Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    J
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 70
    • Best 0
    • Groups 0

    john-skandalis

    @john-skandalis

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    70
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    john-skandalis Unfollow Follow

    Latest posts made by john-skandalis

    • RE: Golden Rally Show -

      Ελπίζω να τα καταφέρουμε αν μη τι άλλο απο εξωστρέφεια ειναι πολλές κλάσεις πάνω απο το ελληνικό
      Congrats
      Όλα τα λεφτά το
      Παράλληλο event κατά την διάρκεια της press Conference που θα προσελκύει
      και γυναίκες δημοσιογράφους.

      Gesendet von iPad mit Tapatalk

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      J
      john-skandalis
    • RE: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

      Όλα πλέον κύριε Χρήστο είναι πληροφορική και δεν αναφέρομαι στα φατσομπούκια τουίτερ κλπ.
      δεν συμφωνείτε ότι μπορεί να πάει μπροστά και το άθλημα με την χρήση της στο γραφειοκρατικό και διαδικαστικό επίπεδο? Στο επίπεδο προετοιμασίας και αγωνιστικού μια χαρα παίζει (εγκέφαλοι τηλεμετρίες, data loggers).

      ΓΙα τις ποδιές safari δεν ξέρω, μπορεί να τα χώνει και η Dupont και σίγουρα το carbon δεν κάνει για να τρώει κροκάλα (απο το κοπάνημα αρχίζει η αποστροματοποίηση του) Για τα υλικά εγώ κάπου εδώ εγκαταλείπω γιατί η γνώσεις μου είναι και περιορισμένες και αυτά που θυμάμαι όπως έγραψα παραπάνω μπορεί και να έχουν καταριφθεί. Προσωπικά δεν θα πλήρωνα το premium του carbon, ωραίο είνια για πουλμουρ σε ταμπλο πόρτες κλπ αλλά καλύτερα να τα κάνουμε αγώνες

      Πάντως ότι και να γίνει θα πρέπει να γίνει και μια μελέτη το πως το οποιοδήποτε σύστημα θα μπορούσε να διαβληθεί ώστε να προβλευθούν απο την αρχή τα αντίστοιχα μέτρα και να κλείνουν οι πίσω πόρτες.

      Και μόνο το ότι το συζητάμε και υπάρχει προοπτική είναι ωραίο

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      J
      john-skandalis
    • RE: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2014

      Δεν ξέρω άν έχει ποσταριστεί αλλού
      http://www.omae-epa.gr/pressrelease/1371
      υπάρχει κάποια επιπλέον πληροφορία?
      Η πρώτη ειδική θα είναι απογευματινή και μετά θα έχει εκκίνηση? ή κάτι άλλο, αυτό κατάλαβα απο την ανακοίνωση

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      J
      john-skandalis
    • RE: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

      Ειρήνη,
      φίλε Hanibal κανένας δεν κάνει εκπτώσεις στην ασφάλεια, η συζήτηση έχει ξεφύγει σε άλλο επίπεδο θεωρείς ότι όσα αναφέρει η Sparco ή η χ εταιρία είναι θέσφατο?
      είναι προφανές ότι οι συντελεστές ασφαλείας που σχεδιάζοται αυτά τα πράγματα είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ υψηλοί και επίσης οι συντελεστές γήρανσης. ΤΟ θέμα είναι αν οι εταιρείες μπορούν να μειώσουν λίγο τους συντελεστές (είμαι σίγουρος ότι υπάρχει αχανές buffer) ώστε η αντικατάσταση να έρχεται πιό αργά δεν συμφωνείς σε αυτό?
      Δεν περιμένει κανείς με ένα κάθισμα σε ένα 106 να τρέχει απο το 1999 μέχρι να γίνει ιστορικό κοινή λογική. Προφανώς τίποτα απο αυτά δεν ισχύει στην περίπτωση ατυχήματος εκεί ναι το υλικό μπορεί να έχει φάει τέτοια ήττα (επιστημονικό ) και θα πρέπει ή να του κάνεις ανάλυση ή να το αλλάξεις (φθηνότερο)

      Εγώ θέλω να βάλω το εξής ερώτημα, Γιάννενα, 40 βαθμοί, έχεις λιώσει έχουν ιδρώσει σωβρακοφανέλες στολή και ο ιδρώτας=άλατα έχει ποτίσει τις ζώνες, τις καθαρίζεις ή όχι, επηρεάζεται ο χρόνος ζωής τους απο τον ιδρώτα? τι λέτε?

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      J
      john-skandalis
    • RE: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

      Νομίζω ότι όλοι έχουν κάποιο δίκιο

      Σαφέστατα τα υλικά παθαίνουν aging (γήρανση) όλα τα υλικά και τα polyester και τα carbon η γήρανση επέρχεται πολύ σύντομα σε έντονα επιθετικά περιβάλλοντα (αλκαλικά κλπ) σαφέστατα ο ήλιος επιβαρύνει πολύ την διαδικασία όπως λιγότερο η μη χρήση τους η σκιά κλπ.
      Επίσης είναι προφανέστατα 100% σωστό αυτό που αναφέρει ο Agis, απο του κραδασμούς δημιουργούνται σημεία τα οποία είναι πιθανά σημεία αστοχίας και δυστυχώς η αστοχία θα έρθει σε μια έβγα. ΑΛΛΑ η ηλικία αυτών των υλικών είναι μεγαλύτερη απο τα όρια που δίνονται και εκεί θα πρέπει να συμφωνήσουμε όλοι. Δυστυχώς δεν μπορούμε να το επηρεάσουμε.

      Τίποτα απο τα παραπάνω δεν ισχύει στα σωληνωτα εκτός ίσως απο την εξασθένηση τους σε σημεία που έχουν κραδασμούς αλλά καμία σχέση με τα παραπάνω υλικά ( glass polyester, σύνθετα υλικά carbon κλπ).
      Πέρισυ αναγκάστηκα να αλλάξω καθίσματα γιατί τα σωληνωτά λήξανε δεν ξαναπήρα σωληνωτά για τον απλούστατο λόγο ότι αν συμβει κάτι χοντρό η σιδεριά θα μας κάνει χειρουργείο με το πολυεστερικό μπορεί και να το σώσουμε. και σαν ποιότητα θέσης οδήγησης είναι η μέρα με την νύχτα.

      Για τις ζώνες δεν ξέρω, πάντως και στα επιβατικά προβλέπεται αλλαγή αν το έχετε παρατηρήσει
      για τα κράνη δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.
      Φιλικά,

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      J
      john-skandalis
    • RE: ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝ ΟΨΕΙ ???

      Νομίζω είναι προφανές ότι μπορεί να γραφτεί μια σωστή επιστολή η οποία αν διαβαστεί απο το κατάλληλο άτομο μπορεί να δρομολογηθεί μια σωστή λύση για το ΚΤΕΟ.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      J
      john-skandalis
    • RE: 2o Ραλλυ σπριντ Αττικης

      Σπύρο Στο πρώτο σκέλος εμείς #47 ξεκινήσαμε με ψιχαλοβροχή και έτσι πήγαμε μέχρι το Γιατρό με υαλοκαθαριστήρες
      Στο Β έχεις δίκιο υπήρχε πληροφόρηση αλλά έτσι όπως ήταν η κατάσταση οι περισσότεροι επιλέξανε τα στεγνά.
      Σχετικά με τα του αγώνα δεν υπάρχει κάποιος λόγος για κόντρα, κύριε Χρήστο δεν συμφωνείτε ότι πρέπει να λέγονται τα κακώς κείμενα με στόχο την διόρθωση? Γιατί πρέπει πάντα όλες οι παρατηρήσεις να θεωρείται ότι γίνονται με στόχο την μείωση και την απαξίωση.
      Εγώ έχω να παρατηρήσω την απίστευτα μεγάλη καθυστέρηση στον διοικητικό έλεγχο, όπως και στο Αεροδρόμιο
      Πάλι το θέμα με τους σενσορες και την ελλειπή πληροφόρηση για το που υπάρχουν και αν υπάρχουν χρόνοι και αν θα υπάρχει refund γιατί παραστατικό δεν δώθηκε.
      το θέμα με τον κόσμο, το οποίο όμως υπάρχει και σε άλλους αγώνες.
      Όπως ανέφερα και παραπάνω το ισοζύγιο είναι θετικό, δυστυχώς απο την δική μου μεριά δεν υπάρχει η πολυτέλεια του χρόνουν για εθελοντική εργασία.
      Ο Αχταρμάς με την σειρά εκίνησης έχει ξαναγίνει και σε άλλους αγώνες δεν ξέρω αν προβλέπεται ή όχι προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου. Τα άλλα για τους καναπέδες, τους ραλιτζήδες της πλάκας τους αγωνιζόμενους αγέλάδες και άλλα πολλά που έχουν ακουστεί από ¨ΟΛΟΥΣ του 'επαγγελματίες' του χώρου μπενάκης βγενάκης. Εγώ αυτό που βλέπω είναι αντιπαράθεση χωρίς κανένα λόγο και χωσίδια για τα χωσίδια, είναι δυνατόν ρε γμτ να υπάρχει κόντρα μεταξύ 100 νοματαίων για του Ελληνικούς αγώνες? ήμαρτον!

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      J
      john-skandalis
    • RE: 2o Ραλλυ σπριντ Αττικης

      Είναι ξεκάθαρο ότι πρέπει να γίνει κάτι τέτοιο, αγώνες σαν το Ελληνικό και τον Μερκούρη με ένα fine tunning μπορεί να βοηθήσουν στο να βγούν αρκετά αυτοκίνητα απο τα γκαράζ και να τρέξουν.
      ΤΟ να σου κοστίζει ένας αγώνας μόνο την συμμετοχή + λίγη βενζίνη αυτή την εποχή είναι ιδανικό, δεν θέλω να αναφερθώ σε λάθη για το Σάββατο, σίγουρα υπήρξαν, το ισοζύγιο όμως είναι θετικό και η τέλεση τελικά του αγώνα αξίζει συγχαρητήρια. Το μόνο που θα πρέπει να προσεχθεί είνια η ασφάλεια των θεατών, είδα βίντεο απο το γεφυράκι στο τέλος της ευθείας και ήταν ανατριχιαστικό, θέλει λίγο προσοχή το θέμα αυτό.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      J
      john-skandalis
    • RE: 2o Ραλλυ σπριντ Αττικης

      Κάπου χάθηκε ένα post μου

      Εγώ βλέπω μια προσπάθεια καλή να απαξιώνεται (με αι και όχι με ε)
      είναι κρίμα μια προσπάθεια να δέχεται 3 όχι θετικά σχόλια απο την άρχη, το νομικό για της ανακοινώσης δεν το γνωρίζω κρίνώ τα υπόλοιπα.
      Ελπίζω να καταφέρουμε να τρέξουμε αν και ραλιτζήδες τις πλάκας.
      Σχετικά με τις δοκιμές μαρκάρι να υπάρχει έλεγχος και να πέσουν και καμπάνες στο όποιο κανίβαλο γιατί η διαδρομή ΄χει πολλά ποδήλατα και οικογένεις που πάνε για ένα ωραίο περίπατο.
      Λιγο καλύτερη δουλειά στην προβολή γιατί είναι ίσως το μόνο σημείο που το Ελληνικό δεν παίρνει καλή βαθμολογία.
      Δεν έχω καμία σχέση με την οργάνωση ούτε την λέσχη και εκφέρω απλά μια υποκειμενεική (και θεωρώ και σχετικά αντικειμενεική άποψη)

      Πάντα ΦΙλικά
      Γ. Σκανδάλης
      ΥΓ Please όχι ξεκατίνιασμα

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      J
      john-skandalis
    • RE: 2o Ραλλυ σπριντ Αττικης

      Πάλι για γκρίνια πάμε ρε γμτ
      τι έχει η αφίσα τι έγινε με τον κανονισμό γιατί έτσι γιατί αλλιώς, έλεος,
      αντι να χαιρετίσουμε την επαναφορά της ειδικής των ειδικών καθόμαστε και τρωγόμαστε με τα ρούχα μας.
      Μακάρι να μην έχουμε απρόβλεπτα
      καλύ επιτυχία στην οργάνωση, ευελπιστούμε να πάρουμε μέρος

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      J
      john-skandalis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr