Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυξηση διοδίων (ξανά!)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αυξηση διοδίων (ξανά!)
    • 1
    • 2
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 102
    • 103
    • 44 / 103
    Περί αυτοκίνησης
    232
    2043
    9040
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ikarus260 last edited by

      Ο χρήστης elteo έγραψε:

      τι θεε μου ...

      Δε συμφωνώ, απατεωνιές πάντα θα γίνονται, για μένα όμως που δεν είμαι απατεώνας και δεν με νοιάζει να ξεφύγω, το σύστημα αυτό με βολεύει πολύ. Το προτιμώ πολύ περισσότερο από τις 9 (ΕΝΝΕΑ) φορές που πρέπει να σταματήσω, να στηθώ στην ουρά, να βρω ψιλά, να ανοίξω παράθυρο, να δώσω, να πάρω, να κλείσω παράθυρο, να ακουμπήσω χαρτάκι και ρέστα και να ξαναεπιταχύνω στο Αθήνα-Θεσ/κη....
      Μακάρι να ήταν έτσι όλα τα διόδια, ούτε χαρτάκια, ούτε e-pass κλπ τίποτα.

      να δω τους 60χρονους να μπαίνουν νετ για αυτό κ τι στον κόσμο... ...δεν είναι όλοι εξοικιωμένοι με τέτοιες πρωτοπορίες...

      +00. Καλή λύση ακούγεται, αλλά δεν χρησιμοποιούν όλοι ίντερνετ. Δεν θα ευδοκιμήσει κάτι τέτοιο γιατί πολύ απλά δεν είναι εξοικιωμένος όλος ο κόσμος με την τεχνολογία

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        snowaddicted last edited by

        ρε παιδια δεν θα αγοραζεις χρονο μονο απο το νετ αλλα και στελνοντας sms ή αγοραζοντας τον απο τους υπαρχοντες σταθμους διοδιων στα μαλγαρα και στον πολυμυλο..εγω αλλο δεν καταλαβα...τα χειροκινητα διοδια θα καταργηθουν εντελως στους αυτοκινητοδρομοηυς το 2013 με την εφαρμογη της κοινοτικης οδηγιας,ή απλα θα ειναι συμβατα τα μηχανακια e-pass,teopass,olympia μεταξυ τους??(οπως γινεται τωρα στην Α.Ο και την ολυμπια οδο και τον μωρεα??) Α,παντως και οι της ΝΕΑΣ ΟΔΟΥ κατι πρεπει να κανουν με το teopass..πρεπει να μπορουμε να το φορτιζουμε στους σταθμους διοδιων..επισης καλο θα ηταν να μπει και αναλογη ηλεκτρονικη θυριδα και στους πλευρικους...ειναι απαραδεκτο να χρειαζεται να σταματαμε εκει..τελος θα μπορουσαν να εχουν απολκειστικη ηλεκτρονικη λωριδα στους μετωπικους χωρις να αναγκαζομαστε να περιμενουμε στην ουρα επειδη υπαρχει η δυνατοτητα πληρωμης και στον εισπρακτορα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rx8_drifter last edited by

          υπάρχει και το κινητό, και ίσως να βάλουν και βινιέτα, ας περιμένουμε

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            luke-dreamwalker last edited by

            Ρε παιδιά δεν είναι πιο απλό και εύκολο στη χρήση το σύστημα των Ιταλών???

            Μπαίνεις στην Εθνική παίρνεις ένα χαρτάκι και στον κόμβο που θα βγείς πληρώνεις???
            Τι κινητά, sms, internet και @@ιες.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • elteo
              elteo last edited by

              Aνα γεια σου! Αυτούς είχα υπόψη ... κινητά, ιντερνετ και τηλέφωνα είναι φασαρία ακόμα κ για εμάς τους εξοικιωμένους. Ο δρόμος δεν χρησιμοποιείται μόνο από εμάς...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                georgt last edited by

                Μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα κάνει πρεμιέρα ο σταθμός διοδίων στον Πολύμυλο της Κοζάνης, με αντίτιμο 2,80 ευρώ, ενώ την ίδια περίοδο θα ακριβύνει και η διέλευση από το σταθμό των Μαλγάρων, που σήμερα χρησιμοποιείται στο πλαίσιο του ΠΑΘΕ και είναι κοινός για όσους χρησιμοποιούν τον ΠΑΘΕ αλλά και την Εγνατία οδό και θα φτάσει επίσης στα 2,80 ευρώ, από 2 που κοστίζει σήμερα.Σύμφωνα με την εφημερίδα 'ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ'Θα ακολουθήσει, όμως, και δεύτερο... κύμα σταθμών διοδίων, τα οποία προγραμματίζεται να λειτουργήσουν μέχρι το τέλος του έτους. «Ενας σταθμός θα λειτουργήσει στο Μαλακάσι, στο νομό Ιωαννίνων, ένας δεύτερος στο Νέστο, μεταξύ Καβάλας και Ξάνθης, και ένας τρίτος στο νομό Εβρου», σημειώνει ο αντιπρόεδρος και εντεταλμένος σύμβουλος της «Εγνατία Οδός ΑΕ», Γιάννης Τσακλίδης.Συνολικά είχαν χωροθετηθεί 13 σταθμοί διοδίων (συμπεριλαμβανομένων των Μαλγάρων) και μέχρι το τέλος του έτους θα λειτουργούν οι πέντε από αυτούς, σύμφωνα τουλάχιστον με το σχεδιασμό της «Εγνατία Οδός ΑΕ».

                Ηλεκτρονικά
                Οπως αποκαλύπτει ο κ. Τσακλίδης, καταβάλλεται προσπάθεια να μην έρθει και τρίτο... κύμα σταθμών διοδίων. Οχι ότι θα γλιτώσουμε την καταβολή των χρημάτων. «Σκέψη μας είναι, και προετοιμαζόμαστε γι' αυτό, να περάσουμε σε πλήρως ηλεκτρονικά διόδια, ώστε η χρέωση να γίνεται με βάση τη χιλιομετρική απόσταση που διανύει το κάθε αυτοκίνητο που εισέρχεται στον αυτοκινητόδρομο», εξηγεί ο αντιπρόεδρος της εταιρίας. Ο ίδιος εκφράζει την αισιοδοξία του ότι το νέο σύστημα θα μπορεί να εφαρμοστεί από το 2011, οπότε δε θα κατασκευαστούν νέοι σταθμοί, αλλά η πληρωμή των διοδίων θα γίνεται με μία σύγχρονη μέθοδο, που αργά ή γρήγορα θα εφαρμοστεί σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους στην Ελλάδα, γλιτώνοντας τους οδηγούς από τις ουρές, την αναμονή και την ταλαιπωρία.Οσο για το κόστος των διοδίων, αυτό καθορίζεται από το αρμόδιο υπουργείο. «Εμείς, ως 'Εγνατία Οδός', ζητάμε το κόστος διέλευσης να είναι κατά 30% χαμηλότερο σε σχέση με τους άλλους άξονες, καθώς το έργο υλοποιήθηκε από το Δημόσιο και όχι με ιδιωτικά κεφάλαια . Μέχρι στιγμής, απευθυνόμαστε σε ώτα ακουόντων», υπογραμμίζει ο κ. Τσακλίδης.

                http://epirusgate.blogspot.com/2010/05/ ... _3662.html

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cosneo last edited by

                  Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
                  Μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα κάνει πρεμιέρα ο σταθμός διοδίων στον Πολύμυλο της Κοζάνης, με αντίτιμο 2,80 ευρώ ...

                  Εδώ και χρόνια το ράδιο αρβύλλα ήθελε να είναι πολύ πολύ ακριβότερα ενώ τα 2,80€ θα μας φανούν και λίγα!!!
                  Να πω την αλήθεια προσωπική μου θέση είναι ότι για τον μόνο δρόμο που αξίζει να πληρώνει κάποιος διόδια είναι η Εγνατία Οδός και αυτό για την μείωση των χρόνων από την μία άκρη της Ελλάδας αν και όχι απόλυτα για την ποιότητα και την ολοκλήρωση των έργων.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    djalma last edited by

                    Απορία... Γιατί κάποιος να πληρώνει διόδια ΠΡΙΝ τα Τέμπη και ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ??? Ας βάζανε και μέσα στα Τέμπη.................

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Λίγο βόρεια των Καμένων Βούρλων, κοντά στις Θερμοπύλες έχουν στήσει ένα ζιγκ ζαγκ με κώνους και σαφώς η κάθε λωρίδα περνάει ανάμεσα από βάσεις διοδίων..... προφανώς ετοιμάζουν κι εκεί....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        To Μεγαλοχώρι πάντως δεν παρακάμπτεται. Έχουν και πλευρικά διόδια στις προηγούμενες εξόδους. Ευτυχώς έχει μόνον ένα ευρώ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          wannabe last edited by

                          προβλέπω shooting by πληρωμές...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • elvet
                            elvet last edited by

                            Ο χρήστης TGD έγραψε:
                            To Μεγαλοχώρι πάντως δεν παρακάμπτεται. Έχουν και πλευρικά διόδια στις προηγούμενες εξόδους. Ευτυχώς έχει μόνον ένα ευρώ.

                            Παρακάμπτεται το Μακρυχώρι, αλλά μάλλον δε συμφέρει, γιατί έχει αρκετό κομμάτι της παλιάς εθνικής μέσα από τη Λάρισα. Για παράδειγμα βγαίνοντας από τα τέμπη κατεύθυνση νότια, μόλις βγούμε στο φαρδύ κομμάτι, βγαίνουμε δεξιά για συκούριο και συνεχίζουμε στην παράλληλη της εθνικής. Εάν παρακάμψουμε και το μοσχοχώρι (νίκαια-κιλελέρ) καλώς, συνεχίζουμε στην παλιά εθνική μέσω Λάρισας. Ένα δεν παρακάμψουμε το μοσχοχώρι τότε πρέπει να ξαναβγούμε στην εθνική στη Λάρισα 2, αλλά είναι μεγάλος ο κύκλος και αφού είναι 1 ευρώ…

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hellenic-tifosi last edited by

                              Άλλο σύστημα ο ένας, άλλο σύστημα ο άλλος, παράλλο σύστημα ο τρίτος. Γιατί δεν κάθονται όλοι οι διαχειριστές ΜΑΖΙ με το κράτος και να καταλήξουν σε 100% συμβατά μεταξύ τους συστήματα;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                christos-lappas last edited by

                                Το E-Pass της Α.Ο. χρησιμοποιείται και σε όλα τα διόδια της Πελοποννήσου νομίζω. Στης Ελευσίνας και της Κορίνθου σίγουρα, το χρησιμοποίησα σήμερα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drunkard last edited by

                                  Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                                  Το E-Pass της Α.Ο. χρησιμοποιείται και σε όλα τα διόδια της Πελοποννήσου νομίζω. Στης Ελευσίνας και της Κορίνθου σίγουρα, το χρησιμοποίησα σήμερα.

                                  +1

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pathos last edited by

                                    Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                    Διόδια θα έπρεπε να εισπραχθούν ΑΦΟΥ κατασκευαστεί ο δρόμος και να ζητείται συγνώμη από τους οδηγούς για την ταλαιπωρία τους και όχι...το αντίθετο! Την τελευταία φορά έχασα 30 λεπτά μποτιλιαρισμένος ή σημειωτόν, γιατί όπως είπε η κοπέλα στα διόδια κάτω γίνονται έργα και...παρόλα αυτά, έπρεπε να πληρώσουμε!

                                    +οο
                                    Τα διόδια εκ των πραγμάτων είναι άδικα (είτε δημόσια ή ιδιωτικά) έτσι όπως έχουν εφαρμοσθεί στην Ελλάδα. Δεν είναι δυνατόν να χρηματοδοτώ την κατασκευή ενός έργου (μέσω διοδίων) και μετά αντί να το χρησιμοποιώ ελεύθερα να πρέπει να ΞΑΝΑ-πληρώνω για την χρήση αυτού. Το σωστό/δίκαιο είναι, εφόσον πληρώνουμε πριν και κατα την διαρκεια των έργων, να καταργηθούν όταν τελειώσουν οι εργασίες.
                                    Ή, έστω, αν είναι να συνεχίζω να πληρώνω διόδια για να χρησιμοποιώ τον αυτοκινητόδρομο να είμαι μέτοχος αυτού αναλογικά με τα ποσά που έχω πληρώσει προηγουμένως κατα την διάρκεια των έργων.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 2
                                      224-v last edited by

                                      Ο χρήστης Pathos έγραψε:

                                      Διόδια θα έπρεπε να εισπραχθούν ΑΦΟΥ κατασκευαστεί ο δρόμος και να ζητείται συγνώμη από τους οδηγούς για την ταλαιπωρία τους και όχι...το αντίθετο! Την τελευταία φορά έχασα 30 λεπτά μποτιλιαρισμένος ή σημειωτόν, γιατί όπως είπε η κοπέλα στα διόδια κάτω γίνονται έργα και...παρόλα αυτά, έπρεπε να πληρώσουμε!

                                      +οο
                                      Τα διόδια εκ των πραγμάτων είναι άδικα (είτε δημόσια ή ιδιωτικά) έτσι όπως έχουν εφαρμοσθεί στην Ελλάδα. Δεν είναι δυνατόν να χρηματοδοτώ την κατασκευή ενός έργου (μέσω διοδίων) και μετά αντί να το χρησιμοποιώ ελεύθερα να πρέπει να ΞΑΝΑ-πληρώνω για την χρήση αυτού. Το σωστό/δίκαιο είναι, εφόσον πληρώνουμε πριν και κατα την διαρκεια των έργων, να καταργηθούν όταν τελειώσουν οι εργασίες.
                                      Ή, έστω, αν είναι να συνεχίζω να πληρώνω διόδια για να χρησιμοποιώ τον αυτοκινητόδρομο να είμαι μέτοχος αυτού αναλογικά με τα ποσά που έχω πληρώσει προηγουμένως κατα την διάρκεια των έργων.

                                      Εχει κοστος και η συντηρηση μετα... αλλα οχι βεβαια οσο η κατασκευη.... ειναι και τα δανεια για την κατασκευη..... θεμα συμβασεων ειναι.... ποτε λεει οτι θα το παραδωσει ο κατασκευαστης (αφου κερδισει ποσα?? πανω στο κοστος..... στην συντηρηση... και με τι ορους θα υπολογισθουν αυτα....)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        Ο χρήστης 224.v έγραψε:

                                        Διόδια θα έπρεπε να εισπραχθούν ΑΦΟΥ κατασκευαστεί ο δρόμος και να ζητείται συγνώμη από τους οδηγούς για την ταλαιπωρία τους και όχι...το αντίθετο! Την τελευταία φορά έχασα 30 λεπτά μποτιλιαρισμένος ή σημειωτόν, γιατί όπως είπε η κοπέλα στα διόδια κάτω γίνονται έργα και...παρόλα αυτά, έπρεπε να πληρώσουμε!

                                        +οο
                                        Τα διόδια εκ των πραγμάτων είναι άδικα (είτε δημόσια ή ιδιωτικά) έτσι όπως έχουν εφαρμοσθεί στην Ελλάδα. Δεν είναι δυνατόν να χρηματοδοτώ την κατασκευή ενός έργου (μέσω διοδίων) και μετά αντί να το χρησιμοποιώ ελεύθερα να πρέπει να ΞΑΝΑ-πληρώνω για την χρήση αυτού. Το σωστό/δίκαιο είναι, εφόσον πληρώνουμε πριν και κατα την διαρκεια των έργων, να καταργηθούν όταν τελειώσουν οι εργασίες.
                                        Ή, έστω, αν είναι να συνεχίζω να πληρώνω διόδια για να χρησιμοποιώ τον αυτοκινητόδρομο να είμαι μέτοχος αυτού αναλογικά με τα ποσά που έχω πληρώσει προηγουμένως κατα την διάρκεια των έργων.

                                        Εχει κοστος και η συντηρηση μετα... αλλα οχι βεβαια οσο η κατασκευη.... ειναι και τα δανεια για την κατασκευη..... θεμα συμβασεων ειναι.... ποτε λεει οτι θα το παραδωσει ο κατασκευαστης (αφου κερδισει ποσα?? πανω στο κοστος..... στην συντηρηση... και με τι ορους θα υπολογισθουν αυτα....)

                                        1.000.0000 δικαιολογιες μπορουν να βρεθουν. Δεν υπαρχει καμια δικαιολογια ομως οτι σε συγχρονο αυτοκινητοδρομο πρεπει να σταματησεις 10 φορες στα 500χλμ για να πληρωσεις διοδια.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 2
                                          224-v last edited by

                                          Ναι ο τροπος εισπαραξης ειναι για τον Π@@@@τσο!! ανικανο κρατος να ζητησει να υπαρχει συμβατοτητα και εισπραξη στην εξοδο..... ΔΕΝ χρειαζεται να ανκαλυψει καποιος τον τροχο τον εχουν βρει ηδη!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            djalma last edited by

                                            'Καταγγελία για τα διόδια Λεπτοκαρυάς'

                                            'Θέλω να ενημερώσω τους φίλους οδηγούς που κινούνται προς Νότια Ελλάδα ότι λίγο πριν την έξοδο για Λεπτοκαρυά οι υπεύθυνοι του αυτοκινητοδρόμου αιγίου έχουν τοποθετήσει μια ηλεκτρονική πινακίδα που ενημερώνει τους οδηγούς ότι ο κόμβος για Σκοτείνα ειναί κλειστός προφανώς για να...

                                            χρησημοποιούν οι οδηγοί την Εθνική οδό και να πληρώνουν τα αντίστοιχα διόδια. Παράλληλα εντελώς παράνομα και καταχρηστικα έχουν κλείσει με τσιμεντοτοιχεία την δίοδο από την παράπλευρη οδό προς την Εθνική οδό, ώστε να μην μπορείς να εισέλθεις, αφού κάνεις την παράκαμψη, στην Εθνική . Ωστόσο θέλω να ενημερώσω τους αναγνώστες του τροκτικου ότι υπάρχει λύση : αφού μπεις στην παράπλευρη οδό και κανείς την παράκαμψη δεν περνάς κάτω από τη γέφυρα ώστε να μπεις πάλι στην Εθνική αλλά συνεχίζεις για λίγα μέτρα προς Αγιο Παντελεημωνα και υπάρχει κι άλλη έξοδος για την εθνική οδό αλλά θέλει μεγάλη προσοχή γιατί μπαίνεις σε σημείο που περνάνε και τα δυο ρεύματα κυκλοφορίας εν αντιθέσει με το προηγούμενο πέρασμα που είναι ασφαλέστερο.'

                                            Σε κανά μήνα θα περάσω από εκεί, μήπως γνωρίζει κανείς περισσότερα..? 2.8€ είναι της Λεπτοκαρυάς

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 44 / 103
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr