-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Διαφορετικό πράγμα ρε Γρηγόρη το αποτέλεσμα (ακα τελικό output είτε σε απόλυτα νούμερα είτε σε αναλογία hp/lt) και διαφορετικό το κέρδος ή η διαφορά σε σχέση με την στοκ απόδοση.
Όπως είπα και παραπάνω, με αυτή τη λογική ο 1.8tfsi με τα 120 είναι ο καλύτερος κινητήρας όλων αφού παίρνει πολύ πράμα...To τελικο αποτελεσμα σε αναλογια στην περιπτωση του μικρου ειναι ΕΠΙΣΗΣ καλυτερο,
πλεον του κερδους σε σχεση με το στοκ, για τους λογους που σου ανεφερα και πριν, δηλ
ελαφρως μειωμενη καταναλωση και λιγο καλυτερο στροφαρισμα.
Ο 1.8/120 ειναι οπως πολυ καλα γνωριζεις μια detuned εκδοση του 160αρη, δεν
εχει λογο αναφορας στα παραδειγματα που θετουμε.
Εν πασει περιπτωση ειχα την αισθηση οτι σε καλυψα σχετικα με αυτη την τοποθετηση σου:'Είπες 'στην βελτιωση, -αναλογικα- τα αποτελεσματα μπορουν να ειναι αρκετα καλυτερα για τον μικρο tfsi'...
Θέλεις να μου πείς που ακριβώς γίνεται αυτό...?
Απ'οσο θυμάμαι απο επώνυμους βελτιωτές, τα νούμερα όχι απλά δεν είναι 'αρκετά καλύτερα', αλλά είναι και μικρότερα (αναλογικά πάντα, σε hp/lt).'Aναλογικα παντα, σου παρεθεσα τα δυο παραδειγματα, με μεγαλυτερες ποσοστιαιες
αυξησεις σε ιπποδυναμη, στον μικρο κινητηρα...
Εκει δεν ηταν η απορια σου, σχετικα με τα λεγομενα μου?
Οταν εχεις μεγαλυτερη ποσοστιαια αυξηση ιπποδυναμης στον μικρο κινητηρα με ιδιου επιπεδου προγραμμα, δεν ειναι -αναλογικα παντα- τα αποτελεσματα καλυτερα για τον 1800αρη?
Αυτο υποστηριξα απο την αρχη... -
Θα το πάω μια τελευταία γύρα γιατί το κουράσαμε...
Στην αρχή μίλησες για καλύτερα αποτελέσματα και μετά μου ανέλυσες την ποσοστιαία αύξηση...
Η διαφορά μεταξύ των 2 υπογραμμισμένων είναι προφανής και υποθέτω πως δεν υπάρχει λόγος να ανατρέξουμε σε λεξικά...
Σου είπα λοιπόν πως στο καλύτερο αποτέλεσμα διαφωνούμε... εαν έχεις να παραθέσεις κάτι που αποδεικνύει το αντίθετο (είτε αναλογικά, είτε σε απόλυτα νούμερα) θα ήθελα πολύ να το δώ...
Στην ποσοστιαία αύξηση συμφωνούμε... αυτό γίνεται (όχι το ότι συμφωνούμε αλλά το ότι παίρνει περισσότερα ) γιατί ο 1.8 έχει εξ'αρχής πιο detuned αναλογίες απο τον 2lt... εξού και το παράδειγμα του ακόμα πιο detuned 120άρη που παίρνει ακόμα πιο πολλά...Nothing more, nothing less...
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Το manual GTi με το DSG GTi έχουν 21 κιλά διαφορά πάντως.
κοίταξα ξανά τα κιτάπια μου ( ) μιας κι εμένα μου φάνηκε πολύ το '60' που έγραψα και όντως η διαφορά ανάμεσα στο χειροκίνητο και το DSG Α3 είναι μόλις(?) 24 κιλά (αλλά χαλάλι ).
ΥΓ: όσο το επεξεργάζομαι στο μυαλό μου, τόσο πιστεύω ότι το σασμάν ήταν ο κύριος λόγος που το αμάξι μου φάνηκε 'σαθρό'/άψυχο, αφού κατά τα άλλα μάζευε αρκετά εύκολα τα χιλιόμετρα.( )
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Θα το πάω μια τελευταία γύρα γιατί το κουράσαμε...Στην αρχή μίλησες για καλύτερα αποτελέσματα και μετά μου ανέλυσες την ποσοστιαία αύξηση...
Η διαφορά μεταξύ των 2 υπογραμμισμένων είναι προφανής και υποθέτω πως δεν υπάρχει λόγος να ανατρέξουμε σε λεξικά...
Σου είπα λοιπόν πως στο καλύτερο αποτέλεσμα διαφωνούμε... εαν έχεις να παραθέσεις κάτι που αποδεικνύει το αντίθετο (είτε αναλογικά, είτε σε απόλυτα νούμερα) θα ήθελα πολύ να το δώ...
Στην ποσοστιαία αύξηση συμφωνούμε... αυτό γίνεται (όχι το ότι συμφωνούμε αλλά το ότι παίρνει περισσότερα ) γιατί ο 1.8 έχει εξ'αρχής πιο detuned αναλογίες απο τον 2lt... εξού και το παράδειγμα του ακόμα πιο detuned 120άρη που παίρνει ακόμα πιο πολλά...Nothing more, nothing less...
Βρε συ Moρφεα, στην πρωτη υπογραμμισμενη φραση ξεχνας κατι πολυ σημαντικο, που τονιζω απο την αρχη! Τα καλυτερα αποτελεσματα ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ παντα εννοω, και για εμενα αυτα σημαινουν την ποσοστιαια αυξηση σε ιπποδυναμη, ή αν θες ποσα αλογα ανεβαινουν αντιστοιχα οι δυο κινητηρες.
Στα δυο παραδειγματα, φαινεται ξεκαθαρα πως ο μικρος βγαζει λιγα περισσοτερα.
Αυτο υποστηριξα και υποστηριζω. Τωρα αν εσυ αντιλαμβανεσαι συντακτικα λαθη απο την πλευρα μου, ή δεν εγινα κατανοητος sorry, αλλα νομιζα οτι δεν σε εχω μπερδεψει με τον τροπο που γραφω.
Τελος, ο 160αρης 1.8 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ detuned, δεν ξερω πως το οριζεις αλλα οπως ο 2λιτρος βγαζει 200, ακριβως με τις ιδιες ρυθμισεις ο 1.8 βγαζει 160.
Η διαφορα ειναι στην μικροτερη διαδρομη της κυλινδροκεφαλης μεταξυ των δυο κινητηρων.
Detuned ειναι ο 120αρης 1.8... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
και minimum ποιοτητα βενζινης που δεχεται τα 95RON αντι 98RON (νομιζω) για το 2λιτρο...Δεν ισχύει
-
Γρηγόρη, απλά η ένσταση μου (αλλά μάλλον και του Μορφέα) στα όσα λες είναι ότι αν δεν υπήρχε ο 2.0lt κινητήρας στο vw-group, τότε άνετα θα υπήρχε ένας (ακόμα) 1800άρης που θα έβγαζε 200ps.Βλέπε σήμερα alfa romeo με τον 1,75TBi ή στο vag-group τα golf mkIV / A3 8L / A4 B6 κτλ όπου δεν υπήρχε 2000cc κινητήρας turbo, εκεί μιλούσαμε μάλιστα για 210+ ps από 1,8lt μοτέρ.
Γι'αυτό και επιλέχτηκε η συγκεκριμένη ιπποδύναμη (160ps) στον 1.8TFSI.Αν η ιπποδύναμη ήταν στα 180ps θα άρχιζε μία 'αμφισβήτηση' για το αν αξίζει να αγοράσει κάποιος τον 2.0lt, ενώ τώρα τα πράματα είναι πιο ξεκάθαρα. (δεν υπάρχει εσωτερικός ανταγωνισμός ανάμεσα σε 2 κινητήρες του ίδιου αυτοκινήτου)Ο 1800άρης με τα 160ps κι εμένα προσωπικά μου φαίνεται πιο 'κατεβασμένος' σε σχέση (με τις δυνατότητές του αλλά και) με τον αντίστοιχο 2.0lt (με τα 200ps) αφού μόνο με πρόγραμμα (βελτίωσης) ο ένας παίρνει 60ps (160->220) ενώ ο άλλος max 45ps (200->245ps).
Αναφέρομαι μόνο σε 'πρόγραμμα' γιατί θεωρώ ότι είναι ίσως το πιο αξιόπιστο και συγκρίσιμο σημείο 2 κινητήρων, μιας και είναι το μόνο σημείο που τα πάντα πάνω στο αμάξι παραμένουν εργοστασιακά εκτός από το πρόγραμμα στην ECU της μηχανής.Αλήθεια, ο turbo 1.8lt της MB (που βγάζει 204ps) δέχεται πρόγραμμα (μιας κι από εκεί ξεκίνησε η κουβέντα)? Κι αν ναι, ξέρει κανείς μέχρι πόσο πάει (μόνο με πρόγραμμα)?
ΥΓ:όλα αυτά δεν τα λέω για να ευλογήσω τα γένια μου.Απλά όντως έτσι μου φαινόταν όταν ήταν να επιλέξω ανάμεσα στον 2.0lt και τον 1.8lt (όπου ίσως ήμουν και πιο αντικειμενικός) και έτσι μου φαίνονται και τώρα τα πράματα. ΠΡΟΦΑΝΩΣ αν στόχος σου είναι μόνο τα άλογα και τα απόλυτα νούμερα, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι επιλέγεις το μοτέρ με τα περισσότερα κυβικά εκατοστά.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Θα το πάω μια τελευταία γύρα γιατί το κουράσαμε...
Στην αρχή μίλησες για καλύτερα αποτελέσματα και μετά μου ανέλυσες την ποσοστιαία αύξηση...
Η διαφορά μεταξύ των 2 υπογραμμισμένων είναι προφανής και υποθέτω πως δεν υπάρχει λόγος να ανατρέξουμε σε λεξικά...
Σου είπα λοιπόν πως στο καλύτερο αποτέλεσμα διαφωνούμε... εαν έχεις να παραθέσεις κάτι που αποδεικνύει το αντίθετο (είτε αναλογικά, είτε σε απόλυτα νούμερα) θα ήθελα πολύ να το δώ...
Στην ποσοστιαία αύξηση συμφωνούμε... αυτό γίνεται (όχι το ότι συμφωνούμε αλλά το ότι παίρνει περισσότερα ) γιατί ο 1.8 έχει εξ'αρχής πιο detuned αναλογίες απο τον 2lt... εξού και το παράδειγμα του ακόμα πιο detuned 120άρη που παίρνει ακόμα πιο πολλά...Nothing more, nothing less...
σωστός.-
κι οι δυο ανάλογα άλογα βγάζουν και όντως αν και εφόσον αναβαθμιστούν έχουν ανάλογες προσαυξήσεις... λίγα άλογα πάνω κάτω... ούτως ή άλλως όμως το γεγονός ότι τα περσσότερα κυβικά έχουν καλύτερη μακροζωία δεν αλλάζει οπότε ακόμη κι αν ο 1.8 έβγαζε παραπάνω από έναν 2.5 τουρμπο πάλι τον μεγάλο κινητήρα θα επέλεγε ο λογικός...
Βρε συ Moρφεα, στην πρωτη υπογραμμισμενη φραση ξεχνας κατι πολυ σημαντικο, που τονιζω απο την αρχη! Τα καλυτερα αποτελεσματα ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ παντα εννοω, και για εμενα αυτα σημαινουν την ποσοστιαια αυξηση σε ιπποδυναμη, ή αν θες ποσα αλογα ανεβαινουν αντιστοιχα οι δυο κινητηρες.Στα δυο παραδειγματα, φαινεται ξεκαθαρα πως ο μικρος βγαζει λιγα περισσοτερα.
Αυτο υποστηριξα και υποστηριζω. Τωρα αν εσυ αντιλαμβανεσαι συντακτικα λαθη απο την πλευρα μου, ή δεν εγινα κατανοητος sorry, αλλα νομιζα οτι δεν σε εχω μπερδεψει με τον τροπο που γραφω.
Τελος, ο 160αρης 1.8 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ detuned, δεν ξερω πως το οριζεις αλλα οπως ο 2λιτρος βγαζει 200, ακριβως με τις ιδιες ρυθμισεις ο 1.8 βγαζει 160.
Η διαφορα ειναι στην μικροτερη διαδρομη της κυλινδροκεφαλης μεταξυ των δυο κινητηρων.
Detuned ειναι ο 120αρης 1.8... -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Γρηγόρη, απλά η ένσταση μου (αλλά μάλλον και του Μορφέα) στα όσα λες είναι ότι αν δεν υπήρχε ο 2.0lt κινητήρας στο vw-group, τότε άνετα θα υπήρχε ένας (ακόμα) 1800άρης που θα έβγαζε 200ps.Βλέπε σήμερα alfa romeo με τον 1,75TBi ή στο vag-group τα golf mkIV / A3 8L / A4 B6 κτλ όπου δεν υπήρχε 2000cc κινητήρας turbo, εκεί μιλούσαμε μάλιστα για 210+ ps από 1,8lt μοτέρ.
Γι'αυτό και επιλέχτηκε η συγκεκριμένη ιπποδύναμη (160ps) στον 1.8TFSI.Αν η ιπποδύναμη ήταν στα 180ps θα άρχιζε μία 'αμφισβήτηση' για το αν αξίζει να αγοράσει κάποιος τον 2.0lt, ενώ τώρα τα πράματα είναι πιο ξεκάθαρα. (δεν υπάρχει εσωτερικός ανταγωνισμός ανάμεσα σε 2 κινητήρες του ίδιου αυτοκινήτου)Ο 1800άρης με τα 160ps κι εμένα προσωπικά μου φαίνεται πιο 'κατεβασμένος' σε σχέση (με τις δυνατότητές του αλλά και) με τον αντίστοιχο 2.0lt (με τα 200ps) αφού μόνο με πρόγραμμα (βελτίωσης) ο ένας παίρνει 60ps (160->220) ενώ ο άλλος max 45ps (200->245ps).
Αναφέρομαι μόνο σε 'πρόγραμμα' γιατί θεωρώ ότι είναι ίσως το πιο αξιόπιστο και συγκρίσιμο σημείο 2 κινητήρων, μιας και είναι το μόνο σημείο που τα πάντα πάνω στο αμάξι παραμένουν εργοστασιακά εκτός από το πρόγραμμα στην ECU της μηχανής.Αλήθεια, ο turbo 1.8lt της MB (που βγάζει 204ps) δέχεται πρόγραμμα (μιας κι από εκεί ξεκίνησε η κουβέντα)? Κι αν ναι, ξέρει κανείς μέχρι πόσο πάει (μόνο με πρόγραμμα)?
ΥΓ:όλα αυτά δεν τα λέω για να ευλογήσω τα γένια μου.Απλά όντως έτσι μου φαινόταν όταν ήταν να επιλέξω ανάμεσα στον 2.0lt και τον 1.8lt (όπου ίσως ήμουν και πιο αντικειμενικός) και έτσι μου φαίνονται και τώρα τα πράματα. ΠΡΟΦΑΝΩΣ αν στόχος σου είναι μόνο τα άλογα και τα απόλυτα νούμερα, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι επιλέγεις το μοτέρ με τα περισσότερα κυβικά εκατοστά.
οι παραδοχές που έχει κάνει ο κατασκευαστής σκεπτόμενος και την διάσταση του χρόνου, όχι μόνο της απόδοσης, φέρουν το αποτέλεσμα αυτό... ο 1.8 να έχει λιγότερο κέρδος από την υπερ-συμπιέση από ότι ο 2λιτρος...
εννοείται ότι ο μικρός θα μπορούσε να βγάζει 170-180 άλογα όπως και ο μεγάλος 220-30 αλλά δεν...
όσο για την επιλογή σου δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με όλα αυτά...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
όσο για την επιλογή σου δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με όλα αυτά...
-
Παίδες έχει κανείς υπ' όψη του ποιος κατασκευάζει τους δίσκους που τοποθετούσε η Audi στα πρώτα A3 (συγκεκριμένα 1.8Τ/150 του '00-'01). Εναλλακτικά κάτι αντίστοιχο από άλλη εταιρία (με ανάλογες προδιαγραφές μιας και με καλύπτουν) . Έχω ψάξει παντού στο νετ αλλά δεν βγάζω άκρη
-
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
Παίδες έχει κανείς υπ' όψη του ποιος κατασκευάζει τους δίσκους που τοποθετούσε η Audi στα πρώτα A3 (συγκεκριμένα 1.8Τ/150 του '00-'01). Εναλλακτικά κάτι αντίστοιχο από άλλη εταιρία (με ανάλογες προδιαγραφές μιας και με καλύπτουν) . Έχω ψάξει παντού στο νετ αλλά δεν βγάζω άκρηποιός τις κατασκευάζει δεν ξέρω.
Από όσο γνωρίζω όμως υπάρχουν δίσκοι aftermarket που δεν έχουν τρύπες ή χαρακές, αλλά είναι εξωτερικά όπως και οι της 'audi'.ταυτόχρονα δίνουν καλύτερους συντελεστές τριβής από τους εργοστασιακούς (= καλύτερο φρενάρισμα).Προσωπικά αν άλλαζα μόνο δίσκους (γιατί φαγώθηκαν και με γνώμονα ότι λες πως το εργοστασιακό set-up σε καλύπτει απόλυτα) θα έβαζα τουλάχιστον χαρακτούς (πχ tarrox) ώστε να καθαρίζει το τακάκι από τη σκόνη που πιάνει μετά από μικρά φρεναρίσματα.Μόνο μειονέκτημά τους είναι ότι μαυρίζει/λερώνεται η ζάντα πιο γρήγορα από πριν.
-
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
Παίδες έχει κανείς υπ' όψη του ποιος κατασκευάζει τους δίσκους που τοποθετούσε η Audi στα πρώτα A3 (συγκεκριμένα 1.8Τ/150 του '00-'01). Εναλλακτικά κάτι αντίστοιχο από άλλη εταιρία (με ανάλογες προδιαγραφές μιας και με καλύπτουν) . Έχω ψάξει παντού στο νετ αλλά δεν βγάζω άκρηδεν μας είπες τι μοντέλο έχεις... πάντως εγώ στην θέση σου θα έβαζα τα αυθεντικά, αρχικά, μαμίσια ή όπως αλλιώς θες να τα πεις.
-
Τα μαμίσια ναι αλλά όχι από την αντιπροσωπία με τη στάμπα της Audi πάνω! (=διπλά λεφτά). Το μοντέλο το γράφω...
Βέβαια και δεν έχω πρόβλημα και με καλύτερες προδιαγραφές χαρακτά/τρυπητά με μικρή διαφορά τιμής.edit: μόλις βρήκα σε σαιτ Taroχ G88 για το δικό μου 288+187 ευρώ εμπρός-πίσω
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Γρηγόρη, απλά η ένσταση μου (αλλά μάλλον και του Μορφέα) στα όσα λες είναι ότι αν δεν υπήρχε ο 2.0lt κινητήρας στο vw-group, τότε άνετα θα υπήρχε ένας (ακόμα) 1800άρης που θα έβγαζε 200ps.Βλέπε σήμερα alfa romeo με τον 1,75TBi ή στο vag-group τα golf mkIV / A3 8L / A4 B6 κτλ όπου δεν υπήρχε 2000cc κινητήρας turbo, εκεί μιλούσαμε μάλιστα για 210+ ps από 1,8lt μοτέρ.
Γι'αυτό και επιλέχτηκε η συγκεκριμένη ιπποδύναμη (160ps) στον 1.8TFSI.Αν η ιπποδύναμη ήταν στα 180ps θα άρχιζε μία 'αμφισβήτηση' για το αν αξίζει να αγοράσει κάποιος τον 2.0lt, ενώ τώρα τα πράματα είναι πιο ξεκάθαρα. (δεν υπάρχει εσωτερικός ανταγωνισμός ανάμεσα σε 2 κινητήρες του ίδιου αυτοκινήτου)Ο 1800άρης με τα 160ps κι εμένα προσωπικά μου φαίνεται πιο 'κατεβασμένος' σε σχέση (με τις δυνατότητές του αλλά και) με τον αντίστοιχο 2.0lt (με τα 200ps) αφού μόνο με πρόγραμμα (βελτίωσης) ο ένας παίρνει 60ps (160->220) ενώ ο άλλος max 45ps (200->245ps).
Αναφέρομαι μόνο σε 'πρόγραμμα' γιατί θεωρώ ότι είναι ίσως το πιο αξιόπιστο και συγκρίσιμο σημείο 2 κινητήρων, μιας και είναι το μόνο σημείο που τα πάντα πάνω στο αμάξι παραμένουν εργοστασιακά εκτός από το πρόγραμμα στην ECU της μηχανής.Αλήθεια, ο turbo 1.8lt της MB (που βγάζει 204ps) δέχεται πρόγραμμα (μιας κι από εκεί ξεκίνησε η κουβέντα)? Κι αν ναι, ξέρει κανείς μέχρι πόσο πάει (μόνο με πρόγραμμα)?
ΥΓ:όλα αυτά δεν τα λέω για να ευλογήσω τα γένια μου.Απλά όντως έτσι μου φαινόταν όταν ήταν να επιλέξω ανάμεσα στον 2.0lt και τον 1.8lt (όπου ίσως ήμουν και πιο αντικειμενικός) και έτσι μου φαίνονται και τώρα τα πράματα. ΠΡΟΦΑΝΩΣ αν στόχος σου είναι μόνο τα άλογα και τα απόλυτα νούμερα, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι επιλέγεις το μοτέρ με τα περισσότερα κυβικά εκατοστά.
Iσως απο την πλευρα μου να φταιει και το οτι δεν τα αναλυω ολα σε βαθος σχετικα με το πως και γιατι.
Σαφεστατα ο 2λιτρος και θα εχει ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ αποδοση ΣΥΝΟΛΙΚΑ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ την απλη (1ou stage) αναβαθμιση με προγραμμα, δεν υπαρχει καμμια αμφιβολια ως προς αυτο, και τα δυο παραδειγματα γνωστων βελτιωτων που παρεθεσα αυτο δειχνουν.
Αυτο που ειπα ομως απο την αρχη, εχει να κανει με το καλυτερο αποτελεσμα ΠΑΝΤΑ , ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ, δηλαδη ειτε το ποσοστο αυξησης, ή τα ποσα αλογα πιο απλα
'κερδιζει' το καθε μοτερ αντιστοιχα, και στα δυο τουλαχιστον παραδειγματα, με ιδιου
βελτιωτη και ιδιας μορφης προγραμμα αναβαθμισης, αυτο επισης
φανηκε ξεκαθαρα.
Τωρα οσον αφορα το αν και κατα ποσο ειναι detuned ο 1.8 σε σχεση με τον 2.0, εγω θα διαφωνησω απο την στιγμη που εχουμε κατα τα αλλα ιδια τουρμπινα, ιδια τεχνολογια
στον ψεκασμο, και εχουμε μειωση αποκλειστικα της διαδρομης και οχι της διαμετρου
στο εσωτερικο της κυλινδροκεφακλης. Επιπλεον ισως μπερδευει και το προσφατο παρελθον
με τους 1.8 20VT των 225ιππων στα προηγουμενα ΤΤ, αλλα εδω εχουμε αλλη γενια κινητηρων, χαμηλοτερη μεση καταναλωση/ρυπους και μιλαμε παντα για ιδια μοτερ σε επιπεδο 'προικας' απο την Audi αλλα και τεχνολογιας και προδιαγραφων, πλην διαφορας
διαδρομης της κυλινδροκεφαλης.
Ισως θα ηταν πιο σωστο να πω απο την πλευρα μου να πω απο την αρχη οτι εχουμε καλυτερο αποτελεσμα αναλογικα παντα για τον μικρο (σε κερδος ιππων συμφωνα και με τα δυο παραδειγματα) σε 1ου σταδιου βελτιωση και ΜΟΝΟ, χωρις καμμια αλλου ειδους αλλαγη (μεγαλυτερης τουρμπινας πχ ή και εξατμισης κτλ), σε συνδυασμο με την δεδομενη ελαφρως χαμηλοτερη καταναλωση αλλα και ευστροφια του μικρου (ο ρολος της μικροτερης διαδρομης συν την διαφορετικη γεωμετρια φτερωτης στην τουρμπινα του μικρου), αφου σε καθε αλλη περιπτωση για την μεγιστη δυνατη αποδοση ο 2λιτρος ηδη με μεγαλυτερη τουρμπινα ειναι οτι καλυτερο απο το εργοστασιο με τα 265ps.
Mε διατηρηση ομως ΟΛΩΝ των μηχανικων μερων και στους δυο κινητηρες, θεωρω οτι ο μικρος ειναι καλυτερος ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ για ολους τους παραπανω λογους με μια απλη αναβαθμιση προγραμματος.Τελος παραθετω και μερικες περαιτερω διαφορετικες ρυθμισεις που εχει ο μικρος κινητηρας
για καλυτερη αποκριση σε μεγαλυτερο ευρος στροφων.'Οι κατασκευαστικές αρχές του ακολουθούν σε μεγάλο ποσοστό εκείνες του μεγαλύτερου 2λιτρου συνόλου, ξεκινώντας από το μπλοκ, που και σε αυτήν την περίπτωση είναι κατασκευασμένο από χυτοσίδηρο (η επιλογή έγινε όχι μόνο για την αντοχή στις δυναμικές καταπονήσεις, αλλά και λόγω της καλύτερης ακουστικής συμπεριφοράς του υλικού!), και συνεχίζοντας με τη διάμετρο των κυλίνδρων, που έχει μείνει η ίδια με μικρότερη διαδρομή των εμβόλων. Επίσης, στοχεύοντας στη διατήρηση των ποιοτικών χαρακτηριστικών λειτουργίας, υπάρχουν κι εδώ δύο άξονες εξισορρόπησης στο στροφαλοθάλαμο, για την εξάλειψη των ελεύθερων δυνάμεων και των κραδασμών που δημιουργούνται από την κίνηση στροφάλου-εμβόλων. Από εκεί και πέρα, για χάρη της αξιοπιστίας αλλά και των μειωμένων αναγκών συντήρησης χρησιμοποιούνται αλυσίδες, και όχι ιμάντες, για την κίνηση από τον στρόφαλο των εκκεντροφόρων, της αντλίας λαδιού και των δύο αξόνων εξισορρόπησης. Την ίδια φιλοσοφία με το 2λιτρο TFSi ακολουθεί και το σύστημα υπερτροφοδότησης, με τον υπερσυμπιεστή να είναι ενσωματωμένος στην πολλαπλή εξαγωγής, επιτρέποντας έτσι την τοποθέτηση ενός πρώτου καταλύτη κοντά στον κινητήρα, γεγονός που βοηθά στο γρήγορο ζέσταμά του και, επομένως, στη μείωση των εκπομπών ρύπων. Ωστόσο, στον υδρόψυκτο υπερσυμπιεστή Κ03 της Borg Warner έχει αντικατασταθεί η φτερωτή με άλλη νέας γεωμετρίας, για τη βελτίωση της απόκρισης στις χαμηλές στροφές, ενώ, για τον ίδιο σκοπό, έχουν γίνει και επεμβάσεις στο σύστημα μεταβλητού χρονισμού. Παράλληλα, αλλαγές υπάρχουν και στην εισαγωγή, όπου έχει γίνει επανασχεδιασμός των αυλών, για μείωση των ροϊκών απωλειών. Διαφορές εντοπίζονται και στο σύστημα ψεκασμού, όπου έχουν τοποθετηθεί νέοι εκχυτήρες έξι οπών και νέα αντλία τροφοδοσίας, ενώ η πίεση ψεκασμού έχει αυξηθεί στα 150 bar (από τα 110 bar της 2λιτρης έκδοσης), κάτι που έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της ομοιογενούς κατανομής του μίγματος αέρα-καυσίμου και, επομένως, την καλύτερη καύση και απόδοση. Την ίδια στιγμή, η συμπίεση έχει μειωθεί στο 9,6:1 (από 10,5:1), επιτρέποντας την απροβλημάτιστη χρήση βενζίνης 95 οκτανίων.'
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12031
@dimgster
Eιπες δεν ισχυει, σε αναφορα μου για 98RON minimum στο 2λιτρο. Μπορει να μην γραφει η ταπα του 2λιτρου minimum 98RON, αλλα
η συμπιεση λεει ΟΛΗ την αληθεια περι ενδεικνυομενης minimum ποιοτητας... -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
όσο για την επιλογή σου δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με όλα αυτά...
Aν ειχε το rocco οταν πρωτολανσαριστηκε τον 1.8/160 πανω, ισως ημουν και απο τους πρωτους κατοχους στην Αθηνα...
Τωρα ετσι οπως εξελισσονται βεβαια τα πραγματα με τον φορο πολυτελειας
να ισχυει απο 14κ εργοστασιακης τιμης, ακομα και το twincharger 160αρι
για εμενα φανταζει ονειρο προς το παρον... -
Για οποιον κατοχο 2λιτρου 200ps κινητηρα, βρηκα ενα πολυ ενδιαφερον/αναλυτικο
Service Training σε pdf μορφη, αν τον ενδιαφερει... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Για οποιον κατοχο 2λιτρου 200ps κινητηρα, βρηκα ενα πολυ ενδιαφερον/αναλυτικο
Service Training σε pdf μορφη, αν τον ενδιαφερει...οι 1800άρηδες στο πηγάδι κατούρησαν?
ΥΓ:έγινες πιο σαφής, αλλά και πάλι έχω την αίσθηση ότι εν τέλει τα ίδια λέμε...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@dimgster
Eιπες δεν ισχυει, σε αναφορα μου για 98RON minimum στο 2λιτρο. Μπορει να μην γραφει η ταπα του 2λιτρου minimum 98RON, αλλα
η συμπιεση λεει ΟΛΗ την αληθεια περι ενδεικνυομενης minimum ποιοτητας...Γρηγόρη τι ακριβώς λέει η συμπίεση?
Η συμπίεση ειναι μικρότερη απο τον προηγούμενο tfsi...
και ο κατασκευαστής λέει 95...
Δε νομίζεις οτι ειναι πιο αξιόπιστοι οι παραπάνω λόγοι από το τί λέει ο Γρηγόρης?
Επίσης έκανα μια απλή αναφορά(χωρις καμία διάθεσης κουβέντας) στο τι λέει ο κατασκευαστής για να μην παραπληροφορούμε αυτούς που μας διαβάζουν.
-
@digmster
9.6 δεν εχει το δικο σου σε σχεση με το 10.5 του 5?οσο για το τι καιει, εισαι σιγουρος για το οτι καιει 95αρα?
αν λεει 95 ROZ , μιλαει για 98αρα δλδ 100αραΕΔΙΤ
παρε λοιπον τι λεει η Γερμανια (uber alles ) για το τι καυσιμο παιρνει το αυτοκινητο σου
λεει 95 ROZ αυτο ειναι 98αρα
http://www.volkswagen.de/vwcms/master_p ... l.0.7.html
μην ακους τους ελληνες μαλακες
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
@digmster
9.6 δεν εχει το δικο σου σε σχεση με το 10.5 του 5?ναι σωστά
μην ακους τους ελληνες μαλακες
είπα πουθενα οτι μου το ειπε Έλληνας μαλ@κ@ς?
Υ.Γ Δεν έχω εδώ το GTI για να ΞΑΝΑκοιτάξω τι λέει η τάπα και το manual.
Το άφησα να ξεκουραστεί για λίγο...και για να γράψει κανένα χιλιόμετρο το Α4.
AUDI FORUM