-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
εεπ, νομίζω σε όλα τα μανουάλια αυτοκινήτων που έχει τύχει να κοιτάξω, κλασσικά λένε ότι 'κατανάλωση ενός λίτρου λαδιού ανα 1000 χλμ δεν θεωρείται ανησυχητική'.και στο τουότα το ίδιο λέει, άσχετα αν δεν καίει
οταν λες ολα, εννοεις ολα με wankel?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εεπ, νομίζω σε όλα τα μανουάλια αυτοκινήτων που έχει τύχει να κοιτάξω, κλασσικά λένε ότι 'κατανάλωση ενός λίτρου λαδιού ανα 1000 χλμ δεν θεωρείται ανησυχητική'.
και στο τουότα το ίδιο λέει, άσχετα αν δεν καίει
οταν λες ολα, εννοεις ολα με wankel?
Εγώ θυμάμαι οτι στο VW Polo manual 1.4 16v 75hp και τα μυαλά στα μπλέντερ έλεγε αυτό ακριβώς. 1 λίτρο ανα 1000 χλμ θεωρείται φυσιολογική κατανάλωση. Δεν νομίζω οτι είναι βάνκελ το εν λόγω μοτέρ...
Και στο δικό μου τα ίδια πρέπει να λέει, δεν με έχει απασχολήσει βέβαια γιατί δεν καίει οπότε δεν χρειάστηκε να προσπαθήσω να περάσω επισκευή μοτέρ στην εγγύηση Το εν λόγω μοτέρ ζεί και βασιλεύει απλά ο κάτοχος του βάζει και από ενα λίτρο λαδακία ανα 800 με 1000 χλμ
Έτσι για να μπώ κι εγώ στο πνεύμα -
[/quote]
Τραγικό, αλλά έχεις δίκιο. Ο 1750 είναι στο επίπεδο του 20VT. Καλός κινητήρας, αλλά είναι πίσω τεχνολογικά σε σχέση με τους multi-air και τους TFSI.[/quote]Μακάρι ωμός να βγει τόσο σκυλί σαν τον 20vt που φτάνει μέχρι και 450 άλογά με μαμά πιστόνια...
-
ξέχασες το
κλάμπανε
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Θαρρώ πως είπε πως είναι στα ίδια επίπεδα με τον vt, όχι πίσω.Εστω.Ακομα περιμενω τεχνικη εκθεση του meco για τη λειτουργια των δυο μοτερ,που υστερει το ενα σε σχεση με το αλλο και το συμπερασμα του απο επιστημονικης πλευρας.Οχι τπτ αλλο,αλλα θεωρει ο ανθρωπος οτι ειναι 'τραγικο' και 'αληθες' το 'γεγονος' οτι ο tbi ειναι στα ιδια επιπεδα με τον 20vt.Αυτο απο μονο του βασικα ειναι τραγικο για σκεπτομενο ατομο εν ετει 2010 αλλα τεσπα.Εδω ο αλλος κρινει ενα μοτερ για τη λειτουργια του με βαση το ποσα αλογα φτανει στο στροφαλο με μαμα πιστονια.. (OX διαλεκτος κι ετσι.. )
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Εστω.Ακομα περιμενω τεχνικη εκθεση του meco για τη λειτουργια των δυο μοτερ,που υστερει το ενα σε σχεση με το αλλο και το συμπερασμα του απο επιστημονικης πλευρας.Οχι τπτ αλλο,αλλα θεωρει ο ανθρωπος οτι ειναι 'τραγικο' και 'αληθες' το 'γεγονος' οτι ο tbi ειναι στα ιδια επιπεδα με τον 20vt.Αυτο απο μονο του βασικα ειναι τραγικο για σκεπτομενο ατομο εν ετει 2010 αλλα τεσπα.Δε χρειάζεται τεχνική έκθεση για να υποστηρίξεις κάτι που ξέρουν όλοι οι σκεπτόμενοι άνθρωποι σχετικοί με την αυτοκίνηση εν έτη 2010. Και οι δύο κινητήρες είναι απλοί υπερτροφοδοτούμενοι. Σίγουρα είναι μπροστά από τους αντίστοιχους κινητήρες της δεκαετίας του 80 και αρχές/μέσα 90 αλλά δεν ενσωματώνουν κάποια ριζοσπαστική τεχνολογία η οποία να τους δίνει πέραν των επιδόσεων και μείωση της κατανάλωσης όπως οι multiair και οι TFSI. Τόσο δύσκολο είναι αυτό, να το σκεφτείς από μόνος σου;
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Δε χρειάζεται τεχνική έκθεση για να υποστηρίξεις κάτι που ξέρουν όλοι οι σκεπτόμενοι άνθρωποι σχετικοί με την αυτοκίνηση εν έτη 2010.Κι εσυ θεωρεις εαυτον σχετικο με την αυτοκινηση τη στιγμη που λες οτι ενας κινητηρας του 95 ειναι στο ιδιο επιπεδο με εναν αλλο του 2009; Ειτε σ αρεσει ειτε οχι χρειαζομαι τεχνικη εκθεση για να δεχθω το επιχειρημα σου.Αν δε μπορεις να μου τη δωσεις και να στηριξεις την υποθεση που κανεις (γιατι και υποθεση ειναι και λανθασμενη) μη μου το λες καν απ την αρχη.Αυτοι οι...σχετικοι και σκεπτομενοι ανθρωποι εν ετει 2010 οπως λες,ειναι (ή ειστε αν ανηκεις κι εσυ σ αυτη την κατηγορια) αυτοι που επειδη παιρνουν ή επαιρναν ενα Χ,Ψ περιοδικο αυτοκινητου ενω κανεις στην παρεα δεν το κανε,θεωρουν τους εαυτους τους ειδημονες. Βλεπε Γρηγοριος Κικιζας κλασσικο παραδειγμα. Πιστευα οτι δεν εισαι ιδια περιπτωση κι ακομα το πιστευω απλα δεν μπορω να 'δεχθω' αψηφιστα τετοια κοτσανα οπως αυτη στο πρωτο ποστ.
Και οι δύο κινητήρες είναι απλοί υπερτροφοδοτούμενοι. Σίγουρα είναι μπροστά από τους αντίστοιχους κινητήρες της δεκαετίας του 80 και αρχές/μέσα 90 αλλά δεν ενσωματώνουν κάποια ριζοσπαστική τεχνολογία η οποία να τους δίνει πέραν των επιδόσεων και μείωση της κατανάλωσης όπως οι multiair και οι TFSI. Τόσο δύσκολο είναι αυτό, να το σκεφτείς από μόνος σου;
Ξαναδιαβασε καποια πραγματακια εστω και στο νετ εστω κι οπου τα βρεις. Απλα να εχεις υποψην σου οτι ενας κινητηρας δεν κατατασσεται σε μια κατηγορια αναλογα με το αν εισαγει συγκεκριμενες τεχνολογιες.Δε σημαινει απαραιτητα οτι ο tsi ειναι καλυτερος απ τον 20vt (τυχαιο παραδειγμα) επειδη ο tsi εχει ντυθει με την τεχνολογια αιχμης. Αυτο δε σημαινει οτι ο tbi ειναι πισω σε τεχνολογια,καθε αλλο,τεχνικα του χαρακτηριστικα ειναι αρκετα ανωτερα κι απ τους διλιτρους tfsi. Οπως το imep του πλησιαζει το 25 ενω στον tfsi ειναι καπου στο 22.Γι αυτο ξερουμε πριν απαντησουμε κατι με τοση βεβαιοτητα και οχι..'ξερουμε'.
-
Σωστα.... Και πέρα από το πόσα άλογα , κοιτάμε και καταναλώσεις καυσαέρια κλπ γιατί και αυτά παιζουν το ρόλο τους...
Ναι , οντως το μανουάλι λέει 1λτρ/1000κλμ. Μάλιστα , είχε γίνει θέμα πριν 2-3 χρόνια με τους γνωστους κάφτες TFSI ου είχαν εξαιρετικα μεγάλη κατανάλωση και όταν έκαναν παράπονα οι ιδιοκτήτες τους VAG στις κατα τόπους αντιπροσωπείες έτρωγαν στα μουτρα ακριβώς αυτό , ότι ειναι φυσιολογικήη κατανάλωση. Αν ψαχτουμε λίγο θα το βρούμε και εδω μέσα...
-
ζητω οι φριτεζες λοιπον...........
-
1 λιτρο στα 1000 χλμ δε γινεται να καψεις ο,τι και να κανεις
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
1 λιτρο στα 1000 χλμ δε γινεται να καψεις ο,τι και να κανειςΜη το λες.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
1 λιτρο στα 1000 χλμ δε γινεται να καψεις ο,τι και να κανεις, εκτος αν εχεις VWfixed
-
Τί είναι το imep;
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
Τί είναι το imep; -
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Δε χρειάζεται τεχνική έκθεση για να υποστηρίξεις κάτι που ξέρουν όλοι οι σκεπτόμενοι άνθρωποι σχετικοί με την αυτοκίνηση εν έτη 2010.
Κι εσυ θεωρεις εαυτον σχετικο με την αυτοκινηση τη στιγμη που λες οτι ενας κινητηρας του 95 ειναι στο ιδιο επιπεδο με εναν αλλο του 2009; Ειτε σ αρεσει ειτε οχι χρειαζομαι τεχνικη εκθεση για να δεχθω το επιχειρημα σου.Αν δε μπορεις να μου τη δωσεις και να στηριξεις την υποθεση που κανεις (γιατι και υποθεση ειναι και λανθασμενη) μη μου το λες καν απ την αρχη.Αυτοι οι...σχετικοι και σκεπτομενοι ανθρωποι εν ετει 2010 οπως λες,ειναι (ή ειστε αν ανηκεις κι εσυ σ αυτη την κατηγορια) αυτοι που επειδη παιρνουν ή επαιρναν ενα Χ,Ψ περιοδικο αυτοκινητου ενω κανεις στην παρεα δεν το κανε,θεωρουν τους εαυτους τους ειδημονες. Βλεπε Γρηγοριος Κικιζας κλασσικο παραδειγμα. Πιστευα οτι δεν εισαι ιδια περιπτωση κι ακομα το πιστευω απλα δεν μπορω να 'δεχθω' αψηφιστα τετοια κοτσανα οπως αυτη στο πρωτο ποστ.
Και οι δύο κινητήρες είναι απλοί υπερτροφοδοτούμενοι. Σίγουρα είναι μπροστά από τους αντίστοιχους κινητήρες της δεκαετίας του 80 και αρχές/μέσα 90 αλλά δεν ενσωματώνουν κάποια ριζοσπαστική τεχνολογία η οποία να τους δίνει πέραν των επιδόσεων και μείωση της κατανάλωσης όπως οι multiair και οι TFSI. Τόσο δύσκολο είναι αυτό, να το σκεφτείς από μόνος σου;
Ξαναδιαβασε καποια πραγματακια εστω και στο νετ εστω κι οπου τα βρεις. Απλα να εχεις υποψην σου οτι ενας κινητηρας δεν κατατασσεται σε μια κατηγορια αναλογα με το αν εισαγει συγκεκριμενες τεχνολογιες.Δε σημαινει απαραιτητα οτι ο tsi ειναι καλυτερος απ τον 20vt (τυχαιο παραδειγμα) επειδη ο tsi εχει ντυθει με την τεχνολογια αιχμης. Αυτο δε σημαινει οτι ο tbi ειναι πισω σε τεχνολογια,καθε αλλο,τεχνικα του χαρακτηριστικα ειναι αρκετα ανωτερα κι απ τους διλιτρους tfsi. Οπως το imep του πλησιαζει το 25 ενω στον tfsi ειναι καπου στο 22.Γι αυτο ξερουμε πριν απαντησουμε κατι με τοση βεβαιοτητα και οχι..'ξερουμε'.
Αν πας στις τελευταίες εκδόσεις του 20vt θα παρατηρήσεις ότι δεν έχει μεγάλες διαφορές σε κατανάλωση από τον tbi. Αν μάλιστα τοποθετούνταν ακόμα σε ανταγωνιστικά μοντέλα (και όχι μόνο στο exeo) θα έβλεπες αντίστοιχες τιμές καταναλώσεων. Στο ξαναλέω ακόμα μία φορά. Είναι δύο απλοί με τα σημερινά δεδομένα υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες. Δεν είναι τόσο πρωτόγονοι όσο το G-ladder (πως το λέγανε) και ο 8v 1400turbo που έμπαινε το punto μκ1 αλλά όπως και να το κάνουμε είναι πίσω σε σχέση με τους 'απογόνους' τους.
Γενικά συμφωνώ με αυτό που γράφεις στην τελευταία παράγραφο αλλά θα πρέπει να να διευκρινίσεις τι εννοείς με το 'καλύτερος κινητήρας'. Για παράδειγμα ο 20vt και ο tbi είναι καλύτεροι από τους TSI και multiair γιατί λόγω πιο 'απελευθερωμένου' s/w αποδίδουν καλύτερα και βγάζουν πιο άμεσα τη δύναμή τους. Αυτό είναι σημαντικό στοιχείο. Από την άλλη όμως σε επίπεδο ρύπων και κατανάλωσης είναι πολύ πίσω.
-
1lt / 1000km δεν καίει ούτε το 1600άρι GOLF II του παππού μου που έχει 190.000km πάνω, ξεραμένη φλάντζα και είναι 20+ χρονών αμάξι.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Γενικά συμφωνώ με αυτό που γράφεις στην τελευταία παράγραφο αλλά θα πρέπει να να διευκρινίσεις τι εννοείς με το 'καλύτερος κινητήρας'. Για παράδειγμα ο 20vt και ο tbi είναι καλύτεροι από τους TSI και multiair γιατί λόγω πιο 'απελευθερωμένου' s/w αποδίδουν καλύτερα και βγάζουν πιο άμεσα τη δύναμή τους. Αυτό είναι σημαντικό στοιχείο. Από την άλλη όμως σε επίπεδο ρύπων και κατανάλωσης είναι πολύ πίσω.Τωρα μαλιστα! Διεκρινα ενα τσουβαλιασμα στο πρωτο σου ποστ γι αυτο και η αντιδραση μου.Να διευκρινισω τι ακριβως εννοω καλυτερο κινητηρα δεν μπορω γιατι ακριβως δεν υπαρχει Ο καλυτερος και απλα καποιοι ειναι καλα συνολα οσον αφορα σε κατι συγκεκριμενο.Στην καταναλωση ναι ο tbi δεν ειναι καλος.Στην ωφελιμη προσδιδομενη ροπη ο tbi ειναι στην κορυφη με τον 2ο πολυ πισω. Και τα λοιπα..
πανε οι εποχες που ειχαν οι ιταλοι τα καλυτερα μοτερ οι ρολοι αλλαξαν και καλα θα κανετε να συνηθισετε τα μοτερ με χαρακτηρα ταξι
πατε να αντιγραψετε και αντιγραφετε τον 20vt(ψοφος καπου στις 5Κ), ακομα κι εκει πισω ειστε
θα μπορουσατε να παρετε ενα tfsi να τον κοψετε στη μεση να δειτε πως δουλευει σαν τους ηλιθιους σοβιετικους με τα auto unionΤραγικό, αλλά έχεις δίκιο. Ο 1750 είναι στο επίπεδο του 20VT. Καλός κινητήρας, αλλά είναι πίσω τεχνολογικά σε σχέση με τους multi-air και τους TFSI.
Απο εδω ορμωμενος:Σε τι ειναι ιδιοι ο tbi με τον 20vt?Που ακριβως ειναι πισω τεχνολογικα απ τους multiair και tfsi;Αυτες ηταν εξ αρχης οι αποριες μου.
Ζητω συγνωμη αν το υφος ηταν επιθετικο.Διεκρινα τσουβαλιασμα (και υποτιμηση του tbi εναντι του μοτερ της μισητης ( ) vw ) και η αληθεια ειναι οτι το ιδιο ακριβως εκανα κι εγω.
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
1lt / 1000km δεν καίει ούτε το 1600άρι GOLF II του παππού μου που έχει 190.000km πάνω, ξεραμένη φλάντζα και είναι 20+ χρονών αμάξι.Aλλο το δεν καιει και αλλο το τι γραφει το μανουαλ για να αποφυγουν επισκευες εντος εγγυησης στην εταιρια.
Και αλλες εταιριες παντως δικαιολογούν αναλογη καταναλαση λαδιου στο μανουαλ τους. -
Ποο αυτό είναι απάτη! Θεωρώ λογικό να υπάρχει μια 'φουσκωμένη' κατανάλωση λαδιού για να μην επιβαρύνεται η εγγύηση από κάποιους που πιθανόν σκίζουν τα αμάξια σε χαζό βαθμό, αλλά ακόμα και έτσι είναι πολύ
-
λοιπον βρηκα τη σχετικη παραγραφο στο δικο μου βιβλιαρακι σελ. 209 που λεει για τα λαδια
λεει γενικα οτι η καταναλωση μπορει να φτασει για εως και 0.5 λιτρα/1000 χλμ και οτι στα πρωτα 5000 χλμ η καταναλωση αυτη μπορει να ειναι μεγαλυτερη
λεει επισης να τα ελεγχουμε σε καθε ανεφοδιασμο και πριν απο καθε μεγαλη διαδρομη
wankel
τεσπα αυτα τα πραγματα δεν τα καιει, αν εχει καλο λαδι (επειδη εχω βαλει και λιγοτερο καλο απο το castrol)
επισης κοιτουσα τα ron/roz και ακρη δεν εβγαλα.. αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα
VW Golf VΙ