-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
γνωστος μου που το εχει, του καιει περιπου 14 σε μικτη χρηση, αλλα δεν πληρωνει την βενζινη, οποτε οδηγει χωρις να σκεφτεται την καταναλωση
Ειλικρινής αν μη τι άλλο και λογική για το όχημα αυτό.....όχι όμως και 10 ρε αθεόφοβοι (μικτή χρήση).....
μα άμα το οδηγείς πιο αργά κι από την καθυστέρηση, μπορεί και να δεις τέτοια νούμερα.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
μα άμα το οδηγείς πιο αργά κι από την καθυστέρηση, μπορεί και να δεις τέτοια νούμερα.Διευκρίνησα για Μέση Μεικτή Κατανάλωση....αν είναι να κάνουμε τεστ οικονομίας, μερικοί θα έχουν και 3άρια .......
-
Τελευταίο νούμερο για v-power. 7,30
Πολύ μεγάλη απογοήτευση... Δεν περίμενα να μειώνει την κατανάλωση, αλλά να την αυξάνει;;;; Έχω να δω πάνω από 7 κάτι αιώνες... (αν εξαιρέσεις την πίστα... )
Τεσπα, τελευταία φορά που βάζω ούτως ή άλλως (σήμερα λήγει η προσφορά), οπότε θα έχω ένα ακόμα νούμερο...
Το απόγευμα θα γεμίσω και τη Νίτσα με V-power Στα φανάρια δεν θα με πιάνει κανείς!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
γνωστος μου που το εχει, του καιει περιπου 14 σε μικτη χρηση, αλλα δεν πληρωνει την βενζινη, οποτε οδηγει χωρις να σκεφτεται την καταναλωσηνεωτερα...
12-13 στο ταξίδι (χαλαρή οδήγηση) και 14-15 στην πόλη. -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Τελευταίο νούμερο για v-power. 7,30Πολύ μεγάλη απογοήτευση... Δεν περίμενα να μειώνει την κατανάλωση, αλλά να την αυξάνει;;;; Έχω να δω πάνω από 7 κάτι αιώνες... (αν εξαιρέσεις την πίστα... )
Η τελευταία κατανάλωση που έδειξε ήταν περιέργως χαμηλή; Αν ναι, εξηγείται η διαφορά από πολύ χαμηλό σε υψηλό λόγω διαφορετικού γεμίσματος.
-
'Περιέργως' υψηλή είναι.
Αλλά εδώ μιλάμε για τρομοκράτη της ασφάλτου, μόλις άδειασαν οι δρόμοι άρχισε να πατάει παραπάνω, σαν μερικούς άλλους αλήτες.
Εφαρμόζοντας τακτική funky με αλλαγή στις 2000 rpm και max 90 km/h έχω πέσει στα 7,3 από τα 8,2 που ήμουν πριν. Για να δούμε πού θα σταματήσει.
-
Αν γεμίζεις στο βενζινάδικο που βάζω εγώ θα δεις κι άλλη μείωση στην κατανάλωση.
(πρέπει να βάλεις 2-3 φορές στη σειρά για να μειώσεις το σφάλμα στο φουλάρισμα)
-
Στο ΑΠ μετα την αβιν βαζεις;
-
Ναι.
(αυτά τα ανακαλύπτει ο sv2) -
Θα το δοκιμάσω, αλλά αν είναι θα βάζω μόνο στο Μεσημέρι->Τρίλοφος->Μηδέν->Θεσσαλονίκη. Αν και πάλι, η διαφορά σε χιλιόμετρα μάλλον θα εξανεμίσει την όποια διαφορά.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Τελευταίο νούμερο για v-power. 7,30
Πολύ μεγάλη απογοήτευση... Δεν περίμενα να μειώνει την κατανάλωση, αλλά να την αυξάνει;;;; Έχω να δω πάνω από 7 κάτι αιώνες... (αν εξαιρέσεις την πίστα... )
Η τελευταία κατανάλωση που έδειξε ήταν περιέργως χαμηλή; Αν ναι, εξηγείται η διαφορά από πολύ χαμηλό σε υψηλό λόγω διαφορετικού γεμίσματος.
Nein. Η τελευταία κατανάλωση ήταν κανονική (6,6) και αυτή είναι πολύ ψηλή... Έχει ένα ακόμα γέμισμα η v-power (δηλαδή όταν κάψω το ρεζερβουάρ που έχω). Για να δούμε...
-
Και το σιβίκ μου φαίνεται να καίει παραπάνω με v-power.
Δεν ξέρω αν οφείλεται στο ότι γεμίζει παραπάνω (δεν έχω βάλει ποτέ 2-3 φορές στη σειρά ακριβή βενζίνη), στον 'αισιόδοξο' μετρητή ή στην βενζίνη.Έχω χρόνια να βάλω
αλλά θυμάμαι ότι σε ψηλές στροφές ήταν πιο ήσυχο. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
αλλά θυμάμαι ότι σε ψηλές στροφές ήταν πιο ήσυχο.
Εμένα και στις πολύ χαμηλές (κάτω από 2000).
Τεσπα, προσφορά ήταν και τέλειωσε...
-
11,3lt/100km Ν.Σμύρνη -> Λίμνη Βουλιαγμένης -> Ν.Σμύρνη.
Ήθελα να πετύχω κάποιο χαμηλό νούμερο (έτσι για να μην λένε κάποιοι κακεντεχείς ότι το αμάξι μου καίει ), αλλά δε με αφήνουν 'ν' αγιάσω' ρε παιδί μου...
ΥΓ:αν πήγαινα σαν τον άνθρωπο,άνετα μπορούσε να γράψει κάτω από 8,5lt/100km.
ΥΓ2: Είναι γλυκό το τσάι -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
11,3lt/100km Ν.Σμύρνη -> Λίμνη Βουλιαγμένης -> Ν.Σμύρνη.Ήθελα να πετύχω κάποιο χαμηλό νούμερο (έτσι για να μην λένε κάποιοι κακεντεχείς ότι το αμάξι μου καίει ), αλλά δε με αφήνουν 'ν' αγιάσω' ρε παιδί μου...
ΥΓ:αν πήγαινα σαν τον άνθρωπο,άνετα μπορούσε να γράψει κάτω από 8,5lt/100km.
ΥΓ2: Είναι γλυκό το τσάιμε 1,5€/λιτρο, μαλλον αλμυρο θα το ελεγα...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
με 1,5€/λιτρο, μαλλον αλμυρο θα το ελεγα...
το κινώ τόσο ελάχιστα (max 2 γεμίσματα το μήνα και κατά μέσο όρο το γεμίζω 1 φορά, ενώ υπήρξαν μήνες το 2010 που δεν έβαλα καθόλου βενζίνη ) που στα @@ μου η βενζίνη που καίει.
Πιο πολύ κοιτάω την κατανάλωση για εγκυκλοπαιδικούς λόγους.Πλάκα έχει πάντως που έβλεπα κωλοφτιαγμένα αμάξια (οργανάκια μέσα, εξατμίσεις 'μπουρί' με πολύ θόρυβο, 'τσαφ-τσουφ' οι σκάστρες κτλ) που πήγαιναν χαλαρά και άνετα και δεν τσιμπούσαν.
Πριν ακριβύνει η βενζίνη αυτά δεν υπήρχαν.Καλά είχε γράψει κάποιος (κάπου αλλού μέσα στο forum) ότι πλέον κάποιοι θα πάνε για undertuning στις εταιρίες.
ΥΓ:χθες στην παραλιακή πέτυχα τόσα smart-άκια που έχασα πραγματικά το μέτρημα.Κυριολεκτικά όπου κι αν κοιτούσα υπήρχαν τουλάχιστον 3-4 smart (σταματημένα, μπρος, πίσω, δίπλα μου).Τι έγινε ρε παιδιά?
-
Αναφορικά με τα μικρά οχήματα.
Συνάδελφος Μηχανικός πια την Merc τη χρησιμοποιεί μόνον σε ταξίδια. Πρακτικά το σύνολο των μετακινήσεων στη πόλη το κάνει με ΜΜΜ (όταν αυτά λειτουργούν). Η σύζυγος του για μετακινήσεις στο κέντρο χρησιμοποιεί ένα Smart (έκδοση Brabus) το οποίο έχει ένα από τα πιο βρωμόγκαζα που έχω δει αλλά και το πιο αργό κιβώτιο ever. Η κατανάλωση του Brabus είναι αυξημένη σε σχέση με το απλό Smart (προηγούμενης γενεάς) αλλά καθώς α) δεν χρειάζεται να κάνει γύρους ώστε να παρκάρει β) είναι ένας κινητήρας 700 cc σε σχέση με την 1.8 Κ .....
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
'Περιέργως' υψηλή είναι.Εφαρμόζοντας τακτική funky με αλλαγή στις 2000 rpm και max 90 km/h έχω πέσει στα 7,3 από τα 8,2 που ήμουν πριν. Για να δούμε πού θα σταματήσει.
Για την προηγούμενη μιλάω, όχι για το 7,3 που ανέφερε. Είχε παρατηρήσει αν δεν κάνω λάθος μείωση με το 1ο γέμισμα V-Power που φυσικά και δεν εξηγείται από τις καθαριστικές ιδιότητες ούτε από τα παραπάνω οκτάνια. Και φυσικά λέω μήπως 'γέμισε' παρακάτω στο προηγούμενο φουλάρισμα ή γέμισε παραπάνω από το συνηθισμένο (για στρογγυλοποίηση) στο τελευταίο φουλάρισμα. Π.χ. εγώ έχω μαγκώσει όλους τους μπεντζινάι (benzinaii) να σταματούν στο πρώτο τακ, μια που γεμίζω πάντα από την ίδια θέση και αντλία.
Να πω και εγώ τι είδα με το ερευνητικό μου γέμισμα.
Με όριο τα 90km/h και αντίστοιχα τις 3.000 σ.α.λ. σε όλες τις σχέσεις η κατανάλωση του συγκεκριμένου ρεζερβουάρ σταμάτησε στο 6,79lt/100km.
Η διαφορά σε σχέση με το 7,2-7,4lt/100km που πετυχαίνω σταθερά, είναι αρκετά μικρή. Είναι 0,5lt/100km κοντά στο 7% μείωση. Έχοντας πολύ μικρό ποσοστό ανοιχτού δρόμου (Ε.Ο/Εγνατία όπου θα μπορούσα εύκολα με το Getz να ξεπεράσω τα 120 ) σε κάθε γέμισμα, με το ζόρι 10% των χιλιομέτρων, θεωρώ ότι δεν αξίζει η εμμονή στο όριο 90km/h-3.000rpm παρά το γεγονός ότι δεν ζορίστηκα ιδιαίτερα. Ίσα ίσα τα νεύρα μου λόγω χαμηλού θορύβου και χαλαρότερης οδήγησης είχαν καλύτερο επίπεδο. Σε μεγάλο ποσοστό χιλιομέτρων E.O. θα ήταν δύσκολα τα πράγματα, καθώς τα 90 σε ισιάδ' είναι πολύ λίγα για πολλή ώρα.
Ο κινητήρας είναι 1.1 και για παραπάνω από 120 σταθερά δείχνει ότι ζορίζεται (θόρυβος), φταίει και η αεροδυναμική αλλά και τα αποθέματα ψυχής πάνω από τις 3.500rpm.
Η έρευνα προς το παρόν αφορά μόνο ένα γέμισμα, τα νούμερά μου όμως είναι ιδιαίτερα σταθερά εδώ και 4 μήνες. Δεν έχει σημασία καθόλου το απόλυτο νούμερο, αντίθετα με το ποσοστό μείωσης.
Θα ήθελα να δω την ίδια δοκιμή σε κάποιο αυτοκίνητο με μεγαλύτερη δύναμη που να ζορίζεται λιγότερο.
-
Σε καθαρό αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες έως 120 η εύα γράφει ψηλά 6άρια, με λογικές (έως 150) οριακά 8.
Δεν υπάρχει περίπτωση για 1 και κάτι λίτρο στα 100 χλμ να οδηγήσω έτσι, με παίρνει ο ύπνος
-
funky,
ΓΙΑΤΙ έχεις getz?
Έρευνα Κατανάλωσης