Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HANS
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. HANS
    • 1
    • 2
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 24 / 25
    Ελληνικοί Αγώνες
    83
    486
    1137
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      joe-bar-team last edited by

      ειδα πριν από ολιγον ένα βίντεο οπου ενα dragster κόπηκε στα 2, ο οδηγός πετάχτηκε στα 10 μέτρα ύψος και ταξίδεψε άλλα 100 περίπου.

      τώρα διηγείται και λέει ότι χωρίς το hans (και αρκετή τύχη προσθέτω εγώ) αποκλείεται να την εβγαζε καθαρη.

      τι να λέμε τώρα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        john-skandalis last edited by

        Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

        Και επείδή μπήκα στο trip Να δώ το video είνια ηλίου φαϊνότερο ότι υπάρχει HAns απλά δεν είνια κουμπωμένο


        ….που με ελεύθερη εξήγηση, είχαμε στην τσέπη το ‘μπαλόνι’ και την κατάλληλη στιγμή δεν το φορέσαμε!!!........και μετά στον μαιευτήρα……
        Μου θυμίζει την προ ετών ασάφεια του νομού, για τα κράνη στους μότο οδηγούς, που έγραφε, «να φέρουν το κράνος…» και αυτοί το έβαζαν στο μπράτσο τους!!...
        Antonis-team.

        Καλησπέρα, δεν διαφωνούμε για την χρήση του Hans, η διαφωνία μου είναι στο δημόσιο κράξιμο σε ένα forum με απέντι κάποιον που so far δεν μπορεί να απαντήσει
        Σαφέστατα και με το το ένα άγκιστρο του HANS ακόμη και μια απλή σύγκρουση μπορεί να είναι μοιραία.
        Ασ σταματήσουμε τα offtopic σε ένα τόσο σοβαρό θέμα όμως

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hannibal last edited by

          Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

          Antonis kai ama soy pw oti moy fainetai sto video oti fwraei alla paizei na mhn eixe koympwsei kala to clip kai na exei fygei ti 8a peis? Sto 1:10 toy video kati moiazei na aiwreitai (san ymantas apo HANS). Bebaia pali milaw ypo8etika.... Gia ksanades to video......

          Youtube Video

          EDIT
          Fainetai ka8ara oti exei ksekoympwsei sto 0:48 toy video.


          Φίλε Hannibal, εν πρώτης ‘ψάρεψε’ τα ελληνικά στον Υπολογιστή σου!!!.
          Όπως είπες το ξαναείδα για 6 φορά!. Ήθελα για να τον κρίνω πρώτα σαν οδηγό από της γραμμές του, και από τον τρόπο που χρησιμοποιούσε την δύναμη του αυτοκινήτου του, και είναι καλός!.
          Παρακολούθησα στης αριστερές κλειστές, την δεξιά πόρπη του XANS. Ήταν ανύπαρκτος ο ιμάντας!!. Κουμπωμένος ιμάντας, δεν ξεκουμπώνει ούτε με σφαίρες!!. Και εδώ παραξενεύομε. Ένας σωστά τοποθετημένος γενικά οδηγός, έχοντας τον εξοπλισμό στο ορθό κράνος του, γιατί δεν προσέχει περισσότερο την ασφάλεια του?. Στο διάβολο οι κανονισμοί και οι υποχρεώσεις, ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΠΟΝΑΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ?.
          Αυτό που είναι σίγουρο, είναι, ότι δεν ειδές τίποτα, ούτε στο ο,04 που ξεκίνησε ούτε ΠΟΥΘΕΝΑ, όπως σίγουρο είναι ότι οι ιμάντες δεν είναι διαφανείς η αόρατοι. Νομίζω ότι σε κάλυψα!.
          Φιλικά.
          Antonis-team.

          Kyrie antwnh mas pame pali.....
          Den eimai o en logw odhgos kai Hans xrhshmopoiw ta teleytaia 2 xronia (an kai stoys teleytaioys 2 agwnes den to fwresa logw yperbolikhs zesths kai eleipshs xwroy mesa sto aytokinhto. To lotus exige moy epese ligo steno kai konto). Anyway. To hans an den exeis thn empeireia/ eksikoiwsh na to koympwseis enw fwras to kranos mporei na mhn koympwsei kala kai na soy kanei to klak ksafnika kai na fygei se mia apotomh kinish toy kefalioy. To exoyne pa8ei polloi odhgoi stoys prwtoys 1-2 agwnes poy to xrhshmopoihsan.

          Apo ekei kai pera eipa oti mporei na toy ksekoympwse ennowntas ayto poy egrapsa sthn apo panw pararafo kai ksekinhsate oloi mexri to tade fwrage klp kai eida thn porph alla o imantas anypraktos.... Anyway. Apo ekei poy ksekinhsate thn 'kataggeleia' sas mesa se forum me to oti o poliths DEN efere/fwrage HANS twra to gyrisame oti nai men fwrage alla htan ksekoympwto.
          Alh8eia kyrie antwnh. Eseis sta seminaria poy exete kanei san texnikos eforos logika 8a exete balei to kranos kai to hans kai 8a ta exete koympwsei. Alla ayto poy den eixate ekeinh thn stigmh htan to agxos toy xronoy, ths ekkinhshs toy agwna genikotera.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alpinestars last edited by

            Ο χρήστης john skandalis έγραψε:

            Και επείδή μπήκα στο trip Να δώ το video είνια ηλίου φαϊνότερο ότι υπάρχει HAns απλά δεν είνια κουμπωμένο


            ….που με ελεύθερη εξήγηση, είχαμε στην τσέπη το ‘μπαλόνι’ και την κατάλληλη στιγμή δεν το φορέσαμε!!!........και μετά στον μαιευτήρα……
            Μου θυμίζει την προ ετών ασάφεια του νομού, για τα κράνη στους μότο οδηγούς, που έγραφε, «να φέρουν το κράνος…» και αυτοί το έβαζαν στο μπράτσο τους!!...
            Antonis-team.

            Καλησπέρα, δεν διαφωνούμε για την χρήση του Hans, η διαφωνία μου είναι στο δημόσιο κράξιμο σε ένα forum με απέντι κάποιον που so far δεν μπορεί να απαντήσει
            Σαφέστατα και με το το ένα άγκιστρο του HANS ακόμη και μια απλή σύγκρουση μπορεί να είναι μοιραία.
            Ασ σταματήσουμε τα offtopic σε ένα τόσο σοβαρό θέμα όμως

            **Ασ σταματήσουμε τα offtopic σε ένα τόσο σοβαρό θέμα όμως **

            +1000

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nass last edited by

              Ο σωστός τρόπος να φοριέται το HANS είναι μαζί με το κράνος, δηλ. να είναι ήδη κουμπωμένα τα κλιπς και να φοριέται το 'σαμάρι' μαζί με το κράνος. Διαφορετικά είναι πολύ επικίνδυνο να μην έχει κουμπώσει καλά ένα κλιπ, το οποίο μπορεί να έχει τραγικές συνέπειες.

              Νομίζω είναι προφανές πως ο οδηγός έκανε ένα λάθος λόγω απειρίας (πρώτη ανάβαση...), μην του πάρουμε το κεφάλι. Θέλει εξοικείωση (και έλεγχο στις αφετηρίες από τον αρμόδιο τεχνικό έφορο)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikors last edited by

                Ο χρήστης nass έγραψε:
                (και έλεγχο στις αφετηρίες από τον αρμόδιο τεχνικό έφορο)

                O οποιος προφανως κατι αλλο εκανε.....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  apr last edited by

                  Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
                  [Μα χρειάζεται και μπαλαντερ ΤΕ, για να μπορεί να ‘τρέξει’ σε περίπτωση ατυχήματος.
                  ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΥΤΟΙ?. Τους φώναξε η λέσχη?. Το έλεγξε ο εκπρόσωπος του ΣΟΑΑ, το είδε ο εκπρόσωπος της ΕΘΕΑ?.
                  Εύλογα ερωτήματα.
                  Η μομφή καλέ μου φίλε, πρέπει να αναλύετε, για να έχει έρεισμα.
                  Antonis-team

                  A καλα ..... εσυ τα εχεις HANSτελειως ........

                  Βρε παρολιγο συνταξιουχε δεν αφηνεις τις παπαριες και τις Μεγαλες οδηγιες ?

                  Αντε παρε τα χαπια σου κι ασε τις αρλουμπες που θα φωναξουμε και τον υπουργο δημοσιας ταξης να ελεγξει αν ο οδηγος εδεσε τις ζωνες του και εβαλε το κρανος του .....

                  Μετα θα στειλουμε κι εσενα να ελεγχεις αν εχει σφυξει τα μπουλονια ο γκαου ........

                  Το πηδηξατε κι αυτο το θεμα , με τις αμπελοφιλοσοφιες σας και τα ρουφιανιλικια δηθεν ταχα τελειοι ελληναρες ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    apr last edited by

                    Mπορει και να παραφερομαι Τονι Αντωνη , αλλα να εισαι σιγουρος με επιγνωση .............

                    Θα σου πω μονον τουτο *, γιατι επι της ουσιας των πιο πανω μπινελικιων δεν εφερες αντιρρηση ...αρα κατανοεις και την αγανακτηση μου .

                    • ..... Ενα απ'τα μεγαλυτερα λαθη της αρχης του σπορ μας , ηταν ,και ειναι ακομα , ο τροπος που οδηγοι αγωνων οι Ελληνες ........

                    Πουθενα δεν υπαρχει αυτη η τοσο για οσους νοημονες , στα θεματα που αφορουν την ασφαλεια των οδηγων με τον τροπο που την εχουμε εμεις κανει , (κατι σαν ... την μαμα που διπλοκουμπωνει το μωρο της οταν βγαινει στο κρυο ) που αυτο και μονον δειχνει οτι δεν εχουμε κανει τιποτα για την βαθεια προληψη( γνωση-ενημερωση) και περιμενουμε να σωθουμε χρησιμοποιοντας ακομα και τ.ε. σαν μπατσους .........

                    Οι υπερβολες αλλωστε ειναι το κυριο χαρακτηριστικο μας (ακομα και σε μετρα ασφαλειας υποτιθεμενης) χανοντας την ουσια , γιατι ψωφαμε για τους τυπους και την επιδειξη γνωσεων σε λεπτομερειες συνηθως , και σημεια και τερατα (τερατουργηματα θα ελεγα ) περνανε στο ντουκου ......

                    Μην ξεχασεις τα χαπια σου ..........

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      1. Στους πρόσφατους αγώνες βρέθηκαν αρκετά κράνη με πλαστά και παραποιημένα πιστοποιητικά (αυτοκόλλητα) homologation για HANS τα οποία απορρίφθηκαν από τους τεχνικούς εφόρους. Υπενθυμίζω ότι ένα σωστό κράνος με HANS δεν κάνει μια περιουσία (έχουμε δει εδώ μέσα και προσφορές με €200-300).

                      2. Σωστό κράνος σημαίνει: (1) βασική homologation κράνους (πχ. BSI 'κόκκινη καρδούλα', Snell SA-2005 ή SA-2010, FIA 8860, SFI) (2) επιπλέον homologation κράνους για HANS FIA 8858-2002 (ασημί αυτοκόλλητο) (τα SAH-2010 (Snell/HANS) και τα FIA 8860 δεν το χρειάζονται αυτό) (3) να υπάρχει στη λίστα 29 της FIA διότι δεν είναι όλα τα κράνη εγκεκριμένα από τον κατασκευαστή για τοποθέτηση HANS anchors.

                      3. Διαφημίζονται κάποια κράνη Techno R ως νόμιμα και κατάλληλα για HANS. Επειδή αυτά δεν τα είδα ούτε στη λίστα 29 ούτε καν μπορώ να τα βρω στο Google, είμαι σοβαρά δύσπιστος σχετικά με το αν είναι όντως αυτό που διαφημίζονται

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cabala10 last edited by

                        ακομη και στην ασφαλεια ειμαστε λαμογια μιλαμε τραγικο απλα

                        και καποιοι στην αρχη του ποστ εκραζαν αλλους που τελικα αποδειχτηκαν σωστοι

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          el-em last edited by

                          Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                          Και ερωτώ επί πλέον, επειδή έχω φωτο του ΜΑΚΡΗ, μα με αποκαταστημένη την εμφάνιση της σωρού του, μήπως έχεις φωτο επί τόπου που σκαρφάλωσες?.
                          Φιλικά
                          ΑΝΤΩΝΗΣ.

                          ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΑΝΤΩΝΗ ?????
                          ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΕ ΕΝΑ FORUM ?
                          ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟΣΗ ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΑΤΥΧΗΜΑ,ΤΟΤΕ ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΡΩΙ ΣΤΟ ΚΑΤ,ΝΑ ΔΕΙΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ΤΕΤΟΙΟΥΣ,ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟΥ.
                          ΗΜΑΡΤΟΝ !!!

                          'EL-EM'
                          Υ.Γ. ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΡΗΞΗ,ΑΛΛΑ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΝΙΚΟΛΑΚΗ,ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ.ΟΧΙ ΝΑ ΑΠΟΖΗΤΑΜΕ ΚΙ'ΟΛΑΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            el-em last edited by

                            Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                            Και ερωτώ επί πλέον, επειδή έχω φωτο του ΜΑΚΡΗ, μα με αποκαταστημένη την εμφάνιση της σωρού του, μήπως έχεις φωτο επί τόπου που σκαρφάλωσες?.
                            Φιλικά
                            ΑΝΤΩΝΗΣ.

                            ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΑΝΤΩΝΗ ?????
                            ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΕ ΕΝΑ FORUM ?
                            ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟΣΗ ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΑΤΥΧΗΜΑ,ΤΟΤΕ ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΡΩΙ ΣΤΟ ΚΑΤ,ΝΑ ΔΕΙΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ΤΕΤΟΙΟΥΣ,ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟΥ.
                            ΗΜΑΡΤΟΝ !!!

                            'EL-EM'
                            Υ.Γ. ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΡΗΞΗ,ΑΛΛΑ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΝΙΚΟΛΑΚΗ,ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ.ΟΧΙ ΝΑ ΑΠΟΖΗΤΑΜΕ ΚΙ'ΟΛΑΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ!!!


                            Kαλέ μου φίλε, έχω δει εκατοντάδες τέτοιες ‘ καταστάσεις’ και είμαι απολύτως ενήμερος, (για ειδικό λόγω).

                            Πριν κάποια χρόνια κάθε δευτέρα στην Ισπανία, έβαζαν τέτοια περιστατικά, και περιορίστηκαν τα ατυχήματα 36%.

                            Ήμουν ο κριτής του συγκεκριμένου Κ, και φώναζα να τελειώσει η ειδική 200μ πιο εμπρός, (στο μεγάλο πλάτωμα) διότι ήξερα ότι ήταν ακατάλληλη και ως ακροπολικη διαδρομή όλη. Μετά μυξοκλαίγανε.

                            Για να πείσεις ηλίθιους, χρήζεται σκληράδα, και ατράνταχτες παραθέσεις.

                            Όπως αντιλαμβάνεσαι δεν θέλω της φωτο για εμένα.

                            Πιστεύω ότι είναι ο μόνος τρόπος, για να καμφθούν όλες οι διαφωνίες και πονηράδες.

                            Όλα αυτά που γραφώ τώρα, είναι για να γίνω πλέον αντιληπτός, και ότι δεν πρόκειται περί βίτσιου μου, αλα για να διαπιστώσουν κάποιοι ότι ΜΕΧΡΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙ ΠΑΡΕΚΗ.

                            Πιστεύεις ότι υπάρχει πλέον άλως τρόπος?.
                            Πάντα φιλικά
                            ΑΝΤΩΝΗΣ.


                            ΖΗΤΑ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ nass ΚΑΤ'ΙΔΙΑΝ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΥΣ.

                            'EL-EM'

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              el-em last edited by

                              Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
                              Φίλε EL EM ψάχνω εκτός από εσένα αλους «ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΥΣ».
                              Εσύ το δήλωσες.
                              Μα δεν απάντησες για τον διαφορετικό τρόπο που σε ρώτησα.
                              Τρόπο με αποτελέσματα.
                              Φιλικά
                              ΑΝΤΩΝΗΣ

                              ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ , ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ.

                              'EL-EM'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                anabraz last edited by

                                Ας φροντισουν παρακαλω οι τεχνικοι εφοροι πανω σε αυτο το κομματι να ειναι ιδιατερα αυστηροι,ενημερωμενοι και να μην διστασουν να επιβαλλουν τιμωριες.αλυπητα!!!!!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  apr last edited by

                                  Εγω θα προτεινα μαλιστα , να τιμωρουντε δια αποκεφαλισμου ..... ετσι θα βαλουν μυαλο ! επι τελους ..........

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hyperion last edited by

                                    Δεν ξέρω εάν έχει ξαναειπωθεί, αλλά επίσης θα πρέπει να ελέγχεται μήπως τυχόν έχει κουμπώσει σωστά μόνο το ένα κλιπ, γιατί στην περίπτωση αυτή, σε πρόσκρουση, θα γίνει τόσο βίαιη η περιστροφή του αυχένα (από το σωστά κουμπωμένο κλιπ, που θα δημιουργήσει ροπή), που θα ήταν καλύτερα να μην υπάρχει καθόλου HANS.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      an-laikas last edited by

                                      Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΤΥΠΗΣΕ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΑ ''' RALLY '''' ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΣΟΙ ΓΙΝΟΥΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕ 20-25 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ .
                                      ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΞΟΔΕΥΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ HANS ΚΑΙ ΚΡΑΝΗ ΠΟΥ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΑΜΙΝΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ.
                                      Η ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ HANS ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ DRIFT KAI PAPARI....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Η οικονομια πρεπει να ξεκινησει απο την μειωση της ασφαλειας του οδηγου/συνοδηγου;

                                        Ισως εξαρταται απο το ποσο κοστολογει καποιος την ζωη του.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          an-laikas last edited by

                                          Φίλε μου και εγω είμαι υπέρ της ασφάλειας αλλά στο σημείο που έχουμε φτάσει δεν θα έχουμε πλέον αγώνες .
                                          Επειδή παρακολουθώ τριάντα χρόνια αγώνες οι οδηγοι παλιότερα χωρίς μεταξωτές σωβρακοφανέλλες και σε σχέση με σήμερα μηδαμινά μέτρα ασφαλείας, οδηγούσαν στο όριο και μας χάριζαν φοβερό θέαμα.
                                          Δεν προτείνω να γυρίσουμε πίσω αλλά να μην φτάσουμε και στο άλλο άκρο να ντύσουμε τους οδηγούς σαν αστροναύτες και να τους βάλλουμε σε μια αλάνα να γυρίζουν γύρω γύρω.
                                          Τέλος αν αυτοί που δεν έχουν πολλά χρήματα δεν τρέξουν και πάνε για ψάρεμα με πέντε δέκα συμμετοχές έσβησαν τα rally και θα στραφούμε σε ΄΄΄΄παιδιές΄΄΄΄

                                          Υ.Γ ΣΎΓΚΡΙΝΕ ΤΑ RALLY TOY 80 KAI 90 ME TA ΣΗΜΕΡΙΝΑ .....ΧΑΟΣ ΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Ο χρήστης an.laikas έγραψε:
                                            Επειδή παρακολουθώ τριάντα χρόνια αγώνες οι οδηγοι παλιότερα χωρίς μεταξωτές σωβρακοφανέλλες και σε σχέση με σήμερα μηδαμινά μέτρα ασφαλείας, οδηγούσαν στο όριο και μας χάριζαν φοβερό θέαμα.

                                            Τι σχέση έχει το θέαμα με την ασφάλεια ?

                                            Αν παρακολουθούσες 40 χρόνια αγώνες (δεν είμαι τόσο μεγάλος, έτσι το λέω) θα ήξερες για το συγχωρεμένο το 'Μαύρο', που με σύγχρονα μέσα ασφάλειας και με HANS θα είχε πιθανότατα σωθεί (μετωπική στο κάστρο της Ρόδου).

                                            Αν είναι να γυρίσουμε και στα πέτσινα κράνη.

                                            Ενα σετ HANS πλαστικό + κράνος κάνει €600 και με €1000 παίρνεις κάτι πραγματικά καλό. Και το έχεις 10 χρόνια = €60 - €100 το χρόνο. Χώρια ότι η ιστορία με το HANS είναι γνωστή και ανακοινωμένη εδώ και 4.5 χρόνια, από το Γενάρη του 2006. Αν ο Βωβός και ο ΕΛ-ΕΜ είχαν τη λογική σου, ούτε αυτοί θα ήταν μαζί μας τώρα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 24 / 25
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr