Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A/C
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. A/C
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    17
    27
    108
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorgos last edited by

      Σε ότι αφορά στον αυτόματο κλιματισμό είχα κι εγώ τους φόβους μου σχετικά με την απόδοσή του. Στη δική μου περίπτωση οι φόβοι αποδείχτηκαν αδικαιολόγητοι μιας και ο κλιματισμός του Corolla λειτουργεί πολύ ικανοποιητικάακόμα και στη λειτουργία auto.
      Η ερώτηση που θα ήθελα να θέσω είναι η εξής: Υπάρχει μεγάλη καταπόνηση κάποιου μηχανικού μέρους (συμπιεστής, ιμάντας, κινητήρας ή κάτι άλλο) τη στιγμή που τίθεται σε λειτουργία ο κλιματισμός αν ο κινητήρας δουλεύει από κάποιες στροφές και πάνω; Είναι γενικά καλό να ρίχνουμε τις στροφές πριν θέσουμε το σύστημα σε λειτουργία ή δεν υπάρχει καταπόνηση;
      Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων
      Φιλικά
      Γιώργος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • X
        xristos69 last edited by

        ποια ειναι ρε παιδια τελικα η διαφορά μεταξυ air contition και κλιματισμού?

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης Giorgos έγραψε:
          Η ερώτηση που θα ήθελα να θέσω είναι η εξής: Υπάρχει μεγάλη καταπόνηση κάποιου μηχανικού μέρους (συμπιεστής, ιμάντας, κινητήρας ή κάτι άλλο) τη στιγμή που τίθεται σε λειτουργία ο κλιματισμός αν ο κινητήρας δουλεύει από κάποιες στροφές και πάνω; Είναι γενικά καλό να ρίχνουμε τις στροφές πριν θέσουμε το σύστημα σε λειτουργία ή δεν υπάρχει καταπόνηση;
          Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων
          Φιλικά
          Γιώργος

          Φυσικά υπάρχει μεγαλύτερη καταπόνηση όταν εμπλακεί ο μαγνητικός συμπλέκτης του συμπιεστή σε περισσότερες στροφές.
          Ομως το σύστημα έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί σε αυτές τις συνθήκες ,
          άλλωστε σε ένα ταξίδι ο συμπιεστής εμπλέκεται-απεμπλέκεται 'άπειρες' φορές ..... γιατί με τη μεγάλη παροχή αέρα στο ψυγείο το φρέον φτάνει γρήγορα στο μέγιστο σημείο πίεσης του ή η θερμοκρασία στο θερμοστάτη φτάνει στο σημείο παγοποίησης (~ 4 c ) που είναι ρυθμισμένο από τον κατασκευαστή.
          Υπάρχουν συμπιεστές μεταβαλλόμενης πίεσης που δεν χρειάζονται να εμπλέκονται-απεμπλέκονται συνεχώς αλλά δεν ξέρω αν χρησιμοποιούνται σε αυτοκίνητα .

          TEST

          Με το αυτοκίνητο σε σκιά στην έξοδο των μεσαίων αεραγωγών ένα καλά συντηρημένο - ρυθμισμένο κλιματιστικό θα πρέπει να βγάζει ανάμεσα στους 4 c και 7 c.
          Tα απλά κλιματιστικά έχουν ρυθμιζόμενο μηχανικό θερμοστάτη με αέριο στην έξοδο του εσωτερικού ψυγείου. Ρυθμίζεται πανεύκολα με μικρό κατσαβιδάκι ( πρέπει με το αυτοκίνητο εν κινήση με τουλάχιστον 80 χλμ. να μην βγάζει λιγότερο από 3 c , αλλιώς θα βλέπετε άσπρους παγωμένους υδρατμούς ... με 2-3 δοκιμές πάντως το αποτέλεσμα μετράει )
          Στα αυτόματα κλιματιστικά ο θερμοστάτης είναι ηλεκτρικός και η ρύθμιση γίνεται μέσω software ....... όμως σε πολλά από αυτά πχ. climatronic VAG - thermotronic MB - marelli- borleti Fiat - Alfa - Lancia η ρύθμιση μπορεί να γίνει μέσω του αντίστοιχου tester που έχουν οι αντιπροσωπείες

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexastrag last edited by

            Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
            ποια ειναι ρε παιδια τελικα η διαφορά μεταξυ air contition και κλιματισμού?

            ''αιρκοντισιον'' λεμε στα αυτοκινητα το απλο συστημα ψυξης θερμανσης που υπαρχει εδω και πολλα χρονια και λειτουργει-ελεγχεται με μηχανικο τροπο........το μειονεκτημα που εχει ειναι οτι συνηθως ή θα κρυωνεις και θα το χαμηλωνεις ή θα ζεσταινεσαι και θα το δυναμωνεις με λιγα λογια πρεπει να παιζεις ολη την ωρα με τα χειριστηρια [αυτο εκανα εγω με το αστρα που ειχα].

            ''κλιματισμο'' λεμε το ηλεκτρονικα ελεγχομενο συστημα με δυνατοτητα ρυθμισης της θερμοκρασιας με ηλεκτρονικο τροπο και συνηθως ειναι χωρισμενο σε διαφορετικες ''ζωνες'' για οδηγο-συνοδηγο ή τους πισω επιβατες....... το πλεονεκτημα, περα απο την αισθηση πολυτελειας απο τις ψηφιακες ενδειξεις, ειναι η διατηρηση σταθερης της επιθυμητης θερμοκρασιας .

            το δευτερο ειναι και καλυτερο και ακριβοτερο φυσικα....... ενω το πρωτο σαν πιο απλης λειτουργιας χωρις εξειδικευμενα συστηματα ρυθμισης-ελεγχου ισως να θεωρειται απο πολλους πιο αξιοπιστο και σιγουρα με μικροτερες πιθανοτητες προβληματων.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              thanos_astra last edited by

              Το φίλτρο καμπίνας έχει κάποια σχέση με την απόδοση του air condition ή αφορά μόνο τυχόν μυρωδιές;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                sharpshooter last edited by

                Μάλλον έχει. Αν είναι σχετικά μπουκωμένο, τότε ο αέρας δυσκολεύεται να περάσει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  akaliptoszr last edited by

                  Kserei kaneis pou mporoume na kanoume sintirisi, allagi filtrou, ektos antiprosopeias?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kouk last edited by

                    Ο χρήστης akaliptosZR έγραψε:
                    Kserei kaneis pou mporoume na kanoume sintirisi, allagi filtrou, ektos antiprosopeias?

                    Σε οποιοδήποτε συνεργείο συντήρησης κλιματιστικών!Στον Αγ.Στέφανο (πριν την στροφή για φράγμα) εχει τα πάντα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1
                    • 2
                    • 2 / 2
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr