-
Εδώ και κάποιο καιρό παρατήρησα πως το αμάξι μου γύρω στα 100-110 παρουσιάζει κάποια ταλάντωση του τιμονιού που εξαφανίζεται από τα 115-120. Υπέθεσα πως χρειάζεται ζυγοστάθμιση κι έτσι πήρα το δρόμο προς το βουλκανιζατερ. Η ζυγοστάθμιση έγινε αλλά βελτίωση (ουσιαστική) δεν είδα. Από συζητήσεις με φίλους (αλλά και μετά από οδήγηση δύο άλλων αυτοκινήτων) είδα πως το τρέμουλο αυτό δεν είναι δική μου αποκλειστικότητα αλλά χαρακτηριστικό αρκετών αυτοκινήτων. Ποιά η γνώμη σας;
-
Εδώ και κάποιο καιρό παρατήρησα πως το αμάξι μου γύρω στα 100-110 παρουσιάζει κάποια ταλάντωση του τιμονιού που εξαφανίζεται από τα 115-120. Υπέθεσα πως χρειάζεται ζυγοστάθμιση κι έτσι πήρα το δρόμο προς το βουλκανιζατερ. Η ζυγοστάθμιση έγινε αλλά βελτίωση (ουσιαστική) δεν είδα. Από συζητήσεις με φίλους (αλλά και μετά από οδήγηση δύο άλλων αυτοκινήτων) είδα πως το τρέμουλο αυτό δεν είναι δική μου αποκλειστικότητα αλλά χαρακτηριστικό αρκετών αυτοκινήτων. Ποιά η γνώμη σας;
-
Εδώ και κάποιο καιρό παρατήρησα πως το αμάξι μου γύρω στα 100-110 παρουσιάζει κάποια ταλάντωση του τιμονιού που εξαφανίζεται από τα 115-120. Υπέθεσα πως χρειάζεται ζυγοστάθμιση κι έτσι πήρα το δρόμο προς το βουλκανιζατερ. Η ζυγοστάθμιση έγινε αλλά βελτίωση (ουσιαστική) δεν είδα. Από συζητήσεις με φίλους (αλλά και μετά από οδήγηση δύο άλλων αυτοκινήτων) είδα πως το τρέμουλο αυτό δεν είναι δική μου αποκλειστικότητα αλλά χαρακτηριστικό αρκετών αυτοκινήτων. Ποιά η γνώμη σας;
-
Εφόσον έχεις καινούργιο αυτοκίνητο, το τρέμουλο στο τιμόνι και ειδικά σε αυτή την ταχύτητα που γράφεις ΔΕΝ δικαιολογείται. Τώρα αιτίες που μπορεί να το κάνει είναι αρκετές. Όταν έχεις το τιμόνι ίσια, νιώθεις το αυτοκίνητο να 'τραβάει' καθόλου δεξιά ή αριστερά? Αν γίνεται αυτό, τότε χρειάζεσαι ευθυγράμμιση. Αν όχι τότε θέλει ψάξιμο...
-
Το αυτοκίνητο είναι πράγματι καινούργιο. Σχετικά με το αν τραβάει δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο. Με δεδομένο οτι το μπροστινό σύστημα έχει ελεγθεί (από το συνεργείο) για εμφανείς ζημιές, τι μπορεί να προκαλεί το πρόβλημα;
-
Το τρέμουλο μπορεί να οφείλεται να δημιουργείται από πολλά αίτια. Ξεκινάμε από την ανομοιόμορφη πίεση στα ελαστικά, μια ή περισσότερες στραβές ζάντες μέχρι και στραβωμένο εξάρτημα του συστήματος διεύθυνσης. Ξεκίνα από το πρώτο και συνέχισε στα ποιο περίπλοκα και απευκταία.
Συχνά μια ζυγοστάθμιση με τους τροχούς πάνω στο αμάξι και όχι μόνοι τους βοηθάει περισσότερο. -
Είχα μία ψιλοστραβή ζάντα που όμως την μετέφερα στον πίσω άξονα. Αν η ταλάντωση οφείλονταν εκεί, δεν θα έπρεπε να σταματήσει; Σχετικά με την ζυγοστάθμιση επί του αυτοκινήτου - χωρίς να το έχω μελετήσει - δεν είναι απλά 'κουκούλωμα' ενός προβλήματος που δεν οφείλεται απαραίτητα στον τροχό; Επαναλαμβάνω πως το αυτοκίνητο έχει ελεγθεί σχετικά πρόσφατα στην αντιπροσωπεία. Κάτι ακόμη: όταν πήγα την 'στραβή' ζάντα πίσω, δεν έκανα το ίδιο και για την άλλη πλευρά (ο βουλκανιζατεράς έκρινε πως δεν ήταν απαραίτητο - έχω 15000 km). Μπορεί αυτό να έχει παίξει κάποιον ρόλο;
-
Η ζάντα στράβωσε από λακούβα? Έπεσες με αρκετά χλμ? Εννοώ ήταν από σχετικά σφοδρό χτύπημα? Τραντάχτηκε το αυτοκίνητο?
-
Ο χρήστης s_t5678 έγραψε:
Είχα μία ψιλοστραβή ζάντα που όμως την μετέφερα στον πίσω άξονα.Στο Golf της μητέρας μου υπήρχε μία στραβή ζάντα στον πίσω άξονα (που σύμφωνα με την αντιπροσωπεία ήταν διπλοτσεκαρισμένη, ζυγοσταθμισμένη και από κάθε άποψη εντάξει Ο ξάδερφός μου στο βουλκανιζατέρ του το βρήκε), η οποία προκαλούσε τρέμουλο στο τιμόνι από τα 100-110 μέχρι τα 130-140. Ιδίως σε ανωφέρειες...
Μήπως φταίει αυτό λοιπόν;;;
-
Σχετικά με την ζυγοστάθμιση επί του αυτοκινήτου - χωρίς να το έχω μελετήσει - δεν είναι απλά 'κουκούλωμα' ενός προβλήματος που δεν οφείλεται απαραίτητα στον τροχό;
Δεν νομίζω. Η ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο έχει το πλεονέκτημα ότι συνυπολογίζει και επιπλεόν μάζα αντί μόνο του τροχού.
Μήπως να το πήγαινες και σε άλλο συνεργείο για ζυγοστάθμιση; Πρόσεξε να έχει σχετικά καινούριο και ψηφιακό μηχάνημα. Δίνει μεγαλύτερη ακρίβεια στη μέτρηση.
-
Ο χρήστης s_t5678 έγραψε:
Είχα μία ψιλοστραβή ζάντα που όμως την μετέφερα στον πίσω άξονα. Αν η ταλάντωση οφείλονταν εκεί, δεν θα έπρεπε να σταματήσει; Σχετικά με την ζυγοστάθμιση επί του αυτοκινήτου - χωρίς να το έχω μελετήσει - δεν είναι απλά 'κουκούλωμα' ενός προβλήματος που δεν οφείλεται απαραίτητα στον τροχό; Επαναλαμβάνω πως το αυτοκίνητο έχει ελεγθεί σχετικά πρόσφατα στην αντιπροσωπεία. Κάτι ακόμη: όταν πήγα την 'στραβή' ζάντα πίσω, δεν έκανα το ίδιο και για την άλλη πλευρά (ο βουλκανιζατεράς έκρινε πως δεν ήταν απαραίτητο - έχω 15000 km). Μπορεί αυτό να έχει παίξει κάποιον ρόλο;Αν το κατάλαβες απάντησες μόνος σου στο ερώτημα σου!!!!
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Είχα μία ψιλοστραβή ζάντα που όμως την μετέφερα στον πίσω άξονα. Αν η ταλάντωση οφείλονταν εκεί, δεν θα έπρεπε να σταματήσει; Σχετικά με την ζυγοστάθμιση επί του αυτοκινήτου - χωρίς να το έχω μελετήσει - δεν είναι απλά 'κουκούλωμα' ενός προβλήματος που δεν οφείλεται απαραίτητα στον τροχό; Επαναλαμβάνω πως το αυτοκίνητο έχει ελεγθεί σχετικά πρόσφατα στην αντιπροσωπεία. Κάτι ακόμη: όταν πήγα την 'στραβή' ζάντα πίσω, δεν έκανα το ίδιο και για την άλλη πλευρά (ο βουλκανιζατεράς έκρινε πως δεν ήταν απαραίτητο - έχω 15000 km). Μπορεί αυτό να έχει παίξει κάποιον ρόλο;
Αν το κατάλαβες απάντησες μόνος σου στο ερώτημα σου!!!!
και καλο θα ηταν να αλλαξεις ''βουλκανιζατερα''!!!!!
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
Είχα μία ψιλοστραβή ζάντα που όμως την μετέφερα στον πίσω άξονα. Αν η ταλάντωση οφείλονταν εκεί, δεν θα έπρεπε να σταματήσει; Σχετικά με την ζυγοστάθμιση επί του αυτοκινήτου - χωρίς να το έχω μελετήσει - δεν είναι απλά 'κουκούλωμα' ενός προβλήματος που δεν οφείλεται απαραίτητα στον τροχό; Επαναλαμβάνω πως το αυτοκίνητο έχει ελεγθεί σχετικά πρόσφατα στην αντιπροσωπεία. Κάτι ακόμη: όταν πήγα την 'στραβή' ζάντα πίσω, δεν έκανα το ίδιο και για την άλλη πλευρά (ο βουλκανιζατεράς έκρινε πως δεν ήταν απαραίτητο - έχω 15000 km). Μπορεί αυτό να έχει παίξει κάποιον ρόλο;
Αν το κατάλαβες απάντησες μόνος σου στο ερώτημα σου!!!!
και καλο θα ηταν να αλλαξεις ''βουλκανιζατερα''!!!!!
Απαραίτητα. Εγώ είχα πάει σε πολύ πολύ γνωστή αλυσίδα βουλκανιζατέρ για αλλαγή αμορτισέρ. Όταν πήγα να πάρω το αυτοκίνητο έφυγα για ταξίδι 1000 χλμ με γνωστούς ρυθμούς 'στην άκρη περνάει ο τρελός' Ειδικά μετά το Ξυλόκαστρο μέχρι το Αίγιο και μετά πρός Καλάβρυτα ένοιωθα ότι το στις στροφές κάτι δεν μου πήγαινε καλά. Το έριξα στα νέα bilstein με μισή καρδιά μέχρι να γυρίσω πίσω. Όταν γύρισα και το πήγα πάλι πίσω για έλεγχο και το είδε τεχνικός άλλης γνωστής αλυσίδας ξέρετε τι μου είπε? Δεν σου έκαναν καθόλου ευθυγράμμιση και ευτυχώς που δεν είχες κανένα fiat γιατί θα είχες πάει σε κανένα χωράφι!!!
Εβγαλαν το αυτοκίνητο για ταξίδι χωρίς ευθυγράμμιση. Και μετά λέτε τρελό τον Γερμανό!!!
-
Εβγαλαν το αυτοκίνητο για ταξίδι χωρίς ευθυγράμμιση. Και μετά λέτε τρελό τον Γερμανό!!!
Τσ τσ τσ. Τελικά αν δεν τα κάνεις όλα μόνος σου..... Αλλά είναι δυνατόν αυτό ποτέ; Τι να πω.......
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
[Απαραίτητα. Εγώ είχα πάει σε πολύ πολύ γνωστή αλυσίδα βουλκανιζατέρ για αλλαγή αμορτισέρ. ...............!!εδω εγω εντοπιζω το σημαντικο λαθος που πολλοι κανουν ...δηλ να εμπιστευονται ανειδικευτους και πολλες φορες και κακοπληρωμενους υπαλληλους γνωστων αλυσιδων σε θεματα οπως ειναι οι αναρτησεις των αυτοκινητων τους με κυριοτερο κινητρο τις πολλες δοσεις εξοφλησης που αυτες κανουν για να προσελκυουν πελατες.
το συνεργειο και ο ειδικευμενος μηχανικος πρεπει να επιλεγεται για τις αναρτησεις και ο λαστιχας για τα ζαντολαστιχα του αυτοκινητου μας.
-
Παιδιά συγγνώμη που άργησα να απαντήσω αλλά έλειπα σε ταξίδι και δεν είχα πρόσβαση (υπήρχαν βέβαια internet cafe αλλά όχι... χρόνος).
Αν είδε κανείς ενα θαλασσί fiesta να κινείται στην εθνική Λάρισας- Θεσ/νίκης δεξιά με .... 110 km, αυτό ήταν το δικό μου!
Πέρα από την πλάκα, το τρέμουλο ήταν ανεπαίσθητο στο ταξίδι ΚΥΡΙΩΣ αφού επανέφερα τις φυσιολογικές πιέσεις στα ελαστικά (λίγο περισσότερο πίσω) που τις είχε αλλάξει κάποιος ξερόλας πρόσφατα. Μην νομίσετε πως εξαφανίστηκε κιόλας αλλά το αισθανόμουνα μόνο και μόνο γιατί είχα το μυαλό μου συνέχεια εκεί.
Το περίεργο είναι άλλο. Με το κόλλημα που έχω φάει, όλη η παρέα μου ελέγχει τα αυτοκίνητα της. Ένας φίλος μου με rallye, λοιπόν, (ευθυγραμμισμένο, ζυγοσταθμισμένο και με ΚΤΕΟ προηγούμενης βδομάδας) παρατήρησε το ίδιο ακριβώς φαινόμενο. Το μόνο κοινό που έχει το αμάξι μου με το δικό του είναι το χαμηλό προφίλ ελαστικών (50). Έχει κανείς καμιά ιδέα;
Σχετικά με την αλλαγή βουλκανιζατερα, σκοπεύω να την κάνω άμεσα. Μια δεύτερη ζυγοστάθμιση θα μου περιορίσει κάπως τα... ερωτηματικά.
-
Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:
Εβγαλαν το αυτοκίνητο για ταξίδι χωρίς ευθυγράμμιση. Και μετά λέτε τρελό τον Γερμανό!!!
Τσ τσ τσ. Τελικά αν δεν τα κάνεις όλα μόνος σου..... Αλλά είναι δυνατόν αυτό ποτέ; Τι να πω.......
Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει ένας τομέας του επιμελητηρίου που θα μπορούσες να κάνεις τα παράπονα σου και να τον διαγράφει για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα δίνοντας μαζί και αποζημίωση.
Αλλά που τέτοια πράγματα. Εδώ μηχανικός πήγε να ρήξει οικοδομή με τα μισά σίδερα στις κολώνες για οικονομία στο σίδερο!!!
Τελικά πρέπει να έχεις τα μάτια σου 14 στα πάντα αλλιώς σε έφαγαν.
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Εβγαλαν το αυτοκίνητο για ταξίδι χωρίς ευθυγράμμιση. Και μετά λέτε τρελό τον Γερμανό!!!
Άσε, γιατί ο 'Γερμανός' έβγαλε το αμάξι αζυγοστάθμιστο και με στραβή την πίσω δεξιά ζάντα και είχε και το θράσος να πει ότι πήγε μέχρι 170 και το αμάξι σφαίρα!!!
Εγώ με 140 κόντεψα να πέσω στο διαχωριστικό, γιατί το αμάξι βούτηξε ξαφνικά και χωρίς προειδοποίηση αριστερά...
Μετά, στον ξάδερφο διευκρινινίστηκαν όλα...
Τρέμουλο τιμονιού