Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 633
    • 634
    • 635
    • 636
    • 637
    • 1330
    • 1331
    • 635 / 1331
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    74
    26615
    203846
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lefos last edited by

      Ο χρήστης cosneo έγραψε:

      ... η bmw έχει στη πόρτα τους αερόσακους κ δεν επηρεάζεται η λειτουργία τους.

      Αυτό το έχω δει (προσέξει) μόνο σε 6άρα. Έτσι είναι οι πλευρικοί σε όλες?

      oχι. Η Ε90 τους εχει στα καθισματα. Η Ε39 στις πορτες και παει λεγοντας. Αμφιβαλλω αν τους εχει πλεον καποια ΒΜW στις πορτες.

      Update απο την 330i μου:

      Εδω και 1 μηνα φοραει μπλοκε ATB της QUAIFE το οποιο απλα το θεωρω την καλυτερη μετατροπη-προσθηκη σε καθε BMW εκτος των 'Μ'... Μιλαμε για απολυτα ελεγχομενα με το γκαζι drift και φυσικα μαζεμα χιλιομετρων αμεσως μετα την πλαγιολισθηση, χωρις το χαζοσπιναρισμα των ελευθερων διαφορικων. Το αυτοκινητο αλλαξε χαρακτηρα 100%

      Επισης, τοποθετηθηκε τελικο εξατμισης Eisenmann το οποιο με ενθουσιασε (εχω βαλει και στο Μ5) γιατι 1) ειναι παναλαφρο σε σχεση με το νορμαλ και 2) Ο ηχος ειναι ακριβως αυτο που πρεπει. Τονιζει τον χαρακτηριστικο ηχο των ατμοσφαιρικων ΒΜW χωρις φυσικα να σε ενοχλει στην καμπινα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vagmag last edited by

        Ο χρήστης lefos έγραψε:

        Update απο την 330i μου:

        Εδω και 1 μηνα φοραει μπλοκε ATB της QUAIFE το οποιο απλα το θεωρω την καλυτερη μετατροπη-προσθηκη σε καθε BMW εκτος των 'Μ'... Μιλαμε για απολυτα ελεγχομενα με το γκαζι drift και φυσικα μαζεμα χιλιομετρων αμεσως μετα την πλαγιολισθηση, χωρις το χαζοσπιναρισμα των ελευθερων διαφορικων. Το αυτοκινητο αλλαξε χαρακτηρα 100%

        Μπράβο ρε Λευτέρη.
        Η καλύτερη μετατροπή σε κάθε πισωκίνητο ... !!!!

        Αχ τα γράφω αυτά σε φόρουμ για bmw και οι μισοί δεν μπορούν να το καταλάβουν....

        με το μπλοκέ.... αλλάζει το αυτοκίνητο...αλλάζει η οδήγηση.... ** αρχίζει η διασκέδαση...**

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pad last edited by

          Ο χρήστης vagmag έγραψε:

          Update απο την 330i μου:

          Εδω και 1 μηνα φοραει μπλοκε ATB της QUAIFE το οποιο απλα το θεωρω την καλυτερη μετατροπη-προσθηκη σε καθε BMW εκτος των 'Μ'... Μιλαμε για απολυτα ελεγχομενα με το γκαζι drift και φυσικα μαζεμα χιλιομετρων αμεσως μετα την πλαγιολισθηση, χωρις το χαζοσπιναρισμα των ελευθερων διαφορικων. Το αυτοκινητο αλλαξε χαρακτηρα 100%

          Αχ τα γράφω αυτά σε φόρουμ για bmw και οι μισοί δεν μπορούν να το καταλάβουν....

          Tι κάθεσαι και κουράζεσαι?
          Νομίζεις οτι θα βγάλεις άκρη?Στο τέλος θα σε πούν γραφικό!!!
          Αν σου πω εμένα τι μου είπαν...θα πέσεις ξερός

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            highfidelity last edited by

            Mε κάθε καλή πρόθεση, η τοποθέτηση ενός μπλοκέ, κρύβει μόνον πλεονεκτήματα και χαρές και κανένα μειονέκτημα;

            Γιατί αν είναι τόσο...υπέροχα τα πράγματα όπως λέτε, κι αν τα 170 άλογα της 120i μου δεν είναι τραγικά λίγα, τότε να βάλω κι εγώ ρε παιδιά!

            Ούτως ή άλλως, δεν είναι και κάτι πανάκριβο...

            Απλά, αυτά που έχω ακούσει για απότομες αντιδράσεις στο όριο, ή κυρίως στο 'άσε' του γκαζιού, ισχύουν ή είναι υπερβολές;

            Συγνώμη, απλώς δεν θα ήθελα με τίποτε να κάνω το αυτοκίνητό μου πιο δύστροπο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              navouxodonosoras last edited by

              Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

              Τα μπακετ είναι τα pole position ( csl ), η bmw έχει στη πόρτα τους αερόσακους κ δεν επηρεάζεται η λειτουργία τους.

              Στην 1 είναι στα καθίσματα.

              Δλδ τα performance καταργούν τους πλευρικούς ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                navouxodonosoras last edited by

                Ο χρήστης pad έγραψε:

                Tι κάθεσαι και κουράζεσαι?
                Νομίζεις οτι θα βγάλεις άκρη?Στο τέλος θα σε πούν γραφικό!!!
                Αν σου πω εμένα τι μου είπαν...θα πέσεις ξερός

                Πές μας παντ. Μη το κρατάς κρυφό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  Ο χρήστης navouxodonosoras έγραψε:

                  Τα μπακετ είναι τα pole position ( csl ), η bmw έχει στη πόρτα τους αερόσακους κ δεν επηρεάζεται η λειτουργία τους.

                  Στην 1 είναι στα καθίσματα.

                  Δλδ τα performance καταργούν τους πλευρικούς ?

                  Απ'ότι ξέρω...ναι.

                  Αχ τα γράφω αυτά σε φόρουμ για bmw και οι μισοί δεν μπορούν να το καταλάβουν....

                  Σε λάθος bmwδο-φόρουμ γράφεις τότε.

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • X
                    xtkz last edited by

                    Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                    Απλά, αυτά που έχω ακούσει για απότομες αντιδράσεις στο όριο, ή κυρίως στο 'άσε' του γκαζιού, ισχύουν ή είναι υπερβολές;

                    Μαθαινονται και συνηθιζονται οι αλλαγες στη συμπεριφορα, μεχρι που οι κινησεις θα γινονται παλι υποσυνειδητα. Σιγουρα δεν το πας οπως χωρις μπλοκε και η αλλαγη μπορει να τρομαξει σε περιπτωσεις, αλλα μονο τους φλουφληδες γαμπρους, αν εισαι χαρντκορας πιουριστας δε θα χεις προβλημα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • X
                      xtkz last edited by

                      Ο χρήστης pad έγραψε:
                      Στο τέλος θα σε πούν γραφικό!!!

                      Με το να ειρωνευεται απο το πουθενα μισο φορουμ, ειναι πολλα περισσοτερα απο γραφικος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        rx8_drifter last edited by

                        o HF είναι μπούλης, δεν είναι γι αυτόν αυτά τα πράγματα.

                        τράβα βάλε καμια φραπιέρα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          highfidelity last edited by

                          Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                          o HF είναι μπούλης, δεν είναι γι αυτόν αυτά τα πράγματα.

                          τράβα βάλε καμια φραπιέρα

                          Δεν πίνω φραπέ (εξάλλου, δεν αναφέρθηκε επ' αυτού καθόλου ο...μάγος της φυλής, οπότε δεν ισχύει, μόνον ό,τι βγαίνει από το στόμα Του , ισχύει! ).

                          Βγαίνει φραπιέρα Μ άραγε, ή έχει αφοσιωθεί η BMW στα τρέιλερ και τους κοτσαδούρους για την σπορ σειρά της για ανήσυχους οικογενειάρχες (μη μπούληδες... ).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lefos last edited by

                            Παιδια, εμενα το αυτοκινητο χωρις μπλοκε μου φαινοταν ακρως επικινδυνο... Καμμια σχεση με τωρα, οπου ξερεις σιγουρα οτι θα γυρισει και ξερεις τι ακριβως πρεπει να κανεις. Ειχα κανει την αναβαση πορταριας με το 330 και τρομαζα σε καθε φουρκετα απο τις αντιδρασεις της ουρας. Μια γυρναγε αποτομα, μια στεκοταν ακινητη και ο εσωτερικος τροχος καπνιζε σαν τρελος, πραγματικα ενιωθα οτι το Μ5 ηταν παιχνιδακι μπροστα στο 330.
                            Τωρα με το ΑΤΒ μοιαζουν πολυ τα 2 αυτοκινητα στον τροπο με τον οποιο ντριφταρουν. Σιγουρα, το ΑΤΒ ειναι πιο 'επιθετικο' μπλοκε απο αυτο του Μ5, με την εννοια οτι θελει λιγη προσοχη στο αφημα του γκαζιου, καθως και σε τυχον υπερδιορθωση οπου εχει την ταση να αποσταθεροποιει την ουρα δεξια-αριστερα για πολλααααα μετρα ( ), ομως και παλι θεωρω οτι ειναι πολυ πιο ασφαλες απο το μαμα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • xenos
                              xenos last edited by

                              Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                              Mε κάθε καλή πρόθεση, η τοποθέτηση ενός μπλοκέ, κρύβει μόνον πλεονεκτήματα και χαρές και κανένα μειονέκτημα;

                              Γιατί αν είναι τόσο...υπέροχα τα πράγματα όπως λέτε, κι αν τα 170 άλογα της 120i μου δεν είναι τραγικά λίγα, τότε να βάλω κι εγώ ρε παιδιά!

                              Ούτως ή άλλως, δεν είναι και κάτι πανάκριβο...

                              Απλά, αυτά που έχω ακούσει για απότομες αντιδράσεις στο όριο, ή κυρίως στο 'άσε' του γκαζιού, ισχύουν ή είναι υπερβολές;

                              Συγνώμη, απλώς δεν θα ήθελα με τίποτε να κάνω το αυτοκίνητό μου πιο δύστροπο...

                              Τα 170 άλογα είναι υπεραρκετά!
                              Επίσης αν το διαφορικό δεν είναι 1,5/2 way γιατί να είναι 'επικίνδυνο' στο άσε?

                              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                highfidelity last edited by

                                Ο χρήστης lefos έγραψε:
                                Παιδια, εμενα το αυτοκινητο χωρις μπλοκε μου φαινοταν ακρως επικινδυνο... Καμμια σχεση με τωρα, οπου ξερεις σιγουρα οτι θα γυρισει και ξερεις τι ακριβως πρεπει να κανεις. Ειχα κανει την αναβαση πορταριας με το 330 και τρομαζα σε καθε φουρκετα απο τις αντιδρασεις της ουρας. Μια γυρναγε αποτομα, μια στεκοταν ακινητη και ο εσωτερικος τροχος καπνιζε σαν τρελος, πραγματικα ενιωθα οτι το Μ5 ηταν παιχνιδακι μπροστα στο 330.
                                Τωρα με το ΑΤΒ μοιαζουν πολυ τα 2 αυτοκινητα στον τροπο με τον οποιο ντριφταρουν. Σιγουρα, το ΑΤΒ ειναι πιο 'επιθετικο' μπλοκε απο αυτο του Μ5, με την εννοια οτι θελει λιγη προσοχη στο αφημα του γκαζιου, καθως και σε τυχον υπερδιορθωση οπου εχει την ταση να αποσταθεροποιει την ουρα δεξια-αριστερα για πολλααααα μετρα ( ), ομως και παλι θεωρω οτι ειναι πολυ πιο ασφαλες απο το μαμα.

                                Δηλώνω...άσχετος, γι' αυτό ρωτάω.
                                Όλα τα παραπάνω με antispin και ESP στο OFF;

                                Τα 170 άλογα είναι υπεραρκετά!
                                Επίσης αν το διαφορικό δεν είναι 1,5/2 way γιατί να είναι 'επικίνδυνο' στο άσε?

                                Δεν ξέρω (δις ), υπάρχουν κατηγορίες δηλαδή;

                                Κάποια είναι 'επιθετικά' και πιο απότομα; Είναι θέμα επιλογής;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                  Δηλώνω...άσχετος, γι' αυτό ρωτάω.
                                  Όλα τα παραπάνω με antispin και ESP στο OFF;

                                  Κάποια είναι 'επιθετικά' και πιο απότομα; Είναι θέμα επιλογής;

                                  καλα σε λεει μπουλη ο αλλος...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    highfidelity last edited by

                                    Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                    Δηλώνω...άσχετος, γι' αυτό ρωτάω.
                                    Όλα τα παραπάνω με antispin και ESP στο OFF;

                                    Κάποια είναι 'επιθετικά' και πιο απότομα; Είναι θέμα επιλογής;

                                    καλα σε λεει μπουλη ο αλλος...

                                    Και συ τέκνον...

                                    Θα πω κι εγώ στο μπαμπά μου να μου πάρει μπλοκέ, θα σας δείξω εγώ, θα δείτε τι θα πάθετε!

                                    Νια νια νια νιαααα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 1
                                      106_4_ever last edited by

                                      Youtube Video

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        eddie_147 last edited by

                                        http://www.youtube.com/watch?v=4Lickkbs ... re=related

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lefos last edited by

                                          Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                          Παιδια, εμενα το αυτοκινητο χωρις μπλοκε μου φαινοταν ακρως επικινδυνο... Καμμια σχεση με τωρα, οπου ξερεις σιγουρα οτι θα γυρισει και ξερεις τι ακριβως πρεπει να κανεις. Ειχα κανει την αναβαση πορταριας με το 330 και τρομαζα σε καθε φουρκετα απο τις αντιδρασεις της ουρας. Μια γυρναγε αποτομα, μια στεκοταν ακινητη και ο εσωτερικος τροχος καπνιζε σαν τρελος, πραγματικα ενιωθα οτι το Μ5 ηταν παιχνιδακι μπροστα στο 330.
                                          Τωρα με το ΑΤΒ μοιαζουν πολυ τα 2 αυτοκινητα στον τροπο με τον οποιο ντριφταρουν. Σιγουρα, το ΑΤΒ ειναι πιο 'επιθετικο' μπλοκε απο αυτο του Μ5, με την εννοια οτι θελει λιγη προσοχη στο αφημα του γκαζιου, καθως και σε τυχον υπερδιορθωση οπου εχει την ταση να αποσταθεροποιει την ουρα δεξια-αριστερα για πολλααααα μετρα ( ), ομως και παλι θεωρω οτι ειναι πολυ πιο ασφαλες απο το μαμα.

                                          Δηλώνω...άσχετος, γι' αυτό ρωτάω.
                                          Όλα τα παραπάνω με antispin και ESP στο OFF;

                                          Παντα!
                                          Με το DSC ON το αυτοκινητο συμπεριφερεται οπως πριν και ακομα καλυτερα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            highfidelity last edited by

                                            Ο χρήστης lefos έγραψε:

                                            Παιδια, εμενα το αυτοκινητο χωρις μπλοκε μου φαινοταν ακρως επικινδυνο... Καμμια σχεση με τωρα, οπου ξερεις σιγουρα οτι θα γυρισει και ξερεις τι ακριβως πρεπει να κανεις. Ειχα κανει την αναβαση πορταριας με το 330 και τρομαζα σε καθε φουρκετα απο τις αντιδρασεις της ουρας. Μια γυρναγε αποτομα, μια στεκοταν ακινητη και ο εσωτερικος τροχος καπνιζε σαν τρελος, πραγματικα ενιωθα οτι το Μ5 ηταν παιχνιδακι μπροστα στο 330.
                                            Τωρα με το ΑΤΒ μοιαζουν πολυ τα 2 αυτοκινητα στον τροπο με τον οποιο ντριφταρουν. Σιγουρα, το ΑΤΒ ειναι πιο 'επιθετικο' μπλοκε απο αυτο του Μ5, με την εννοια οτι θελει λιγη προσοχη στο αφημα του γκαζιου, καθως και σε τυχον υπερδιορθωση οπου εχει την ταση να αποσταθεροποιει την ουρα δεξια-αριστερα για πολλααααα μετρα ( ), ομως και παλι θεωρω οτι ειναι πολυ πιο ασφαλες απο το μαμα.

                                            Δηλώνω...άσχετος, γι' αυτό ρωτάω.
                                            Όλα τα παραπάνω με antispin και ESP στο OFF;

                                            Παντα!
                                            Με το DSC ON το αυτοκινητο συμπεριφερεται οπως πριν και ακομα καλυτερα.

                                            Με το αντισπιν (που το θεωρώ σχεδόν άχρηστο όπως λειτουργεί! ) στο OFF, αλλά το ESP στο ΟΝ, υπάρχουν διαφορές ή πρέπει να βγει και το ESP εντελώς για να καταλάβεις το μπλοκέ;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 633
                                            • 634
                                            • 635
                                            • 636
                                            • 637
                                            • 1330
                                            • 1331
                                            • 635 / 1331
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr