-
Διαβασε εδω και θα καταλαβεις.
viewtopic.php?p=1834948#p1834948
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Διαβασε εδω και θα καταλαβεις.viewtopic.php?p=1834948#p1834948
Καλά πάμε...
Κανένα αξιόπιστο 0-100 δεν υπάρχει πουθενά δηλαδή;
-
Εδω:
viewtopic.php?p=1835587#p1835587
-
Ευχαριστώ πολύ Yugo!
-
Παντως το ιταλικο φαινεται νορμαλ σε ολες τις μετρησεις, οχι μονο της QV αλλα και των αλλων δυο.
Το DS3 πρεπει να κανει τρομερη εκκινηση διοτι 1η κοφτη 74, 2α κοφτη 109 !!!
-
@Κotetsi
Οι μετρησεις του Car&Driver μου φαινονται οι πιο 'αναμενομενες' και λογικες
μεταξυ των Ελληνικων περιοδικων που εχουν δοκιμασει την Mito QV.
Γενικοτερα, εχοντας διαβασει και καποια αρθρα του στο παρελθον, θεωρω εγκριτα
και ρεαλιστικα τα αποτελεσματα μετρησεων και μαλιστα με επεξηγησεις
σε τυχον μη αναμενομενα αποτελεσματα σε σχεση με αυτα που δημοσιευει
ο εκαστοτε κατασκευαστης.
Παραλληλα πιστευω οτι σε μεγαλο βαθμο ευθυνεται και ο διαφορετικος τυπος βενζινης
για τα συγκεκριμενα δοκιμαστικα, (95αρα με προσθετα για 4τροχους v-power- πιθανοτατα 100αρα απ' οσο θυμαμαι για Drive, ας μας πει καποιος που εχει το τευχος 160, και kotetsi, γραφει με τι τυπο βενζινης εγιναν οι μετρησεις στο car&Driver που παρεθεσες? ) ειναι κατι που εχω διαπιστωσει και προσωπικα σε ιδιας αποδοσης αυτοκινητο (twincharger 160ps) με παρομοιες συνθηκες εξωτερικης θερμοκρασιας, δυο επιβατες και στις δυο περιπτωσεις, παρομοια συνολικα χλμ στο οδομετρο (μεταξυ 4-6κ χλμ το καθε ενα), και η διαφορα στην αισθηση ηταν εμφανεστατη ακομα και σε χαμηλο φασμα στροφων. -
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Παντως το ιταλικο φαινεται νορμαλ σε ολες τις μετρησεις, οχι μονο της QV αλλα και των αλλων δυο.Το DS3 πρεπει να κανει τρομερη εκκινηση διοτι 1η κοφτη 74, 2α κοφτη 109 !!!
το είχα γράψει και πιο πριν ότι το καλό 0-100 τουds3 βασίζεται στην μια αλλαγή σχέσης που χρειάζεται...
Το μοτέρ του είναι λιγότερο δυνατό το 155αρη της φιατ... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
kotetsi, γραφει με τι τυπο βενζινης εγιναν οι μετρησεις στο car&Driver που παρεθεσες?Σε όλο το περιοδικό, ακόμα και στο εξώφυλλο, αναφέρεται ότι όλες οι δοκιμές γίνονται με καύσιμα της Ελίν, χωρίς ωστόσο να διευκρινίζει τον τύπο.
-
εχετε δει ποσο εχει η 100αρα και ποσο θα φθασει?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
:yahoo: >Παντως το ιταλικο φαινεται νορμαλ σε ολες τις μετρησεις, οχι μονο της QV αλλα και των αλλων δυο.Το DS3 πρεπει να κανει τρομερη εκκινηση διοτι 1η κοφτη 74, 2α κοφτη 109 !!!
το είχα γράψει και πιο πριν ότι το καλό 0-100 τουds3 βασίζεται στην μια αλλαγή σχέσης που χρειάζεται...
Το μοτέρ του είναι λιγότερο δυνατό το 155αρη της φιατ...Θεωρω πως μονο οχι η μακρια 2α αλλα και η πολυ μακρια 1η που περιοριζει το σπιναρισμα και αφηνει το αμαξι να απλωσει ειναι οι αιτιες. Δηλαδη το θεωρω συνδιασμο και των δυο. Τωρα οσον αφορα αυτο που λες για τη δυναμη του μοτερ θα συμφωνησω. Σε επιπεδο αισθησης ο 155 ηταν πιο εκρηκτικος.
-
καλα εχει νοημα να εχεις τοσο μακρια 1η και 2α?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
:yahoo: >Παντως το ιταλικο φαινεται νορμαλ σε ολες τις μετρησεις, οχι μονο της QV αλλα και των αλλων δυο.Το DS3 πρεπει να κανει τρομερη εκκινηση διοτι 1η κοφτη 74, 2α κοφτη 109 !!!
το είχα γράψει και πιο πριν ότι το καλό 0-100 τουds3 βασίζεται στην μια αλλαγή σχέσης που χρειάζεται...
Το μοτέρ του είναι λιγότερο δυνατό το 155αρη της φιατ...Δεν ειναι απαραιτητο η οποια αισθηση που ειχες, να φερει τα ιδια αποτελεσματα
σε δυναμομετρηση.
Εχεις δει καποιο διαγραμμα?, γιατι το λες με βεβαιαοτητα... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καλα εχει νοημα να εχεις τοσο μακρια 1η και 2α?Θεωρω πως μονο οχι η μακρια 2α αλλα και η πολυ μακρια 1η που περιοριζει το σπιναρισμα και αφηνει το αμαξι να απλωσει ειναι οι αιτιες. Δηλαδη το θεωρω συνδιασμο και των δυο.
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Παντως το ιταλικο φαινεται νορμαλ σε ολες τις μετρησεις, οχι μονο της QV αλλα και των αλλων δυο.Το DS3 πρεπει να κανει τρομερη εκκινηση διοτι 1η κοφτη 74, 2α κοφτη 109 !!!
Εκ της καλής αφορμής που δίνεται εξ' υμών με τις συγκρίσεις χρόνων, θα έλεγα πως αν θέλεις να είσαι αντικειμενικός, και όχι κουτοπόνηρος βλάχος που όλους τους θέλει ευχαριστημένους, στήνεις δοκιμές με απ'ευθείας ανταγωνισμό και όχι με 'έτσι και αλλιώς' προκρούστιους αντιπάλους
Εξηγούμαι:
Βάσει χαρακτήρα (niche sport μικρό) και τιμής, ο ανταγωνισμός έχει ως εξής:- Mito QV
- DS3 THP
- Abarth Punto
- Abarth 500
- Mini Cooper (όχι S)
αν θέλεις τώρα σώνει και καλά να το τραβήξεις βάσει επιδόσεων-τιμής, εκεί είναι και τα 207 gt/rc, corsa gsi,ibiza fr/cupra, polo gti κλπ
Τι δουλειά εχει να συγκρίνεται η Μιτο 135 με τη σπορτ DS3 ομολογώ πως δεν το καταλαβαίνω..
Και πάμε στο προκέιμενο
Προ ολίγων ωρών έπεσε στα χέρια μου το τελευταίο τεύχος του εξαιρετικού SPORT AUTO, το οποίο έχει συγκριτικό ΜΙΤΟ QV - DS3 THP (όπως θα έπρεπε δηλαδή...)
Να σημειώσω ότι το περιοδικό όταν δεν έχει να κάνει με Porsche (που τις λατρεύει...), είναι αντικειμενικότατο και 'Γερμανικά' επαγγελματικό στη μεθοδολογία μετρήσεων και κρίσεων.
Επομένως το πιστεύω πέρα από κάθε Ελληνικό εκδοτικό 'μαγαζί'Στις μετρήσεις τώρα
Ούτε λίγο, ούτε πολύ η DS3 έριξε 1.2 sec στη Μito QV στο μικρό Hockenheim των 2.6 χλμ!!
δηλαδή **
DS3 1.21.6 Mito QV 1.22.8DS3 Mito QV
0-100 7.9 8.1
0-160 19.9 21.1Tελική 214 219
18m
Slalom 66.6 km/h 66.9 km/hΡεπρίζ με 4η
80-100 2.8 2.7
80-120 5.9 5.6
80-140 9.7 9.0
80-160 14.7 14.0Ρεπρίζ με 5η
80-100 3.6 3.6
80-120 7.7 7.5
80-140 12.3 11.6
80-160 18.4 16.9Ρεπρίζ με 6η
80-100 4.3 4.3
80-120 9.5 9.3
80-140 15.7 14.9
80-160 23.4 21.1Φρένα
100km-0km
κρύα 37.5μ 36.4μ
ζεστα 38.0μ 38.4μ160km-0
ζεστά 91.5m 100.8mBάρος αυτοκινήτων δοκιμής
DS3 THP 1181kgr
Mito QV 1254kgr**Για το χειρότερο γυρολόγιο της Μιτο το περιοδικό αιτιολογεί την επίδοση λόγω του μη απενεργοποιούμενου ΕSP της Μito ,αλλά και του ουδέτερου στησίματος της DS3 ,που τους άρεσε εν τέλει λίγο περισσότερο
Φαίνεται λοιπόν ότι η πολύ καλή Μιτο QV (ήταν ήδη καλό αυτοκίνητο η 155...) βρήκε αναπάντεχο ανταγωνιστή στην υλοποίηση της DS3!
Aναμένω αντιπαραθέσεις από τα Ελληνικά περιοδικά -
Απορώ γιατί αγχώνεστε πάντως τόσο για τις μετρήσεις του εκάστοτε περιοδικού. Μεγαλώνει κάτι; Αν ένα περιοδικό πχ μετρήσει το δικό μου στα 14 δευτερόλεπτα θα χάσω κάτι πέρα από τους βαθμούς μου στο καφενείο;
-
μονο στο αλφιστι γινεται αυτο
ξερεις γιατι υποθετω
-
Tι να σου πω ρε αδερφέ, εγώ βλέπω να ασχολούμαστε με αυτοκολλητάκια και μ@λακίες μετρήσεις (ελπίζω να συμφωνούμε ότι το 0-100 έχει ελάχιστη πρακτική σημασία), λες και οι ar είναι αμαξάκια της ευθείας...
Φαντάζεσαι δούλεμα που θα έπεφτε αν πριν από μερικά χρόνια γινόντουσαν τέτοιες κουβέντες;
-
ενταξει ολα εχουν την σημασια τους οπως και το 0-100 αλλα μονο οταν υπαρχει αισθητη διαφορα.
δεν ξερω αν η αλφα ρομεο ειναι αμαξια της ευθειας η των στροφων ,μαλλον και τα δυο μαζι συνδιαζουν χωρις να κερδιζουν πουθενα ,αυτο που ξερω ειναι οτι δεν βγαινουν τα νουμερα των επιδοσεων στους αλφιστι και ασχολουνται με ζαντες,σηματακια κτλ
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
ενταξει ολα εχουν την σημασια τους οπως και το 0-100 αλλα μονο οταν υπαρχει αισθητη διαφορα.δεν ξερω αν η αλφα ρομεο ειναι αμαξια της ευθειας η των στροφων ,μαλλον και τα δυο μαζι συνδιαζουν χωρις να κερδιζουν πουθενα ,αυτο που ξερω ειναι οτι δεν βγαινουν τα νουμερα των επιδοσεων στους αλφιστι και ασχολουνται με ζαντες,σηματακια κτλ
Εγώ προσωπικά δεν βλέπω κάποια ουσία. Να μου πεις για ένα 60-160, να πάει στο καλό, εκεί φαίνονται αρκετά πράγματα.
-
@tsilis
Ευχαριστουμε για την παραθεση των στοιχειων απο το εγκριτο Γερμανικο
περιοδικο Sport-Auto!
Συμφωνω απολυτως με τις αναφορες περι σωστου και οχι 'ολιγον καιροσκοπικου'
συγκριτικου που ειδαμε στο τευχος Μαιου των 4τροχων.
Δεν υπαρχει επισης κανενα ελαφρυντικο για τις ΜΕΤΡΙΟΤΑΤΕΣ επιδοσεις απο σταση
της Mito QV, αλλα ουτε και για την ελλειψη αντιπαραθεσης ΟΛΩΝ των πραγματικων αντιπαλων στην κατηγορια, τουλαχιστον απο την πλευρα των 4τροχων.
Τα νουμερα τουλαχιστον που αναφερονται για την Mito QV απο το Sport-Auto, επιβεβαιωνουν το 8,1sec για το 0-100km/h που εκανε και το Ελληνικο Car&Driver...
Alfa Romeo Mi.Τo 2008