-
συμφωνω απολυτα μαζι σου φιλε μου
αλλα μιας και μας ρωτουν παραθετουμε τις αποψεις μας δεν ειναι κακο
...αλλωστε καλα κανουν μερικοι και αγοραζουν p.x yaris 1000 ari και αλλοι twingo gt.....
ο πλουραλισμός σε κανει να νιωθεις ξεχωριστος -
Ασχετα απο τις αναγκες του αγοραστη στη περιπτωση μας..
Το iq 1.0 δεν ειναι πιο γρηγορο απο τα clio-twingo tce σε καμια περιπτωση..Η διαφορες τους ειναι πολυ μεγαλες στο τομεα των επιδοσεων και δε τιθεται καν θεμα συγκρισης..
Δε νομιζω κανα iq να μπορει να παει ετσι..
http://www.youtube.com/watch?v=cldf3VphsgY
Το iq επισης ειναι πανακριβο και πιο μικρο και απο mini.. που μεσα στη πολη ειναι σημαντικο πλεονεκτημα αλλα για παραεξω.. -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
5 ευρω just like thisΕννοειται οτι σε οτι επιλογες κι αν καταληξει ο φιλος, πρεπει να κανει τεστ ντραιβ και αυτος και η μελλοντικη πιλοτος του οχηματος. Και για καλο και για κακο δοκιμασε το και σε καμια ανηφορα
-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
5 ευρω just like this
Εννοειται οτι σε οτι επιλογες κι αν καταληξει ο φιλος, πρεπει να κανει τεστ ντραιβ και αυτος και η μελλοντικη πιλοτος του οχηματος. .....
Σε αυτο συμφωνουμε ολοι
-
106_4_ever,
το video που παρέθεσες νωρίτερα με το TGT , παρέλειψες να αναφέρεις οτι το μικρό
φοράει πρόγραμμα, φίλτρο και εξάτμιση.
Αν είναι έτσι να του βάλουμε και το αντίστοιχο IQ με supercharger κ 133 άλογα απο Ιαπωνία.Διαφωνείτε πάντως για τις επιδόσεις σαν είναι αυτοσκοπός ενώ η αρχική απαίτηση του χρήστη
που άνοιξε το τόπικ είναι η κοπελια του να οδηγεί κάτι φιλικό για την πόλη, οικονομικό και με καλή αυτονομία. Το IQ 1000άρη δεν βλέπω που δεν ανταποκρίνεται και με το παραπάνω μάλιστα...FYI πάντως, το IQ πηγαίνει μια χαρά στο δρόμο.Δεν βάζει φωτιά, αλλά να το πεις επικίνδυνο λόγω 70
ίππων είναι τουλάχιστον υπερβολή. Τα 120 θυμάμαι τα είδα αρκετά εύκολα για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου και με σταθερότητα αξιοσημείωτη για 2.95μ αυτοκίνητο.
Επίσης το Twingo είναι και 3.6μ έτσι?? Έχει μια μεγαλύτερη δυσκολία στο παρκάρισμα θα λέγαμε.
Επίσης η ποιότητα κατασκευής μέσα δεν είναι και κάτι το αξιομνημόνευτο, imho.Το υπόλοιπα τα έγραψα στο προηγούμενο ποστ.
Ότι και να πάρει καλοτάξιδο να είναι.
ΥΓ Μήπως έπεσες σε κάνα φρέσκο φρέσκο μοτέρ, να μην έχει γράψει χλμετρα?
-
το παλικαρι ηταν ξακαθαρο για τις απαιτησεις του και του λετε διαρκως για αλογα και τουρμπαλογα.......
αν εχει καταληξει σε τουοτα τοτε το γιαρις καθως ειναι μια κατηγορια πανω σε ολα απο το iq -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
το παλικαρι ηταν ξακαθαρο για τις απαιτησεις του και του λετε διαρκως για αλογα και τουρμπαλογα.......
αν εχει καταληξει σε τουοτα τοτε το γιαρις καθως ειναι μια κατηγορια πανω σε ολα απο το iqΣυμφωνω
αν και θεωρω οτι για την πολη το μεγεθος του IQ σε συνδυασμο με το ποσο κοβει το τιμονι (ακτινα-κυκλος στροφης) ειναι ενας σημαντικος παραγοντας στον οποιο υπερτερει το IQ
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
** IQ - - clio 1.2**
0-100 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 12,7 13,6
0-60 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 2,1 5,4
0-80 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 8,5 8,9
0-120 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 20,9 21,5
0-140 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 33,7 34,2
0-400 Μ. (ΔΛ.) 115,5 114,2
0-1000 Μ. (ΔΛ.) 35,3 35,6IQ--CUORE--Fiat 500 1.2
0-100 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 12,7 12,2 14,5
0-60 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 2,1 4,9 5,9
0-80 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 8,5 7,8 9,4
0-120 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 20,9 18,8 21,9
0-140 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 33,7 31,8 34,6
0-400 Μ. (ΔΛ.) 115,5 118,9 114
0-1000 Μ. (ΔΛ.) 35,3 34,5 36
60-100 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 17,2 17,1 16,1
80-120 Χ.Α.Ω. (ΔΛ.) 31,7 36,5 27,1μαλλον το IQ ΔΕΝ ειναι το πιο αργο αυτοκινητο πολης οπως ειπες νωριτερα με σιγουρια
δες καμια σωστη μετρηση για το ατμοσφαιρικο clio 1,2
το ειχαμε συζητησει και πιο παλια και σου ειχα παραθεσει αήθινες μετρησεις
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
νομιζω οτι και οι 2 καναμε ξεκαθαρες τις αποψεις μας...
δεν νομιζω οτι το παλικαρι εχει πλεον αναγκη περαιτερω αναλυσης απο εμας για το πιο αμαξι ειναι το γρηγοροτερο...
σιγουρα εχει βγαλει τα συμπερασματα του βασει των αναγκων τουτο παραπανω ειναι και το πιο σημαντικο
δεν πρεπει τα δικα μας υποσυνειδητα 'θελω' να τα αναγαγουμε σε θελω ολου του συνολου...υπαρχουν διαφορετικα αυτοκινητα για να ικανοποιουν διαφορετικα γουστα
για σενα μπορει το twingο gt να ειναι το κορυφαιο αυτοκινητο απο ολα τα μικρα πολης....(μιαλαμε για μια αγορα με τουλαχιστον 100 διαφορετικα μοντελα συμπεριλαμβανομενων και των διαφορετικων κινητηρων) παρολα αυτα oi πωλησεις του twingo τοσο σε ελληνικο (http://www.seaa.gr/data/segments/2010-3-seg.pdf σελιδα 2) οσο και σε ξενο εδαφος δεν ειναι καλες γεγονος που καταδεικνυει πως για τους περισσοτερους των καταναλωτων το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν ειναι οτι καλυτερο μπορουν να αγορασουν στα χρηματα που διαθετουν σύμφωνα με τα κριτηρια ΤΟΥΣ και οχι τα δικα ΜΑΣ
οι πωλησεις του twingo σε ξενο εδαφος..? 3ο ειναι σε πωλησεις στην κατηγορία του στην Ευρωπη..! Γιωργο το νου σου οταν πετας κοτσανε απο δω και απο κει
-
Νομίζω ότι ξεφύγαμε από το θέμα μας. . . .
Yaris 1.0 ή IQ city 1.0 ?? ας μας πει κάποιος, αν είναι εύκολο, συγκεντρωτικά τα + και τα - και των δύο.
Επίσης, τι γνώμη έχετε για το νέο Polo 1.2 όχι το TSI??? Τα + και - του???
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Γιωργο το νου σου οταν πετας κοτσανε απο δω και απο κεισε εμένα απευθύνεσαι?
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Γιωργο το νου σου οταν πετας κοτσανε απο δω και απο κει
σε εμένα απευθύνεσαι?
οχι προφανως
-
ε μα πόσοι Γιωργάδες είμαστε εδω μέσα πια?
-
Έχω την εντύπωση οτι ο φίλος rafi μπέρδεψε τον MAD-MAX 13 με τον πρωην ΓιωργοΦόκους και νυν Mad_Max_Geo
(υποθέτω)
Στο θέμα μας, προτείνω splash ή agila. Κάνει τα πάντα σε αρκετά καλό βαθμό και είναι σε καλή τιμή ενώ το σχήμα του βοηθάει για οδήγηση στην πόλη λόγω ορατότητας Επίσης σε κατανάλωση καυσίμου είναι πολύ οικονομικό, και δυσικά το προτείνω με τον 1,2 κινητήρα των 86 ίππων
-
Αφου με αναφερετε ακομα και εδω θα διατυπωσω τη γνωμη μου....
Πιστευω πως η καλυτερη επιλογη ειναι το twingo.Ειναι μια χαρα αμαξακι και σχετικα ποιο ποιοτικο απο τα τογιοτα που ειναι πανακριβα πιστευω για αυτα που δινουν.Ισως και το clio να ηταν μια χαρα επιλογη.Πιστευω πως οι Γαλλοι φτιαχνουν τα ποιο καλα μικρα αυτοκινητα.Ειναι πολυ καλυτερα απο τα τογιοτα και ποιοτικα αλλα και σε στησιμο.Δεν νομιζω οτι στα 1.2 βλεπει κανεις τις επιδοσεις και τα 0-100...Οποιος αγοραζει σε αυτην την κατηγορια αυτοκινητο βλεπει να ειναι οσο ποιο οικονομικο,να χωραει παντου και να εχει φτηνα σερβις.Αυτα.
-
αχαχαχαχα
παντως δεν περιμενα ο αληθινος Γιωργος με το focus να προτεινει ποτε γαλλικοωραιο φόρουμ και συγγνωμη που σας μπερδεψα
-
Ο χρήστης sir_hc έγραψε:
Νομίζω ότι ξεφύγαμε από το θέμα μας. . . .Yaris 1.0 ή IQ city 1.0 ?? ας μας πει κάποιος, αν είναι εύκολο, συγκεντρωτικά τα + και τα - και των δύο.
Επίσης, τι γνώμη έχετε για το νέο Polo 1.2 όχι το TSI??? Τα + και - του???
φιλε μου οι επιλογες σου ειναι εκτος θεματος το λεω σε κλιμα παρεας
Τι σημαινει iq 1,0 η yaris 1,0 και στις δυο περιπτωσεις τα αυτοκινητα ειναι επικυνδηνα εχουν μετρημενα τις χειροτερες ρεπριζ ολων.... ποσο μαλλον αν ο οδηγος του δεν ξερει και πολλα απο οδηγηση..
Αυτο στο λεμε μιας και μας ρωτας,αλλιως καλοταξιδο οτι και να αγορασετε
Ιδαιτερα το χιλιαρι yaris ειναι τραγικο σε ενεργητικη ασφαλεια..
Ανατρεξτε στο παρελθον και κοιταξτε πως με 2,500,000 δρχ επαιρνες μικρα αυτοκινητα ( γαλλικα) και μη με τρομερα υψηλη ενεργητικη ασφαλεια ...που προσπερναγαν με δυναμη σε ολο το φασμα των στροφων και μπορουσες να κινηθεις σε καθε δρομο με περησια ασφαλεια .
Αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειναι οικονομικα τα μικρα turbο συνολα μαλιστα σε πολλες των περιπτωσεων ειναι πιο οικονομικα και απο τα σημερινα χιλιαριαΟι καιροι αλλαξαν θα μου πεις καθως και η παθητικη ασφαλεια που παρεχουν. Συμφωνοι ,οπως και οι τιμες των αυτοκινητων εχουν αναιβει κατα πολυ και ειναι τραγικο και κοροιδια για εναν αγοραστη να υποβιβαζει την ενεργητικη του ασφαλεια για νικελακια και led-ακια και δεν ξερω και εγω τι και να μην δινει καν σημασια στο γεγονος οτι το αυτοκινητο που αγοραζει ειναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ για ολους.
Οι επιλογες μεταξυ iq - yaris - polo ( και οχι το tsi διοτι τα χρηματα δεν φτανουν (????) δεν εχουν λογικη ακολουθεια)Επιμενω πως δεν ειναι εκτος θεματος η προταση για twingo gt καθως συνδιαζει τα παντα.
Αλλωστε το γεγονος οτι μεταφερεσαι στις επιλογες σου απο τα 3 στα 4 μετρα διχνει οτι δεν σε νοιαζει και πολυ ο χωρος σταθμευσηςΑν το γεγονος ειναι οτι δεν συμπαθει η κοπελα την τεχνολογια turbo εκει ναι δεν εχω να σχολιασω (αλλωστε και εμενα πολλες φορες μου ξυνιζει αλλιως ειναι κοροιδια να μην αγορασει turbo )
σε αυτην την περιπτωση να δει το splash οχι ομως το 1,0 yaris ειναι κακο αυτοκινητο για τους συγχρονους δρομους
Τελειως φιλικα προσπαθω να μπω στην λογικη της βοηθειας που μας ζητας για την επιλογη καλυτερου αυτοκινητου στα 13,000€ -
Αυτο που λεει ο 106 ειναι σωστο.Εχουμε φτασει να κοιταμε τα μπλιμπλικια απο την ουσια.
Και πραγματικα ενας κακος κινητηρας μπορει να σκοτωσει ενα καλο αμαξι.
Εχω παραδειγμα το 307 του αδερφου με τα 75 αφηνιασμενα αλογα που νομιζες οτι ειχε ενα ποντικι σε ροδελα για κινητηρα.
Τωρα οσον αφορα το ερωτημα twingo και απο μενα αν και θα προτιμουσα ενα πιο μεγαλο οχημα για την αποψη της παθητικης ασφαλειας αλλα για πολη και μονο αξιζει το segment-a αρκετα σαν επιλογη.
Δεν ξερω βεβαια αλλα πριν ενα μηνα πηραμε ενα 207 της αδερφης μου με τον 95αρη κινητηρας κ ενα σκασμο εξοπλισμο (sport εκδοση ) με 13.700.Βεβαιο ο ΦΙΠΙΑΣ ηταν 19 τοτε και υπηρχε και εκπτωση -κατι ευρω για εντοκο διακανονισμο αλλα δε χανει τιποτα να ρωτησει -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
106_4_ever,το video που παρέθεσες νωρίτερα με το TGT , παρέλειψες να αναφέρεις οτι το μικρό
φοράει πρόγραμμα, φίλτρο και εξάτμιση. που το λεει ?και ετσι να ειναι ....Ποσο πιστευεις οτι κερδισε 0,5 0,8 δευτερα??? καπου εκει
Αν είναι έτσι να του βάλουμε και το αντίστοιχο IQ με supercharger κ 133 άλογα απο Ιαπωνία.
μακαρι αυτο ειναι πραγματικα ενα καλο αυτοκινητοΔιαφωνείτε πάντως για τις επιδόσεις σαν είναι αυτοσκοπός ειναι θεμα ενεργητικης ασφαλειας οπως ειναι και το esp η οχι σε ενα αυτοκινητο ενώ η αρχική απαίτηση του χρήστη
που άνοιξε το τόπικ είναι η κοπελια του να οδηγεί κάτι φιλικό για την πόλη, οικονομικό και με καλή αυτονομία. Το IQ 1000άρη δεν βλέπω που δεν ανταποκρίνεται και με το παραπάνω μάλιστα...και ομως δες δοκιμες για την καταναλωση του λογω μεγαλου βαρους πιεζεται ο κινητηρας αρκετα ...και η καταναλωση ειναι στα επιπεδα ενος 1,2 turbo. εγω οταν το οδηγουσα ημουν μονιμως με 9 λιτρα αλλα το πιεζαFYI πάντως, το IQ πηγαίνει μια χαρά στο δρόμο.Δεν βάζει φωτιά, αλλά να το πεις επικίνδυνο λόγω 70
ίππων είναι τουλάχιστον υπερβολή. Τα 120 θυμάμαι τα είδα αρκετά εύκολα για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου και με σταθερότητα αξιοσημείωτη για 2.95μ αυτοκίνητο. Τα 120 ερχονται κοντα σε -18+ δευτερα η σταθεροτητα για το μεταξονιο του ειναι εκπληκτικη εκει δινω ρεστα στην Toyota ...
To γεγονος ειναι οτι ειναι υποχρεωση τους να το κανουν ενεργητικα ασφαλες...αν οδηγησεις citroen Ax 1.1 θα διαπιστωσεις οτι προσπερναει για πλακα (ειναι μαζι με σημερινα 1,4 αρια) σε συγκριση με ενα iq 1,0.Στον τομεα αυτο η αυτοκινηση πηγε πισω αντι για μπροστα
Επίσης το Twingo είναι και 3.6μ έτσι?? Έχει μια μεγαλύτερη δυσκολία στο παρκάρισμα θα λέγαμε.
Επίσης η ποιότητα κατασκευής μέσα δεν είναι και κάτι το αξιομνημόνευτο, imho.
οντως δεν ειναι κατι το φοβερο αλλα οχι κατωτερη του yaris και μαλιστα σε κρυφα σημεια κατω απο την κονσολα καλυτεραΤο υπόλοιπα τα έγραψα στο προηγούμενο ποστ.
Ότι και να πάρει καλοτάξιδο να είναι.
ΥΓ Μήπως έπεσες σε κάνα φρέσκο φρέσκο μοτέρ, να μην έχει γράψει χλμετρα?
ειχε λιγα χιλιομετρα αλλα οχι φρεσκο φρεσκο .... δεν μιλαω για το cvt εκει τα πραγματα εχουν αλλο χαρακτηρα και αλλες κριτικες
-
Ο χρήστης pavlos21 έγραψε:
Εχω παραδειγμα το 307 του αδερφου με τα 75 αφηνιασμενα αλογα που νομιζες οτι ειχε ενα ποντικι σε ροδελα για κινητηρα.
ιενας απο τους καλυτερους κινητηρες παραγωγης εδω και σχεδον 30 χρονια, ο διασημος TU
το βαρος ομως του 307 ειναι τεραστιο για την δυναμη του...κακη επιλογη της peugeot ...καταστρεφοντας την φημη της η οποια την θελει να εχει ''ενεργα'' αυτοκινητα ακομα και στις βασικες τους εκδοσεις
Καινούργιο αυτοκίνητο μέχρι 13000 ευρώ