-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
... η bmw έχει στη πόρτα τους αερόσακους κ δεν επηρεάζεται η λειτουργία τους.
Αυτό το έχω δει (προσέξει) μόνο σε 6άρα. Έτσι είναι οι πλευρικοί σε όλες?
oχι. Η Ε90 τους εχει στα καθισματα. Η Ε39 στις πορτες και παει λεγοντας. Αμφιβαλλω αν τους εχει πλεον καποια ΒΜW στις πορτες.
Update απο την 330i μου:
Εδω και 1 μηνα φοραει μπλοκε ATB της QUAIFE το οποιο απλα το θεωρω την καλυτερη μετατροπη-προσθηκη σε καθε BMW εκτος των 'Μ'... Μιλαμε για απολυτα ελεγχομενα με το γκαζι drift και φυσικα μαζεμα χιλιομετρων αμεσως μετα την πλαγιολισθηση, χωρις το χαζοσπιναρισμα των ελευθερων διαφορικων. Το αυτοκινητο αλλαξε χαρακτηρα 100%
Επισης, τοποθετηθηκε τελικο εξατμισης Eisenmann το οποιο με ενθουσιασε (εχω βαλει και στο Μ5) γιατι 1) ειναι παναλαφρο σε σχεση με το νορμαλ και 2) Ο ηχος ειναι ακριβως αυτο που πρεπει. Τονιζει τον χαρακτηριστικο ηχο των ατμοσφαιρικων ΒΜW χωρις φυσικα να σε ενοχλει στην καμπινα.
-
Ο χρήστης lefos έγραψε:
Update απο την 330i μου:
Εδω και 1 μηνα φοραει μπλοκε ATB της QUAIFE το οποιο απλα το θεωρω την καλυτερη μετατροπη-προσθηκη σε καθε BMW εκτος των 'Μ'... Μιλαμε για απολυτα ελεγχομενα με το γκαζι drift και φυσικα μαζεμα χιλιομετρων αμεσως μετα την πλαγιολισθηση, χωρις το χαζοσπιναρισμα των ελευθερων διαφορικων. Το αυτοκινητο αλλαξε χαρακτηρα 100%
Μπράβο ρε Λευτέρη.
Η καλύτερη μετατροπή σε κάθε πισωκίνητο ... !!!!Αχ τα γράφω αυτά σε φόρουμ για bmw και οι μισοί δεν μπορούν να το καταλάβουν....
με το μπλοκέ.... αλλάζει το αυτοκίνητο...αλλάζει η οδήγηση.... ** αρχίζει η διασκέδαση...**
-
Ο χρήστης vagmag έγραψε:
Update απο την 330i μου:
Εδω και 1 μηνα φοραει μπλοκε ATB της QUAIFE το οποιο απλα το θεωρω την καλυτερη μετατροπη-προσθηκη σε καθε BMW εκτος των 'Μ'... Μιλαμε για απολυτα ελεγχομενα με το γκαζι drift και φυσικα μαζεμα χιλιομετρων αμεσως μετα την πλαγιολισθηση, χωρις το χαζοσπιναρισμα των ελευθερων διαφορικων. Το αυτοκινητο αλλαξε χαρακτηρα 100%
Αχ τα γράφω αυτά σε φόρουμ για bmw και οι μισοί δεν μπορούν να το καταλάβουν....
Tι κάθεσαι και κουράζεσαι?
Νομίζεις οτι θα βγάλεις άκρη?Στο τέλος θα σε πούν γραφικό!!!
Αν σου πω εμένα τι μου είπαν...θα πέσεις ξερός -
Mε κάθε καλή πρόθεση, η τοποθέτηση ενός μπλοκέ, κρύβει μόνον πλεονεκτήματα και χαρές και κανένα μειονέκτημα;
Γιατί αν είναι τόσο...υπέροχα τα πράγματα όπως λέτε, κι αν τα 170 άλογα της 120i μου δεν είναι τραγικά λίγα, τότε να βάλω κι εγώ ρε παιδιά!
Ούτως ή άλλως, δεν είναι και κάτι πανάκριβο...
Απλά, αυτά που έχω ακούσει για απότομες αντιδράσεις στο όριο, ή κυρίως στο 'άσε' του γκαζιού, ισχύουν ή είναι υπερβολές;
Συγνώμη, απλώς δεν θα ήθελα με τίποτε να κάνω το αυτοκίνητό μου πιο δύστροπο...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Τα μπακετ είναι τα pole position ( csl ), η bmw έχει στη πόρτα τους αερόσακους κ δεν επηρεάζεται η λειτουργία τους.
Στην 1 είναι στα καθίσματα.
Δλδ τα performance καταργούν τους πλευρικούς ?
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Tι κάθεσαι και κουράζεσαι?
Νομίζεις οτι θα βγάλεις άκρη?Στο τέλος θα σε πούν γραφικό!!!
Αν σου πω εμένα τι μου είπαν...θα πέσεις ξερόςΠές μας παντ. Μη το κρατάς κρυφό.
-
Ο χρήστης navouxodonosoras έγραψε:
Τα μπακετ είναι τα pole position ( csl ), η bmw έχει στη πόρτα τους αερόσακους κ δεν επηρεάζεται η λειτουργία τους.
Στην 1 είναι στα καθίσματα.
Δλδ τα performance καταργούν τους πλευρικούς ?
Απ'ότι ξέρω...ναι.
Αχ τα γράφω αυτά σε φόρουμ για bmw και οι μισοί δεν μπορούν να το καταλάβουν....
Σε λάθος bmwδο-φόρουμ γράφεις τότε.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Απλά, αυτά που έχω ακούσει για απότομες αντιδράσεις στο όριο, ή κυρίως στο 'άσε' του γκαζιού, ισχύουν ή είναι υπερβολές;Μαθαινονται και συνηθιζονται οι αλλαγες στη συμπεριφορα, μεχρι που οι κινησεις θα γινονται παλι υποσυνειδητα. Σιγουρα δεν το πας οπως χωρις μπλοκε και η αλλαγη μπορει να τρομαξει σε περιπτωσεις, αλλα μονο τους φλουφληδες γαμπρους, αν εισαι χαρντκορας πιουριστας δε θα χεις προβλημα.
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Στο τέλος θα σε πούν γραφικό!!!Με το να ειρωνευεται απο το πουθενα μισο φορουμ, ειναι πολλα περισσοτερα απο γραφικος.
-
o HF είναι μπούλης, δεν είναι γι αυτόν αυτά τα πράγματα.
τράβα βάλε καμια φραπιέρα
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
o HF είναι μπούλης, δεν είναι γι αυτόν αυτά τα πράγματα.τράβα βάλε καμια φραπιέρα
Δεν πίνω φραπέ (εξάλλου, δεν αναφέρθηκε επ' αυτού καθόλου ο...μάγος της φυλής, οπότε δεν ισχύει, μόνον ό,τι βγαίνει από το στόμα Του , ισχύει! ).
Βγαίνει φραπιέρα Μ άραγε, ή έχει αφοσιωθεί η BMW στα τρέιλερ και τους κοτσαδούρους για την σπορ σειρά της για ανήσυχους οικογενειάρχες (μη μπούληδες... ).
-
Παιδια, εμενα το αυτοκινητο χωρις μπλοκε μου φαινοταν ακρως επικινδυνο... Καμμια σχεση με τωρα, οπου ξερεις σιγουρα οτι θα γυρισει και ξερεις τι ακριβως πρεπει να κανεις. Ειχα κανει την αναβαση πορταριας με το 330 και τρομαζα σε καθε φουρκετα απο τις αντιδρασεις της ουρας. Μια γυρναγε αποτομα, μια στεκοταν ακινητη και ο εσωτερικος τροχος καπνιζε σαν τρελος, πραγματικα ενιωθα οτι το Μ5 ηταν παιχνιδακι μπροστα στο 330.
Τωρα με το ΑΤΒ μοιαζουν πολυ τα 2 αυτοκινητα στον τροπο με τον οποιο ντριφταρουν. Σιγουρα, το ΑΤΒ ειναι πιο 'επιθετικο' μπλοκε απο αυτο του Μ5, με την εννοια οτι θελει λιγη προσοχη στο αφημα του γκαζιου, καθως και σε τυχον υπερδιορθωση οπου εχει την ταση να αποσταθεροποιει την ουρα δεξια-αριστερα για πολλααααα μετρα ( ), ομως και παλι θεωρω οτι ειναι πολυ πιο ασφαλες απο το μαμα. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Mε κάθε καλή πρόθεση, η τοποθέτηση ενός μπλοκέ, κρύβει μόνον πλεονεκτήματα και χαρές και κανένα μειονέκτημα;Γιατί αν είναι τόσο...υπέροχα τα πράγματα όπως λέτε, κι αν τα 170 άλογα της 120i μου δεν είναι τραγικά λίγα, τότε να βάλω κι εγώ ρε παιδιά!
Ούτως ή άλλως, δεν είναι και κάτι πανάκριβο...
Απλά, αυτά που έχω ακούσει για απότομες αντιδράσεις στο όριο, ή κυρίως στο 'άσε' του γκαζιού, ισχύουν ή είναι υπερβολές;
Συγνώμη, απλώς δεν θα ήθελα με τίποτε να κάνω το αυτοκίνητό μου πιο δύστροπο...
Τα 170 άλογα είναι υπεραρκετά!
Επίσης αν το διαφορικό δεν είναι 1,5/2 way γιατί να είναι 'επικίνδυνο' στο άσε? -
Ο χρήστης lefos έγραψε:
Παιδια, εμενα το αυτοκινητο χωρις μπλοκε μου φαινοταν ακρως επικινδυνο... Καμμια σχεση με τωρα, οπου ξερεις σιγουρα οτι θα γυρισει και ξερεις τι ακριβως πρεπει να κανεις. Ειχα κανει την αναβαση πορταριας με το 330 και τρομαζα σε καθε φουρκετα απο τις αντιδρασεις της ουρας. Μια γυρναγε αποτομα, μια στεκοταν ακινητη και ο εσωτερικος τροχος καπνιζε σαν τρελος, πραγματικα ενιωθα οτι το Μ5 ηταν παιχνιδακι μπροστα στο 330.
Τωρα με το ΑΤΒ μοιαζουν πολυ τα 2 αυτοκινητα στον τροπο με τον οποιο ντριφταρουν. Σιγουρα, το ΑΤΒ ειναι πιο 'επιθετικο' μπλοκε απο αυτο του Μ5, με την εννοια οτι θελει λιγη προσοχη στο αφημα του γκαζιου, καθως και σε τυχον υπερδιορθωση οπου εχει την ταση να αποσταθεροποιει την ουρα δεξια-αριστερα για πολλααααα μετρα ( ), ομως και παλι θεωρω οτι ειναι πολυ πιο ασφαλες απο το μαμα.Δηλώνω...άσχετος, γι' αυτό ρωτάω.
Όλα τα παραπάνω με antispin και ESP στο OFF;Τα 170 άλογα είναι υπεραρκετά!
Επίσης αν το διαφορικό δεν είναι 1,5/2 way γιατί να είναι 'επικίνδυνο' στο άσε?Δεν ξέρω (δις ), υπάρχουν κατηγορίες δηλαδή;
Κάποια είναι 'επιθετικά' και πιο απότομα; Είναι θέμα επιλογής;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Δηλώνω...άσχετος, γι' αυτό ρωτάω.
Όλα τα παραπάνω με antispin και ESP στο OFF;Κάποια είναι 'επιθετικά' και πιο απότομα; Είναι θέμα επιλογής;
καλα σε λεει μπουλη ο αλλος...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Δηλώνω...άσχετος, γι' αυτό ρωτάω.
Όλα τα παραπάνω με antispin και ESP στο OFF;Κάποια είναι 'επιθετικά' και πιο απότομα; Είναι θέμα επιλογής;
καλα σε λεει μπουλη ο αλλος...
Και συ τέκνον...
Θα πω κι εγώ στο μπαμπά μου να μου πάρει μπλοκέ, θα σας δείξω εγώ, θα δείτε τι θα πάθετε!
Νια νια νια νιαααα!
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=4Lickkbs ... re=related
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Παιδια, εμενα το αυτοκινητο χωρις μπλοκε μου φαινοταν ακρως επικινδυνο... Καμμια σχεση με τωρα, οπου ξερεις σιγουρα οτι θα γυρισει και ξερεις τι ακριβως πρεπει να κανεις. Ειχα κανει την αναβαση πορταριας με το 330 και τρομαζα σε καθε φουρκετα απο τις αντιδρασεις της ουρας. Μια γυρναγε αποτομα, μια στεκοταν ακινητη και ο εσωτερικος τροχος καπνιζε σαν τρελος, πραγματικα ενιωθα οτι το Μ5 ηταν παιχνιδακι μπροστα στο 330.
Τωρα με το ΑΤΒ μοιαζουν πολυ τα 2 αυτοκινητα στον τροπο με τον οποιο ντριφταρουν. Σιγουρα, το ΑΤΒ ειναι πιο 'επιθετικο' μπλοκε απο αυτο του Μ5, με την εννοια οτι θελει λιγη προσοχη στο αφημα του γκαζιου, καθως και σε τυχον υπερδιορθωση οπου εχει την ταση να αποσταθεροποιει την ουρα δεξια-αριστερα για πολλααααα μετρα ( ), ομως και παλι θεωρω οτι ειναι πολυ πιο ασφαλες απο το μαμα.Δηλώνω...άσχετος, γι' αυτό ρωτάω.
Όλα τα παραπάνω με antispin και ESP στο OFF;Παντα!
Με το DSC ON το αυτοκινητο συμπεριφερεται οπως πριν και ακομα καλυτερα. -
Ο χρήστης lefos έγραψε:
Παιδια, εμενα το αυτοκινητο χωρις μπλοκε μου φαινοταν ακρως επικινδυνο... Καμμια σχεση με τωρα, οπου ξερεις σιγουρα οτι θα γυρισει και ξερεις τι ακριβως πρεπει να κανεις. Ειχα κανει την αναβαση πορταριας με το 330 και τρομαζα σε καθε φουρκετα απο τις αντιδρασεις της ουρας. Μια γυρναγε αποτομα, μια στεκοταν ακινητη και ο εσωτερικος τροχος καπνιζε σαν τρελος, πραγματικα ενιωθα οτι το Μ5 ηταν παιχνιδακι μπροστα στο 330.
Τωρα με το ΑΤΒ μοιαζουν πολυ τα 2 αυτοκινητα στον τροπο με τον οποιο ντριφταρουν. Σιγουρα, το ΑΤΒ ειναι πιο 'επιθετικο' μπλοκε απο αυτο του Μ5, με την εννοια οτι θελει λιγη προσοχη στο αφημα του γκαζιου, καθως και σε τυχον υπερδιορθωση οπου εχει την ταση να αποσταθεροποιει την ουρα δεξια-αριστερα για πολλααααα μετρα ( ), ομως και παλι θεωρω οτι ειναι πολυ πιο ασφαλες απο το μαμα.Δηλώνω...άσχετος, γι' αυτό ρωτάω.
Όλα τα παραπάνω με antispin και ESP στο OFF;Παντα!
Με το DSC ON το αυτοκινητο συμπεριφερεται οπως πριν και ακομα καλυτερα.Με το αντισπιν (που το θεωρώ σχεδόν άχρηστο όπως λειτουργεί! ) στο OFF, αλλά το ESP στο ΟΝ, υπάρχουν διαφορές ή πρέπει να βγει και το ESP εντελώς για να καταλάβεις το μπλοκέ;
BMW FORUM