-
Άρχισαν να κυκλοφορούν τα facelift. Δεν είναι κακό, ανανεώθηκε αρκετά. Still, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν του δίνουν κινητήρες!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Άρχισαν να κυκλοφορούν τα facelift. Δεν είναι κακό, ανανεώθηκε αρκετά. Still, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν του δίνουν κινητήρες!Απλό: πουλάει έτσι, άρα γιατί να ρίξουν λεφτά για προσαρμογή και έγκριση τύπου για τα Τ;
-
[/quote]
αμα οδηγήσεις 2.000 vvt γιαπωνέζικο θα καταλάβεις τι σημαίνει αυτοκίνητο και τεχνολογία...[/quote]
Nissan Primera GT μοντ.2000 , περιπολικό.....
-
Καλά καλό είναι το δίλιτρο μοτέρ και γραμμικό και ροπάτο αλλά μην το βγάλουμε και το απαύγασμα της τεχνολογίας...αλλά όντως είναι πολύ ικανοποιητικό!
-
Η μονη αναβαθμιση προς το παρον θα ειναι το φθνοπωρο με το QQ να φοραει τον ανανεωμενο 1.6 HR16DE με τεχνολογια Dual Injector http://www.nissan-global.com/EN/NEWS/20 ... -01-e.html του juke με τους 2 παραπανω ιππους 117 δηλ.Με ελάχιστα μικρότερη κατανάλωση και καλύτερη απόκριση .Για αυτό όσοι δεν πολυβιαζονται και θέλουν το f/l μπορούν να περιμένουν τα τέλη φθινόπωρου έτσι και αλλιώς οι αντιπροσωπείες γενικά κοπανανε μύγες λόγο κρίσης και επειδή βλέπω τα πράγματα να πηγαίνουν χειρότερα όλο και καμία καλύτερη προφορά θα χτυπήσουν.Ποιος ξερει ισως υπαρξει και ανακοινωση επισημα για 1.6Τ Παντως προσωπικα περιμενω με ανυπομονησια την γενια QQ II για να δουμε τι μας επιφυλασει το μελλον πληροφοριες λενε οτι θα υπαρχει και υβριδικη εκδοση....
-
επειδή δυσκολεύομαι να διαβάσω τεχνικούς όρους στα Αγγλικά , μήπως μπορείς με απλά λόγια να εξηγήσεις τι τεχνολογίας θα είναι αυτός ο κινητήρας? Σε τι διαφέρει από τον τωρινό?
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
επειδή δυσκολεύομαι να διαβάσω τεχνικούς όρους στα Αγγλικά , μήπως μπορείς με απλά λόγια να εξηγήσεις τι τεχνολογίας θα είναι αυτός ο κινητήρας? Σε τι διαφέρει από τον τωρινό?O ανανεωμενος 1.6 HR16DE θα εχει μεγαλυτερη πολλαπλης εξαγωγη ,ανασχεδιασμενη πολλαπλή εισαγωγής,twin VTC variable valve timing,βελτιωμενη εισαγωγη αερα,νεα έμβολα με αναθεωρημένες κορώνες,τεχνολογια χαμηλης τριβης diamond-like carbon DLC δηλ ειδικη επιστρωση πανω στις βαλβιδες και ειδικης επεξεργασιας πιστονια για χαμηλες τριβες.Το ποιο σημαντικο ομως ειναι η αλλαγη στο συστημα ψεκασμου που αντι 1 ψεκαστηρα σε καθε κυλινδρο θα εχει 2 μικροτερους σε καθε κυλινδρο για καλυτερη καυση.Λογω της τεχνολογιας διπλου ψεκασμου χρειαζεται καταλυτης Η τεχνολογια αυτη στην θεωρια της μοιαζει με τα συστηματα αμεσου ψεκασμου αλλα ειναι ποιο απλη και ποιο οικονομικα συμφερουσα γιατι δεν χρειαζεται αντλια υψηλης πιεσης και το καυσιμο εκτοξευεται στον θαλαμο με φυσιολογικη πιεση.Ετσι εχουμε 6% δηλ 2 ιππους παραπανω σε σχεση μετον τωρινο(πολυ μικρη διαφορα) καλυτερη ροπη κατα 3% και 5,6 οικονομικοτερος,χαμηλοτερα καυσαερια.Καποιες τεχνολογιες οπως πχ της χαμηλης τριβης low friction κτλπ υπαρχουν και στον τωρινο απλα ισως τωρα να ειναι ελαχιστα ποιο βελτιωμενες .Αλλα εγω περιμενω τον 1.6t με τα 190 ή εστω λιγοτερα αλογα καθως και το υβριδικο αν θα εχει αξιοπρεπεις επιδοσεις.
-
Πόσα κιλά είναι το αμάξι; 117 άλογα, λίγα μου φαίνονται για τέτοιο θηρίο..
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Πόσα κιλά είναι το αμάξι; 117 άλογα, λίγα μου φαίνονται για τέτοιο θηρίο..1297 το απλο και 100 κιλα παραπανω το +2 .Την κατασταση την σωζει το κοντο κιβωτιο .Ειπαμε δεν βαζει φωτια στους δρομους αλλα κινειται αξιοπρεπως εχω φτασει μεχρι 195 κοντερισια εθνικη με 2 ατομα.Οποιος θελει μεγαλες τελικες και γρηγορες εκινησεις με τα ιδια χρηματα μπορει να παρει γρηγοροτερα αυτοκινητα ας πουμε τυπου tsi.Να πω την αληθεια θα ειθελα μερικα αλογα παραπανω σε μερικες περιπτωσεις οπως εχω αναφερει αλλη φορα πχ σε βουνο full φορτωμενος με ατομα και αποσκευες.
-
Γιατί δεν του βάζουν τον 1.4 tce? θα έπαιζε και 4Χ4... λουκούμι θα ήταν για την Ελλάδα!
-
Ο χρήστης ektoras έγραψε:
Γιατί δεν του βάζουν τον 1.4 tce?Έως τωρα και μάλλον έτσι θα πάει ... 'αλλαξο-κινητηριές' μεταξύ Renault και Nissan δεν υπάρχουν. Και κακώς θα έλεγα γιατί στους tce η Renault είναι θαυματουργή.
Παρόλ' αυτά όταν το QQ με τον ατμοσφαιρικό 1,6 πουλάει και πουλάει και πουλάει ... δεν υπάρχει λόγος για τέτοιες αλλαγές. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Γιατί δεν του βάζουν τον 1.4 tce?
Έως τωρα και μάλλον έτσι θα πάει ... 'αλλαξο-κινητηριές' μεταξύ Renault και Nissan δεν υπάρχουν. Και κακώς θα έλεγα γιατί στους tce η Renault είναι θαυματουργή.
Παρόλ' αυτά όταν το QQ με τον ατμοσφαιρικό 1,6 πουλάει και πουλάει και πουλάει ... δεν υπάρχει λόγος για τέτοιες αλλαγές.και ομως στους diesel γινονται χρονια αλλαξο-κινητηρές
γιαυτο και πουλάει και στην Ευρωπη εξαλλου..
ο 1,6 110hp του qashqai δεν ειναι της renault..? -
Ο χρήστης ektoras έγραψε:
Γιατί δεν του βάζουν τον 1.4 tce? θα έπαιζε και 4Χ4... λουκούμι θα ήταν για την Ελλάδα!Μηπως γιατι οπως και οι υπολοιποι κατασκευαστες χ@#%@αν για μια τοσο μικρη αγορα, ειδικα με τις στρεβλωσεις που παρουσιαζει λογω του ασταθους και αθλοιου φορολογικου σχεδιασμου της?
-
Mα γιατί το λες αυτό;;
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Γιατί δεν του βάζουν τον 1.4 tce?
Έως τωρα και μάλλον έτσι θα πάει ... 'αλλαξο-κινητηριές' μεταξύ Renault και Nissan δεν υπάρχουν. Και κακώς θα έλεγα γιατί στους tce η Renault είναι θαυματουργή.
Παρόλ' αυτά όταν το QQ με τον ατμοσφαιρικό 1,6 πουλάει και πουλάει και πουλάει ... δεν υπάρχει λόγος για τέτοιες αλλαγές.και ομως στους diesel γινονται χρονια αλλαξο-κινητηρές
γιαυτο και πουλάει και στην Ευρωπη εξαλλου..
ο 1,6 110hp του qashqai δεν ειναι της renault..?Ναι και ο 1.4 ΤCE της Renault βασιζετε στον HR15 της Nissan
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Γιατί δεν του βάζουν τον 1.4 tce?
Έως τωρα και μάλλον έτσι θα πάει ... 'αλλαξο-κινητηριές' μεταξύ Renault και Nissan δεν υπάρχουν. Και κακώς θα έλεγα γιατί στους tce η Renault είναι θαυματουργή.
Παρόλ' αυτά όταν το QQ με τον ατμοσφαιρικό 1,6 πουλάει και πουλάει και πουλάει ... δεν υπάρχει λόγος για τέτοιες αλλαγές.και ομως στους diesel γινονται χρονια αλλαξο-κινητηρές
γιαυτο και πουλάει και στην Ευρωπη εξαλλου..
ο 1,6 110hp του qashqai δεν ειναι της renault..?Ναι και ο 1.4 ΤCE της Renault βασιζετε στον HR15 της Nissan
Δειτε αυτο powertain qq http://www.just-auto.com/article.aspx?id=89163
-
πολύ κατατοπιστικο!! μπο*(&^%λο τα εχουν κανει με τους κινητηρες
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
1,6 110hp του qashqai115 παρακαλώ!!!!!!
-
Ο χρήστης qash70 έγραψε:
Γιατί δεν του βάζουν τον 1.4 tce?
Έως τωρα και μάλλον έτσι θα πάει ... 'αλλαξο-κινητηριές' μεταξύ Renault και Nissan δεν υπάρχουν. Και κακώς θα έλεγα γιατί στους tce η Renault είναι θαυματουργή.
Παρόλ' αυτά όταν το QQ με τον ατμοσφαιρικό 1,6 πουλάει και πουλάει και πουλάει ... δεν υπάρχει λόγος για τέτοιες αλλαγές.και ομως στους diesel γινονται χρονια αλλαξο-κινητηρές
γιαυτο και πουλάει και στην Ευρωπη εξαλλου..
ο 1,6 110hp του qashqai δεν ειναι της renault..?Ναι και ο 1.4 ΤCE της Renault βασιζετε στον HR15 της Nissan
Δειτε αυτο powertain qq http://www.just-auto.com/article.aspx?id=89163
ζαλιστηκα
Μιας και το εφερε η κουβεντα για κινητηρες και μεταδοση ετσι για την ιστορια αυτο που ειχα διαβασει το καλοκαιρι οταν ειχε παρουσιαστει το megane ειναι το εξης :Το Renault Megane βασιζεται στο πατωμα του Nissan Qashqai , επεισης ο 1400αρης tce κινητηρας του Megane III εχει αμεση σχεση και βασιζεται στον HR15DE της Nissan που κινει τα Micra,Note ,Tiida και τον κατασκευαζει η Ιαπωνικη εταιρεια Aichi Kikai.
Ο Tce ομως εχει 100cc μικροτερη χωρητικοτητα απο τον Hrd15e και κατασκευαζεται στο εργοστασιο της Renault στο βαγιαδολιδ της Ισπανιας εκει οπου κατασκευαζεται και το Megane 3 , οποτε σε αυτο τον τομεα οι 2 εταιρειες συνεργαζονται κανωντας κοινη χρηση πατωματος και κινητηρα .
Οπως αναρωτηθηκε και ο φιλος πριν ουτε εγω μπορω να καταλαβω γιατι η Nissan δεν κανει χρηση του Tce στο QQ απο την στιγμη που βασιζεται στο Megane λογικα θα μπαινει χωρις καποια δυσκολια και δεν θα απαιτει καποια αλλαγη σχεδιασμου , φτιαχνεται και αυτος σε ευρωπαικο εδαφος οποτε δεν υπαρχει θεμα με μεγαλο κοστος μεταφορας -
έχω την εντύπωση όμως , ότι ο 1.6 κινητήρας του q.q είναι ιαπωνικής κατασκευής 100%.
Έρχεται στην Αγγλία από το εργοστάσιο της Νισσάν-Ιαπωνία συναρμολογημένος απευθείας .
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)