Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    • 1
    • 2
    • 417
    • 418
    • 419
    • 420
    • 421
    • 463
    • 464
    • 419 / 464
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    9266
    14980
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Απο το απο πανω..

      ενώ η πασιφανής… δυστοκία του εξατάχυτου κιβωτίου βεβαιώνει ότι σε μια ιταλική κατασκευή τίποτα δεν μπορεί να θεωρείται δεδομένο.

      Τι ακριβως εννοει με το υπογραμμισμένο ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        beams last edited by

        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
        Απο το απο πανω..

        ενώ η πασιφανής… δυστοκία του εξατάχυτου κιβωτίου βεβαιώνει ότι σε μια ιταλική κατασκευή τίποτα δεν μπορεί να θεωρείται δεδομένο.

        Τι ακριβως εννοει με το υπογραμμισμένο ;

        Άστο καλύτερα. Έκανα το λάθος και διάβασα όλο το άρθρο.
        Ο κάθε κολοτρυπίδης γράφει και από ένα.

        Του συγκεκριμένου, του άρεσε η λέξη δυστοκία και είπε να την κοτσάρει εκεί.
        Και μαζί με την δυστοκία ήρθε η αβεβαιότητα και μετά ήρθαν οι μέλισσες και το κατάρτι που κάθονταν τρεις γλάροι με το περαστικό δύστοκο πινέλο που τους κάνει τετράγωνους...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          highfidelity last edited by

          Ο χρήστης BEAMS έγραψε:

          Απο το απο πανω..

          ενώ η πασιφανής… δυστοκία του εξατάχυτου κιβωτίου βεβαιώνει ότι σε μια ιταλική κατασκευή τίποτα δεν μπορεί να θεωρείται δεδομένο.

          Τι ακριβως εννοει με το υπογραμμισμένο ;

          Άστο καλύτερα. Έκανα το λάθος και διάβασα όλο το άρθρο.
          Ο κάθε κολοτρυπίδης γράφει και από ένα.

          Του συγκεκριμένου, του άρεσε η λέξη δυστοκία και είπε να την κοτσάρει εκεί.
          Και μαζί με την δυστοκία ήρθε η αβεβαιότητα και μετά ήρθαν οι μέλισσες και το κατάρτι που κάθονταν τρεις γλάροι με το περαστικό δύστοκο πινέλο που τους κάνει τετράγωνους...

          Και μ' όλα αυτά, η ...αγάπη άργησε μια μέρα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Δεν εχω πιει και καφε και λεω οτι θα ειναι κατι που δεν μπορω να το κατανοησω

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kotetsi last edited by

              Μάλλον ήθελε να γράψει ότι το σαζμάν είναι δυσκοίλιο αλλά είπε να το θέσει πιο κόσμια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                johncharles last edited by

                **
                /
                TRACTION

                Σήμερα Σάββατο 29/5 στις 14:50, με τον Κώστα Στεφανή**

                Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde

                Vs

                Abarth Grande Punto esseesse

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
                  **
                  /
                  TRACTION

                  Σήμερα Σάββατο 29/5 στις 14:50, με τον Κώστα Στεφανή**

                  Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde

                  Vs

                  Abarth Grande Punto esseesse

                  αν περιμένεις σοβαρό τεστ από δαυτους κλάφτα. Πάλι μακακίες θα κάνουν...

                  άσε που έχει κ Φ1 δοκιμαστικά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dark_side last edited by

                    Ασχολείστε ακόμα με το traction ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      toxotis last edited by

                      Ο χρήστης elteo έγραψε:
                      από εδώ :

                      Η επιπλέον ισχύ και η σαφέστατα περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου οφείλεται στην ύπαρξη ενός νέου ηλεκτρο-υδραυλικού συστήματος διαχείρισης των βαλβίδων εισαγωγής που η ιταλική φίρμα ονομάζει MultiAir.

                      Παράλληλα το σύστημα start & stop μας υπενθυμίζει ότι πέρα από εκδόσεις και επιδόσεις, η MiTo παραμένει ένα αυτοκίνητο πόλης, ενώ η πασιφανής… δυστοκία του εξατάχυτου κιβωτίου βεβαιώνει ότι σε μια ιταλική κατασκευή τίποτα δεν μπορεί να θεωρείται δεδομένο.*

                      start & stop σε turbo κινητήρα ; Δεν είναι ότι χειρότερο για την τουρμπίνα αυτό ;

                      Φυσικά και είναι αλλα ίσως προκειται για καποιο νεο συστημα για τουρμπο αλλιως καθε 60.000 χλμ μαζι με σερβις και τουρμπινα χα χα. Ευτυχως οσα εχουν Start/stop απενεργοποιειται κιολας πληρως

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster last edited by

                        Ο χρήστης toxotis έγραψε:

                        από εδώ :

                        Η επιπλέον ισχύ και η σαφέστατα περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου οφείλεται στην ύπαρξη ενός νέου ηλεκτρο-υδραυλικού συστήματος διαχείρισης των βαλβίδων εισαγωγής που η ιταλική φίρμα ονομάζει MultiAir.
                        Παράλληλα το σύστημα start & stop μας υπενθυμίζει ότι πέρα από εκδόσεις και επιδόσεις, η MiTo παραμένει ένα αυτοκίνητο πόλης, ενώ η πασιφανής… δυστοκία του εξατάχυτου κιβωτίου βεβαιώνει ότι σε μια ιταλική κατασκευή τίποτα δεν μπορεί να θεωρείται δεδομένο.*

                        start & stop σε turbo κινητήρα ; Δεν είναι ότι χειρότερο για την τουρμπίνα αυτό ;

                        Φυσικά και είναι αλλα ίσως προκειται για καποιο νεο συστημα για τουρμπο αλλιως καθε 60.000 χλμ μαζι με σερβις και τουρμπινα χα χα. Ευτυχως οσα εχουν Start/stop απενεργοποιειται κιολας πληρως

                        ότι να'ναι...
                        Τα 60000 πως τα εβγαλες;;
                        Λες οι αυτοκινητοβιομηχανίες να σκέφτονται τόσο απλοϊκά όσο εσυ;;;

                        Δεν υπάρχει κανέναν απόλυτος πρόβλημα με τους τουρμπο κινητήρες και το σταρτ ν στοπ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          toxotis last edited by

                          το 60.000 χλμ , ειπα απλα ενα νουμερο. Τωρα σε οτι αφορα τις τουρμπινες γενικα σε ενημερωνω οτι δεν κανει για την μακροβιοτερη και απροβληματιστη λειτουργεια τους να σβηνουν ζεστες χρειαζεται ενας χρονος να κρυωσει λιγο, αλλιως φιλε μου δεν θα υπηρχαν και τα turbo timer. Αν παρατηρησεις οσοι εχουν τουρμπατα και βαζουν βενζινη δεν σβηνουν τις μηχανες τους....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster last edited by

                            Ο χρήστης toxotis έγραψε:
                            το 60.000 χλμ , ειπα απλα ενα νουμερο. Τωρα σε οτι αφορα τις τουρμπινες γενικα σε ενημερωνω οτι δεν κανει για την μακροβιοτερη και απροβληματιστη λειτουργεια τους να σβηνουν ζεστες χρειαζεται ενας χρονος να κρυωσει λιγο, αλλιως φιλε μου δεν θα υπηρχαν και τα turbo timer. Αν παρατηρησεις οσοι εχουν τουρμπατα και βαζουν βενζινη δεν σβηνουν τις μηχανες τους....

                            σε ποιον αιώνα βρίσκεσαι ;;; Σιγά μην βάζεις βενζίνη με το μοτέρ εν λειτουργία να πάρουμε καμία φωτιά... Αυτά τα κάνουν κάτι γραφικοί τύποι που το παίζουν γνωστές...
                            Τα τουρμπο τιμερς τείνουν να καταργηθούν ...
                            Οι σύγχρονοι εγκέφαλοι φροντίζουν για τα πάντα πάνω στο αυτοκίνητο ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              italakias last edited by

                              πιο πολυ φροντιζουν τα λαδια.
                              ο χρονος θα δειξει αν κανει κακο η οχι στην τουρμπινα.

                              ειναι φανερο οτι απτην στιγμη που εβγαλε τετοιο συστημα η αλφα ρομεο , αυτοματα σταματησαν και τα προβληματα με τα καρβουνιασμενα λαδια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Ο χρήστης italakias έγραψε:
                                πιο πολυ φροντιζουν τα λαδια.
                                ο χρονος θα δειξει αν κανει κακο η οχι στην τουρμπινα.

                                ειναι φανερο οτι απτην στιγμη που εβγαλε τετοιο συστημα η αλφα ρομεο , αυτοματα σταματησαν και τα προβληματα με τα καρβουνιασμενα λαδια.

                                ποια προβλήματα;;;
                                Ποια μοντέλα το είχαν αυτό κατα την κρίση σου;;;

                                Τι άλλο θα διαβάσω...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                  το 60.000 χλμ , ειπα απλα ενα νουμερο. Τωρα σε οτι αφορα τις τουρμπινες γενικα σε ενημερωνω οτι δεν κανει για την μακροβιοτερη και απροβληματιστη λειτουργεια τους να σβηνουν ζεστες χρειαζεται ενας χρονος να κρυωσει λιγο, αλλιως φιλε μου δεν θα υπηρχαν και τα turbo timer. Αν παρατηρησεις οσοι εχουν τουρμπατα και βαζουν βενζινη δεν σβηνουν τις μηχανες τους....

                                  σε ποιον αιώνα βρίσκεσαι ;;; Σιγά μην βάζεις βενζίνη με το μοτέρ εν λειτουργία να πάρουμε καμία φωτιά... Αυτά τα κάνουν κάτι γραφικοί τύποι που το παίζουν γνωστές...
                                  Τα τουρμπο τιμερς τείνουν να καταργηθούν ...
                                  Οι σύγχρονοι εγκέφαλοι φροντίζουν για τα πάντα πάνω στο αυτοκίνητο ...

                                  Συμφωνώ με το τέρας στα της βενζίνης ...πάντα βάζω με κλειστό μοτέρ....και τα turbo timers πλέον είναι περιττά μιας και οι κινητήρες έχουν δικά τους σύστηματα που κυκλοφορούν το νερό όπως οι tsi αλλά τα ανελέητα άναψε-σβήσε μόνο κακό κάνουν στην τουρμπίνα. Οσο κ να προχώρησε η τεχνολογία αυτό ακόμα αποτελεί ένα μείον της.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
                                    **
                                    /
                                    TRACTION

                                    Σήμερα Σάββατο 29/5 στις 14:50, με τον Κώστα Στεφανή**

                                    Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde

                                    Vs

                                    Abarth Grande Punto esseesse

                                    Φτου! Το εχασα! Ξυπνησα πολυ αργα...
                                    Τι ελεγε? Το ειδε κανεις?
                                    Αξιζε τον κοπο, ή τα ειπαν ολα μεσα σε 1λεπτο, οπως συνηθιζουν...?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      koubeast last edited by

                                      Τα είπαν μέσα σε 2 λέπτα

                                      Δεν έχασες και τίποτα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        Ο χρήστης koubeast έγραψε:
                                        Τα είπαν μέσα σε 2 λέπτα

                                        Δεν έχασες και τίποτα

                                        Απο όλο τα θέματα που είχε ήταν το πιο αναλυτικό ...
                                        που να δεις παρουσιάσει - του κωλου κυριολεκτικά της c5 turbo...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          koubeast last edited by

                                          Το είδα! Μα δε νομίζω να παρουσίασαν το αυτοκίνητο! Το μόνο που κατάλαβα ήταν ότι είναι 1,6 με 155 άλογα! Πιο πολλά θα καταλάβαινε κανείς με μια διαφήμιση της Ψ5 παρά από τo traction !

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            toxotis last edited by

                                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                            **
                                            /
                                            TRACTION

                                            Σήμερα Σάββατο 29/5 στις 14:50, με τον Κώστα Στεφανή**

                                            Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde

                                            Vs

                                            Abarth Grande Punto esseesse

                                            Φτου! Το εχασα! Ξυπνησα πολυ αργα...
                                            Τι ελεγε? Το ειδε κανεις?
                                            Αξιζε τον κοπο, ή τα ειπαν ολα μεσα σε 1λεπτο, οπως συνηθιζουν...?

                                            Φυσικα και δεν εχασες τιποτα ερασιτεχνικο βιντεο 2:30 λεπτων Max ενος mito qv και ενος abarth ss οπου το νοημα ηταν οτι η Mito ειναι για δρομο και καθημερινη χρησησ ενω το Abarth για πιστα και οχι καθημερινη χρηση ααα ειναι και ακριβοτερο ειπαν κατα € 4.500 Αυτα και κατι ελλεινα εσωτερικα πλανα και τελος αυτα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 417
                                            • 418
                                            • 419
                                            • 420
                                            • 421
                                            • 463
                                            • 464
                                            • 419 / 464
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr