-
είναι οι σωστοί ξένοι επιχειρηματίες
καλό λαμόγιο
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Αφασια. Αλλα απο την αλλη μερια αυτοι οι παπαρες μπορουν να κανουν ζημια στην Ελλαδα λογω ο προσωπικων ηλιθιων εκλογων.
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2& ... 12/05/2010
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2& ... 12/05/2010
Νικος
Αφασία ο Καναδός όντως
Βασικά η ιστορία πνίγηκε στη γραφειοκρατία μεταξύ ΥΠΑ και Λιμενικού διότι και οι 2 υπηρεσίες διεκδικούσαν αρμοδιότητα.
*Μετά από αρκετά γραφειοκρατικά προβλήματα, αλλά και πρακτικά, καθώς δεν υπήρχε εγχώρια νομοθεσία για την δημιουργία υδατοδρομίων, η AirSea Lines πραγματοποίησε την πρώτη της πτήση στην Ελλάδα στις 28 Αυγούστου του 2004.
Μέχρι και το 2004 δεν υπήρχε νομοθετικό καθεστώς για τη λειτουργία αεροδρομίων επί υδάτινης επιφάνειας και καμία αποσαφήνιση αρμοδιοτήτων μεταξύ των εμπλεκομένων φορέων, δηλαδή την Υπηρεσία Πολιτικής Υπηρεσίας και το υπουργείο Ναυτιλίας.
Οι πρώτες γενικές κατευθύνσεις για την ίδρυση αεροδρομίων επί υδάτινης επιφάνειας στην Ελλάδα δόθηκαν με το νομοσχέδιο 3333/2005, δηλαδή η αδειοδότηση και λειτουργία αεροδρομίων επί υδάτινης επιφάνειας, ενώ τον ίδιο χρόνο εκδόθηκε κοινή υπουργική απόφαση, η οποία έθετε ως όριο τη διεξαγωγή τριών πτήσεων την ημέρα ανά προορισμό.
Ο νόμος 3333 για τα υδροπλάνα παρέπεμπε τη ρύθμιση κρίσιμων θεμάτων όπως συχνότητα δρομολογίων, έγκριση για τη διενέργεια πτήσεων τσάρτερ ή διακομιδής ασθενών σε Προεδρικό Διάταγμα, το οποίο θα έπρεπε να εκδοθεί εντός έξι μηνών.
Πέρασαν περισσότερο από τέσσερα χρόνια και το ΠΔ ακόμα εκδίδεται, εξαιτίας της γραφειοκρατίας, αλλά και ενστάσεων που υπέβαλαν η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και το υπουργείο Ναυτιλίας για να αποσαφηνιστούν θεσμικά ζητήματα, όπως οι απαιτούμενοι κανόνες λειτουργίας και ασφάλειας των υδατοδρομίων, οι περιοχές κίνησης και ελιγμών των υδροπλάνων, καθώς και πολλές άλλες διατάξεις τελωνιακής και αστυνομικής φύσης.*
http://www.capital.gr/Articles.asp?id=757890
Εξ΄όσων γνωρίζω, το βασικό πρόβλημα ήταν η κόντρα με τους εφοπλιστές της ακτοπλοϊας (και μαντέψτε ποιά υπηρεσία επηρεάζουν αυτοί )
-
Πάντως δεν έχει και πολύ άδικο σε αυτά που λέει. Γείτονας στο εξοχικό μετανάστης στα δύσκολα χρόνια νυν συνταξιούχος με τρελή περιουσία θέλησε να γυρίσει πίσω Ελλάδα, στην πατρίδα του να επενδύσει. Τα παράτησε γιατί του ζητούσαν όλοι μίζες για να λαδώσουν πολύ κόσμο από το ισόγειο μέχρι το ρετιρέ.
-
Υπάρχει και σχετικό θέμα στο 4TF Υδροπλάνα: ναι ή όχι ?
-
Χμμ... τελικα ισως και να υπηρχε καποιο δικιο. Γραφειοκρατεια υπαρχει παντου.
Ισως αυτο να ειναι μια καλη ευκαιρια να αναδιαρθωσουν τις υπηρεσιες.
Οτι εχει να κανει με τον τουρισμο ειναι μεγαλης σημασιας.
Τωρα βεβαια νομιζαν οι εφοπλιστες οτι σοβαρα θα χασουν πελατες; (αφηστε τα καραβια κα παρτε τα υδροπλανα;)
Η απλως το επνιξαν επειδη δεν ηθελαν καινουργιους συναγωνιστες;Ο χρήστης nass έγραψε:
Αφασια. Αλλα απο την αλλη μερια αυτοι οι παπαρες μπορουν να κανουν ζημια στην Ελλαδα λογω ο προσωπικων ηλιθιων εκλογων.
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2& ... 12/05/2010
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2& ... 12/05/2010
Νικος
Αφασία ο Καναδός όντως
Βασικά η ιστορία πνίγηκε στη γραφειοκρατία μεταξύ ΥΠΑ και Λιμενικού διότι και οι 2 υπηρεσίες διεκδικούσαν αρμοδιότητα.
*Μετά από αρκετά γραφειοκρατικά προβλήματα, αλλά και πρακτικά, καθώς δεν υπήρχε εγχώρια νομοθεσία για την δημιουργία υδατοδρομίων, η AirSea Lines πραγματοποίησε την πρώτη της πτήση στην Ελλάδα στις 28 Αυγούστου του 2004.
Μέχρι και το 2004 δεν υπήρχε νομοθετικό καθεστώς για τη λειτουργία αεροδρομίων επί υδάτινης επιφάνειας και καμία αποσαφήνιση αρμοδιοτήτων μεταξύ των εμπλεκομένων φορέων, δηλαδή την Υπηρεσία Πολιτικής Υπηρεσίας και το υπουργείο Ναυτιλίας.
Οι πρώτες γενικές κατευθύνσεις για την ίδρυση αεροδρομίων επί υδάτινης επιφάνειας στην Ελλάδα δόθηκαν με το νομοσχέδιο 3333/2005, δηλαδή η αδειοδότηση και λειτουργία αεροδρομίων επί υδάτινης επιφάνειας, ενώ τον ίδιο χρόνο εκδόθηκε κοινή υπουργική απόφαση, η οποία έθετε ως όριο τη διεξαγωγή τριών πτήσεων την ημέρα ανά προορισμό.
Ο νόμος 3333 για τα υδροπλάνα παρέπεμπε τη ρύθμιση κρίσιμων θεμάτων όπως συχνότητα δρομολογίων, έγκριση για τη διενέργεια πτήσεων τσάρτερ ή διακομιδής ασθενών σε Προεδρικό Διάταγμα, το οποίο θα έπρεπε να εκδοθεί εντός έξι μηνών.
Πέρασαν περισσότερο από τέσσερα χρόνια και το ΠΔ ακόμα εκδίδεται, εξαιτίας της γραφειοκρατίας, αλλά και ενστάσεων που υπέβαλαν η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και το υπουργείο Ναυτιλίας για να αποσαφηνιστούν θεσμικά ζητήματα, όπως οι απαιτούμενοι κανόνες λειτουργίας και ασφάλειας των υδατοδρομίων, οι περιοχές κίνησης και ελιγμών των υδροπλάνων, καθώς και πολλές άλλες διατάξεις τελωνιακής και αστυνομικής φύσης.*
http://www.capital.gr/Articles.asp?id=757890
Εξ΄όσων γνωρίζω, το βασικό πρόβλημα ήταν η κόντρα με τους εφοπλιστές της ακτοπλοϊας (και μαντέψτε ποιά υπηρεσία επηρεάζουν αυτοί )
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Υπάρχει και σχετικό θέμα στο 4TF Υδροπλάνα: ναι ή όχι ?Κανονικά από την Παρασκευή τα δρομολόγια των υδροπλάνων από Πάτρα προς Κέρκυρα
Στις 10 το πρωί της Παρασκευής πραγματοποιήθηκε τελικά το πρώτο δρομολόγιο υδροπλάνου από την Πάτρα προς την Κέρκυρα. Οι πτήσεις θα πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Τετάρτης και Σαββάτου. Επιβάτης της πρώτης πτήσης, ένας ιερέας από τα Παλαιστινιακά Εδάφη.
Τους γκαντέμιασε για τα καλά
-
Ο χρήστης Spartan έγραψε:
E, βέβαια....Αντι να είναι σαν την Αθήνα-προτυπο, που τρέφεται απο την επιστήμη, την έρευνα, την τεχνολογία, τις τέχνες κλπ..!!Το περίμενα ότι θα υπήρχε απάντηση σε αυτό τον τόνο...
Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να διεκδικεί λχ. η Καρδίτσα υποδομές για να εξυπηρετήσει το πληθυσμό της και τη τοπική βιομηχανία, τουρισμό, αγροτική παραγωγή κλπ, και το να τορπιλίζει ο Λεβέντης τη κατασκευή του αυτοκινητόδρομου στο πέταλο για να μην χάσει από τα κατουροστόπ των ΚΤΕΛ...
Βασικά η ιστορία πνίγηκε στη γραφειοκρατία μεταξύ ΥΠΑ και Λιμενικού διότι και οι 2 υπηρεσίες διεκδικούσαν αρμοδιότητα.
+1. Θυμίζει την αντιμετώπιση που είχε ο Cockerell όταν έφτιαξε το πρώτο hovercraft:
- 'The Navy said it was a plane not a boat; the Air Force said it was a boat not a plane; and the Army were 'plain not interested''*
-
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... -debt.html
http://www.telegraph.co.uk/finance/fina ... warns.html
uk, what the hell happened? you used to be strong
edit: links fix'd
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
uk, what the hell happened? you used to be strong
Αυτά κάνουν οι πολλοί μπάφοι και τα ξίδια.
-
United Kingdom
GDP: $2.674 trillion
Gross external debt: $9.088 trillion (30 June 2009)πολλοι τεμπεληδες δημοσιοι υπαλληλοι και εκει;
-
Για τους φίλους επιτηδευματίες.
Πηγή : http://www.taxheaven.gr/acforum/index.p ... ntry344391Dikigoriko grafeio analamvanei (Vlepe synimmeno arxeio)
-
ti systasietaireiwn kai ypokatastimatwn etaireiwn stin Bulgaria
-
tin metaforapasis fysews oikonomikwn drastiriotitwn sas sti Bulgaria
-
FOROLOGIKOSSYNTELESTIS GIA TIN ETAIREIA SAS 10% (kai oxi 40% opos edw!)
-
ANOIGMALOGARIASMOU SE BOULGARIKI TRAPEZA sto onoma tis etaireias sas (Nomimotato- i Boulgaria einai hora tis EvropaikisEnwsis, edw echun ypokatastimata oi Ellinikes trapezes sti Bulgaria!!)
-
Nomiki Kalypsisti Boulgaria
Epiprostheta proairetika haraktiristika
- Ekprosopisisas sti Boulgaria me alithino Grafeio (mesa sto diko mas)
megrammateiaki ypostirixi, FAX, email klp
-
Evresiergazomenon (ean thelete)
-
Forotechnikesergasies kat'etos (kai min xehnate : 10%o foros MONO
kai tipoteallo)
Milame Ellinika, Agglika, Boulgarika
Diathetoume anthrwpous kai stin Ellada
Epikoinoniste, twra amesos, mazi mas
stelnontas email sto
gia na kanonisoume rantevou
Euharistw!
Jina Cholakova
-
-
- anoikse dikigoriko grafeio
- steile diafimistiko se greeklish
- ???
- profit
-
απο το αλλο φορουμ:
Ένας φίλος μου λογιστής πήγε , γνώρισε και την Τσολάκοβα...
-
lolllllllllllll
-
Βλεπω να κυκλοφορει πολυ παντως αυτο το email.Το κατα ποσο ειναι αληθινο βεβαια........
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
E, βέβαια....Αντι να είναι σαν την Αθήνα-προτυπο, που τρέφεται απο την επιστήμη, την έρευνα, την τεχνολογία, τις τέχνες κλπ..!!
Το περίμενα ότι θα υπήρχε απάντηση σε αυτό τον τόνο... Προβοκατόρικες τοποθετήσεις, δεν μπορούν να απαντηθουν σε διαφορετικό τόνο... Οπότε καλό θα είναι την επόμενη φορά να είσαι πιο σαφής. Και πάλι ομως, 'τοπικές-κοινωνίες παράσιτα που τρέφονται......' πέφτει λίγο βαρύ και εχει διαφορά απο 'τοπικοί επιχειρηματίες τύπου Λεβέντη' κλπ....
Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να διεκδικεί λχ. η Καρδίτσα υποδομές για να εξυπηρετήσει το πληθυσμό της και τη τοπική βιομηχανία, τουρισμό, αγροτική παραγωγή κλπ, και το να τορπιλίζει ο Λεβέντης τη κατασκευή του αυτοκινητόδρομου στο πέταλο για να μην χάσει από τα κατουροστόπ των ΚΤΕΛ...
Σωστές παραθέσεις παρακαλώ. Μην κάνετε παράθεση και σπάτε το κείμενο με άλλα χρώματα γραμματοσειράς. Σπάστε την παράθεση εκεί που θέλετε και σχολιάστε εκτός παράθεσης. [mod]
-
Αυτο:
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=28857147
Αν κρατησει και πληρωσουν καλα θα ειναι...
Νικος
-
με 1500€ που ειπαν οτι ειναι το προστιμο, πρεπει να εισαι μαλακας για να κοψεις αποδειξεις...
ωπ, μηπως το ιδιο δεν ειναι και οι πελατες τους που δεν επαιρναν αποδειξεις?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
με 1500€ που ειπαν οτι ειναι το προστιμο, πρεπει να εισαι μαλακας για να κοψεις αποδειξεις...μωρε ολοι ιδιοι ειστε απλως δεν το λετε
-
αυτο αποδεικνυει ποσο μπροστα απο την εποχη σου εισαι
ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#7]