Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
A/C
  1. Home
  2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
  3. A/C
  • 1
  • 2
  • 2 / 2
Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
17
27
108
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • G
    giorgos last edited by Jul 12, 2004, 12:16 PM

    Σε ότι αφορά στον αυτόματο κλιματισμό είχα κι εγώ τους φόβους μου σχετικά με την απόδοσή του. Στη δική μου περίπτωση οι φόβοι αποδείχτηκαν αδικαιολόγητοι μιας και ο κλιματισμός του Corolla λειτουργεί πολύ ικανοποιητικάακόμα και στη λειτουργία auto.
    Η ερώτηση που θα ήθελα να θέσω είναι η εξής: Υπάρχει μεγάλη καταπόνηση κάποιου μηχανικού μέρους (συμπιεστής, ιμάντας, κινητήρας ή κάτι άλλο) τη στιγμή που τίθεται σε λειτουργία ο κλιματισμός αν ο κινητήρας δουλεύει από κάποιες στροφές και πάνω; Είναι γενικά καλό να ρίχνουμε τις στροφές πριν θέσουμε το σύστημα σε λειτουργία ή δεν υπάρχει καταπόνηση;
    Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων
    Φιλικά
    Γιώργος

    1 Reply Last reply Reply Quote 0
    • X
      xristos69 last edited by Jul 12, 2004, 1:10 PM

      ποια ειναι ρε παιδια τελικα η διαφορά μεταξυ air contition και κλιματισμού?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • ?
        A Former User last edited by Jul 12, 2004, 1:27 PM

        Ο χρήστης Giorgos έγραψε:
        Η ερώτηση που θα ήθελα να θέσω είναι η εξής: Υπάρχει μεγάλη καταπόνηση κάποιου μηχανικού μέρους (συμπιεστής, ιμάντας, κινητήρας ή κάτι άλλο) τη στιγμή που τίθεται σε λειτουργία ο κλιματισμός αν ο κινητήρας δουλεύει από κάποιες στροφές και πάνω; Είναι γενικά καλό να ρίχνουμε τις στροφές πριν θέσουμε το σύστημα σε λειτουργία ή δεν υπάρχει καταπόνηση;
        Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων
        Φιλικά
        Γιώργος

        Φυσικά υπάρχει μεγαλύτερη καταπόνηση όταν εμπλακεί ο μαγνητικός συμπλέκτης του συμπιεστή σε περισσότερες στροφές.
        Ομως το σύστημα έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί σε αυτές τις συνθήκες ,
        άλλωστε σε ένα ταξίδι ο συμπιεστής εμπλέκεται-απεμπλέκεται 'άπειρες' φορές ..... γιατί με τη μεγάλη παροχή αέρα στο ψυγείο το φρέον φτάνει γρήγορα στο μέγιστο σημείο πίεσης του ή η θερμοκρασία στο θερμοστάτη φτάνει στο σημείο παγοποίησης (~ 4 c ) που είναι ρυθμισμένο από τον κατασκευαστή.
        Υπάρχουν συμπιεστές μεταβαλλόμενης πίεσης που δεν χρειάζονται να εμπλέκονται-απεμπλέκονται συνεχώς αλλά δεν ξέρω αν χρησιμοποιούνται σε αυτοκίνητα .

        TEST

        Με το αυτοκίνητο σε σκιά στην έξοδο των μεσαίων αεραγωγών ένα καλά συντηρημένο - ρυθμισμένο κλιματιστικό θα πρέπει να βγάζει ανάμεσα στους 4 c και 7 c.
        Tα απλά κλιματιστικά έχουν ρυθμιζόμενο μηχανικό θερμοστάτη με αέριο στην έξοδο του εσωτερικού ψυγείου. Ρυθμίζεται πανεύκολα με μικρό κατσαβιδάκι ( πρέπει με το αυτοκίνητο εν κινήση με τουλάχιστον 80 χλμ. να μην βγάζει λιγότερο από 3 c , αλλιώς θα βλέπετε άσπρους παγωμένους υδρατμούς ... με 2-3 δοκιμές πάντως το αποτέλεσμα μετράει )
        Στα αυτόματα κλιματιστικά ο θερμοστάτης είναι ηλεκτρικός και η ρύθμιση γίνεται μέσω software ....... όμως σε πολλά από αυτά πχ. climatronic VAG - thermotronic MB - marelli- borleti Fiat - Alfa - Lancia η ρύθμιση μπορεί να γίνει μέσω του αντίστοιχου tester που έχουν οι αντιπροσωπείες

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexastrag last edited by Jul 12, 2004, 6:42 PM

          Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
          ποια ειναι ρε παιδια τελικα η διαφορά μεταξυ air contition και κλιματισμού?

          ''αιρκοντισιον'' λεμε στα αυτοκινητα το απλο συστημα ψυξης θερμανσης που υπαρχει εδω και πολλα χρονια και λειτουργει-ελεγχεται με μηχανικο τροπο........το μειονεκτημα που εχει ειναι οτι συνηθως ή θα κρυωνεις και θα το χαμηλωνεις ή θα ζεσταινεσαι και θα το δυναμωνεις με λιγα λογια πρεπει να παιζεις ολη την ωρα με τα χειριστηρια [αυτο εκανα εγω με το αστρα που ειχα].

          ''κλιματισμο'' λεμε το ηλεκτρονικα ελεγχομενο συστημα με δυνατοτητα ρυθμισης της θερμοκρασιας με ηλεκτρονικο τροπο και συνηθως ειναι χωρισμενο σε διαφορετικες ''ζωνες'' για οδηγο-συνοδηγο ή τους πισω επιβατες....... το πλεονεκτημα, περα απο την αισθηση πολυτελειας απο τις ψηφιακες ενδειξεις, ειναι η διατηρηση σταθερης της επιθυμητης θερμοκρασιας .

          το δευτερο ειναι και καλυτερο και ακριβοτερο φυσικα....... ενω το πρωτο σαν πιο απλης λειτουργιας χωρις εξειδικευμενα συστηματα ρυθμισης-ελεγχου ισως να θεωρειται απο πολλους πιο αξιοπιστο και σιγουρα με μικροτερες πιθανοτητες προβληματων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            thanos_astra last edited by Jul 12, 2004, 10:29 PM

            Το φίλτρο καμπίνας έχει κάποια σχέση με την απόδοση του air condition ή αφορά μόνο τυχόν μυρωδιές;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              sharpshooter last edited by Jul 13, 2004, 5:38 PM

              Μάλλον έχει. Αν είναι σχετικά μπουκωμένο, τότε ο αέρας δυσκολεύεται να περάσει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                akaliptoszr last edited by Jul 14, 2004, 11:10 PM

                Kserei kaneis pou mporoume na kanoume sintirisi, allagi filtrou, ektos antiprosopeias?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kouk last edited by Jul 15, 2004, 6:16 AM

                  Ο χρήστης akaliptosZR έγραψε:
                  Kserei kaneis pou mporoume na kanoume sintirisi, allagi filtrou, ektos antiprosopeias?

                  Σε οποιοδήποτε συνεργείο συντήρησης κλιματιστικών!Στον Αγ.Στέφανο (πριν την στροφή για φράγμα) εχει τα πάντα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  21 out of 27
                  • First post
                    21/27
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 2 / 2
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  APRILIOS

                  ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr