-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Το μόνο πάντως που πρέπει να σημειώσω είναι ότι όλα τα πλαστικά και ελαστικά ταλαιπωρούνται ιδιαίτερα (ξεραίνονται!!)Ιδιαίτερη φθορά από τη βρώμα ή από το πλύσιμο;
Αν το πλύνεις με απλό νερό και σφουγκάρι και στέγνωμα με πανί ή κάτι τέτοιο, τι ταλαιπωρία μπορεί να έχει στο πλύσιμο; Από την άλλη αν το αφήσεις βρώμικο, δεν είναι φυσιολογική φθορά; Αφού δεν κάνεις κάτι ιδιαίτερο...
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Εγώ πλένω τον κινητήρα σε όλα τα αυτοκίνητα που έχω-είχα τουλάχιστον 1 φορά κάθε 2 μήνες με πιεστικό karcher που έχω.
Μόνο στην Α33 καθάριζα τον διανομέα μετά από κάθε πλύσιμο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο !!
Κανένα πρόβλημα δεν είχα ποτέ και ο κινητήρας λάμπει !!!!
Πάντως τα φισάκια τα καθαρίζω με σπρέυ σιλικόνης μιά φορά το χρόνο
Ο καθαρός κινητήρας έχει γρηγορότερη αποβολή θερμότητας .Ποιο μοντελο της karcher εχεις ? εγω εχω το hd 650 και ειμαι πολυ ευχαριστημενος επισης εχω παρει και μια σκουπα karcher τ 201 επισης ευχαριστημενος και φυσικα το αμαξακι μου λαμπει παντα..
και γω πλενω τον κινητηρα σχεδον καθε δυο μηνες και δεν εχω κανενα προβλημα . -
Καθάρισμα όλων των πλαστικών, καλωδίων κλπ με πετρέλαιο, αν έχουν πολύ βρομιά, ή με ένα πανάκι με νερό και μετά αφού σετγνώσουν καλά πέρασμα με βαζελίνη, το καλύτερο υλικό για την προστασία των πλαστικών, δεν ξερένοντε με τίποτα! Αν δεν κάνω λάθος βαζελίνη υπάρχει και σε σπρέυ, οπότε είναι πιο εύκολο. Αν δεν βρείτε σε σπέυ από το φαρμακείο... Προσοχή στη σιλικόνη! Για 2 λόγους. Ο πρώτος είναι πως αν δεν γίνει καλή εφαρμογή και περάει λίγη υγρασία την εγκλοβίζει και δεν μπορεί να φύγει με τίποτα και το δεύτερο είναι ότι η σιλικόνη δεν κάνει για όλα! Μπορεί να προκαλέσει οξύδοση και να πάθετε ζημιά!
Το πλύσιμο μόνο καλό κάνει και αν μετά το πλύσιμο δεν πάρει μπροστά απλά... είστε τυχεροί! Γιατί? Γιατί είχατε πρόβλημα και βγήκε με το πλύσιμο! Φαντάζεστε να έβγενε σε κανένα πλυμηρισμένο δρόμο??? Προσοχή μόνο με την πίεση να μην φύγει κανένα φισάκι ή μην γίνει κάποια ζημιά γενικά. -
Προσωπικά δεν τον πλένω τον κινητήρα...
Στην Lion τον πλένουν με κάτι σπρέυ (λέει) και δεν χρειάζεται τίποτε άλλο (λέει). Υποτίθεται ότι το χημικό αυτό μένει σαν προστατευτικό στον κινητήρα και είναι ότι καλύτερο, απομακρύνοντας σκόνες και τέτοια... Μάλιστα, ο πωλητής μου 'απαγόρεψε' να τον πλένω μόνος μου ή σε κανένα βενζινάδικο, γιατί μπορεί να γίνει καμιά ζημιά κυρίως στα ηλεκτρονικά (και ξέρετε πόσο πάει το κέρατο αν πάθουν τίποτε τα γαμ@$$ τα ηλεκτρονικά... ).Οπότε, ακολουθώ την συμβουλή τους. Εξάλλου το πλύσιμο του κινητήρα δεν χρεώνεται, οπότε...
(Ναι όντως το πλένουν. Τουλάχιστον στα 10χιλ. χλμ που το κοίταξα ήταν ο κινητήρας καθαρός. Για να πω την αλήθεια στα 20χιλ. δεν το κοίταξα...τους εμπιστεύτηκα... )Αλλά ούτε και στο Golf τον έχουμε πλύνει ποτέ... Και λειτουργεί ακόμα άψογα!! (από τα λίγα κομμάτια σε αυτό το αμάξι... , αλλά ας μην αρχίσουμε... )
-
ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΛΥΝΕΤΕ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ ΜΕΡΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΛΗΡΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΑΤΜΟΚΑΘΑΡΙΣΤΗ . ΣΙΓΟΥΡΟ ΜΗ ΤΟΞΙΚΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ , ΜΙΚΡΗ ΠΑΡΟΧΗ ΝΕΡΟΥ -ΛΟΓΟΥ ΑΤΜΟΥ- ΑΡΑ ΑΠΟΦΥΓΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΠΑΦΕΣ. ΠΡΟΤΙΜΗΣΤΕ ΑΓΟΡΑ ΑΤΜΟΚΑΘΑΡΙΤΗ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΛΕΠΩΛΗΣΕΙΣ ....
ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΩΝ ... ΔΕΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΩ ΚΑΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΗ. -
Πάρτε ένα φαρδύ πινέλο (10 εκατοστά) και κάντε δουλειά μ'αυτό άφοβα. Τις επίμονες βρωμιές (λάδια και τα σχετικά) τις βγάζετε με παλιόπανα ποτισμένα με βενζίνη (δεν καπνίζουμε εκείνη την ώρα ).
-
Εγω χρησιμοποιω πετρελαιο το οποιο αλειφω στα μεταλλικα μερη με ενα πινελακι.Προσοχη ομως ποτε στα πλαστικα!!!Εγω το δοκιμασα στον παπα(σαξο 1.1)και απο τοτε εχει παρει ενα''σαπιο΄'' χρωμα.Γενικα δεν χρησιμοποιω ποτε νερο σε αντιθεση με τον πατερα μου ο οποιος στην ξαντια πιανει το πιεστικο και το υγρο πιατων και του δινει να καταλαβει.Παραδοξως το αμαξι δεν εχει παρουσιασει τιποτα,εκτος απο μια φορα που δεν δουλευε το υδραυλικο τιμονι για 4-5 δευτερολεπτα
-
Προσωπικά δεν έχω πλείνει τον κινητήρα ακόμα. Είναι καινούργιο το αμάξι οπότε το αφήνω. Αυτό που κάνω είναι να ξεσκονίζω όλη τη σκόνη που έχει καθίσει στα σημεία που έχω πρόσβαση, με ένα πινελάκι. Επίσης, καθαρίζω και το ψυγείο από τα χιλιάδες (χωρίς υπερβολή) μυγάκια που σκοτώνονται στα ταξίδια. Μιλάμε για ΠΟΛΛΑ μυγάκια. Να φανταστείτε ότι είχα βρει μια ψόφια μέλισσα στο φιλτροκούτι.....
Αν ποτέ αποφασίσω να πλύνω τον κινητήρα, σίγουρα θα το κάνω μόνος μου, και είναι καλό να καλυφτούν όλα τα ηλεκτρικά σημεία (εγκέφαλος, συναγερμος κλπ) με νάυλον. Επίσης δεν βάζουμε αμέσως μπροστά, αλλά αφήνουμε να στεγνώσει ή το στεγνώνουμε με αέρα.
-
piestiko kai tide!!! 1 fora to mina.pantws gia sas touw neoterous se ilikias autokinita mou eipan oti meta tha prepei na to fysate oxi me to stoma gia na fygoun tyxon ygrasies.pantws to lantra tou father kaike o automatos tou altenator kai fysika eftaiga egw pou tou eplena to motori. opote den to exw ksanakoumpisei.mporei na einai kai tyxaio gegonos mporei kai oxi.st a palia katharizetai ta mpouzokalwdia i diafora einai emfanis!!
-
Αν και το αυτοκίνητο μου είναι μόλις 9 μηνών, τον προηγούμενο μήνα έπλυνα τον κινητήρα σε πλυντήριο. Πεντακάθαρος και λειτουργικά μια χαρά. Χρησιμοποίησαν κάποιο καθαριστικό και πιεστικό με το κατάλληλο ακροφύσιο. Σε παλιότερο αυτοκίνητο είχα επιχειρήσει να καθαρίσω μόνος μου τον κινητήρα αλλά χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το ακροφύσιο του πιεστικού πρέπει να είναι σε απόσταση από τον κινητήρα. Η πολύ υψηλή πίεση μπορεί να ξηλώσει καπάκια, φίσες, κ.α
-
Το δικό μου παντως εχει προστατευτικο πατωμα-καλυμα κατω απο τον κινητηρα και ετσι δεν μαζευει και πολυ σκονη , αν και ειναι νωρις ακομη για να ειμαι σιγουρος λογο οτι το εχω μονο 4 μηνες!!
-
Και εγώ το δικό μου το saxo δεν το έχω πλύνει ποτέ μόνος μου στη μηχανή, ότι πλύσιμο του κάνουν στο συνεργείο.
Μια φορά θυμάμαι όταν ο πατέρας μου έδωσε την ΒΧ που είχε πριν από χρόνια σε βενζινάδικο για πλύσιμο μηχανής. Μετά δεν δουλευε ο συναγερμός, έκανε κάτι θορύβους ..... , γαμ......κε ο Διας
-
Το ΑΧ δεν τολμάω να το πλύνω με πίεση νερού. Φοβάμαι για τα κωλοηλεκτρικά του.
Αν δοκιμάσω να πλύνω μηχανή ποτέ, θα δοκιμάσω με νοτισμένο πανί, για τις εύκολες βρωμιές και με πανί με βενζίνη για τις λαδιές. -
Δεν πλένω συχνά τον κινητήρα και ποτέ φυσικά με νερό υπό πίεση. Το καλύτερο καθάρισμα αν έχετε παροχή αέρα είναι με πετρέλαιο με πίεση και κατόπιν η απομάκρυνση του με πίεση αέρα. Αφαιρεί όλες τις βρομιές και είναι εντελώς ακίνδυνο. Όσο για το φίλο που του παρουσίασε πρόβλημα στα πλαστικά τι να πω. Τη μέθοδο τη χρησιμοποιώ χρόνια και σε πάρα πολλούς τύπου αυτοκινήτων συχνά με άθλια πλαστικά χωρίς ποτέ το παραμικρό πρόβλημα.
-
τι είναι το karcher και πού το βρίσκω;
η μηχανή μου δε βλέπεται, δε σκοπεύω όμως να τη δώσω σε βενζινάδικο, και έχει πολλή σκόνη και καμένα λάδια πάνω, κάποιο λοιπόν καλό καθαριστικό και τρόπος; μιλάμε για καρμπυρατεράτο civic -
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
τι είναι το karcher και πού το βρίσκω;
η μηχανή μου δε βλέπεται, δε σκοπεύω όμως να τη δώσω σε βενζινάδικο, και έχει πολλή σκόνη και καμένα λάδια πάνω, κάποιο λοιπόν καλό καθαριστικό και τρόπος; μιλάμε για καρμπυρατεράτο civichttp://www.karcher.gr/ σε πρακτικερ και σε μεγαλα σουπερμαρκετ και σε χρωμματα σιδηρικα θα τα βρεις.
-
φαίνονται ακριβά..
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
φαίνονται ακριβά..Μπορεις να βρεις απο 100
-
Ο χρήστης barout έγραψε:
To plusimo kinhthra den prepei na ginetai me nero gia na mhn mas minoun kai ta hlekrika sto xeri alla me aplh benzinoula petrelaio klp. Auto mporei na ginei kai sto sunergeio alla kai se benzinadiko me pistoli aeros. Egw auto exw kanei kai einai polu apotelesmatiko.exo dei na pairnei fotia me ayto to tropo poy les kai eixe dipla pyrosbestira eytyxos! den exoyn ola ta amaksia kali monosi
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
τι είναι το karcher και πού το βρίσκω;
η μηχανή μου δε βλέπεται, δε σκοπεύω όμως να τη δώσω σε βενζινάδικο, και έχει πολλή σκόνη και καμένα λάδια πάνω, κάποιο λοιπόν καλό καθαριστικό και τρόπος; μιλάμε για καρμπυρατεράτο civicείναι επίσης και το θέμα κατά πόσο αξίζει να επενδύσεις 100€ σ'αυτό το karcher. τι ακριβώς είναι; αντλία που πετάει νερό με πίεση; ατμό δε μπορεί να βγάλει, απ'τη στιγμή που έτσι θα γίνει καλύτερος καθαρισμός;
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
τι είναι το karcher και πού το βρίσκω;
η μηχανή μου δε βλέπεται, δε σκοπεύω όμως να τη δώσω σε βενζινάδικο, και έχει πολλή σκόνη και καμένα λάδια πάνω, κάποιο λοιπόν καλό καθαριστικό και τρόπος; μιλάμε για καρμπυρατεράτο civicείναι επίσης και το θέμα κατά πόσο αξίζει να επενδύσεις 100
ΠΛΥΣΙΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ