-
Καλημέρα σε όλους. Βρίσκομαι στη διαδικασία επιλογής αυτοκινήτου-κατηγορία σούπερ μίνι, δεν μας παίρνει για παραπάνω (μέχρι 15000). 2 άτομα, συντόμως και παιδάκι. Βλέπω, διαβάζω, ακούω, οδηγάω αλλά άκρη δεν έχω βγάλει. Έχω προεπιλέξει τα Fiesta, Corsa, Yaris, Clio Tce, Polo tsi, Jazz. Από αυτά απέρριψα το Jazz γιατί δεν ακούω και τα καλύτερα για τον Σαρακάκη και μάλλον και το Polo γιατί κάπως μου την έδωσε η πολιτική της VW (καμία έκπτωση, καμία προσφορά, τίποτα). Σημειώνω ότι θα πληρώσω τοις μετρητοίς. Μέχρι στιγμής έχω κάνει test drive στα Polo, Yaris, Clio, ενώ έχω οδηγήσει λίγο και το Fiesta μίας συναδέλφου. Σίγουρα βοηθάει το test drive, αλλά έτσι όπως γίνεται (ή τουλάχιστον έτσι όπως μου' κατσε εμένα) δεν βγάζεις και ασφαλή συμπεράσματα. Εννοώ ότι ο χρόνος είναι λίγος, εξαρτάται από τον κίνηση και τους δρόμους στους οποίους θα κινηθείς και γενικώς με τον 'δερβέναγα' δίπλα σου δεν μπορείς να κάνεις τρέλες για να δοκιμάσεις το αυτοκίνητο. Επισημαίνω ότι το αυτοκίνητο θα έχει σίγουρα αρκετή χρήση στην πόλη (καθημερινά περίπου 20 χλμ για τη δουλειά) αλλά σαφώς θέλω να είναι ικανοποιητικό και στον ανοιχτό δρόμο, να ταξιδεύει άνετα, να έχει καλή ενεργητική και παθητική ασφάλεια και τα σχετικά. Το Clio έχει καλή προσφορά, το ίδιο και τα Fiesta και Corsa. Θεωρητικά είναι καλές επιλογές και τα 3. To Clio έχει και χαμηλότερα τέλη και ασφάλιστρα αλλά δεν μου αρέσει τόσο εμφανισιακά (προτιμούσα το προηγούμενο, γούστα είναι αυτά-είδα και κάτι φωτογραφίες από το επερχόμενο - πιο ωραίο κατά την προσωπική μου άποψη - αλλά δεν μπορώ να περιμένω 1-2 χρόνια). Το Fiesta μου αρέσει εμφανισιακά, κι έρχονται νέα με esp. Το Corsa καλό, το Yaris στο κλασικό του στυλ (ούτε κρύο, ούτε ζέστη), το Polo συντηρητικό, αλλά ποιοτικό. Σημειώνω επίσης ότι έχω οδηγήσει διάφορα αυτοκίνητα στα 18 χρόνια που οδηγώ, αλλά για καθημερινή χρήση έχω ένα ηρωικό σκαραβαίο του πατέρα μου, 40 χρονών με περίπου 1.000.000 χλμ πάνω, οπότε εννοείται ότι οτιδήποτε καινούριο είναι καμία σχέση. Το πρόβλημά μου είναι το εξής: Ρε παιδιά έτσι κι αρχίζεις και το ψάχνεις στο internet, χάνεις την μπάλα. Πάντα θα δεις σχόλια υπέρ και κατά μοντέλων και εταιρειών, σε βαθμό που ειλικρινά φτάνεις να αμφιβάλλεις για τα πάντα. π.χ. άλλοι λένε το Fiesta οδηγοκεντρικό και αξιόπιστο, αλλά βλέπεις και πολλούς που είχαν συνεχώς προβλήματα κι έτρεχαν σε συνεργεία, υπάρχουν ενστάσεις για τα φρένα του (σε σημείο που αμφιβάλλεις πλέον αν είναι ασφαλές κτλ). Για τους tsi διαβάζεις ότι βγάζουν προβλήματα, για το Corsa ότι επίσης βγάζει προβλήματα. Γενικώς για όλα διαβάζεις καλά αλλά και πολύ κακά πράματα, σε σημείο που να αναρωτιέσαι αν αξίζει να πάρεις κάποιο μοντέλο. Σόρρυ για τη μακροσκελή εισαγωγή αλλά είμαι πραγματικά σε μπλέξιμο και δεν ξέρω τι να επιλέξω. Δεν είμαι ούτε καυλόγκαζος, ούτε αργός, νορμάλ οδηγός νομίζω, ούτε να το σκίσω θα θέλω, ούτε κόντρες θα κάνω, ένα καλοζυγισμένο, ασφαλές, ποιοτικό αυτοκίνητο θέλω. Ξέρω ότι δεν θα τα κάνει όλα τέλεια (δεν υπάρχει αυτό στη συγκεκριμένη κατηγορία), αλλά ας τα κάνει καλά, και σίγουρα πρωτίστως με ενδιαφέρει η ασφάλεια, η σωστή συμπεριφορά στο δρόμο και η αξιοπιστία γιατί κανείς δεν θέλει να τρέχει συνεχώς σε συνεργεία. Λίγη βοήθεια;;; Σόρρυ για το μακροσκελές θέμα, αλλά όπως είπα έχω χάσει την μπάλα με αυτά που ακούω και διαβάζω.
-
Καλημέρα σε όλους. Βρίσκομαι στη διαδικασία επιλογής αυτοκινήτου-κατηγορία σούπερ μίνι, δεν μας παίρνει για παραπάνω (μέχρι 15000). 2 άτομα, συντόμως και παιδάκι. Βλέπω, διαβάζω, ακούω, οδηγάω αλλά άκρη δεν έχω βγάλει. Έχω προεπιλέξει τα Fiesta, Corsa, Yaris, Clio Tce, Polo tsi, Jazz. Από αυτά απέρριψα το Jazz γιατί δεν ακούω και τα καλύτερα για τον Σαρακάκη και μάλλον και το Polo γιατί κάπως μου την έδωσε η πολιτική της VW (καμία έκπτωση, καμία προσφορά, τίποτα). Σημειώνω ότι θα πληρώσω τοις μετρητοίς. Μέχρι στιγμής έχω κάνει test drive στα Polo, Yaris, Clio, ενώ έχω οδηγήσει λίγο και το Fiesta μίας συναδέλφου. Σίγουρα βοηθάει το test drive, αλλά έτσι όπως γίνεται (ή τουλάχιστον έτσι όπως μου' κατσε εμένα) δεν βγάζεις και ασφαλή συμπεράσματα. Εννοώ ότι ο χρόνος είναι λίγος, εξαρτάται από τον κίνηση και τους δρόμους στους οποίους θα κινηθείς και γενικώς με τον 'δερβέναγα' δίπλα σου δεν μπορείς να κάνεις τρέλες για να δοκιμάσεις το αυτοκίνητο. Επισημαίνω ότι το αυτοκίνητο θα έχει σίγουρα αρκετή χρήση στην πόλη (καθημερινά περίπου 20 χλμ για τη δουλειά) αλλά σαφώς θέλω να είναι ικανοποιητικό και στον ανοιχτό δρόμο, να ταξιδεύει άνετα, να έχει καλή ενεργητική και παθητική ασφάλεια και τα σχετικά. Το Clio έχει καλή προσφορά, το ίδιο και τα Fiesta και Corsa. Θεωρητικά είναι καλές επιλογές και τα 3. To Clio έχει και χαμηλότερα τέλη και ασφάλιστρα αλλά δεν μου αρέσει τόσο εμφανισιακά (προτιμούσα το προηγούμενο, γούστα είναι αυτά-είδα και κάτι φωτογραφίες από το επερχόμενο - πιο ωραίο κατά την προσωπική μου άποψη - αλλά δεν μπορώ να περιμένω 1-2 χρόνια). Το Fiesta μου αρέσει εμφανισιακά, κι έρχονται νέα με esp. Το Corsa καλό, το Yaris στο κλασικό του στυλ (ούτε κρύο, ούτε ζέστη), το Polo συντηρητικό, αλλά ποιοτικό. Σημειώνω επίσης ότι έχω οδηγήσει διάφορα αυτοκίνητα στα 18 χρόνια που οδηγώ, αλλά για καθημερινή χρήση έχω ένα ηρωικό σκαραβαίο του πατέρα μου, 40 χρονών με περίπου 1.000.000 χλμ πάνω, οπότε εννοείται ότι οτιδήποτε καινούριο είναι καμία σχέση. Το πρόβλημά μου είναι το εξής: Ρε παιδιά έτσι κι αρχίζεις και το ψάχνεις στο internet, χάνεις την μπάλα. Πάντα θα δεις σχόλια υπέρ και κατά μοντέλων και εταιρειών, σε βαθμό που ειλικρινά φτάνεις να αμφιβάλλεις για τα πάντα. π.χ. άλλοι λένε το Fiesta οδηγοκεντρικό και αξιόπιστο, αλλά βλέπεις και πολλούς που είχαν συνεχώς προβλήματα κι έτρεχαν σε συνεργεία, υπάρχουν ενστάσεις για τα φρένα του (σε σημείο που αμφιβάλλεις πλέον αν είναι ασφαλές κτλ). Για τους tsi διαβάζεις ότι βγάζουν προβλήματα, για το Corsa ότι επίσης βγάζει προβλήματα. Γενικώς για όλα διαβάζεις καλά αλλά και πολύ κακά πράματα, σε σημείο που να αναρωτιέσαι αν αξίζει να πάρεις κάποιο μοντέλο. Σόρρυ για τη μακροσκελή εισαγωγή αλλά είμαι πραγματικά σε μπλέξιμο και δεν ξέρω τι να επιλέξω. Δεν είμαι ούτε καυλόγκαζος, ούτε αργός, νορμάλ οδηγός νομίζω, ούτε να το σκίσω θα θέλω, ούτε κόντρες θα κάνω, ένα καλοζυγισμένο, ασφαλές, ποιοτικό αυτοκίνητο θέλω. Ξέρω ότι δεν θα τα κάνει όλα τέλεια (δεν υπάρχει αυτό στη συγκεκριμένη κατηγορία), αλλά ας τα κάνει καλά, και σίγουρα πρωτίστως με ενδιαφέρει η ασφάλεια, η σωστή συμπεριφορά στο δρόμο και η αξιοπιστία γιατί κανείς δεν θέλει να τρέχει συνεχώς σε συνεργεία. Λίγη βοήθεια;;; Σόρρυ για το μακροσκελές θέμα, αλλά όπως είπα έχω χάσει την μπάλα με αυτά που ακούω και διαβάζω.
-
Καλημέρα σε όλους. Βρίσκομαι στη διαδικασία επιλογής αυτοκινήτου-κατηγορία σούπερ μίνι, δεν μας παίρνει για παραπάνω (μέχρι 15000). 2 άτομα, συντόμως και παιδάκι. Βλέπω, διαβάζω, ακούω, οδηγάω αλλά άκρη δεν έχω βγάλει. Έχω προεπιλέξει τα Fiesta, Corsa, Yaris, Clio Tce, Polo tsi, Jazz. Από αυτά απέρριψα το Jazz γιατί δεν ακούω και τα καλύτερα για τον Σαρακάκη και μάλλον και το Polo γιατί κάπως μου την έδωσε η πολιτική της VW (καμία έκπτωση, καμία προσφορά, τίποτα). Σημειώνω ότι θα πληρώσω τοις μετρητοίς. Μέχρι στιγμής έχω κάνει test drive στα Polo, Yaris, Clio, ενώ έχω οδηγήσει λίγο και το Fiesta μίας συναδέλφου. Σίγουρα βοηθάει το test drive, αλλά έτσι όπως γίνεται (ή τουλάχιστον έτσι όπως μου' κατσε εμένα) δεν βγάζεις και ασφαλή συμπεράσματα. Εννοώ ότι ο χρόνος είναι λίγος, εξαρτάται από τον κίνηση και τους δρόμους στους οποίους θα κινηθείς και γενικώς με τον 'δερβέναγα' δίπλα σου δεν μπορείς να κάνεις τρέλες για να δοκιμάσεις το αυτοκίνητο. Επισημαίνω ότι το αυτοκίνητο θα έχει σίγουρα αρκετή χρήση στην πόλη (καθημερινά περίπου 20 χλμ για τη δουλειά) αλλά σαφώς θέλω να είναι ικανοποιητικό και στον ανοιχτό δρόμο, να ταξιδεύει άνετα, να έχει καλή ενεργητική και παθητική ασφάλεια και τα σχετικά. Το Clio έχει καλή προσφορά, το ίδιο και τα Fiesta και Corsa. Θεωρητικά είναι καλές επιλογές και τα 3. To Clio έχει και χαμηλότερα τέλη και ασφάλιστρα αλλά δεν μου αρέσει τόσο εμφανισιακά (προτιμούσα το προηγούμενο, γούστα είναι αυτά-είδα και κάτι φωτογραφίες από το επερχόμενο - πιο ωραίο κατά την προσωπική μου άποψη - αλλά δεν μπορώ να περιμένω 1-2 χρόνια). Το Fiesta μου αρέσει εμφανισιακά, κι έρχονται νέα με esp. Το Corsa καλό, το Yaris στο κλασικό του στυλ (ούτε κρύο, ούτε ζέστη), το Polo συντηρητικό, αλλά ποιοτικό. Σημειώνω επίσης ότι έχω οδηγήσει διάφορα αυτοκίνητα στα 18 χρόνια που οδηγώ, αλλά για καθημερινή χρήση έχω ένα ηρωικό σκαραβαίο του πατέρα μου, 40 χρονών με περίπου 1.000.000 χλμ πάνω, οπότε εννοείται ότι οτιδήποτε καινούριο είναι καμία σχέση. Το πρόβλημά μου είναι το εξής: Ρε παιδιά έτσι κι αρχίζεις και το ψάχνεις στο internet, χάνεις την μπάλα. Πάντα θα δεις σχόλια υπέρ και κατά μοντέλων και εταιρειών, σε βαθμό που ειλικρινά φτάνεις να αμφιβάλλεις για τα πάντα. π.χ. άλλοι λένε το Fiesta οδηγοκεντρικό και αξιόπιστο, αλλά βλέπεις και πολλούς που είχαν συνεχώς προβλήματα κι έτρεχαν σε συνεργεία, υπάρχουν ενστάσεις για τα φρένα του (σε σημείο που αμφιβάλλεις πλέον αν είναι ασφαλές κτλ). Για τους tsi διαβάζεις ότι βγάζουν προβλήματα, για το Corsa ότι επίσης βγάζει προβλήματα. Γενικώς για όλα διαβάζεις καλά αλλά και πολύ κακά πράματα, σε σημείο που να αναρωτιέσαι αν αξίζει να πάρεις κάποιο μοντέλο. Σόρρυ για τη μακροσκελή εισαγωγή αλλά είμαι πραγματικά σε μπλέξιμο και δεν ξέρω τι να επιλέξω. Δεν είμαι ούτε καυλόγκαζος, ούτε αργός, νορμάλ οδηγός νομίζω, ούτε να το σκίσω θα θέλω, ούτε κόντρες θα κάνω, ένα καλοζυγισμένο, ασφαλές, ποιοτικό αυτοκίνητο θέλω. Ξέρω ότι δεν θα τα κάνει όλα τέλεια (δεν υπάρχει αυτό στη συγκεκριμένη κατηγορία), αλλά ας τα κάνει καλά, και σίγουρα πρωτίστως με ενδιαφέρει η ασφάλεια, η σωστή συμπεριφορά στο δρόμο και η αξιοπιστία γιατί κανείς δεν θέλει να τρέχει συνεχώς σε συνεργεία. Λίγη βοήθεια;;; Σόρρυ για το μακροσκελές θέμα, αλλά όπως είπα έχω χάσει την μπάλα με αυτά που ακούω και διαβάζω.
-
Αγαπητε φιλε, δεν εχω ιδιαιτερες γνωσεις στα αυτοκινητα, θα σε κατατοπισουν αλλοι καλυτερα. Η δικη μου συνεισφορα ειναι να σκεφτεις οτι θα χρειαστεις αρκετους χωρους πια με το παιδακι που ερχεται (με το καλο!)
Δηλ, να χωρα ανετα το παιδικο καθισματακι - οπωσδηποτε τετραθυρο ετσι;;;- , να χωρα και το καροτσακι πισω και να μενει και χωρος να μπουν τα μπαγκαζια σας οταν θα πηγαινετε μια εκδρομουλα. Η να χωρα και η μαμα ανετα πισω οταν θα μετακινειστε (στην αρχη ισως θα χρειαζεται να καθεται πισω για να το προσεχει). Το λεω γιατι ξερω πολλους που κανοντας παιδακι διαπιστωσαν οτι χρειαζονται πολυ περισσοτερους χωρους απο αυτους που αρχικα υπολογιζαν. Τα σουπερμινι ειναι οριακα σε χωρους, δεν ειναι τοσο ευρυχωρα τελικα οσο λενε οι διαστασεις τους, απλα δες ποιο απο αυτα που κοιτας ανταποκρινεται καλα ΚΑΙ σε αυτη την παραμετρο -
Εγω στη θεση σου θα αναθεωρουσα για το jazz.Ειναι πολυ σημαντικοι οι χωροι τωρα με το μωρο και το jazz θα σε καλυψει ανετα.Σε fiesta φιλου,βαλαμε το καροτσακι του γιου μου στο πορτ μπαγκαζ και γεμισε που λεει ο λογος...Μια ψηφος στο jazz και απο οτι ακουω ο σαρακακης εχει στρωσει λιγο.
-
Αν η πρακτικότητα βρίσκεται ψηλά στη λίστα κριτηρίων σου, στη θέση σου θα κοιτούσα, με τη σειρά που ακολουθεί, τα εξής:
- Skoda Roomster 1.2TSI
- Skoda Fabia Combi 1.2TSI
- KIA Venga 1.4
- Peugeot 207sw 1.4
τα οποία είναι πάνω-κάτω στα χρήματα που προτίθεσαι να ξοδέψεις.
Αν τα παραπάνω δε σε ενθουσιάζουν ως σχήματα ή αν απλά θέλεις ντε και καλά σουπερμίνι βρε αδερφέ, τότε θα σε κατατοπίσουν οι υπόλοιποι, μιας κι εγώ είμαι δηλωμένος οπαδός των μικρών sw.
-
- Skoda Roomster 1.2TSI
-
Και εγώ θα βάλω ένα (+) στο Roomster.
-
Τα Skoda 1.2 TSi έχουν αρχίσει να διατίθενται στην Ελλάδα?
Στα σούπερμινι:
Πάντα όσο τρέχουν προσφορές καλές από τη Renault δίνω +1 στο Clio γιατί είναι πολύ καλό σε όλους τους τομείς και σε άψογη τιμή (συμπεριλαμβανομένων προσφορών). Πόσο μάλλον εσύ που ενδιαφέρεσαι για τις μετρητοίς οπότε πλέον μιλάμε για 1.500 euro κάτω.Μετά 2ο θα έβαζα ως επιλογή το Fiesta. Είναι πιο ζωηρό από το Corsa και νομίζω λίγο πιο συμφέρον σε τιμή.
Τελευταίο το Yaris αφού είναι ένα αυτοκίνητο απλά καλό χωρίς να ξεχωρίζει σε κανένα τομέα.
-
ευχαριστώ για τις πρώτες απαντήσεις. τα μικρά sw τα έχω σκεφτεί (εντάξει δεν τρελαίνομαι εμφανισιακά, αλλά το προσπερνάμε). το κακό είναι ότι ανεβαίνει και το κόστος. οι χώροι γενικώς είναι κάτι που το βλέπεις στην πορεία. πάντως ξέρω ανθρώπους με σούπερ μίνι που έχουν παιδί και μέχρι στιγμής είναι ok. ο σαρακάκης έχει στρώσει;;; επίσης το jazz είναι καλό οδηγικά;;; τα φρένα σε μετρήσεις τεστ που είδα δεν είναι πολύ αποτελεσματικά παρόλο που έχει δισκόφρενα μπρος-πίσω. για τα υπόλοιπα καμία εμπειρία κατόχου που να βοηθάει;;;;
-
Τη διαμόρφωση χώρων του Τζαζ, δύσκολα τη συναντάς ακόμα και σε ανώτερη κατηγορία αμαξωμάτων.
Πιο ολοκληρωμένα συνολικά τα 207 1.4 & Clio TCE.
-
Να δηλώσω και 'γω οπαδός των 'μικρών' station wagon (αν και υπάρχουν ελάχιστα στην ελληνική αγορά, δηλ. το εξής ΕΝΑ, δηλ. το Fabia ) και δευτερευόντως των μικρών πολυμορφικών .
Ένα πράγμα έχω να σου πω (η προσωπική μου εμπειρία) : με σούπερ-μίνι, ΠΑΝΤΟΤΕ 5ΘΥΡΟ και ένα παιδί δεν έχεις κανένα πρόβλημα, ακόμη και στις μεταφορικές ανάγκες των διακοπών σου. Όταν δε με το καλό έρχεται και το δεύτερο, παίρνεις μια μπαγκαζιέρα οροφής και λύνεις το πρόβλημά σου...
Στα μοντέλα που προανέφερες: έχω δει από κοντά το Fiesta, το Polo και το Clio, ενδελεχέστατα το Jazz (επρόκειτο να το αγοράσω όταν είχε ακόμη τη 10ετή εγγύηση) και το φέισλιφτ Yaris το έχει ο πατέρας μου. Πιστεύω, πως οι χώροι για τους πίσω επιβάτες στα Fiesta και Polo είναι απογοητευτικοί και προσωπικά θα τα απέρριπτα για τον λόγο αυτό. Το Clio θα το σκεφτόμουν για την τιμή του και τον κινητήρα του (αλλά και λόγω, προσωπικού 'κολλήματος' με τη μάρκα ). Το Yaris έχει πολύ καλούς χώρους για τους επιβάτες και μεταβλητό χώρο αποσκευών (συρόμενο πίσω κάθισμα). Το Jazz είναι απλά εκτός κάθε συναγωνισμού στην κατηγορία από την άποψη των χώρων !
Στα μικρά SUV, μοναδικές λύσεις θα βρεις στα Venga (που αναφέρθηκε) και στο C3 Picasso.
Δεν θα επέμενα σε κάποιο από αυτά, γιατί αξίζουν πραγματικά μόνο σαν 1600άρια, ώστε να καταφέρουν να υπερνικήσουν το πολύ μεγάλο (για τις διαστάσεις τους) βάρος τους. Ξεπερνούν κατ' αυτόν τον τρόπο τα 15 χιλιάρικα και γι' αυτό δεν αξίζουν προσοχής.
Έχουν ήδη εμφανιστεί οι στέισον βάγκον εκδόσεις των Fabia και Ibiza (με τον 1.2 TSI). Εγώ περιμένω να τα δω από κοντά, αν και τα μεταξόνιά τους δεν έχουν αυξηθεί σε σχέση με τα 5θυρα αμαξώματα... Το Fabia πάντως έχει ΣΙΓΟΥΡΑ περισσότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες σε σχέση με πραγματικά στενάχωρο Ibiza... -
Fiesta-Clio.Ειναι οι ποιο αξιες επιλογες πιστευω μιας και απεριψες το jazz.Ειναι οδηγοκεντρικα αυτοκινητα με χαμηλες καταναλωσεις και αξιοπιστα.Βεβαια εγω ειμαι 17 χρονων και fordακιας αρα αμα αγοραζα αυτοκινητο το fiesta θα αγοραζα. Αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.Παρε ενα test drive και τα δυο και δες ποιο σε βολευει παραπανω στον δρομο στον τροπο οδηγησης σου και γενικα ποιο θα καιει λιγοτερο.Αυτα.
-
μαλλον clio 1.2
-
ok για τους χώρους αλλά με την οδηγική συμπεριφορά τι γίνεται; γιατί όπως είπα και στην εισαγωγή άλλα ακούς από τον ένα, άλλα από τον άλλο. εκτός από τους χώρους είναι βασικό το αυτοκίνητο να στρίβει καλά, να φρενάρει καλά, να πατάει καλά, να λειτουργεί σωστά σε μία δύσκολη κατάσταση. και να είναι και αξιόπιστο. ζητάω πολλά;;;
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Τη διαμόρφωση χώρων του Τζαζ, δύσκολα τη συναντάς ακόμα και σε ανώτερη κατηγορία αμαξωμάτων.Πιο ολοκληρωμένα συνολικά τα 207 1.4 &** Clio TCE**.
Χωρίς να έχω οδηγήσει τον έτερο -θεωρητικά- πρωταγωνιστή σε θέματα, οδικής συμπεριφοράς, δηλαδή το Ford Fiesta, πιστεύω πως με τις δυο γαλλικές προτάσεις, χτύπησα κέντρο.
Δύσκολα να πετύχεις κάτι το ανώτερο στο segment.
-
Ο χρήστης arsen έγραψε:
ok για τους χώρους αλλά με την οδηγική συμπεριφορά τι γίνεται; γιατί όπως είπα και στην εισαγωγή άλλα ακούς από τον ένα, άλλα από τον άλλο. εκτός από τους χώρους είναι βασικό το αυτοκίνητο να στρίβει καλά, να φρενάρει καλά, να πατάει καλά, να λειτουργεί σωστά σε μία δύσκολη κατάσταση. και να είναι και αξιόπιστο. ζητάω πολλά;;;Πιστεύω, πως τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα ανταποκρίνονται ΕΠΑΡΚΩΣ σ' αυτά που ζητάς...
Και, πίστεψέ με, αποκτώντας παιδί λίγες φορές το χρόνο θα ευχαριστηθείς την ενδεχομένως καλή συμπεριφορά του αυτοκινήτου σου . -
Από αυτά που γράφονται ανά τα διάφορα forum ο Σαρακάκης δεν έχει στρώσει....
Από οδική συμπεριφορά θεωρώ ότι Clio και Fiesta είναι κατά τι καλύτερα από Corsa και Yaris. Απλά στο clio ίσως ενοχλήσει αρχικά το ελαφρύ τιμόνι, το οποίο όμως στην πόλη γίνεται απίστευτα ευχάριστο σε μανούβρες και παρκάρισμα, ενώ σε πιο απαιτητικές συνθήκες μετά από κάποια χιλιόμετρα μαζί του καταλαβαίνεις ότι το πλαίσιο βαστάει και δεν σε απασχολεί. Αυτά βέβαια, ως εμπειρία από το προ facelift μοντέλο γιατί απ'ότι γράφεται στο f/l είναι βελτιωμένο αλλά πάλι δίνει μια ελαφριά αίσθηση. Να σημειώσω επίσης ότι σχολιάζω έχοντας ήδη στην οικογένεια ένα Clio και έχοντας οδηγήσει τα υπόλοιπα 3.
Από αξιοπιστία το Clio III σε πολλές έρευνες σχετικές βγαίνει το τοπ της κατηγορίας, αλλά και τα υπόλοιπα δεν νομίζω ότι υστερούν καθόλου. Βέβαια μεταξύ των 4 αυτοκινήτων, ως προσωπική εμπειρία έχω 3 φίλους κατόχους Corsa που γκρινιάζουν για ακριβά service αλλά και ανταλλακτικά φανοποιίας.
-
+1 στο clio, αλλα ειμαι και υπερευχαριστημενος κατοχος και ισως οχι αντικειμενικος...
αλλιως fiesta για την οδικη συμπεριφορα, η polo αν δεν θεωρεις πεταμενα τα παραπανησια ευρω για τον πολυ δυνατο tsi και την καλυτερη ποιοτητα εσωτερικου.. -
Ο χρήστης arsen έγραψε:
Σημειώνω ότι θα πληρώσω τοις μετρητοίς.Μπορείς να καταφέρεις αρκετά γενναίες εκπτώσεις έτσι.
Εγώ, ωστόσο, θα σου πρότεινα να καταφύγεις είτε σε κάποια άτοκο ( αν βρεις) είτε στο χαμηλότερο επιτόκιο, για ευνόητους λόγους.
αγορά νέου αυτοκινήτου-σούπερ μίνι