-
Εγω θελω μια πρωτη θεση στα ισια και μετα ας παει για φασκόμηλο.Έτσι να σπάσει λιγο τον τσαμπουκά.
Τι λέω έ! .....Κι ομως.... -
Πιστεύω ότι θα πάρει πρώτη θέση έστω και μία φορά... μπορεί να τον νοιάζουν τα χρήματα, μπορεί να μην γύρισε για την ψυχή της μάνας του, αλλά όπως και να 'χει η F1 είναι η ζωή του και έστω και από τσαμπουκά και για να δείξει σε όλους ποιος είναι ο πρώτος και ο καλύτερος και ο κάτοχος όλων των ρεκόρ θα βγει πρώτος... για μένα ήταν και θα είναι ο καλύτερος οδηγός της F1 και θα αργήσει να βγει πολύ κάποιος όμοιός του... πόσο μάλλον να τον περάσει. Πραγματικά χάρηκα που γύρισε πάντως, τον βλέπουμε ξανά στις πίστες έστω και έτσι...
-
Συμφωνώ φιλε μου.
Το καλυτερο θα ηταν να γινονταν μαχη με τον Γουέμπερ και Φεττελ (αντε και ο Λουις γιατι τον συμπαθησα τωρα τελευταία ),μια να περναγε ο ενας μια ο άλλος και να έπεφταν μαζι στον τερματισμό.
Φαντασία έ! -
Ο χρήστης ikarus260 έγραψε:
Πιστεύω ότι θα πάρει πρώτη θέση έστω και μία φορά... μπορεί να τον νοιάζουν τα χρήματα, μπορεί να μην γύρισε για την ψυχή της μάνας του, αλλά όπως και να 'χει η F1 είναι η ζωή του και έστω και από τσαμπουκά και για να δείξει σε όλους ποιος είναι ο πρώτος και ο καλύτερος και ο κάτοχος όλων των ρεκόρ θα βγει πρώτος... για μένα ήταν και θα είναι ο καλύτερος οδηγός της F1 και θα αργήσει να βγει πολύ κάποιος όμοιός του... πόσο μάλλον να τον περάσει. Πραγματικά χάρηκα που γύρισε πάντως, τον βλέπουμε ξανά στις πίστες έστω και έτσι...Τον νοιαζουν τα χρηματα? Τον MS? δεν νομιζω!
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Πολλα ειπε, αλλα με εναν ολοκληρο χειμωνα δοκιμων στην πλατη του ποιος τα πιστευει; Το epic fail του Haug ειναι οτι πηρε τον Σουμαχερ οχι για να ειναι οριακα μπροστα απο το ομοφοπαιδο (ποσο μαλλον πισω), αλλα για να κανει το κατι παραπανω. Ε, αυτο παρα πολυ δυσκολα θα το δει.Υπαρχει βεβαια και μια αποψη, βασισμενη απο τις επιλογες του Haug στο DTM, οτι τον Μιχαλακη τον πηρε μονο και μονο για PR και merchandising.
Σε θυμήθηκα μόλις διάβασα το παρακάτω.
Εξ οικείων (;) τα βέλη.
Willi Weber:'είναι ευκολότερο να βρεις πενηντάχρονη παρθένα....παρά σπόνσορα για τον MS''I rapporti tra Michael Schumacher e il suo manager di lunga data, Willi Weber, sembrano sempre più freddi. La portavoce del tedesco, Sabine Kehm, da quest'anno ha assunto gran parte dei ruoli di management del sette volte campione del mondo, sebbene Weber sia ancora coinvolto nella gestione del merchandising e delle sponsorizzazioni. Weber ha dichiarato che a suo parere 'la stanchezza di Schumi' è la causa delle basse vendite di merchandising nel 2010.
Secondo il 68enne 'Vettel è il nuovo Schumi' a livello commerciale, e sarebbe 'più facile trovare una vergine di 50 anni che trovare sponsor per Schumacher'.
Il tedesco della Mercedes ha così risposto a Barcellona: 'Alcune cose che dice sono per me incomprensibili. Sabine sta avendo molto successo nella ricerca di sponsor, e quasi ad ogni gara il team ha un nuovo sponsor. È una sua opinione' ha concluso Schumacher'.09/05/2010
http://www.f1grandprix.it/ -
4tforum.GR είναι το forum, όχι 4tforum.it...
-
Αν μπορείτε παιδιά, βάζετε και μία μετάφραση, κακό δεν είναι. Αφού λογικά καταλαβένετε τι λέει το Link, μεταφράστε το αν δεν σας είναι κόπος . Το λέω εντελώς φιλικά για να μην δημιουργηθεί παρεξήγηση
-
Μετάφραση:
Oι σχέσεις μεταξύ MS και του επί χρόνια manager του,Willi Weber,φαίνονται όλο και ψυχρότερες.Η εκπρόσωπος τύπου του γερμανού,Sabine Kehm,από αυτή τη χρονιά ανέλαβε μεγάλο μέρος του management του 7ακις παγκόσμιου,αλλά παρόλα αυτά ο Weber παραμένει υπεύθυνος στη διαχείριση merchandising και sponsoring του MS.O Weber δήλωσε πως 'η κούραση του Schumi' αποτελεί την αιτία των χαμηλών πωλήσεων merchandising του 2010.
Σύμφωνα με τον 68χρονο, ο 'Vettel είναι ο καινούριος Schumi' σε εμπορικό επίπεδο και 'θα του ήταν ευκολότερο να βρει μια παρθένα 50 ετών,από το να εξασφαλίσει sponsor για τον Schumacher'.
Ο γερμανός της Mercedes απάντησε στη Barcellona ως εξής: 'Κάποια πράγματα που δηλώνει (ο Weber )είναι αδιανόητα. Η Sabine έχει επιτυχία στην εξεύρεση sponsor,και σχεδόν σε κάθε αγώνα η ομάδα έχει καινούριο χορηγό.Πρόκειται απλά για την άποψή του (του Weber)'κατέληξε ο Schumacher'. -
Εντάξει,αυτό περί παρθένας είναι καθαρά κακία και όχι διαπίστωση.Τεταμένες σχέσεις σιγουρα!
-
Πως τον ειδατε σημερα?
-
Τσαμπουκα..δεν θελει να χανει..εκανε κατι τσοπς..μονοθεσιο δεν εχει..Μαχητικος παντως!!
-
εχει μονοθεσιο απλα δεν του καθονται σωστα οι ρυθμισεις ο τσαμπουκας τσαμπουκας..
-
.... δηλαδής ο Μασσας πηγε να περάσει από τα αριστερά στο τελευταίο σικειν ????
-
Μια χαρά πήγαινε, κέρδισε 5 ολόκληρες θέσεις στον πρώτο γύρο (8ος από 13ος) και θα τερμάτιζε μάλλον 5ος-6ος. Ουσιαστικά η ταλιμπανιά του Κubica που τον ανάγκασε να βγει στα χόρτα της στροφής 3 του κόστισε τον αγώνα. Αναγκαστικό pit stop και πιθανότατα παραμένουσα βλάβη για τον υπόλοιπο αγώνα. Κρίμα. Στη φάση με το Massa χρεώνω τον Michael ως υπαίτιο. Ο Massa δεν πήγαινε να περάσει, είχε μείνει εκεί που έπρεπε για να πάρει φόρα για την έξοδο, απλά ο Schumacher προσπάθησε να πάρει όσο χώρο μπορούσε αριστερά για να μη χάσει πολύ στη συνέχεια. Ο Massa όμως δεν είχε φρενάρει τόσο ώστε να κρυφτεί ολόκληρος πίσω από τη MercedesGP. Ο Michael ήταν ολίγον πλεονέκτης. Το θέμα παίχτηκε σε χιλιοστά, οπότε είναι racing incident, αλλά αν κάποιος έχει ευθύνη, για μένα είναι ο Michael. Οι υπόλοιπες μονομαχίες με τις Force India με χάλασαν λίγο, γιατί τα ινδάμαξα ήταν υπέρ το δέον επιθετικά και σπρώχνανε σε κάθε ευκαιρία, απέναντι σε έναν οδηγό που έτσι κι αλλιώς είχε λάστιχα τελειωμένα.
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
.... δηλαδής ο Μασσας πηγε να περάσει από τα αριστερά στο τελευταίο σικειν ????Οχι, πηγε να μπει πισω απο τον Michael παλι αλλα πατησε στο χορταρι και γλυστρησε.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Μια χαρά πήγαινε, κέρδισε 5 ολόκληρες θέσεις στον πρώτο γύρο (8ος από 13ος) και θα τερμάτιζε μάλλον 5ος-6ος. Ουσιαστικά η ταλιμπανιά του Κubica που τον ανάγκασε να βγει στα χόρτα της στροφής 3 του κόστισε τον αγώνα.Συγνωμη, πιο πριν, οταν πεταξε τον Κουμπιτσα εν ψυχρω στο γκαζον, η δικη σου TV εδειχνε διαφημισεις;
Στη φαση που βγηκαν και οι δυο εξω, ειχαν ηδη ερθει γαμιωντας, και πρακτικα ηταν εκτος ελεγχου.
Απλα ο Κουμπιτσα δεν κωλωνει, οπως οι περισσοτεροι, και δεν ψαρωσε μπροστα στο (φαντασμα του) Σουμαχερ.
Αν ηταν ο Χαμιλτον στη θεση του Πολωνου, θα διαβαζαμε παλι σχολια του τυπου 'τετοιους οδηγους θελουμε να βλεπουμε, τσαμπουκαλεμενους, οχι πριμαντονες που πανε by the book, αυτο ειναι racing spirit, κλπ, κλπ'Οι υπόλοιπες μονομαχίες με τις Force India με χάλασαν λίγο, γιατί τα ινδάμαξα ήταν υπέρ το δέον επιθετικά και σπρώχνανε σε κάθε ευκαιρία, απέναντι σε έναν οδηγό που έτσι κι αλλιώς είχε λάστιχα τελειωμένα.
Ηταν υπερ το δεον επιθετικοι αυτοι που 'τον ειχαν' χαλαρα και δεν μπορουσαν να περασουν επειδη 'ο οδηγος που ειχε λαστιχα τελειωμενα' εκλεινε με καθε δυνατο τροπο εν ψυχρω το δρομο;;;
Δεν περιγραφω αλλο....Ρε Φαεθων, βαλε στη θεση του Σουμαχερ τον Γουεμπερ π.χ. και περιεγραψε σε παρακαλω και παλι τις παραπανω φασεις, γιατι θα τρελλαθω...
-
Σήμερα ήταν από λίγο έως αρκετά unfair ο Schumacher κακά τα ψέματα. Θύμισε πάρα πολύ τον παλιό Schumacher γι' αυτό το λόγο, αλλά όχι δυστυχώς για την ταχύτητά του και το τελικό αποτέλεσμα.
Στην ουσία μόνο στην Ισπανία ήταν ταχύτερος του Rosberg.
-
Οχι unfair, μαλλον απελπισμενος. Κοιταω το gap analysis του με τον Ροζμπεργκ και ειναι απλα τραγικο, ισως να το μακρυνουν λιγο ακομη το μονοθεσιο;
-
+1 σε Kantoniou.
Όποιον πάρει ο χάρος οδήγηση από τον Schumacher. Όχι ότι περιμέναμε κάτι διαφορετικό.
-
Πιστεύω ότι
- ο Kubica στην Κ3 πήγε να μπει εκεί που δεν ήταν δυνατό να περάσει.
- ο Liuzzi (ή ο Sutil, δε θυμάμαι) έσπρωξε μέσα σε στροφές, ειδικά στις 6-7. Ο Schumacher έχει δικαίωμα με τελειωμένα λάστιχα να αμυνθεί μέχρι τελικής πτώσης. Δεν άλλαξε γραμμή πολλαπλές φορές, δεν πήρε χώρο που δεν του ανήκε.
- ο Schumacher φταίει για τη σπασμένη αεροτομή του Massa γιατί πάει να πάρει χώρο που δεν του ανήκει ολοκληρωτικά, όντας πλεονέκτης, τη στιγμή μάλιστα που και οι δύο οδηγοί είναι πάνω στο braking zone, που αφαιρεί τη δυνατότητα ελιγμών.
Αυτή είναι η άποψή μου κι απλά διαφωνούμε κάπου.
Schumacher επιστροφή #2