-
Καταρχάς, είναι τελείως γελοίο να λένε οι τροχονόμοι ότι δεν τους πιστεύουν γιατί, πολύ απλά, 42.000.000€ στο 1ο τρίμηνο του 2010 από κλήσεις ταχύτητας (55% αύξηση σε σχέση με το 2009) σημαίνει πως μάλλον δεν έχουν και πολλά παράπονα. Άλλωστε, πόσοι έχουν προσφύγει σε Διοικητικό Δικαστήριο για να αμφισβητήσουν τέτοιες κλήσεις; Για ενστάσεις δεν το συζητώ, αφού (παρανόμως) απορρίπτονται όλες.
Πάμε τώρα να δούμε τι ακριβώς ζητάνε - υποτίθεται* - οι αστυνομικοί:
-
Επιθυμούν, εκτός από φωτογραφία από την κάμερα, και κάποια πιστοποίηση της μέτρησης. Κάμερες τέτοιας μορφής είναι αυτές που παράγει η Redflex στις ΗΠΑ που καταγράφουν, εκτός από φωτογραφία, σύντομο βίντεο (+/- της φωτογραφίας και με διάρκεια 9 s) με τον παραβάτη. Αντίστοιχες δυνατότητες δίνονται και στις άλλες εταιρείες, αλλά η Redflex είναι η 1η που το εφάρμοσε. Φαντάζομαι ότι θα το εφαρμόσουν και στις Gatso που ήδη έχουν αγοραστεί (το προσφέρει και αυτή η εταιρεία). Επίσης, πιστοποίηση θα μπορούσε να προκύψει από τοποθέτηση κάθετων λευκών γραμμών στο σημείο του δρόμου που γίνεται η μέτρηση ώστε με τις 2 φωτογραφίες να δίνεται πιστοποίηση ταχύτητας (απόσταση σταθερή, χρόνος δεδομένος). Στην Αγγλία αυτές οι γραμμές είναι απαραίτητες γιατί είχε αποδειχθεί από κάποιον πολίτη ότι ο χρονισμός των φωτογραφιών δεν ήταν σταθερός και έτσι, πολλοί την είχαν πληρώσει άδικα.
Πώς λειτουργεί η Redflex:
Youtube Video -
Στην περίπτωση πιστολιών laser, αυτό που επιθυμούν οι αστυνομικοί είναι το πιστόλι να συνοδεύεται από κάμερα που θα καταγράφει φωτογραφία του οχήματος, ώστε να υπάρχει απόδειξη της ταχύτητας. Τοποθετούν το όριο στο πιστόλι και ο,τιδήποτε μετριέται πάνω από αυτό, καταγράφεται σε φωτογραφία. Αυτό φυσικά τους εξυπηρετεί διότι με τη φωτογραφία, δε θα υπάρχει καν λόγος να σταματούν τους οδηγούς, αν και δε νομίζω να φτάσουμε σε αυτό το σημείο. Η απαίτηση αυτή θα είχε λογική αν αντιμετώπιζαν πρόβλημα με τους ελέγχους (αντιδράσεις οδηγών) ή με τις ενστάσεις (γίνονταν δεκτές) ή και τα δικαστήρια (όπως στο παρελθόν). Στην παρούσα κατάσταση, αυτό που ζητάνε είναι μια απάτη ώστε να αγοραστεί το παρακάτω πιστόλι που προσφέρει η εταιρεία LTi. Η εταιρεία αυτή που τόσα χρόνια πουλούσε στην ΕΛΑΣ τα γνωστά Ultralyte, έβγαλε νέο πιστόλι, το Truspeed. Το πιστόλι αυτό πωλείται σε 2 εκδόσεις. Μία για ΗΠΑ, με σταθερό ρυθμό παλμών (200 pps) και μία για ΕΕ με μεταβλητό ρυθμό παλμών. Σε κάθε έκδοση μπορείς να προσθέσεις διάφορα extra, όπως μεγαλύτερη απόσταση μέτρησης (με 3 διόδους laser αντί μίας) όπως στα Ultralyte και UL LR (Long Range), αντιμετώπιση jammers (είναι ο μεταβλητός ρυθμός παλμών που δίνεται standard στην ΕΕ) κτλ. Η διαφορά στην τιμή είναι χαώδης. Πχ το πιστόλι ΗΠΑ κοστίζει < 2000$ και το πιστόλι για ΕΕ κοστίζει >3000€.
Όταν αποκάλυψα ότι η ΕΛΑΣ ψάχνεται να αγοράσει το πιστόλι από ΕΕ με το υψηλό κόστος χωρίς λόγο (οι χρήστες jammer στην Ελλάδα είναι λιγότεροι από 100 σε όλη τη χώρα), έπρεπε να βρεθεί τρόπος να δικαιολογηθεί η αγορά. Τώρα, λοιπόν, ζητούν το πιστόλι με την κάμερα (~5.000€) γιατί δήθεν οι κλήσεις δεν αποδεικνύονται. Πιστεύει κανείς ότι αυτοί που το ζήτησαν σε περίοδο περικοπών δεν έχουν κάποιο είδος κέρδους από τον αντιπρόσωπο που παίρνει το 90% των παραγγελιών; Τους ξέρουμε, τους γνωρίζουμε καλά πλέον. Δεν άλλαξε κάτι με την αλλαγή κυβέρνησης...
Ultralyte
Truspeed
Trucam:
Youtube Video
Ευχαριστώ.
- Γράφω υποτίθεται γιατί αυτά που ζητάνε είναι κόλπο των αντιπροσώπων στην Ελλάδα ώστε να δικαιολογηθεί στην κοινή γνώμη η αγορά νέων καμερών και πιστολιών - από ΗΠΑ όπως φαίνεται από τα παραπάνω - μετά τις αποκαλύψεις μου για μικρά σκανδαλάκια στις προμήθειες πιστολιών που δημοσιεύθηκαν πριν λίγο καιρό στο bloka.
-
-
αυτή ισχύει ; (την βρήκα σε άλλο φόρουμ)
μόνο οι άλλες 3 είναι ορατές.
-
Δεν έχω καταφέρει να την εντοπίσω δια γυμνού οφθαλμού παρόλο που με ενημερώνει το GPS και κοιτάω κάθε φορά που περνάω από το σημείο.
-
H γνώμη μου είναι ότι ίσως πρόκειται για εκ του πονηρού λανθασμένη καταχώρηση από κάποιο μέλος σε αυτά τα φόρουμ. Είναι σαν το ρεπορτάζ ότι ενεργοποίηθηκαν 15 κάμερες στην Μαραθώνος αλλά μόνο 3 υπάρχουν στην ουσία...δηλ εσκεμμένα 'ψαρώνουμε' κόσμο.
Περνάω καθημερινά, όσο κ να έχω ψάξει δεν υπάρχει. Που την έχουν στην κορφή του λόφου;
-
Αναγκάζω τους οδηγούς να κόψουν (μεγαλύτερη ασφάλεια), ακόμα και αν δεν τους γράφω. Αυτό χαρακτηρίζεται 'εκ του πονηρού;'
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Αναγκάζω τους οδηγούς να κόψουν (μεγαλύτερη ασφάλεια), ακόμα και αν δεν τους γράφω. Αυτό χαρακτηρίζεται 'εκ του πονηρού;'Όχι άλλη πολιτική ορθότητα, λυπησου μας...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Αναγκάζω τους οδηγούς να κόψουν (μεγαλύτερη ασφάλεια), ακόμα και αν δεν τους γράφω. Αυτό χαρακτηρίζεται 'εκ του πονηρού;'
Όχι άλλη πολιτική ορθότητα, λυπησου μας...
Αν θεωρείς ότι τα γραπτά σου είναι για λύπηση μπορώ να τους φερθώ ανάλογα. Πριν το κάνω αυτό όμως, τι θα θεωρούσες 'έντιμη αντιμετώπιση του οδηγού';
Να υπάρχουν ραντάρ που όντως λειτουργούν και σημειώνουν παραβάσεις;
Να μην αστυνομεύεται η ταχύτητα και ο καθένας να πηγαίνει με όσα θέλει;
Να αστυνομεύεται, αλλά με το όριο ταχύτητας σαφώς υψηλότερο (πόσο είναι τώρα);
-
Η συγκεκριμένη κάμερα μάλλον είναι διπλοεγγραφή και όχι σκόπιμη ενέργεια. Βρίσκεται αρκετά κοντά σε υπαρκτή κάμερα και μάλλον είναι λάθος συντεταγμένες λόγω διαφορετικού προγράμματος πλοήγησης. Σκόπιμο μάλλον είναι αυτό που γράφτηκε για κλήσεις και στα δύο ρεύματα. Φάνηκε όταν έδειξα τις φωτογραφίες του sakoylini. Ο δημοσιεύσας την είδηση σώπασε ξαφνικά.
Για τα υπόλοιπα απλά δεν ασχολούμαι. ΄Ατομα με μηδενική συνεισφορά και γνώση του αντικειμένου απλά γράφουν προσωπικές απόψεις = εγώ γνωρίζω και μπορώ να πηγαίνω με 200, οι άλλοι όχι και καλά κάνει η Τροχαία. Μόνο που αυτό που έγραψα ΚΑΝΕΙΣ δεν το κατάλαβε ή δεν ήθελε να το καταλάβει. Πληρώστε φόρους για πιστόλια 5.000€ απλά για να παίρνετε την κλήση παρέα με φωτογραφία λες και στα 1.000 m που το άνοιγμα της δέσμης είναι 2,5 m η φωτογραφία αποδεικνύει ότι το σήμα ήταν από το φωτογραφημένο όχημα. Να μην πούμε για τις διακριβώσεις εργαστηρίων κτλ που απλά ΔΕΝ υπάρχουν.
Ευχαριστώ.
ΥΓ. Αληθεύει ότι ετοιμάζουν σύστημα σαν το tetra, αλλά βασισμένο στην κινητή τηλεφωνία, απλά με ισχυρότερη κρυπτογράφηση και κάποιο κομμάτι του φάσματος δικό τους για έκτακτες συνθήκες; Μήπως τη δουλειά την παίρνει η αντίπαλος της Siemens και μάλιστα ως ανεξάρτητη εταιρεία 2 ατόμων; Τα ξέρω καλά ή όχι;
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
΄Ατομα με μηδενική συνεισφορά και γνώση του αντικειμένου απλά γράφουν προσωπικές απόψεις = εγώ γνωρίζω και μπορώ να πηγαίνω με 200, οι άλλοι όχι και καλά κάνει η Τροχαία.Ποιος το έγραψε αυτό;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Αν θεωρείς ότι τα γραπτά σου είναι για λύπηση μπορώ να τους φερθώ ανάλογα. Πριν το κάνω αυτό όμως, τι θα θεωρούσες 'έντιμη αντιμετώπιση του οδηγού';
Τοποθέτηση των ραντάρ σε επικίνδυνα σημεία και στροφές και όχι στις ευθείες και με λογικά όρια.
Να υπάρχουν ραντάρ που όντως λειτουργούν και σημειώνουν παραβάσεις;
(Αλλη μία) Να υπάρχουν τα ραντάρ σε επικίνδυνα σημεία και όχι ευθείες και με λογικά όρια. Οχι 50 χλμ σε δρόμο με 2 λωρίδες ανα ρεύμα και μπαριέρα στην μέση. Τέλος.-
Να μην αστυνομεύεται η ταχύτητα και ο καθένας να πηγαίνει με όσα θέλει;
Είπα ποτέ αυτό; Ξέρεις πόσα παπαγαλάκια παραπληροφορούν το κόσμο με απίθανες θεωρείες ότι φωτογραφίζουν και από μπρος για να 'τρομοκρατούν' τον κοσμάκη; Ο pipinos76 το έχει διαβάσει σε άλλο φόρουμ. Προτιμώ να είχε βάλει 3-4 κάμερες σε επικίνδυνα σημεία και να μου έλεγε ότι θα σε γράφω εκεί αν τρέχεις από το και καλά βάζω 12 μούφα και 2 σε ευθείες και παραπληροφορώ γιατί μάλλον δεν έχω χρήματα για περισσότερες.
Να αστυνομεύεται, αλλά με το όριο ταχύτητας σαφώς υψηλότερο (πόσο είναι τώρα);
Μάλλιασε η γλώσσα μου να το λέω. (50 και 70)
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
΄Ατομα με μηδενική συνεισφορά και γνώση του αντικειμένου απλά γράφουν προσωπικές απόψεις = εγώ γνωρίζω και μπορώ να πηγαίνω με 200, οι άλλοι όχι και καλά κάνει η Τροχαία.
Ποιος το έγραψε αυτό;
Εσύ κι εγώ που είπα ότι δεν έχεις γνώση του αντικειμένου των ραντάρ. Απλά έκοψες από τα 180-230 που έβλεπες στην Α.Ο. γιατί φοβήθηκες τις νέες κάμερες που καλώς τις τοποθέτησαν κτλ κτλ. Μήπως θέλεις να κάνω τα quote;
Πάμε παρακάτω να ασχοληθούμε με κάτι σοβαρό...
Η πραγματικότητα είναι η εξής:
-
Αν έρθουν πιστόλια με κάμερες, όπως 'ζητάνε' οι αστυνομικοί, απλά δε θα υπάρχουν εκπτώσεις στις κλήσεις. Σε έπιασαν για 110 σε όριο 70; Τελείωσε, ούτε μείωση της ταχύτητας για να πληρώσεις λιγότερα, ούτε χάρες κτλ. Αυτό είναι το μόνο κομμάτι που δεν ανέφεραν και που έχει κάποια λογική μιας και από τους πολίτες τους ασκούνται πιέσεις πολλές φορές. Τότε, απλά το να πας πάνω από +30 του ορίου θα είναι μεγάλο ρίσκο μιας και δεν έχει έκπτση για 1-2-3 Km/h. Δυστυχώς όμως, αυτό είναι το λιγότερο που τους ενδιαφέρει μιας και τέτοια πιστόλια, απλά θα μπουν σε Ε.Ο. και θα είναι ελάχιστα σε αριθμό (φαντάζομαι). Περισσότερο ενδιαφέρει τον αντιπρόσωπο να πουλήσει και ας μην έχει πιστοποιητικά διακριβώσεων και ας παίρνει τηλέφωνα την ΥΠΗΔ για να ρωτήσει πώς μπορεί να βγάλει... Τα ξέρω ή όχι κύριοι της ΕΛΑΣ;
-
Οι κάμερες σε όλο τον κόσμο, ενώ θεωρητικά έχουν αποτρεπτικό ρόλο, έχουν χάσει την αξία τους και αυτό για έναν πολύ απλό λόγο. Αν τοποθετηθούν 5-10 κάμερες σε σωστά σημεία, τότε, ο κόσμος θα σταματήσει να τρέχει σε αυτά, αλλά ταυτοχρόνως θα σταματήσουν και τα κέρδη απόσβεσης αρχικά και μετά τα υπερκέρδη. Έτσι - και δεν είναι ελληνική πρωτοτυπία αυτό - τοποθετούν 10άδες άδεια κουτιά ή κουτιά με ραντάρ μόνο (drones) ώστε, να υπάρχει η πρόφαση της ασφάλειας, και τις ενεργές κάμερες τις τοποθετούν σε σημεία που μπορούν να μαζέψουν χρήμα. Τέτοια σημεία είναι γνωστά σε όλους μας και μπορούν να κατηγοριοποιηθούν χοντρικά ως εξής:
[list:2cc4s0ic]α. Τεράστιες ευθείες που ακόμα και τα 200 με οχήματα πόλης φαντάζουν εκνευριστικά αργά. Βλέπε κάμερες στην Α.Ο. στο ρεύμα προς Ελευσίνα και έξω από τον Alpha.
β. Ύπουλες στροφές που βγαίνεις και ξαφνικά βλέπεις την κάμερα και δεν προλαβαίνεις να κόψεις. Βλέπε κάμερα ακριβώς πριν το Μενίδι Αιτωλοακαρανίας προς Νότο που από 90 το όριο πέφτει στα 50 και αμέσως μετά υπάρχει κάμερα, ενώ το χωριό αρχίζει 1 Km ή 2 στροφές μετά.
γ. Σημεία με γελοίο όριο ταχύτητας που τοποθετήθηκε εκεί δήθεν για προστασία των πολιτών. Αυτές αντιστοιχούν στα ξεφτιλισμένα μπλόκα που βλέπουμε τόσα χρόνια. Βλέπε ΤΟ ΠΙΟ ξεφτιλισμένο μπλόκο στα Ιωάννινα, στο χωριό Ελιά, πριν την Κλεισούρα, που το χωριό είναι εκτός Ε.Ο. και στήνουν μπλόκο πάνω στην Ε.Ο. για όριο 50. Ευτυχώς, τώρα τελευταία το έχουν κόψει και είχαν τουλάχιστον την τιμιότητα να μην βάλουν κάμερα στη μέση του πουθενά.[/list:u:2cc4s0ic]
- Με την επίφαση της οδικής ασφάλειας, αυτό που κάνουν όλα τα κράτη του κόσμου είναι να γδύνουν στην κυριολεξία τον κόσμο και κυρίως τους μικρομεσαίους, μιας και οι μεγάλοι αντέχουν και πρόστιμα και έχουν τη δυνατότητα να ξεφύγουν (δικαστήρια, πρόστιμα κτλ). Είναι χαρακτηριστικό το παράδειγμα των 'Πανθήρων' όταν είχα κάποια συζήτηση μαζί τους, που μιλούσαν για πεζοδρόμια κτλ και απλά ΔΕ γνώριζαν πως σε Κερατσίνι, Μανιάτικα κτλ εκτός των κεντρικών δρόμων, τα πεζοδρόμια έχουν τόσο φάρδος όσο ένας λεπτός άνδρας 175 cm και ούτε οι κολώνες της ΔΕΗ και οι κάδοι δε χωράνε καλά καλά. Ζώντας αποστειρωμένοι σε ένα υπερπροστατευτικό περιβάλλον, ζητούν μέτρα για αυτούς που τους χαλάνε την ηρεμία, ζητούν κλειστές περιοχές με ελεγχόμενη πρόσβαση (πάει και το Σύνταγμα), ζητούν αυστηρούς νόμους για τους παραβάτες. Για να περάσουν όλα αυτά τα μέτρα, λοιπόν, απαιτούνται παπαγαλάκια του συστήματος, άτομα πολιτικά ορθά, άτομα που φοβούνται να χαλάσουν την ηρεμία τους με σκέψη και επεξεργασία, όπως ακριβώς περιέγραψα. Και μη νομίζετε ότι τα άτομα αυτά είναι σωστά από ιδεολογία. Από φόβο γίνονται σωστά και απλά δε θέλουν να αισθάνονται μόνοι (βλ. πήγαινα με 200 και τώρα με 100) και έτσι εφευρίσκουν διάφορους τρόπους μαζοποίησης του τρόπου ζωής τους.
Ευχαριστώ.
-
-
pipinos1976 μη στενοχωριέσαι , πάντα θα υπάρχει η νύκτα για τους γρήγορους (τα laser θα ...κοιμούνται) και δε πάνε να βάλουν όσα φωτογραφικά θέλουν , σταυροκατσάβιδο και 30 δεύτερα θέλει το βίδωμα και ξεβίδωμα της πίσω πινακίδας.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
΄Ατομα με μηδενική συνεισφορά και γνώση του αντικειμένου απλά γράφουν προσωπικές απόψεις = εγώ γνωρίζω και μπορώ να πηγαίνω με 200, οι άλλοι όχι και καλά κάνει η Τροχαία.
Ποιος το έγραψε αυτό;
Εσύ κι εγώ που είπα ότι δεν έχεις γνώση του αντικειμένου των ραντάρ. Απλά έκοψες από τα 180-230 που έβλεπες στην Α.Ο. γιατί φοβήθηκες τις νέες κάμερες που καλώς τις τοποθέτησαν κτλ κτλ. Μήπως θέλεις να κάνω τα quote;
Ναι, θα ήθελα πάρα πολύ να κάνεις quote το σημείο που έγραψα ότι εγώ γνωρίζω.
Έχω γράψει άπειρες φορές ότι τρέχω, παράλληλα όμως γράφω ότι το θεωρώ πολύ πιο επικίνδυνο από το να πηγαίνω με τα όρια.
-
ναι αλλα τρεχεις το οτι ειναι πιο επικινδυνο να πηγαινεις με τα ορια (συνηθως) ειναι αυτονοητο
το οτι σου αρεσει να τρεχεις , οπως και σε ολους μας ειναι επισης αυτονοητο
αρα αφου σου αρεσει και το κανεις , δε μπορεις να το κατακρινεις
-
Δεν κατακρίνω όσους τρέχουν. Κατακρίνω όσους προσπαθούν να πείσουν τον εαυτό τους πρώτα από όλα ότι οι μεγαλύτερες ταχύτητες δεν είναι πιο επικίνδυνες από τις χαμηλότερες.
Αυτό που γράφω εδώ και πολλά χρόνια είναι απλό: Ναι η ταχύτητα μου αρέσει, ναι τρέχω -πολύ. Ναι αντιλαμβάνομαι γιατί σου αρέσει και το κάνεις και εσύ. Μην προσπαθείς όμως να πείσεις ότι αυτό που κάνεις/κάνουμε είναι ασφαλές, γιατί δεν είναι.
-
σιγουρα δεν ειναι, ΟΜΩΣ μεχρι ενα σημειο ειναι
αμα σου παρουν στη βουλιαγμενης , μιας και εισαι απο δω, ενα βραδυ το διπλωμα επειδη πηγαινες σε αδειο δρομο με 110 ειναι αδικια
δεν εκανες κατι επικινδυνο, πώς να το κανουμε δηλαδη?
τα ορια πολυ συχνα τοποθετουνται αυθαιρετα και απευθυνονται σε αυτοκινητα και οδηγους του ΄80
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Δεν κατακρίνω όσους τρέχουν. Κατακρίνω όσους προσπαθούν να πείσουν τον εαυτό τους πρώτα από όλα ότι οι μεγαλύτερες ταχύτητες δεν είναι πιο επικίνδυνες από τις χαμηλότερες.E να πάρουμε σκούτερ 50 κ.εκ. ...είναι πιο ασφαλή εφόσον έχουν μαξ τελική ταχύτητα 60 χλμ.
Γιατί όλα είναι απόλυτοι αριθμοί κ τίποτα άλλο.Αυτό που γράφω εδώ και πολλά χρόνια είναι απλό: Ναι η ταχύτητα μου αρέσει, ναι τρέχω -πολύ. Ναι αντιλαμβάνομαι γιατί σου αρέσει και το κάνεις και εσύ. Μην προσπαθείς όμως να πείσεις ότι αυτό που κάνεις/κάνουμε είναι ασφαλές, γιατί δεν είναι.
όντως με τα όρια που έχουμε στην ελλάδα είμαστε υπερβολικοί. πας με 130 στην ΑΟ ...αλήτη δώσε μου το δίπλωμα για 2 μήνες.
-
Εξαρτάται για το που στην Α.Ο. μιλάς. Αν μιλάμε για την ευθεία κοντά στο ΣΕΑ της Ελευσίνας, πιστεύω ότι έχεις δίκιο.
Αν μιλάμε για τα στριφτερά τούνελς της περιφερειακής Υμηττού, τότε καλά κάνουν και παίρνουν διπλώματα σε όσους πηγαίνουν με 130.
Και αν βρεις σήραγγα στις Γερμανικές Autobahn (ή οπουδήποτε αλλού for that matter) που να έχει όριο 130, να μου τρυπήσεις την μύτη.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Και αν βρεις σήραγγα στις Γερμανικές Autobahn (ή οπουδήποτε αλλού for that matter) που να έχει όριο 130, να μου τρυπήσεις την μύτη.
quoted, γιατί ψήνομαι να σε δώ με piercing
έχω πετύχει
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Δεν κατακρίνω όσους τρέχουν. Κατακρίνω όσους προσπαθούν να πείσουν τον εαυτό τους πρώτα από όλα ότι οι μεγαλύτερες ταχύτητες δεν είναι πιο επικίνδυνες από τις χαμηλότερες.Αυτό που γράφω εδώ και πολλά χρόνια είναι απλό: Ναι η ταχύτητα μου αρέσει, ναι τρέχω -πολύ. Ναι αντιλαμβάνομαι γιατί σου αρέσει και το κάνεις και εσύ. Μην προσπαθείς όμως να πείσεις ότι αυτό που κάνεις/κάνουμε είναι ασφαλές, γιατί δεν είναι.
Ελάχιστο ατυχημάτων παρατηρείται στην ταχύτητα 85% που δεν ταυτίζεται με τα όρια των δρόμων, αλλά συνήθως είναι μεγαλύτερη. Πχ στην Α.Ο. ή στην Εγνατία, η ταχύτητα που δεν ξεπερνά το 85% των οδηγών είναι κοντά ή και ταυτίζεται με την ταχύτητα μελέτης που είναι τα 140 Km/h. Τα 160 Km/h έχουν ίση πιθανότητα ατυχήματος με τα 120 Km/h κι ας έχουμε σύγκριση του ορίου ταχύτητας με ταχύτητα +40 Km/h του ορίου.
Δεν υπάρχει συγκεκριμένη ευθεία αναλογία ταχύτητας - ατυχημάτων, πχ y = A*x. Είναι μαθηματικά Α-Β΄ εξαμήνου σε οποιαδήποτε σχολή Θετικών Επιστημών στον πλανήτη Γη, αλλά όχι Λυκείου, γιατί η συνάρτηση είναι σύνθετη και όχι με μία μεταβλητή. Όταν, λοιπόν, οι υπεύθυνοι λένε κάτι, ή αγνοούν και οι ίδιοι (για τους Υπουργούς είναι 100% σίγουρο) ή κινούνται εκ του πονηρού (σύμβουλοι που υποστηρίζουν συγκεκριμένες πολιτικές συμφερόντων - βλ. κάμερες και πιστόλια, ΕΛΑΣ που θέλει αναβάθμιση της εξουσίας της κτλ). Για την περίπτωση Χρήστος Λάππας, απλά έχουμε να κάνουμε με κάποιον που έχει κάνει copy-paste τις απλοϊκές δηλώσεις των υπευθύνων που έχουν σκοπό να παραπλανήσουν αυτούς που δεν έχουν ασχοληθεί με το αντικείμενο, έστω και ελάχιστα.
Λοιπόν, για να το κλείνουμε το θέμα. Ο,τιδήποτε γράφεις κ. Χρήστο Λάππα για αύξηση πιθανότητας ατυχήματος με την ταχύτητα ισχύει για ταχύτητες +, αλλά και -, από την ταχύτητα που δεν ξεπερνά το 85% των οδηγών. Μια καλή ανάλυση, αλλά πρόχειρη, έχω κάνει στο παρελθόν σε αυτό το forum. Αναλυτικά και πιο επιστημονικά θα τα βρεις στο blog του jkar και του Δημήτρη Παπαγιαννίδη που τα έγραφαν παλιά και στο bloka.
Ευχαριστώ.
Radar και πού βρίσκονται.