-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Πώς είναι τα Α032? Σε τί διάσταση και τί compound? Για καθημερινή χρήση θα τα πρότεινες ή φθείρονται πολύ γρήγορα?Διάσταση 185/60/14, compound δυστυχώς 'S', το μεσαίο. Για τις θερμοκρασίες της Ελλάδας και για ερασιτεχνική χρήση νομίζω πως το 'H' είναι μονόδρομος.
Έχω οδηγήσει το αυτοκίνητο σε δρόμους για αρκετά χιλιόμετρα για να τα ροντάρω. Απλά δεν έχουν καμμία σχέση με τα 539 (ίδια διάσταση), ούτε σε αίσθηση ούτε σε απόδοση. Έχουν πολύ σκληρό πλαϊνό (για να αντέχουν την παραμόρφωση σε συνθήκες πίστας) και δίνουν αίσθηση ξυράφι στο τιμόνι. Η πρόσφυση που δίνουν είναι περίπου +30% από τα 539 και η αίσθηση απλά θυμίζει καρτ. Τα μειονεκήματα είναι η γρήγορη φοθρά, η αδυναμία χρήσης σε βρεγμένο δρόμο λόγω περιορισμένων αυλακώσεων και ο πολύ δυνατός θόρυβος κύλισης ο οποίος στη χροιά θυμίζει σειρήνα αναγγελίας πολέμου ή καταστροφών (ή τον ήχο των βομβαρδιστικών καθέτου εφορμήσεως Junkers 87 -τα περιβόητα Στούκα του Β'Π.Π.- όταν έκαναν βουτιά. )
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Πώς είναι τα Α032? Σε τί διάσταση και τί compound? Για καθημερινή χρήση θα τα πρότεινες ή φθείρονται πολύ γρήγορα?
Διάσταση 185/60/14, compound δυστυχώς 'S', το μεσαίο. Για τις θερμοκρασίες της Ελλάδας και για ερασιτεχνική χρήση νομίζω πως το 'H' είναι μονόδρομος.
Έχω οδηγήσει το αυτοκίνητο σε δρόμους για αρκετά χιλιόμετρα για να τα ροντάρω. Απλά δεν έχουν καμμία σχέση με τα 539 (ίδια διάσταση), ούτε σε αίσθηση ούτε σε απόδοση. Έχουν πολύ σκληρό πλαϊνό (για να αντέχουν την παραμόρφωση σε συνθήκες πίστας) και δίνουν αίσθηση ξυράφι στο τιμόνι. Η πρόσφυση που δίνουν είναι περίπου +30% από τα 539 και η αίσθηση απλά θυμίζει καρτ. Τα μειονεκήματα είναι η γρήγορη φοθρά, η αδυναμία χρήσης σε βρεγμένο δρόμο λόγω περιορισμένων αυλακώσεων και ο πολύ δυνατός θόρυβος κύλισης ο οποίος στη χροιά θυμίζει σειρήνα αναγγελίας πολέμου ή καταστροφών (ή τον ήχο των βομβαρδιστικών καθέτου εφορμήσεως Junkers 87 -τα περιβόητα Στούκα του Β'Π.Π.- όταν έκαναν βουτιά. )
Τά 048 πού φορούσα εγώ Κώστα,είχαν μέν λίγες αυλακώσεις στό πέλμα τους,αλλά στό βρεγμένο πήγαν αρκετά καλά.Δέν μιλάω γιά συνθήκες μέ στάσιμο νερό πάνω στό δρόμο έτσι;Απλά βρεγμένη άσφαλτος.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Διάσταση 185/60/14, compound δυστυχώς 'S', το μεσαίο. Για τις θερμοκρασίες της Ελλάδας και για ερασιτεχνική χρήση νομίζω πως το 'H' είναι μονόδρομος.Έχω οδηγήσει το αυτοκίνητο σε δρόμους για αρκετά χιλιόμετρα για να τα ροντάρω. Απλά δεν έχουν καμμία σχέση με τα 539 (ίδια διάσταση), ούτε σε αίσθηση ούτε σε απόδοση. Έχουν πολύ σκληρό πλαϊνό (για να αντέχουν την παραμόρφωση σε συνθήκες πίστας) και δίνουν αίσθηση ξυράφι στο τιμόνι. Η πρόσφυση που δίνουν είναι περίπου +30% από τα 539 και η αίσθηση απλά θυμίζει καρτ. Τα μειονεκήματα είναι η γρήγορη φοθρά, η αδυναμία χρήσης σε βρεγμένο δρόμο λόγω περιορισμένων αυλακώσεων και ο πολύ δυνατός θόρυβος κύλισης ο οποίος στη χροιά θυμίζει σειρήνα αναγγελίας πολέμου ή καταστροφών (ή τον ήχο των βομβαρδιστικών καθέτου εφορμήσεως Junkers 87 -τα περιβόητα Στούκα του Β'Π.Π.- όταν έκαναν βουτιά. )
Αγωνιστικα ειναι τα Α032;
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Αγωνιστικα ειναι τα Α032;Όχι ακριβώς αγωνιστικά, competition. Δηλαδή μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε κανονικό δρόμο νόμιμα (έχουν αυλάκια ας πούμε), αλλά ο κανονικός προσανατολισμός τους είναι για χρήση σε πίστα. Απ'ό,τι ξέρω έχουν χρησιμοποιηθεί σαν controlled tyres σε κάποια ενιαία.
-
Conticental Premium Contact 195/55/15 Ðåæþ 206 1.6 -åñãïóôáóéáêÜ
ìÝôñéá óôåãíü ,êÜëá óôçí âñï÷Þ ,
ôþñá Ýíá ÷ñüíï ìåôÜ êáé ìå 14000÷ëì ìåôÜ
Ìüëéò ôá ðåôÜîù ìÜëëïí èá ÷ñåéáóôåß íá ìÜèù ôï áõôïêéíçôü ìïõ áðï ôçí áñ÷Þ -
Michelin Pilot Exalto 195/50/R16 για Megane Coupe 2.0 16v
Λίγο πιο θορυβώδη από τα Pilot Primacy που φόραγα πριν, αλλά από λίγο έως πολύ καλύτερα σε όλους τους άλλους τομείς. Είμαι στους ευχαριστημένους.
-
Το Ίμπιζα φοράει Μισλέν Εξάλτο 185/60/14Η.
Η Σπορτβάγκον φοράει Πνεουμάντ (κάποιον τύπο) νομίζω 225/50/16.
Μόλις αλλαχτούν, (αλλά και τα χειμερινά που θα βάλω) θα είναι Μισλέν.Οπότε ψήφισα Μισλεν (σας είπα πως και του πατέρα μου και της μάνας μου τα αμάξια φορούν Μισλεν; )
Παρατήρηση:
Είδατε τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας; Σχεδόν όλοι φοράμε Μπριτζστοουν και Μισλεν, οι μάρκες της Φ1. Παλιότερα που ήταν η Γκουντγίαρ έβλεπες πολλά στο δρόμο. Πλέον ελάχιστα, και για την ώρα στην ψηφοφορία μας μόλις ένας. -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Παρατήρηση:
Είδατε τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας; Σχεδόν όλοι φοράμε Μπριτζστοουν και Μισλεν, οι μάρκες της Φ1. Παλιότερα που ήταν η Γκουντγίαρ έβλεπες πολλά στο δρόμο. Πλέον ελάχιστα, και για την ώρα στην ψηφοφορία μας μόλις ένας.Σέ έχει επηρεάσει εσένα η διαφήμηση αυτή;Εμένα πάντως...καθόλου!!!Καί τίς χρονιές πού υπήρχε στή φόρμουλα μόνο η Bridgeston τί γινότανε άραγε;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Παρατήρηση:
Είδατε τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας; Σχεδόν όλοι φοράμε Μπριτζστοουν και Μισλεν, οι μάρκες της Φ1. Παλιότερα που ήταν η Γκουντγίαρ έβλεπες πολλά στο δρόμο. Πλέον ελάχιστα, και για την ώρα στην ψηφοφορία μας μόλις ένας.Σέ έχει επηρεάσει εσένα η διαφήμηση αυτή;Εμένα πάντως...καθόλου!!!Καί τίς χρονιές πού υπήρχε στή φόρμουλα μόνο η Bridgeston τί γινότανε άραγε;
Ποια διαφήμιση; Αν είναι καινούρια (2004) δεν την έχω δει καν!
Μπρίτζστοουν ήταν σπάνια προ-Φ1. Τώρα είναι παντού. Το αντίθετο με την Γκουντγίαρ. Μισλέν έβλεπα πάντα, αλλά τώρα μάλλον είναι λίγο καλύτερες οι τιμές τους σε σχέση με τους άλλους.Εμείς οικογενειακώς μια ζωή Μισλέν παίρναμε, και προ και μετά Φ1.
Το Τολέδο που ήρθε με Φάιρστοουν και το Γκολφ με Γκουντγίαρ ήταν πατάτες. Το Γκολφ και με Μισλέν πάλι πατάτα είναι, αλλά τουλάχιστον... γλυκοπατάτα!!
Το Ούνο της γιαγιάς δεν θυμάμαι τι είχε, αλλά ούτε έλιωναν ποτέ αυτά τα λάστιχα, ούτε κράταγαν!! Μετά βάλαμε Μισλέν και άρχισα να το οδηγώ (τι να έκανα; Άρχισε να μου αρέσει!! )
Το Ίμπιζα ήταν με Πιρέλι Ρ-6000 και ήταν πολύ καλά, αλλά τα Εξάλτο ακόμη καλύτερα!
Τα Τίπο παλιότερα με Πιρέλι Ρ-2000 (ΚΑΙ ΤΑ 4 ΤΙΠΟ!!! ) ήταν ΤΡΑΓΙΚΑ αυτοκίνητα. Ούτε φρένα, τρελλά μούτρα... Μετά με Μισλέν ΜΧΤ ήταν το καλύτερο αμάξι που είχα ποτέ για καθημερινό (μέχρι την 156 ). Τα ΜΧΤ Ένερτζι μάλλον λίγο σκληρότερα/χειρότερα και δεν μπορώ να πω πως κατάλαβα διαφορά στην κατανάλωση... Βέβαια τότε άλλος πλήρωνε, οπότε... -
Πάντως για να έχω και ένα ανοιχτό μυαλό, ποιο θεωρείτε καλό λάστιχο για εμπροσθιοκίνητο 1,5 τόννου απόβαρο;
Τσεκάρισα την διάσταση, τελικά ο κατασκευαστής ζητάει 205/55/16 με δείκτη W (μέχρι 270 χαώ). Τα Pneumant που φοράω έχουν δείκτη W και έχουν μείνει μισά κάπου στις 8.000 χμ...Προσοχή, ΠΡΕΠΕΙ να είναι σκληρό ως πολύ σκληρό λάστιχο, γιατί εδώ η άσφαλτος είναι γυαλόχαρτο!
Αυτό που με απασχολεί είναι να έχει το δυνατόν περισσότερο προοδευτική και προβλέψιμη συμπεριφορά (γραμμικότητα) και όχι μεγάλες διακυμάνσεις στην απόδοση (ΤΕΛΕΙΟ ζεστό, αλλά πατάτα κρύο)... Α, και να μην υδρολισθαίνει εύκολα, γιατί εδώ το καλοκαίρι ρίχνει ΠΟΛΥ νερό...
-
GoodYear Eagle F1 215/45/17
-
Georg-η μου,ρίξε μιά ματιά στά Ποτεντζάκια.Πιστεύω ότι θά σού κάνουν δουλειά.
Αυτά τά πνεουμάντ,τί σχήμα λόγου είναι; -
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Michelin Energy 185/60 R14me too!!!
-
Michelin Pilot Sport 225/50/16'
Απολυτα ευχαριστημενος απο τα συγκεριμενα... ειναι το δευτερο σετ Μισελιν που χρησιμοποιω....
Τα πρωτα καρατησαν για 45.000 χλμ!!!! με μερικες μικρες επισκεψεις στο μεγαρο...
-
Michelin Energy 195/60/15
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Πάντως για να έχω και ένα ανοιχτό μυαλό, ποιο θεωρείτε καλό λάστιχο για εμπροσθιοκίνητο 1,5 τόννου απόβαρο;
Τσεκάρισα την διάσταση, τελικά ο κατασκευαστής ζητάει 205/55/16 με δείκτη W (μέχρι 270 χαώ). Τα Pneumant που φοράω έχουν δείκτη W και έχουν μείνει μισά κάπου στις 8.000 χμ...Προσοχή, ΠΡΕΠΕΙ να είναι σκληρό ως πολύ σκληρό λάστιχο, γιατί εδώ η άσφαλτος είναι γυαλόχαρτο!
Αυτό που με απασχολεί είναι να έχει το δυνατόν περισσότερο προοδευτική και προβλέψιμη συμπεριφορά (γραμμικότητα) και όχι μεγάλες διακυμάνσεις στην απόδοση (ΤΕΛΕΙΟ ζεστό, αλλά πατάτα κρύο)... Α, και να μην υδρολισθαίνει εύκολα, γιατί εδώ το καλοκαίρι ρίχνει ΠΟΛΥ νερό...
S03 , Pzero , Michelin sport
Ενα απο τα 3 ..... αλλά μαλλον σε βλέπω σε Michelin
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
S03 , Pzero , Michelin sportΕνα απο τα 3 ..... αλλά μαλλον σε βλέπω σε Michelin
Τα Μισλέν δεν είναι μαλακά κατά κανόνα;
Τα Nero είναι αρκετά σκληρά πάντως. Είναι χαρακτηριστικό το πόσο αργούν να ζεσταθούν στους ελληνικούς δρόμους με τους αστείους συντελεστές τριβής. Σε αστικές διαδρομές το χειμώνα πρακτικά δε ζεσταίνονται ποτέ! Και σε track day στα Μέγαρα άντεξαν μια χαρά έχοντας ήδη 27000χλμ.
-
Yokohama AVS 195/55/15.
Πολύ καλό! -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Georg-η μου,ρίξε μιά ματιά στά Ποτεντζάκια.Πιστεύω ότι θά σού κάνουν δουλειά.
Αυτά τά πνεουμάντ,τί σχήμα λόγου είναι;Ποιητικού!!!
-
Καλημέρα. Ευκαιρία αφού δεν ξέρω από λάστιχα να μου πει κάποιος. Στην ALFA 56 έχω AVON 05/60/15 νομίζω. Είναι καλά ? Εγώ δεν έχω πρόβλημα και γενικά κρατάνε τουλάχιστον σε στεγνό. Αν αλλάξω τι θα προτείνατε για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο?
Γιώργος
Τι λάστιχα φοράει το αυτοκίνητό σας?