-
Αν περάσεις απο τα Γιάννενα, βάλε εκεί, θα βρεις κάποια φθηνα πρατήρια,(ΕΛΙΝ και ΕΚΟ επι της οδού Δόμπολη) αν και εκεί παίζουν πολλά ακριβά(shell και BP κυρίως). Αλλιώς ερχόμενος απο Αθήνα (από τον κάτω δρόμο και όχι μέσω Τρικάλων), μόλις βγεις απο τον κεντρικό δρόμο και στριψεις αριστερά για να μπεις στο επαρχιακό δίκτυο που πάει Άρτα-Πρέβαζα-Ηγουμενίτσα υπαρχουν δύο πρατήρια απένταντι το ένα απ το άλλο τα οπόια είχαν τιμές αρκετά φθηνότερες απο τα υπόλοιπα της Πρέβεζας-Ηγουμενίτσας και στα οποία τα τελευταία 4 χρόνια γεμίζω στο revoil (στο δεξί σου χερι οπως κατεβαίνεις) και δεν έχω παρατηρήσει κάτι κακό ούτε μου έχει παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα (παρόλο που το ένα αυτοκίνητο είναι FSi και είναι ευαίσθητο σε κακές βενζίνες). Στο βενζινάδικο απέναντι απ το revoil μια φορά πάντως πρεπει να τρόμπαρε αέρα καθω΄ς με τις ίδιες πάντα συνθήκες για Πρέβεζα Γιάννενα έκαψε τα διπλάσια απ ότι συνήθως. Μια φορά μόνο μου συνέβει, από τότε το αποφεύγω αλλά μια φορά που έβαλα απο ανάγκη δεν ξανασυνάτησα αυτό το πρόβλημα.
Υ.Γ. Αν τελικά περάσεις απο Γιάννενα, στείλε μου πμ να σου πω ποια βενζινάδικα ΔΕΝ πρεπει να προτιμήσεις
-
Με 1.479 φουλαρα το σχεδον αδειο ντεποζιτο του Corsa(30 χιλιομετρα με αναμμενο λαμπακι,επειδη δεν εβρισκα βενζιναδικο)
40.5 λιτρα 60 Ε
Παλιοτερα για παρομοιο γεμισμα εδινα με το ζορι 37-39 Ε στη χειροτερη
Ευτυχως με τα 40 λιτρα με την οδηγηση που κανω πλεον βγαζω περι τα 650 χιλιομετρα -
Στην Εθνική αθηνών Κορίνθου είδα σήμερα πολλες Merc να πηγαίνουν ως κοτούλες ( max 110-120km/h). Φτώχεια καταραμένη....
-
Λες να μειωθούν και τα τροχαία;;;
-
Τα 2/3 των θανατηφόρων ατυχημάτων λαμβάνουν χώρα σε αστικές περιοχές.
Η μείωση της ταχύτητας θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση των συνεπειών μίας μετωπικής αλλά από την άλλη στις πόλεις η γενίκευση κίνησης με μηχανές θα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των συνεπειών ενός τρακαρίσματος.
Είναι δύσκολο κανείς να απαντήσει στο αν θα μειωθούν ή όχι οι νεκροί. ΙΜΗΟ ίσως να έχουμε μία μείωση αλλά θα αυξηθούν πολύ οι τραυματίες καθώς ο Έλληνας δεν είναι πειθαρχημένος και είναι δύσκολο να μην δεις μηχανάκι με φανελάκι.
Εδώ είδα τους άνδρες της ομάδας Δ με φανελάκια και τους αγκώνες ακάλυπτους δεν θα δούμε το μέσο άνθρωπο με πουκάμισο να αφήνει το δέρμα του ως υλικό τριβής στην άσφαλτο?
-
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Στην Εθνική αθηνών Κορίνθου είδα σήμερα πολλες Merc να πηγαίνουν ως κοτούλες ( max 110-120km/h). Φτώχεια καταραμένη....Ημουν η εξαιρεση του κανονα
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Στην Εθνική αθηνών Κορίνθου είδα σήμερα πολλες Merc να πηγαίνουν ως κοτούλες ( max 110-120km/h). Φτώχεια καταραμένη....
Ημουν η εξαιρεση του κανονα
Πήγαινες με 90;;;;
-
να μας αδειαζαν και την αριστερη...
-
υπάρχουν κ κάποια όρια στην ταχύτητα
110-120 ειναι μια χαρα ταχύτητα ταξιδιού για ελληνική εθνική οδο (έχεις κ χρονο αντίδρασης κ φρεναρίσματος σε ποιο ανθρώπινα πλαίσια)
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Στην Εθνική αθηνών Κορίνθου είδα σήμερα πολλες Merc να πηγαίνουν ως κοτούλες ( max 110-120km/h). Φτώχεια καταραμένη....
Ημουν η εξαιρεση του κανονα
Πήγαινες με 90;;;;
με εναν ασσο μπροστα απο το 90
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Στην Εθνική αθηνών Κορίνθου είδα σήμερα πολλες Merc να πηγαίνουν ως κοτούλες ( max 110-120km/h). Φτώχεια καταραμένη....
Ημουν η εξαιρεση του κανονα
Πήγαινες με 90;;;;
με εναν ασσο μπροστα απο το 90
και μετα γυρισες ολη την Αθηνα για να βρεις φθηνη βενζινη?
-
Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
υπάρχουν κ κάποια όρια στην ταχύτητα110-120 ειναι μια χαρα ταχύτητα ταξιδιού για ελληνική εθνική οδο (έχεις κ χρονο αντίδρασης κ φρεναρίσματος σε ποιο ανθρώπινα πλαίσια)
Σεβαστή άποψη , αλλά....
θα πρέπει να έχεις πλησιάσει τα 70 ετη ζωής , να έχεις μωρό παιδί μαζί , να είσαι πτώμα από την κούραση κλπ κλπ.
Τη βρίσκω μια άκρως επικίνδυνη ταχύτητα για τους Ελληνικούς δρόμους.Αφαιρείσαι χαζεύοντας το τοπίο , τα μπούτια της συνοδηγού κλπ κλπ. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Στην Εθνική αθηνών Κορίνθου είδα σήμερα πολλες Merc να πηγαίνουν ως κοτούλες ( max 110-120km/h). Φτώχεια καταραμένη....
Ημουν η εξαιρεση του κανονα
Πήγαινες με 90;;;;
με εναν ασσο μπροστα απο το 90
και μετα γυρισες ολη την Αθηνα για να βρεις φθηνη βενζινη?
Οχι γτ το ρεζερβουαρ ειναι στη μεση απο την παρασκευη που εφυγα Shell V-power απλη
-
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Στην Εθνική αθηνών Κορίνθου είδα σήμερα πολλες Merc να πηγαίνουν ως κοτούλες ( max 110-120km/h). Φτώχεια καταραμένη....το όριο ποιο είναι στην εθνική οδο??
έγινε autobahn η αθηνών κορίνθου και δεν το καταλάβαμε???
μάλλον εσύ πήγαινες ηλίθια γρήγορα σε δρόμο με ΜΕΓΙΣΤΟ επ όριο τα 130...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Στην Εθνική αθηνών Κορίνθου είδα σήμερα πολλες Merc να πηγαίνουν ως κοτούλες ( max 110-120km/h). Φτώχεια καταραμένη....
το όριο ποιο είναι στην εθνική οδο??
έγινε autobahn η αθηνών κορίνθου και δεν το καταλάβαμε???
μάλλον εσύ πήγαινες ηλίθια γρήγορα σε δρόμο με ΜΕΓΙΣΤΟ επ όριο τα 130...
Φίλε που το ξέρεις ότι εγώ πήγαινα ηλίθια γρήγορα;
Μαζί ήμασταν;
Σου λέω λοιπόν ότι δεν επιτρέπω ηλιθιότητες στον εαυτό μου γιατί σέβομαι α. τα παιδιά μου β. όλους τους άλλους.
Το σχόλιο για όποιον δεν μπορεί να διαβάζει στοιχειωδώς κάτω από τις γραμμές αφορά το πρότυπο του Mercedes man (ίσως όχι όλους αλλά το 80%) που τυπικά πήγαινε πάντα με 150-170 στην ευθεία. Απλώς ήθελα να σημειώσω ότι η κρίση και συνακόλουθα η υπερβολική κατανάλωση καυσίμου με αυτού του τύπου την οδήγηση έχει αλλάξει τον τρόπο οδήγησης και τις ταχύτητες των Merc στην εθνική.
Αυτά και ας είμαστε πιο προσεκτικοί με όσα λέμε. -
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Στην Εθνική αθηνών Κορίνθου είδα σήμερα πολλες Merc να πηγαίνουν ως κοτούλες ( max 110-120km/h). Φτώχεια καταραμένη....
το όριο ποιο είναι στην εθνική οδο??
έγινε autobahn η αθηνών κορίνθου και δεν το καταλάβαμε???
μάλλον εσύ πήγαινες ηλίθια γρήγορα σε δρόμο με ΜΕΓΙΣΤΟ επ όριο τα 130...
Φίλε που το ξέρεις ότι εγώ πήγαινα ηλίθια γρήγορα;
Μαζί ήμασταν;
Σου λέω λοιπόν ότι δεν επιτρέπω ηλιθιότητες στον εαυτό μου γιατί σέβομαι α. τα παιδιά μου β. όλους τους άλλους.
Το σχόλιο για όποιον δεν μπορεί να διαβάζει στοιχειωδώς κάτω από τις γραμμές αφορά το πρότυπο του Mercedes man (ίσως όχι όλους αλλά το 80%) που τυπικά πήγαινε πάντα με 150-170 στην ευθεία. Απλώς ήθελα να σημειώσω ότι η κρίση και συνακόλουθα η υπερβολική κατανάλωση καυσίμου με αυτού του τύπου την οδήγηση έχει αλλάξει τον τρόπο οδήγησης και τις ταχύτητες των Merc στην εθνική.
Αυτά και ας είμαστε πιο προσεκτικοί με όσα λέμε.αν κατάλαβα λάθος σου ζητάω συγγνώμη (εσύ αλήθεια με πόσα πήγαινες?? θέλω μπέσα απάντηση... ), αλλά...
με ποια λογικοί οι κάτοχοι μερσέντες πρέπει να πηγαίνουν σβέλτα στην ευθεία και αργα στις στροφές??
έχεις κάποια έρευνα που το λέει αυτό?
τα χιουντάει πόσο γρήγορα πάνε??
πως πήγαιναν πριν...??ελπίζω να καταλαβαίνεις οτι τα γραφόμενα σου είναι αστεία...
ένα γενικό συμπέρασμα μπορείς να το βγάλεις , αλλά μέχρι εκεί...
-
Ο.Κ. εγώ έγραψα τις προσωπικές μου παρατηρήσεις και δεν έκανα καμια επιστημονική έρευνα...
Αν τα γραφόμενά μου είναι αστεία, χαίρομαι που διασκεδάζω ορισμένους ανθρώπους στις σκυθρωπές μέρες που περνάμε.
Πήγαινα με την οικογενειακή Zafira 1.6 του 2000 με 120-140max. (μπέσα) -
Παντα ετσι πανε οι Mercedes. Οι γρηγοροι γερμανοι ειναι με BMW. Κι εγω τις περναω τις Merc. αλλα παρατηρησα οτι σε σχεση αυτες οι 2, 7 στισ 10 bmw πανε 150+
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
υπάρχουν κ κάποια όρια στην ταχύτητα
110-120 ειναι μια χαρα ταχύτητα ταξιδιού για ελληνική εθνική οδο (έχεις κ χρονο αντίδρασης κ φρεναρίσματος σε ποιο ανθρώπινα πλαίσια)
Σεβαστή άποψη , αλλά....
θα πρέπει να έχεις πλησιάσει τα 70 ετη ζωής , να έχεις μωρό παιδί μαζί , να είσαι πτώμα από την κούραση κλπ κλπ.
Τη βρίσκω μια άκρως επικίνδυνη ταχύτητα για τους Ελληνικούς δρόμους.Αφαιρείσαι χαζεύοντας το τοπίο , τα μπούτια της συνοδηγού κλπ κλπ.οσο μαθήματα κ σεμινάρια εχω παρακολουθήσει για οδική ασφάλεια τέτοιες απόψεις πρώτη φορά ακούω!!
Δηλαδη για να κυκλοφορείς χωρίς να σου αποσπάτε η προσοχή σου πρέπει να τρέχεις πάνω απο 110Kmh π..χ.???
H προσοχή αποσπάτε απο διαφορετικούς παράγοντες αλλα οχι απο μικρές ταχύτητες (συνεχόμενα ευθύγραμμα τμήματα χάραξης, συνεχής οδήγηση χωρις τα απαραίτητα διαλύματα κλπ) αλλα αντίθετα σε υψηλές ταχύτητες ειναι κάποιοι παράγοντες που δεν μπορούν να επηρεαστούν απο τον οδηγο κ αυτο ειναι ο χρόνος αντίδρασης + απόσταση φρεναρίσματος σε κάποιο εμπόδιο (ενα ζώο στον δρόμο, μια αποτομη αλλαγή λωρίδας κάποιου κλπ)! Οτι κ να κανεις σε υψηλές ταχύτητες αυτοι οι δυο παράγοντες αυξάνουν με γεωμετρική πρόοδο θα ελεγα αυτην την απόσταση!
-
η καταλληλότερη ταχύτητα είναι βαριά-βαριά 10 με 15 χιλ πάνω από το όριο.
κλέβει 5 με 10 χιλ το κοντέρ και είσαι μέσα στα πλαίσια του ραντάρ και καταναλώνεις λιγότερα καύσιμα και πάνω απ' όλα προσέχεις την υγεία σου.
με την αύξηση των σταθμών διοδίων και την αυξημένη αστυνόμευση όσοι γρήγοροι με περνούσαν +1000 ή τους προλάβαινα στα επόμενα διόδια ή τους χαιρετούσα στο μπλόκο...
Βενζίνη ώρα μηδέν!