Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai i10 1.2 ή Fiat panda 1.4 100hp
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai i10 1.2 ή Fiat panda 1.4 100hp
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    16
    43
    158
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimgr last edited by

      Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:

      Επειδή πήγα και είδα από κοντά το Σπάρκ, σε τι υστερεί το Πάντα το 1.2 (αφού με την βοήθεια σας κατάλαβα ότι το 1.4 δεν είναι για την χρήση που θέλω) σε σχέση με το Σπάρκ?Μήπως τα έχει οδηγήσει κανένας και τα δύο για να με βοηθήσει?

      γιατί δεν τα οδηγείς και τα 2 για να έχεις προσωπική εκτίμηση?
      το πάντα είναι αρκετά χρόνια στην αγορά και το σπαρκ είναι νέο φρούτο, με ότι συνεπάγεται αυτό...

      Θα πάω αλλά και στην άκρη του μυαλού μου είναι και το dualogic αν καταλήξω σε Πάντα.Είναι καλό κιβώτιο το Dualogic?

      Το έχω εγώ και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Για μένα δεν νοείται αυτοκίνητο πόλης χωρίς αυτόματο κιβώτιο.

      Πρόκειται για ημιαυτόματο κιβώτιο, δηλαδή για κανονικό κιβώτιο με αυτόματο συμπλέκτη. Οι αλλαγές γίνονται πάντα εκεί που πρέπει, ποτέ δεν σε αφήνει ξεκρέμαστο. Απίστευτη άνεση στην πόλη αλλά και εκτός.

      Αν θέλεις κι άλλες λεπτομέρειες ευχαρίστως.

      Πάντως και εγώ ήμουν μεταξύ Πάντα και ι10, και κατέληξα στο Πάντα λόγω καλύτερης άνεσης, οδικής συμπεριφοράς αλλά και τιμής, ενώ καρφί δεν μου καιγόταν για την χαμηλότερη ιπποδύναμη.

      Σχετικά με το τελευταίο πάντως, σε προσπεράσματα εκτός πόλης που χρειάστηκε να κάνω, το Παντάκι με έβγαλε ασπροπρόσωπο, καθόλου δεν μου έλειψε δύναμη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        harisnikolop last edited by

        Για πόσο περίπου υψηλή κατανάλωση μιλάμε για το Πάντα?Ρωτάω γιατί είμαι πολύ κοντά στο να το κλείσω και δεν θέλω να κοπανάω το κεφάλι μου μετά.Πλησιάζουν και δύσκολοι καιροί.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 1
          106_4_ever last edited by

          Ο χρήστης Govus έγραψε:
          Περί ESP κλπ, που είπαν οι φίλοι προηγουμένως: τα παραδείγματα των Kangoo II (πέρισυ) και του Nemo (φέτος) καταδεικνύουν το πόσο χρήσιμο είναι το ESP σε ΑΚΡΑΙΕΣ και πιθανόν ΟΧΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΛΕΓΞΙΜΕΣ συνθήκες, σε αυτοκίνητα με τεράστιο ύψος και μάζα. Και δεν μπορώ πλέον να θυμηθώ πολλά 'καθημερινά' αυτοκίνητα ύψους κάτω του 1,50 και βάρους κάτω των 900 κιλών ...
          'Δώσαμε', βλέπετε, βάρος (ιδιαίτερα την τελευταία 15ετία) στην παθητική και λιγότερο στην ενεργητική ασφάλεια ...

          υπαρχει καποιο σχετικο thread για αναλυση των προγραμματων για την ενεργητικη ασφαλεια?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tsargy last edited by

            Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:
            Για πόσο περίπου υψηλή κατανάλωση μιλάμε για το Πάντα?Ρωτάω γιατί είμαι πολύ κοντά στο να το κλείσω και δεν θέλω να κοπανάω το κεφάλι μου μετά.Πλησιάζουν και δύσκολοι καιροί.....

            Aν μιλάς για το 100άρι, παίζει μεγάλο ρόλο, το πως οδηγείς. Αν έχεις πολύ βαρύ πόδι, θα δεις και 10,5...
            Έχω κρατήσει στοιχεία κατανάλωσης απο το δικό μου, που βγαίνει μέσος όρος 8,2 στις 63.,000 χλμ.
            Υπ όψιν όμως ότι ποτέ δεν πήγα σιγά μεν, αλλά ποτέ δεν έκανα σπατάλη...(πχ ποτέ δεν έπιασα κόφτη, ποτέ δεν γκάζωσα λίγο πριν σταματήσω στο κόκκινο φανάρι)
            Αν κινείσαι τελείως στην Αθήνα, όσο και αν προσπαθήσεις (σε γαργαλάει κιόλας) δεν θα πέσεις κάτω απο 8,8
            Σε Εθνική οδό πατημένο (μετά τα 140) το 9άρι θα το δεις χαλαρά.
            Σε επαρχιακό δρόμο, με πολύ γρήγορη οδήγηση. θα βλέπεις 7άρια και κάτω...εκεί είναι που ισορροπεί η κατάσταση, γιατί μπορείς να είσαι με πολύ υψηλές για τον δρόμο ταχύτητες με 6η και αυτό να στρίβει σαν να είναι σε ράγες...δηλ. δεν κόβεις σχεδόν πουθενά για να κατεβάσεις ταχύτητα.
            Τώρα αν με ρωτήσεις τι κατανάλωση θα έχει αν κινείσαι με τον τρόπο που μπορεί να κινηθεί το Χιουνται, δεν ξέρω, δεν το έχω κάνει ποτέ...ούτε και εσύ θα το κάνεις...και θα με θυμηθείς...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1
            • 2
            • 3
            • 3 / 3
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr