Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ελληνικη Αυτοκινητοβιομηχανια!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ελληνικη Αυτοκινητοβιομηχανια!
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 55
    • 56
    • 19 / 56
    Περί αυτοκίνησης
    162
    1116
    1752
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cmarin last edited by

      Ηλεκτρικό αυτοκίνητο με ελληνικό brand name!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        efthymis last edited by

        Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
        Για το τελευταίο πολλές επιφυλάξεις και σκεπτικισμός.....
        Ο Πέτρος Κοντογούρης της NAMCO θα έχει κάποια επαφή αυτή την περίοδο.
        Αν προκύψει κάτι θα σας ενημερώσω άμμεσα.
        (Εικονίδιο που να προσεύχεται γονατιστό δεν υπάρχει ε?...).

        κι ομως υπαρχει!!!

        Eχω lap top ρε σεις. Μιση ωρα τρυγάω στο αμπέλι και μιση ωρα σερφαρω.

        απο εδω: viewtopic.php?f=10&t=16428&start=30

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          konstantinos last edited by

          Kάποιοι 'ρομαντικοί' επιμένουν ακόμα στη μετά ΔΝΤ εποχή...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Σε τι ακριβώς επιμένουν οι 'ρομαντικοί'?

            ΥΓ. Αυτή η φωτογραφία δε θα χτύπαγε άσχημα αν είχε ημερομηνία 1985 αντί για 2010 (25 χρόνια διαφορά για όσους βαριούνται να κάνουν την αφαίρεση).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasgti last edited by

              ΝΑΜΚΟ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                konstantinos last edited by

                Ναι ΝΑΜCΟ.
                Φίλε ΙΚΕ , μόλις βρεις κάποιον που α.θα θέλει και β.θα διαθέτει μερικές εκατοντάδες εκατομύρια Ευρώ (ή οποιοδήποτε άλλο σκληρό νόμισμα) στη διάθεσή σου το τηλέφωνο του κ.Κοντογούρη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Αν τον βρώ αυτόν με τα α. και β. ευχαρίστως να τον ενημερώσω αλλά είμαι πολύ περίεργος να μάθω τι business plan θα του παρουσίαζε ο κύριος που αναφέρεις (δεν τον γνωρίζω).

                  Αν έχεις κάτι παραπάνω πιστεύω υπάρχουν πολλοί που θα ενδιαφέρονται να το ακούσουν. Όπως και να έχει εγώ είμαι σαφέστατα υπερ της δημιουργίας σε οποιονδήποτε τομέα, πόσο μάλλον του αυτοκινήτου αλλά πιστεύω θα πρέπει να είμαστε ρεαλιστές και να μη ζούμε στον κόσμο μας. Το τελευταίο δεν αναφέρεται στην ματαιότητα ενός εγχειρήματος αλλά στο πόσο ψηλά βάζουμε τον πύχη και σε τι επίπεδο βρίσκεται πλέον ο κόσμος συνολικά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    konstantinos last edited by

                    Ας θυμηθούμε απλά από που ξεκίνησαν οι Κινέζοι.
                    Αν όμως δεν ξέρεις ποιος είναι ο κ.Κοντογούρης (οχι πως είσαι υποχρεωμένος να ξέρεις βέβαια)
                    δεν μπορείς να ξέρεις τι είδους business plan έχει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
                      Ας θυμηθούμε απλά από που ξεκίνησαν οι Κινέζοι.

                      Από ένα εξαιρετικά φθηνό εργατικό δυναμικό, με τεράστιες επενδύσεις σε υψηλή τεχνολογία , μακροπρόθεσμο και φοβερά μελετημένο πλάνο και πανίσχυρη πολιτική στήριξη. Τι σχέση έχει η Κίνα με την Ελλάδα. Είναι σαν να φορέσω κολάν και να ελπίζω πως θα γίνω μπαλαρίνα στα μπολσόι επειδή έτσι ξεκίνησε και η Σβετλάνα Βολκόφ (μη το ψάξετε στο google ).

                      Αν όμως δεν ξέρεις ποιος είναι ο κ.Κοντογούρης (οχι πως είσαι υποχρεωμένος να ξέρεις βέβαια)
                      δεν μπορείς να ξέρεις τι είδους business plan έχει.

                      Δεν το είπα ειρωνικά, πραγματικά δεν τον ξέρω τον άνθρωπο γι'αυτό σου είπα αν ξέρεις κάτι να μας το παρουσιάσεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wagner669 last edited by

                        Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
                        Ας θυμηθούμε απλά από που ξεκίνησαν οι Κινέζοι.
                        Αν όμως δεν ξέρεις ποιος είναι ο κ.Κοντογούρης (οχι πως είσαι υποχρεωμένος να ξέρεις βέβαια)
                        δεν μπορείς να ξέρεις τι είδους business plan έχει.

                        Οι Κινεζοι ξεκινησαν απο αυτοκινητα φτιαγμενα απο 'αλουμινοχαρτο' που δεν προσεφεραν καμια ασφαλεια -και συνεχηζουν να μη προσφερουν- και αφου πουλησαν μερικες εκατονταδες εκκατομυρια στην εσωτερικη τους αγορα, ειπαν να αντιγραψουν -copy/paste αντιγραφη- τα ευρωπαϊκα και να τα πουλησουν σε ξεφτυλα τιμες....

                        Αυτο θελουμε;;;
                        Και να το θελουμε, δεν μπορουμε, γιατι δεν εχουμε μερικες εκατονταδες εκκατομυρια πιθανους crash test dummies πελατες, να μας γεμησουν τα ταμεια...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          konstantinos last edited by

                          Οι υποδομές είναι δεδομένες (με έναν μικρό εκσυγχρονισμό από την εποχή του 1992) , κεφάλαια δεν υπάρχουν , δάνεια δύσκολα δίνονται....κλπ κλπ.
                          (Σαφώς η Κίνα δεν έχει καμία σχέση με την Ελλάδα , μήπως όμως μπορούμε να πούμε με ποια χώρα του πλανήτη έχει ομοιότητες η Ελλάδα?)
                          Αν όμως ονειρευόμαστε την σούπερ βιομηχανία-βιοτεχνία και το υπερ-αυτοκίνητο , απλά ονειροβατούμε.
                          Μπορούμε όμως άνετα να αγοράζουμε (για πόσο ακόμα άραγε?) Dacia Duster αντί για Lada Niva κλπ , ή μπορούμε απλά να φιλολογούμε.
                          Διαλέγουμε και 'αγοράζουμε'.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
                            Αν όμως ονειρευόμαστε την σούπερ βιομηχανία-βιοτεχνία και το υπερ-αυτοκίνητο , απλά ονειροβατούμε.

                            Εγώ θα έλεγα πως αν **δεν **όμως ονειρευόμαστε την σούπερ βιομηχανία-βιοτεχνία και το υπερ-αυτοκίνητο, τότε ονειροβατούμε.

                            Αν μία χώρα με πανάκριβο εργατικό δυναμικό (όχι απλά από μισθούς αλλά συνολικά) μηδενικές υποδομές, πολιτική αστάθεια, εχθρική κουλτούρα ως προς την τεχνολογία και επιχειρηματικότητα θέλει να μπει σε μια υπάρχουσα αγορά τότε **μόνο **αν έχει ένα εξαιρετικό καινοτόμο προϊόν μπορεί να έχει την παραμικρή ελπίδα.

                            Αν κάποιος πιστεύει πως η μόνη ελπίδα της Ελλάδας είναι πχ ένα συμβατικό Tata Nano (γιατί το ομώνυμο είναι εξαιρετικά καινοτόμο) που θα είναι χειρότερο και θα κοστίζει 5πλάσια τότε *αυτό *είναι ο ορεισμός της ονειροβασίας.

                            Αυτό που βλέπω στη φωτογραφία είναι ένα Pony II με διαφορετικά φώτα. Αυτό ήτανε παρωχημένο πριν 25 χρόνια, δε νομίζω να έχει κάποια ελπίδα σήμερα. Αν κάνω λάθος διόρθωσέ με.

                            Δεν υποτιμώ την προσπάθεια που απαιτεί η κατασκευή του, μιλάω καθαρά για το πως το κρίνω σαν επιχειρηματική πρόταση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              konstantinos last edited by

                              Δεν είπε κανείς ότι η χώρα (Ελλάδα) θέλει να μπεί στην αγορά του αυτοκινήτου.Οι όλες πρακτικές εως σήμερα ακριβώς το αντίθετο δείχνουν.
                              Έχω κι εγω τις ενστάσεις μου αναφορικά με τα χαρακτηριστικά του προιόντος της NAMCO ,αλλά το προτιμώ έναντι της βιομηχνίας των μεσημεριανών , της Τζούλιας και του 3ωρου φραπέ. Γι αυτό και έγραψα πως κάποιοι 'ρομαντικοί' προσπαθούν.
                              Όλα αυτά ως φιλική κουβέντα...
                              Πάντως η πραγματικότητα απέχει από το χαρακτηρισμό του 'ακριβού Έλληνα εργαζόμενου' , αρκεί να σκεφτούμε την εισφοροδιαφυγή από την πλευρά των εργοδοτών (όπου πολλές φορές συνένοχοι είναι και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι) και σε τι ποσοστά κινείται η μαύρη εργασία.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vasgti last edited by

                                Μην ξεχνάμε πως το Pony υπήρξε για πολλά χρόνια μοντέλο που είδαμε σε αρκετές δημόσιες υπηρεσίες (ΔΕΗ, ΟΤΕ κτλ).

                                Έχω ξαναγράψει την άποψη πως ίσως να είναι δυνατόν υπό κάποιες προϋποθέσεις να κατασκευάσουμε οχήματα για τις ανάγκες του δημόσιου τομέα (αρχικά). Όπως πχ οχήματα με ψαγμένη ανάρτηση (πχ project Κορρές) που να μπορούν να κινούνται παντός εδάφους και με κάποιον οικονομικό κινητήρα. Θα ήταν το ιδανικό όχημα για τις ιδιαιτερότητες του εδάφους της χώρας μας, θα άνοιγε νέες θέσεις εργασίας και φυσικά θα ξεκινούσε παραγωγική διαδικασία, ενώ παράλληλα θα τροφοδοτούσε τις ανάγκες της εσωτερικής αγοράς χωρίς να χρειαστεί να κάνουμε εισαγωγές.

                                Επειδή κατατάσσω και τον εαυτό μου στους 'ρομαντικούς' καθώς από μικρός είχα το όνειρο του ελληνικού αυτοκινήτου, θεωρώ τη στιγμή αυτή ίσως την τελευταία ευκαιρία να καταφέρουμε να κάνουμε κάτι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  konstantinos last edited by

                                  Πολλά μπορούμε να κάνουμε , ίσως με μια 'πρωτόγονη' σχετικά μορφή και χαρακτήρα , ελλείψει βιομηχανικής κουλτούρας και παράδοσης αλλά και οικονομικών μεγεθών. Έχει εκλείψει όμως το μεράκι , η θέληση , η υγειής επιχειρηματικότητα και βασιλεύουν άλλα χαρακτηριστικά.
                                  Δύσκολος δρόμος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
                                    Πολλά μπορούμε να κάνουμε , ίσως με μια 'πρωτόγονη' σχετικά μορφή και χαρακτήρα , ελλείψει βιομηχανικής κουλτούρας και παράδοσης αλλά και οικονομικών μεγεθών.

                                    Δες μία πρωτότυπη ιδέα:

                                    ένα φθηνό ελαφρύ πολυμορφικό (με διάφορα αμαξώματα, πυροσβεστικό, ΤΟΜΠ, κάμπριο κλπ) με σπορτίφ συμπεριφορά που θα μπορούσε να παραχθεί στην Ελλάδα, να αγοραστεί από Στρατό και ΔΕΚΟ, να νοικιάζεται στα νησιά, να εξυπηρετήσει την αγροτιά και να εξάγεται στην ανατολή κλπ.

                                    (από παλιό μου ποστ εδώ)

                                    Η επαναστατική (εδώ και 35 χρόνια..) αυτή ιδέα συνοψίζει ότι είναι λάθος με το θέμα του τόπικ. Ένα αυτοκίνητο για το οποίο δε χρειάζεται καμία υποδομή, όχι ιδιαίτερος κόπος να σχεδιαστεί/κατασκευαστεί και ταυτόχρονα θα λύσει ΟΛΑ τα προβλήματα. Και όλο αυτό δεν είναι αστείο επειδή πρόκειται για ΕΛληνικό concept. Στο κάτω κάτω ακόμα και αν παραδεχτούμε πως πρόκειται για μία ανέφικτη πατάτα και πάλι υπάρχει ο μ@λ@κας το ελληνικό δημόσιο για να το πληρώσει μιας και 'θα καλύψει τις ανάγκες του'. Δεν υπάρχει καμία -νορμαλ- χώρα στον κόσμο που οι ανάγκες του δημόσιου τομέα της να είναι ικανές να χρηματοδοτήσουν αυτοκινητοβιομηχανία επί τούτου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      j-marr last edited by

                                      για να φτιάξεις κάτι νέο δεν χρειάζεται βιομηχανική κουλτούρα

                                      θελει απλά να δεις πόσο λάθος είναι τα αυτοκίνητα που κατασκευάζουν αυτή τη στιγμή όλοι -ή εστω οι περισσότεροι- οι κατασκευαστές και μπορείς να πάρεις μια καλή ιδέα για το τι δεν πρέπει να κάνεις

                                      απο τι στιγμή που το αμαξι (στην εδω περίπτωση) σχεδιαστεί έτσι ώστε να μην έχει τις ίδιες απαιτήσεις (κατασκευαστικά) με ενα κοινό έχει λύσει πολλά προβλήματα

                                      επίσης το να νομίσεις οτι με κάτι πρωτόγονο θα χτυπήσεις στην αγορά είσαι γελασμένος και πας για φούντο εξαρχής

                                      ιδέες είμαι σίγουρος υπάρχουν το πρόβλημα είναι οτι κανείς δεν θέλει να βάλει τα φράγκα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vagelis17 last edited by

                                        σχετικα με αυτο της ναμκο τι πληροφοριες εχετε?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          konstantinos last edited by

                                          Παλιό αλλά ενδεικτικό της προσπάθειας
                                          Youtube Video

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            taurus last edited by

                                            Δεν βλέπω κάτι το αστείο σ' αυτό... Το αυτοκίνητο του ΚΟΡΡΕ το έχεις δει?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 19 / 56
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr