-
Στείλε μου ρε λίγο από αυτό που καπνίζεις, είναι καλό!
-
Ένα κιλό σου φτάνει;
-
Ταμαμ!!!
-
Την διευθυνσή σου κάπου πρέπει να την έχω... περίμενε καλό πράμα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Έχεις συναγερμό εκ Γαλλίας;Όχι ρε σεις, εδώ τον βάλανε
Μου είπαν ότι είναι αυτός που βάζει η πεζό
Εργοστασιακός λέγεται αυτός όταν δεν στον φέρνουν τοποθετημένο από το εργαστάσιο, πώς λέγεται; -
Ο χρήστης alexandr έγραψε:
@chrismarine
Είναι στο Premium Pack, αλλά στα πιο καινούρια, αυτά που έχουν και τα 156 άλογα. Το δικό μου δυστυχώς δεν το έχει. Τώρα το αν μπαίνει εκ των υστέρων, λίγο δύσκολο μου φαίνεται.και εγώ 156 έχω 5fv premium αλλά δεν γνωρίζω αν είναι σε κάποια έκδοση πακέτου η έρχεται παραγγελία
πάντως είναι πολύ φάουλ από πλευράς peugeot αν είναι παραγγελία να χάνει αυτόν τον πολυμορφικο χαρακτήρα -
Δεν πρόσεξα αν δούλεψε τό ESP.Εχω ώς αρχή οτι όλα αυτά τα ηλεκτρονικά είναι απλώς βοηθητικά καί καλύτερα να προλαβαίνω κάποιες καταστάσεις παρά να αφήνω τα πράγματα στην τύχη τους.Κυρίως όμως οι νόμοι της φύσης δέν παραβιάζονται(για την γλίτσα τών δρόμων δεν το συζητάμε, είναι ανίκητη).
-
Τις τελευταιες μερες προσεξα οτι πριν σβησω την μηχανη η οταν ειμαι σταματημενος ακουγεται ενα σφυριγμα απο την μηχανη το οποιο δυναμωνει οταν ο θερμοστατης αρχιζει να λειτουργει τον ανεμιστηρα.Απο το συνεργειο μου ειπαν οτι μαλλον ειναι ο τεντοτηρας της αντλιας νερου η η ιδια η αντλια και αν συνεχισει θα τα αλλαξουμε παντως δεν ειναι κατι επικυνδινο που μπορει να με αφησει.Μηπως ξερει καποιος κατι επι του θεματος ?
-
Καλά σου είπαν, ή αυτό ή η αντλία αυτή καθεαυτή.
150αρης ή 156αρης εισαι;
-
Ειμαι απο τους πρωτους που το πηρα με 150 αλογα και ηδη πλησιαζω τα 12500 κμ και το πρωτο σερβις.Σε γενικες γραμμες εκτος απο κατι μικροτριγμους του παραθυρου που οποτε θελουν ακουγονται δεν μου εχει βγαλει κατι αλλο εκτος απο το σφυριγμα της αντλιας,ελπιζω μονο να μην ειναι κατι σοβαρο.
-
Ό,τι και αν είναι θα στο αλλάξουν στην εγγύηση, το χουν βγάλει μερικοί THP αυτό. Θεωρητικά τα 156 δεν έχουν θέμα πλέον, ούτε στην αντλία νερού ούτε στον τεντωτήρα της καδένας.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ό,τι και αν είναι θα στο αλλάξουν στην εγγύηση, το χουν βγάλει μερικοί THP αυτό. Θεωρητικά τα 156 δεν έχουν θέμα πλέον, ούτε στην αντλία νερού ούτε στον τεντωτήρα της καδένας.Γιατί αυτό; Στην έκδοση των 156hp έβαλαν άλλη αντλία;
Πάντως δεν μου αρέσει καθόλου αυτό. Μέχρι τώρα είχαμε δύο βλαμμένες σε καινούρια αυτοκίνητα φίλων (του mag.ma και του Τηνιακού). Δεδομένου ότι δεν είμαστε εδώ πάνω από 10-15 κάτοχοι 3οο8, θα μπορούσε κανείς να πεί ότι το ποσοστό αστοχίας είναι μεγάλο.
Ας ελπίσουμε ότι πρόκειται για τυχαίο γεγονός...
Για τους φίλους που ενδεχομένως ψάχνουν λύση για να μεταφέρουν ογκώδη αντικείμενα ίσως ενδιαφέρουν τα παρακάτω. Έπρεπε σιγά σιγά να αρχίσω να μεταφέρω τα συμπράγκαλα του μεγάλου που ολοκληρώνει τις σπουδές του σε άλλη πόλη. Λύση πρώτη, προφανής και εύκολη, κάποιος μεταφορέας. Λύση δεύτερη, δυσκολότερη και με κάποια ταλαιπωρία, η μεταφορά σε δόσεις με το 3οο8. Επέλεξα την δεύτερη...
Παρήγγειλα μπάρες οροφής (της μαμάς του) και ήρθαν με αρκετή καθυστέρηση από Γαλλία. Τις δοκίμασα πριν ξεκινήσω για ταξίδι και η διαδικασία της πρώτης τοποθέτησης μου πήρε περίπου 15 λεπτά (λόγω ρυθμίσεων κλπ). Αφού τις ρύθμισα, τις έβγαλα και τις έβαλα στο πορτμπαγκάζ. Χρόνος αφαίρεσης περίπου 1 λεπτό όσο και ο χρόνος επανατοποθέτησης. Δυστυχώς στο πορτμπαγκάζ χωράνε με το ζόρι και μάλλον δεν είναι πολύ πρακτικό να τις κουβαλάει κανείς συνεχώς μαζί του.
Οι μπάρες είναι όμορφες και διακριτικές και έχουν κλειδί που κλειδώνει τα προστατευτικά / διακοσμητικά καπάκια. Στον δρόμο χωρίς φορτίο με ταχύτητα 120km/h ο θόρυβος είναι ανύπαρκτος με κλειστά παράθυρα. Με τα παράθυρα ανοιχτά στην ίδια ταχύτητα δεν μπόρεσα να διακρίνω αν υπήρχε αύξηση της έντασης του ούτως ή άλλως έντονου θορύβου που ακούγεται λόγω αέρα, δρόμου κλπ. Σφυρίγματα και συντονισμούς που άκουγα σε άλλες μπάρες και αυτοκίνητα που είχα παλαιότερα, δεν άκουσα. Το μεταλλικό τους μέρος είναι καλυμμένο από μαύρο χοντρό πλαστικό (δεν είναι 'πλαστικοποιημένο') και δείχνουν στιβαρές. Δεν μου άρεσε ο μηχανισμός ασφάλισης ο οποίος είναι μεν πολύ πρακτικός και εύκολος στη χρήση καθώς με μια κίνηση ενός μοχλού αγκιστρώνει στην οροφή, είναι όμως πλαστικός. Έχω την αίσθηση ότι αν τις φοράς μονίμως το καλοκαίρι κάτω από τον καυτό ήλιο, δεν θα βγάλουν πολλά καλοκαίρια. Το συνιστώμενο μέγιστο φορτίο είναι 65kg.
Εχθές λοιπόν μετέφερα την πρώτη δόση. Στις μπάρες έδεσα με ιμάντες τον μεταλλικό σκελετό από ένα τριθέσιο καναπέ που γίνεται διπλό κρεββάτι. Ξάπλωσα τα πίσω καθίσματα και έβαλα τα δύο στρώματα 2mx0.8m μαζί με άπειρα ακόμη πράγματα (δύο διπλά παπλώματα, σόμπα υγραερίου μαζί με την φιάλη της, τρείς μεγάλες ασήκωτες κούτες με βιβλία, πέντε μεγάλες σακούλες (σκουπιδιών) με ρούχα σεντόνια κλπ, μία καρέκλα, μια ραπτομηχανή και άλλα πολλά). Τα γράφω αναλυτικά γιατί πραγματικά δεν πίστευα στα μάτια μου τι χώρεσε το άτιμο, όταν τα ξεφόρτωσα στο σπίτι και γέμισε το μισό σαλόνι!
Στον δρόμο το αυτοκίνητο πήγαινε χωρίς πρόβλημα, παρά τον πολύ έντονο πλάγιο άνεμο. Χρειάσθηκε μόνο να ρυθμίσω το ύψος των φώτων γιατί από το βάρος σηκώθηκαν αρκετά. Στο φυλλάδιο με τις οδηγίες για τις μπάρες η Peugeot συνιστά ανώτατη ταχύτητα τα 90km/h. Επειδή ο μεταλλικός σκελετός, παρά το βάρος του, δεν είχε μεγάλη μετωπική επιφάνεια, ταξίδευα με το cruise control καρφωμένο στα 125km/h και σε μερικές προσπεράσεις ξέφυγα πάνω από 150km/h.
Νομίζω ότι σας κάλυψα από περιγραφή. Αν πάντως βρεθείτε σε παρόμοια κατάσταση, σας προτείνω να σκεφτείτε την πρώτη λύση, του μεταφορέα. Αυτό που δεν υπολόγισα ήταν το κόστος και η ταλαιπωρία... 450km με μέση κατανάλωση 8L/100km + 22€ διόδια = ~75€ Αν σκεφτείς ότι θα χρειασθεί να πάω τουλάχιστον άλλες δυο φορές, ίσως η λύση του μεταφορέα ήταν οικονομικότερη και σαφώς πιό ξεκούραστη...
Θα πρέπει να προσθέσω ότι με εξέπληξε ευχάριστα η αντιμετώπιση του προσωπικού της Lion. Πήγα να τις πάρω με άλλο αυτοκίνητο και με παρακάλεσαν να πάω με το 3οο8 για να μου τις τοποθετήσουν. Τους είπα ότι μπορώ να τις βάλω μόνος μου, αλλά επέμεναν και τελικά μου διέθεσαν άτομο που τις τοποθέτησε στο αυτοκίνητο της έκθεσης και μου εξήγησε αναλυτικά τι να προσέξω κατά την τοποθέτηση. Μπράβο τους!
Να και μερικές φωτογραφίες από τις μπάρες, για να πάρετε μια ιδέα:
-
Θεωρητικά έχει αλλάξει ο κωδικός. Αυτό που με προβληματίζει εμένα είναι ότι το πρόβλημα τα εμφάνισαν τα πρώτα 207 και από ένα σημείο και μετά σταματήσαμε να ασχολούμαστε με αυτό. Το 3008 ως πιο καινούριο μοντέλο θα έπρεπε να είναι απαλλαγμένο από αυτές τις βλακείες.
-
Τελικα μετα απο ελενχο στο συνεργειο μου αλλαξαν την αντλια νερου και το σφυριγμα σταματησε σχεδον τελειως και λεω σχεδον γιατι κατι σαν να σφυριζει αλλα μου ειπαν οτι ειναι η κανονικη λειτουργια του κινητηρα.Ας ελπισουμε οτι δεν θα βγει κατι αλλο.
-
Παιδια το servicebox δε δουλευει.
Εχει κανει το pdf του 3008? -
Ο χρήστης JohnnyX έγραψε:
Παιδια το servicebox δε δουλευει.
Εχει κανει το pdf του 3008?Δυστυχώς δεν ήταν ένα μόνο pdf, αλλά πολλά, και γιαυτό δεν τα κατέβασα. Ελπίζω να επανέλθει γιατί κι εγώ το χρησιμοποιώ αρκετά συχνά.
-
Κανονικά δουλεύει ρε σεις...
-
Οταν λεμε 'service box' τι εννουμε ακριβως?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Κανονικά δουλεύει ρε σεις...Μπα, χρησιμοποιώ το http://public.servicebox.peugeot.com/dd ... _el_gr.htm, που το είχα δει εδώ παλιότερα, συνεχίζει να μη δουλεύει. Ποιο χρησιμοποιείς, υπάρχει κανένα άλλo link; Σαν γενικότερο site βέβαια το servicebox δουλεύει, αλλά τα manuals όχι (τουλάχιστον με το παραπάνω link).
@steftsak, για το site με τα ηλεκτρονικά user manuals των διαφόρων μοντέλων λέμε (μεταξύ των οποίων και του 3008). Ουσιαστικά το βιβλιαράκι οδηγιών που σου έδωσαν με το αυτοκίνητο, σε ηλεκτρονική μορφή.
-
oh ok
Δεν ηξερα οτι υπαρχει κατι τετοιο...
Thanks alexandr
Peugeot 3008 '08