να γινει' εφοσον εχει τις προδιαγραφες (το scirocco πιστευω πραγματικα οτι τις εχει σε μεγαλο βαθμο, αν εβγαινε εντελως και το γ@μημενο το ESP, θα μιλαγαμε σε αλλο επιπεδο τωρα για την γενικοτερη του συμπεριφορα...), δεν μιλαμε για παραδειγματα τυπου...Matiz οπως ανεφερε φιλος, που μπορεις να το πας και πορτες, επειδη απλα μπορεις ως οδηγος, αλλα για ενα αυτοκινητο, οπου σε ανεβασμενους ρυθμους, ανταποδιδει με το γενικοτερο του πατημα
και για το κατι παραπανω σε υψηλοτερες μεσες ταχυτητες, αλλα και με υψηλοτερο αισθημα ασφαλειας σε σχεση με τον ανταγωνισμο στην κατηγορια τουλαχιστον.
(σε ενα πολυ μικροτερο αναλογικα βαθμο για να μην παρεξηγηθω, ισχυει το συγκεκριμενο
στοιχειο για τα προσφατα μοντελα της Lamborghini πχ, υπο την εννοια, οτι σε χαμηλους ρυθμους, δεν αισθανεσαι την ακριβεια των χειριστηριων στον βαθμο που περιμενεις, οσο ανεβαινουν ομως οι ρυθμοι, η πιεση, οι πλευρικες επιταχυνσεις, ξαφνικα ολα συντελουν στο να νιωσεις οτι τελικα οδηγεις κατι ξεχωριστο, εκπληκτικα ζυγισμενο και με μοναδικη αισθηση ακριβειας στα χειριστηρια του, κατι που πχ στις Porsche δεν ισχυει, εκει με το 'καλημερα' ακομα και σε ρυθμους βολτας αισθανεσαι οτι ολα ειναι τελεια ρυθμισμενα...)P.S Τελος, μην ξεχνας οτι σε ενα βαθμο το DSG 'αφαιρει' λιγο απο την συνολικη συμμετοχικοτητα που μπορει να σου προσφερει ενα οποιοδηποτε αυτοκινητο, οχι μονο
το Scirocco για την περιπτωση που συζηταμε... -
Ο χρήστης zedeor έγραψε:
Το υποογίζω χοντρικά κανά 2.000, αν η τιμή αγοράς είναι 15.000 με 30.000 να πάει στα 17.000, τα οποία είναι καλή τιμή συγκριτικά με τα ελληνικά μεταχειρισμένα, επίσης τα γερμανικά έχουν πιο πλούσιο εξοπλισμό...εχουν αλλαξει οι φοροι στα μτχ, μπορει να βγαινει και πιο ακριβο απο Ελλαδα!!! Θελει ψαξιμο.
-
Καλησπέρα, υπάρχει μήπως κάποιος κάτοχος scirocco χρώματος καστανού(sumatra) από Θεσσαλονίκη? To sciroccoclub πρόκειται να κάνει φωτογράφηση με όλη τη χρωματική παλέτα του scirocco και μας λέιπει μόνο το συγκεκριμένο χρώμα!
-
http://www.youtube.com/watch?v=75kL24n3 ... r_embedded
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Youtube Video1o => Megane RS
2o => Focus RS
3o => Scirocco RΑλλά έχω ένσταση σε 3 πράματα:
- είναι βρεγμένη η πίστα και δεν ξέρουμε τι λάστιχα φοράνε (μπορεί κάποιο να έχει way χειρότερο grip λόγω ελαστικών και να θάβεται)
- η μέτρηση έγινε με χρονόμετρο χειρός
- αλήθεια...καλά (ή άσχημα - λίγο με απασχολεί) τα πάνε στην πίστα.Για να δούμε όμως στην καθημερινή οδήγηση, στους δρόμους πώς τα πάνε?Ποιός ιδιοκτήτης θα 'βρίζει' πρώτος για την επιλογή του? (εξαιρούνται αυτοί που έχουν την πολυτέλεια να έχουν και ένα weekend car )
-
σε βρεγμενο 2ο τα 300 αλογα μπροστα, yeah right
κανα 4κινητο να παρουμε το αιμα μας πισω με το διασυρμο που θα επερχοταν δεν υπηρχε?
στο 2:00 το megane rs βγαινει εκτος ελεγχου, δεν μπορουσαν να χρονομετρησουν ενα 'καθαρο' γυρο..?
επισης λενε οτι το ροκκο ειναι πιο βαρυ απο το megane, ισχυει κατι τετοιο?
-
[quote='QsisVTS'
στο 2:00 το megane rs βγαινει εκτος ελεγχου, δεν μπορουσαν να χρονομετρησουν ενα 'καθαρο' γυρο..?
[/quote]
call me 'μοντάζ'. -
http://www.youtube.com/watch?v=shEecUHN ... re=related
δείτε και αυτό . -
edit λαθος πηγα να τους αδικησω
-
Mια, ελαφρως πιο σοβαρη συγκριτικη δοκιμη, αναμεσα σε focus RS, Megane RS, Scirocco R,
Leon Cupra R και Mazda 3 MPS, απο το Γερμανικο sport-Auto, χρονομετρησε
στην πιστα του Hockenheim, 1:16,3 για το Scirocco R, 1:16,6 για το Megane RS, 1:16,8 για το Focus RS, 1:17,0 για το Leon Cupra R, και τελος 1:18,0 για το Mazda 3 MPS.
Tα χρονομετρημενα και ταχυτητες εισοδου στην πιστα μπορει κανεις να τα δει επιλεγοντας
την αντιστοιχη επιλογη 'Ηockenheim' -απο τις 4 συνολικα- επανω αριστερα ακριβως απο την φωτο που εχει τα αυτοκινητα, ενω αναλυτικα τα τεχνικα χαρακτηριστικα-επιδοσεις, στις 4 αντιστοιχα επιλογες που υπαρχουν σε πινακα στο τελος της σελιδας.
Αν καποιος γνωριζει Γερμανικα, θα εκτιμουσαμε μια τυπου μεταφραση, εστω περιληπτικα...http://www.sportauto-online.de/vergleic ... 13604.html
-
Σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα οι απειροελάχιστες διαφορές σε πίστα ή τεστ δεν θα πρέπει να αποτελούν επιχείρημα υπέρ ή κατά για την πιθανή αγορά τους. Προφανώς και τα 3 αυτοκίνητα είναι πολύ καλά. Από εκεί και πέρα ο καθένας κρίνει με τα δικά του κριτήρια.
-
Ο χρήστης Paris.gr έγραψε:
Σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα οι απειροελάχιστες διαφορές σε πίστα ή τεστ δεν θα πρέπει να αποτελούν επιχείρημα υπέρ ή κατά για την πιθανή αγορά τους. Προφανώς και τα 3 αυτοκίνητα είναι πολύ καλά. Από εκεί και πέρα ο καθένας κρίνει με τα δικά του κριτήρια.ναι αλλωστε αυτα τα αυτοκινητα ξεπερνουν τις δυνατοτητες των περισσοτερων, το θεμα ειναι να παρεις αυτο που γουσταρεις και κυριως να ξερεις γιατι το γουσταρεις
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα οι απειροελάχιστες διαφορές σε πίστα ή τεστ δεν θα πρέπει να αποτελούν επιχείρημα υπέρ ή κατά για την πιθανή αγορά τους. Προφανώς και τα 3 αυτοκίνητα είναι πολύ καλά. Από εκεί και πέρα ο καθένας κρίνει με τα δικά του κριτήρια.
ναι αλλωστε αυτα τα αυτοκινητα ξεπερνουν τις δυνατοτητες των περισσοτερων, το θεμα ειναι να παρεις αυτο που γουσταρεις και κυριως να ξερεις γιατι το γουσταρεις
ναι αλλά η αξία του να γυρίσεις στο φίλο σου και να του πεις (και με ύφος ψευτόμαγκα): 'μάγκα...τουμπεκί!το δικό μου αμάξι είναι πιο γρήγορο και άμα λάχει σου ρίχνω 2 sec χαλαρά'????
Εεε???ε???
Ανεκτίμητη.Ξέρεις πόσους γνωρίζω που πήραν αμάξι ανάλογα με το πιο βγάζει περισσότερα άλογα ή κάνει πιο γρήγορο γύρο πίστας ή άνοιξαν έναν κατάλογο και είπαν 'δίνω χ €, ποιό είναι το πιο γρήγορο αμάξι που αγοράζω' και έτσι βρήκαν 2-3 επιλογές τους?
-
Ο χρήστης Paris.gr έγραψε:
Σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα οι απειροελάχιστες διαφορές σε πίστα ή τεστ δεν θα πρέπει να αποτελούν επιχείρημα υπέρ ή κατά για την πιθανή αγορά τους. Προφανώς και τα 3 αυτοκίνητα είναι πολύ καλά. Από εκεί και πέρα ο καθένας κρίνει με τα δικά του κριτήρια.Οντως, και οι διαφορες ειναι αμελητεες για το 90% των οδηγων που ενδεχεται να αποκτησουν καποιο απο αυτα. Ειναι μια μετρησιμη ομως ενδειξη των δυνατοτητων
του καθε αυτοκινητου, η οποια αναδεικνυει σε ενα βαθμο την ορθοτητα-επιτυχια ή οχι
των μηχανολογικων-τεχνολογικων λυσεων που εχει επιλεξει ο εκαστοτε
κατασκευαστης...(Για την ιστορια παντως, παρολο που το Megane RS χανει μολις 3 δεκατα του δευτερολεπτου, συνολικα δειχνει να ειναι καλυτερη (overall) επιλογη στην κατηγορια)
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
(Για την ιστορια παντως, παρολο που το Megane RS χανει μολις 3 δεκατα του δευτερολεπτου, συνολικα δειχνει να ειναι καλυτερη (overall) επιλογη στην κατηγορια)
μήπως είσαι άρρωστος Γρηγόρη?
Πραγματικά νόμιζα ότι θα έλεγες το scirocco.(σε πειράζω Όντως το Megane δείχνει πιο ισορροπημένο αν και δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα 3.Από τα tests και πώς βλέπω να αντιδρούν στα διάφορα tests μέσα στην πίστα από videos).
Προσωπικά αν ήταν να φτάσω σε μία εκ των 3ων επιλογών, μάλλον θα έπαιρνα αυτό που είναι πιο φιλικό, πιο προβλέψιμο στα όρια του κι ας ήταν πιο χαμηλά σε σχέση με των άλλων 2.Προτιμώ την φιλικότητα και την άνετη χρήση στην καθημερινότητα παρά -2sec στο γύρο από τον ανταγωνισμό.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Ξέρεις πόσους γνωρίζω που πήραν αμάξι ανάλογα με το πιο βγάζει περισσότερα άλογα ή κάνει πιο γρήγορο γύρο πίστας ή άνοιξαν έναν κατάλογο και είπαν 'δίνω χ €, ποιό είναι το πιο γρήγορο αμάξι που αγοράζω' και έτσι βρήκαν 2-3 επιλογές τους?Αν είναι γκαζακηδες και έχουν χερια καλά έκαναν!
VW Scirocco