-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
δεν υπαρχει κανενα ανεκδοτο, η πρωτη μου δημοσιευση ειναι ξεκαθαρηευρωπαικο δε θα μπορουσε να ειναι... κορεατικο/κινεζικο/ιαπωνεζικο/αμερικανικο ναι, αλλα καμια αλλη ευρωπαικη αυτοκινητοβιομηχανια, πλην της opel παλιοτερα δε θα εβγαζε κατι τετοιο
τα γνωστα σε ολους agila,corsa,astra,vectra,meriva,frontera στο προσφατο παρελθον
Τί το ευρωπαϊκο δεν ειχαν αυτα δλδ;;;
-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
τα γνωστα σε ολους agila,corsa,astra,vectra,meriva,frontera στο προσφατο παρελθον
Τί το ευρωπαϊκο δεν ειχαν αυτα δλδ;;;
Αν και φανταζομαι εννοεί ... 2 rebadged ιαπωνικά και τα υπόλοιπα ... σαν -σχεδόν- παγκόσμια αυτοκίνητα βασισμένα σε αμερικάνικες πλατφόρμες. Σίγουρα όχι αμιγείς ευρωπαικές κατασκευές όπως άλλα αυτοκίνητα ευρωπαικών εταιριών.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
τα γνωστα σε ολους agila,corsa,astra,vectra,meriva,frontera στο προσφατο παρελθον
Τί το ευρωπαϊκο δεν ειχαν αυτα δλδ;;;
Αν και φανταζομαι εννοεί ... 2 rebadged ιαπωνικά και τα υπόλοιπα ... σαν -σχεδόν- παγκόσμια αυτοκίνητα βασισμένα σε αμερικάνικες πλατφόρμες. Σίγουρα όχι αμιγείς ευρωπαικές κατασκευές όπως άλλα αυτοκίνητα ευρωπαικών εταιριών.
και το corsa που ισως να ηταν το πιο ευρωπαικο, δεν ηταν κατι αξιοσημειωτο, τουλαχιστον οχι μεχρι πριν την τωρινή γενια..
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
και το corsa που ισως να ηταν το πιο ευρωπαικο, δεν ηταν κατι αξιοσημειωτο, τουλαχιστον οχι μεχρι πριν την τωρινή γενια..
Ε βέβαια γιατι ο ανταγωνισμός (ειδικά η VW) είχε supercars μπροστα στα ελεείνα Opel!!! Τί να θυμηθώ; Golf 3 κ 4 ή το 6; Polo στρογγυλοφάναρο η το καινούργιο; Passat 3; Τί άλλο; Almera? 307, tiida, corolla, auris, 308, Stilo 5θ?
-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
και το corsa που ισως να ηταν το πιο ευρωπαικο, δεν ηταν κατι αξιοσημειωτο, τουλαχιστον οχι μεχρι πριν την τωρινή γενια..
Ε βέβαια γιατι ο ανταγωνισμός (ειδικά η VW) είχε supercars μπροστα στα ελεείνα Opel!!! Τί να θυμηθώ; Golf 3 κ 4 ή το 6; Polo στρογγυλοφάναρο η το καινούργιο; Passat 3; Τί άλλο; Almera? 307, tiida, corolla, auris, 308, Stilo 5θ?
αλλα λογια να αγαπιομαστε??
-
http://www.worldcarfans.com/11004282590 ... urburgring
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
τα γνωστα σε ολους agila,corsa,astra,vectra,meriva,frontera στο προσφατο παρελθον
Τί το ευρωπαϊκο δεν ειχαν αυτα δλδ;;;
Αν και φανταζομαι εννοεί ... 2 rebadged ιαπωνικά και τα υπόλοιπα ... σαν -σχεδόν- παγκόσμια αυτοκίνητα βασισμένα σε αμερικάνικες πλατφόρμες. Σίγουρα όχι αμιγείς ευρωπαικές κατασκευές όπως άλλα αυτοκίνητα ευρωπαικών εταιριών.
και το corsa που ισως να ηταν το πιο ευρωπαικο, δεν ηταν κατι αξιοσημειωτο, τουλαχιστον οχι μεχρι πριν την τωρινή γενια..
Γιατί η σημερινή γενιά τι προσφέρει δηλαδή ? Μια χρυσή μετριότητα είναι σε όλα
-
Ο χρήστης Dark_Side έγραψε:
τα γνωστα σε ολους agila,corsa,astra,vectra,meriva,frontera στο προσφατο παρελθον
Τί το ευρωπαϊκο δεν ειχαν αυτα δλδ;;;
Αν και φανταζομαι εννοεί ... 2 rebadged ιαπωνικά και τα υπόλοιπα ... σαν -σχεδόν- παγκόσμια αυτοκίνητα βασισμένα σε αμερικάνικες πλατφόρμες. Σίγουρα όχι αμιγείς ευρωπαικές κατασκευές όπως άλλα αυτοκίνητα ευρωπαικών εταιριών.
και το corsa που ισως να ηταν το πιο ευρωπαικο, δεν ηταν κατι αξιοσημειωτο, τουλαχιστον οχι μεχρι πριν την τωρινή γενια..
Γιατί η σημερινή γενιά τι προσφέρει δηλαδή ? Μια χρυσή μετριότητα είναι σε όλα
για την εμφανιση νομιζω οτι εγιναν ολα τα παραπανω ποστ...
σε εμφανιση τουλαχιστον το 3θυρο για opel ηταν πολύ ομορφο..
αν αρχισει συζητηση για τους υπολοιπους τομεις θα αρχισουν οι opelακηδες να μας κυνηγανε -
Αποκάλυψη: Το νέο VW Golf!
Σας αποκαλύπτουμε το επικρατέστερο σχέδιο της έβδομης γενιάς Golf, που αναμένεται στα μέσα του 2011.
Με σαφείς σχεδιαστικές παραπομπές στο νέο Polo αλλά και στο Sirocco, το Golf, επιτέλους, ** δείχνει πιο νεανικό από ποτέ** , ενώ σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες θα κυκλοφορήσει και με υβριδική έκδοση!Το σίγουρο είναι ότι την βασική έκδοση θα κινεί ο 1.2 Turbo κινητήρας, η απόδοση του οποίου για την περίπτωση του Golf θα είναι περίπου στους 110 ίππους. Βέβαια θα υπάρξει και ο 1.4TSi κινητήρας απόδοσης 130 και 150 ίππους, ενώ το νέο Golf θα διαθέτει στην τεχνολογική του φαρέτρα και το DSG κιβώτιο ταχυτήτων των επτά σχέσεων.
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... ?aid=69538
Η αποκαλυψη του αιωνα απο το πρωτο θεμα?
-
-
-
Πιστεύω πως ο σχεδιαστής ήθελε επίτηδες να κάνει τον πάσχο να ξεράσει, δεν εξηγείται αλλιώς.
-
Κουκλακι..
Μ αρεσει παντως που οσοι πορωμενοι βρισκονται και το αγοραζουν και το επεφημουν και λενε οτι ειναι μια χαρα σχεδιστικα βρισκονται μετα απο 2-3 χρονια με 'παλιο' μοντελο.. -
στα @@ τους
-
Δε νομιζω..
Ποσες γενιες πισω εισαι? -
πω πω σαν κακη κινεζικη αντιγραφη ειναι...γιάυτο εχασε ο Ντα Σιλβα τον υπνο του ?
και οσο σκεφτωμαι οτι υπαρχουν ατομα που θα προτιμησουν αυτο το σχεδιαστικο εξαμβλωμα απο την Giulietta το μονο που εχω να πω ειναι............ Στειρωση στους κακογουστους παλι καλα που η VW πηρε την Italdesing μπας και σταματησουν αυτα τα σχεδιαστικα εγκληματα , βεβαια τι καλυτερο να περιμενεις στο desing απο τους Οστρογοτθους -
Δεν ξέρω αν έχει να κάνει με το ότι είμαι κάτοχος, αλλά το golf V προσωπικά όταν το βλέπω στο δρόμο δε το σκέφτομαι ως παλιό μοντέλο. Μου δίνει την εντύπωση σύγχρονου αυτοκινήτου, δλδ δεν μπορώ να πω ότι δεν κρατάει αξιοπρεπώς ακόμα.
Το VI ποτέ δε μ άρεσε εμφανισιακά, είναι τετράγωνο σαν κουτί.
Φυσικά ούτε αυτό το τραγικό σχέδιο VII της προηγούμενης σελίδας μ αρέσει. -
-
Μάλλον ούτε σ αυτή τη γενιά θα γίνει το πολυσυζητημένο 'βήμα' μπροστά στη σχεδίαση. Καλό 8άρι να'χουμε
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Δε νομιζω..
Ποσες γενιες πισω εισαι?καμια, το μοντελο μου (α3) παραμενει το ιδιο απο το 2003 και η εκδοση μου (s) θα κανει παρα πολυ καιρο να ξαναβγει
τα fl δε μετρανε
VW Golf VII