-
Απο το απο πανω..
ενώ η πασιφανής… δυστοκία του εξατάχυτου κιβωτίου βεβαιώνει ότι σε μια ιταλική κατασκευή τίποτα δεν μπορεί να θεωρείται δεδομένο.
Τι ακριβως εννοει με το υπογραμμισμένο ;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Απο το απο πανω..ενώ η πασιφανής… δυστοκία του εξατάχυτου κιβωτίου βεβαιώνει ότι σε μια ιταλική κατασκευή τίποτα δεν μπορεί να θεωρείται δεδομένο.
Τι ακριβως εννοει με το υπογραμμισμένο ;
Άστο καλύτερα. Έκανα το λάθος και διάβασα όλο το άρθρο.
Ο κάθε κολοτρυπίδης γράφει και από ένα.Του συγκεκριμένου, του άρεσε η λέξη δυστοκία και είπε να την κοτσάρει εκεί.
Και μαζί με την δυστοκία ήρθε η αβεβαιότητα και μετά ήρθαν οι μέλισσες και το κατάρτι που κάθονταν τρεις γλάροι με το περαστικό δύστοκο πινέλο που τους κάνει τετράγωνους... -
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Απο το απο πανω..
ενώ η πασιφανής… δυστοκία του εξατάχυτου κιβωτίου βεβαιώνει ότι σε μια ιταλική κατασκευή τίποτα δεν μπορεί να θεωρείται δεδομένο.
Τι ακριβως εννοει με το υπογραμμισμένο ;
Άστο καλύτερα. Έκανα το λάθος και διάβασα όλο το άρθρο.
Ο κάθε κολοτρυπίδης γράφει και από ένα.Του συγκεκριμένου, του άρεσε η λέξη δυστοκία και είπε να την κοτσάρει εκεί.
Και μαζί με την δυστοκία ήρθε η αβεβαιότητα και μετά ήρθαν οι μέλισσες και το κατάρτι που κάθονταν τρεις γλάροι με το περαστικό δύστοκο πινέλο που τους κάνει τετράγωνους...Και μ' όλα αυτά, η ...αγάπη άργησε μια μέρα!
-
Δεν εχω πιει και καφε και λεω οτι θα ειναι κατι που δεν μπορω να το κατανοησω
-
Μάλλον ήθελε να γράψει ότι το σαζμάν είναι δυσκοίλιο αλλά είπε να το θέσει πιο κόσμια.
-
**
/
TRACTIONΣήμερα Σάββατο 29/5 στις 14:50, με τον Κώστα Στεφανή**
Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde
Vs
Abarth Grande Punto esseesse
-
Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
**
/
TRACTIONΣήμερα Σάββατο 29/5 στις 14:50, με τον Κώστα Στεφανή**
Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde
Vs
Abarth Grande Punto esseesse
αν περιμένεις σοβαρό τεστ από δαυτους κλάφτα. Πάλι μακακίες θα κάνουν...
άσε που έχει κ Φ1 δοκιμαστικά.
-
Ασχολείστε ακόμα με το traction ?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
από εδώ :Η επιπλέον ισχύ και η σαφέστατα περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου οφείλεται στην ύπαρξη ενός νέου ηλεκτρο-υδραυλικού συστήματος διαχείρισης των βαλβίδων εισαγωγής που η ιταλική φίρμα ονομάζει MultiAir.
Παράλληλα το σύστημα start & stop μας υπενθυμίζει ότι πέρα από εκδόσεις και επιδόσεις, η MiTo παραμένει ένα αυτοκίνητο πόλης, ενώ η πασιφανής… δυστοκία του εξατάχυτου κιβωτίου βεβαιώνει ότι σε μια ιταλική κατασκευή τίποτα δεν μπορεί να θεωρείται δεδομένο.*
start & stop σε turbo κινητήρα ; Δεν είναι ότι χειρότερο για την τουρμπίνα αυτό ;
Φυσικά και είναι αλλα ίσως προκειται για καποιο νεο συστημα για τουρμπο αλλιως καθε 60.000 χλμ μαζι με σερβις και τουρμπινα χα χα. Ευτυχως οσα εχουν Start/stop απενεργοποιειται κιολας πληρως
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
από εδώ :
Η επιπλέον ισχύ και η σαφέστατα περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου οφείλεται στην ύπαρξη ενός νέου ηλεκτρο-υδραυλικού συστήματος διαχείρισης των βαλβίδων εισαγωγής που η ιταλική φίρμα ονομάζει MultiAir.
Παράλληλα το σύστημα start & stop μας υπενθυμίζει ότι πέρα από εκδόσεις και επιδόσεις, η MiTo παραμένει ένα αυτοκίνητο πόλης, ενώ η πασιφανής… δυστοκία του εξατάχυτου κιβωτίου βεβαιώνει ότι σε μια ιταλική κατασκευή τίποτα δεν μπορεί να θεωρείται δεδομένο.*start & stop σε turbo κινητήρα ; Δεν είναι ότι χειρότερο για την τουρμπίνα αυτό ;
Φυσικά και είναι αλλα ίσως προκειται για καποιο νεο συστημα για τουρμπο αλλιως καθε 60.000 χλμ μαζι με σερβις και τουρμπινα χα χα. Ευτυχως οσα εχουν Start/stop απενεργοποιειται κιολας πληρως
ότι να'ναι...
Τα 60000 πως τα εβγαλες;;
Λες οι αυτοκινητοβιομηχανίες να σκέφτονται τόσο απλοϊκά όσο εσυ;;;Δεν υπάρχει κανέναν απόλυτος πρόβλημα με τους τουρμπο κινητήρες και το σταρτ ν στοπ...
-
το 60.000 χλμ , ειπα απλα ενα νουμερο. Τωρα σε οτι αφορα τις τουρμπινες γενικα σε ενημερωνω οτι δεν κανει για την μακροβιοτερη και απροβληματιστη λειτουργεια τους να σβηνουν ζεστες χρειαζεται ενας χρονος να κρυωσει λιγο, αλλιως φιλε μου δεν θα υπηρχαν και τα turbo timer. Αν παρατηρησεις οσοι εχουν τουρμπατα και βαζουν βενζινη δεν σβηνουν τις μηχανες τους....
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
το 60.000 χλμ , ειπα απλα ενα νουμερο. Τωρα σε οτι αφορα τις τουρμπινες γενικα σε ενημερωνω οτι δεν κανει για την μακροβιοτερη και απροβληματιστη λειτουργεια τους να σβηνουν ζεστες χρειαζεται ενας χρονος να κρυωσει λιγο, αλλιως φιλε μου δεν θα υπηρχαν και τα turbo timer. Αν παρατηρησεις οσοι εχουν τουρμπατα και βαζουν βενζινη δεν σβηνουν τις μηχανες τους....σε ποιον αιώνα βρίσκεσαι ;;; Σιγά μην βάζεις βενζίνη με το μοτέρ εν λειτουργία να πάρουμε καμία φωτιά... Αυτά τα κάνουν κάτι γραφικοί τύποι που το παίζουν γνωστές...
Τα τουρμπο τιμερς τείνουν να καταργηθούν ...
Οι σύγχρονοι εγκέφαλοι φροντίζουν για τα πάντα πάνω στο αυτοκίνητο ... -
πιο πολυ φροντιζουν τα λαδια.
ο χρονος θα δειξει αν κανει κακο η οχι στην τουρμπινα.ειναι φανερο οτι απτην στιγμη που εβγαλε τετοιο συστημα η αλφα ρομεο , αυτοματα σταματησαν και τα προβληματα με τα καρβουνιασμενα λαδια.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
πιο πολυ φροντιζουν τα λαδια.
ο χρονος θα δειξει αν κανει κακο η οχι στην τουρμπινα.ειναι φανερο οτι απτην στιγμη που εβγαλε τετοιο συστημα η αλφα ρομεο , αυτοματα σταματησαν και τα προβληματα με τα καρβουνιασμενα λαδια.
ποια προβλήματα;;;
Ποια μοντέλα το είχαν αυτό κατα την κρίση σου;;;Τι άλλο θα διαβάσω...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
το 60.000 χλμ , ειπα απλα ενα νουμερο. Τωρα σε οτι αφορα τις τουρμπινες γενικα σε ενημερωνω οτι δεν κανει για την μακροβιοτερη και απροβληματιστη λειτουργεια τους να σβηνουν ζεστες χρειαζεται ενας χρονος να κρυωσει λιγο, αλλιως φιλε μου δεν θα υπηρχαν και τα turbo timer. Αν παρατηρησεις οσοι εχουν τουρμπατα και βαζουν βενζινη δεν σβηνουν τις μηχανες τους....
σε ποιον αιώνα βρίσκεσαι ;;; Σιγά μην βάζεις βενζίνη με το μοτέρ εν λειτουργία να πάρουμε καμία φωτιά... Αυτά τα κάνουν κάτι γραφικοί τύποι που το παίζουν γνωστές...
Τα τουρμπο τιμερς τείνουν να καταργηθούν ...
Οι σύγχρονοι εγκέφαλοι φροντίζουν για τα πάντα πάνω στο αυτοκίνητο ...Συμφωνώ με το τέρας στα της βενζίνης ...πάντα βάζω με κλειστό μοτέρ....και τα turbo timers πλέον είναι περιττά μιας και οι κινητήρες έχουν δικά τους σύστηματα που κυκλοφορούν το νερό όπως οι tsi αλλά τα ανελέητα άναψε-σβήσε μόνο κακό κάνουν στην τουρμπίνα. Οσο κ να προχώρησε η τεχνολογία αυτό ακόμα αποτελεί ένα μείον της.
-
Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
**
/
TRACTIONΣήμερα Σάββατο 29/5 στις 14:50, με τον Κώστα Στεφανή**
Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde
Vs
Abarth Grande Punto esseesse
Φτου! Το εχασα! Ξυπνησα πολυ αργα...
Τι ελεγε? Το ειδε κανεις?
Αξιζε τον κοπο, ή τα ειπαν ολα μεσα σε 1λεπτο, οπως συνηθιζουν...? -
Τα είπαν μέσα σε 2 λέπτα
Δεν έχασες και τίποτα
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Τα είπαν μέσα σε 2 λέπταΔεν έχασες και τίποτα
Απο όλο τα θέματα που είχε ήταν το πιο αναλυτικό ...
που να δεις παρουσιάσει - του κωλου κυριολεκτικά της c5 turbo... -
Το είδα! Μα δε νομίζω να παρουσίασαν το αυτοκίνητο! Το μόνο που κατάλαβα ήταν ότι είναι 1,6 με 155 άλογα! Πιο πολλά θα καταλάβαινε κανείς με μια διαφήμιση της Ψ5 παρά από τo traction !
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
**
/
TRACTIONΣήμερα Σάββατο 29/5 στις 14:50, με τον Κώστα Στεφανή**
Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde
Vs
Abarth Grande Punto esseesse
Φτου! Το εχασα! Ξυπνησα πολυ αργα...
Τι ελεγε? Το ειδε κανεις?
Αξιζε τον κοπο, ή τα ειπαν ολα μεσα σε 1λεπτο, οπως συνηθιζουν...?Φυσικα και δεν εχασες τιποτα ερασιτεχνικο βιντεο 2:30 λεπτων Max ενος mito qv και ενος abarth ss οπου το νοημα ηταν οτι η Mito ειναι για δρομο και καθημερινη χρησησ ενω το Abarth για πιστα και οχι καθημερινη χρηση ααα ειναι και ακριβοτερο ειπαν κατα € 4.500 Αυτα και κατι ελλεινα εσωτερικα πλανα και τελος αυτα.
Alfa Romeo Mi.Τo 2008