May 12, 2010, 8:48 PM

Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Μα ρε Γρηγόρη αυτό πουλάει.
Αν κάποιος δεν το θέλει αυτό θα κοιτάξει για Polo, Ibiza και λοιπές επιλογές... ευτυχώς υπάρχουν πολλές...
Όποιος τώρα θέλει και 4 κύκλους και φθηνά, είναι απλά γκρινιάρης...

To ξερω και συμφωνω...Αυτο που δεν μου αρεσει και κατακρινω, ειναι
ΤΟ ΔΗΘΕΝ με ολους οσους θα το υποστηριζουν εαν και εφοσον ξεκιναει απο 22-23κ πχ
στα 122ps, αφου περα απο την πολυ καλη ποιοτητα για την κατηγορια, την premiumσυνη
δηλαδη για πρωτη φορα σε τετοια κατηγορια, δεν δειχνει να εχει κατι αλλο να επιδειξει ωστε να δικαιολογησει αυτη την τιμη, ειδικα στην χωρα μας οπου το βιοτικο επιπεδο ειναι εντελως διαφορετικο απο αυτο του μεσου Γερμανου πχ...
Σιγουρα, θελω να πιστευω οτι δεν θα φτανει στα εξωφρενικα επιπεδα τιμολογησης του
cooper / cooper s , τα οποια με τον εξοπλισμο που εχουν ωστε να ειναι ποθητα και πιο χρησιμα/ευχαριστα κοστιζουν απο 25-32κ στην καθε περιπτωση, αλλα ταυτοχρονα θα πρεπει να ειναι εξισου οδηγοκεντρικο το Α1 με τα προηγουμενα, αφου η μονη ουσιαστικη δικαιολογια για την υψηλη τιμη των MINI ειναι η πολυ ευχαριστη και συμμετοχικη οδικη συμπεριφορα...
Μακαρι να ειναι το ιδιο διασκεδαστικα στην οδηγηση με τα MINI τουλαχιστον, γιατι αν ερθουν με τιμες απο 22-23κ στα 122ps, και ΔΕΝ ειναι εξισου διασκεδαστικα/ευχαριστα στο δρομο, θα ειναι καθαρη ληστεια , η τιμολογηση τους, τουλαχιστον για την Ελληνικη πραγματικοτητα...