Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νissan Qashqai J10 (2007-2013)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νissan Qashqai J10 (2007-2013)
    • 1
    • 2
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 234
    • 235
    • 21 / 235
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    307
    4699
    20721
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      funkyreverend last edited by

      Άρχισαν να κυκλοφορούν τα facelift. Δεν είναι κακό, ανανεώθηκε αρκετά. Still, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν του δίνουν κινητήρες!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
        Άρχισαν να κυκλοφορούν τα facelift. Δεν είναι κακό, ανανεώθηκε αρκετά. Still, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν του δίνουν κινητήρες!

        Απλό: πουλάει έτσι, άρα γιατί να ρίξουν λεφτά για προσαρμογή και έγκριση τύπου για τα Τ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannik1977 last edited by

          [/quote]

          αμα οδηγήσεις 2.000 vvt γιαπωνέζικο θα καταλάβεις τι σημαίνει αυτοκίνητο και τεχνολογία...[/quote]

          Nissan Primera GT μοντ.2000 , περιπολικό.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vartan last edited by

            Καλά καλό είναι το δίλιτρο μοτέρ και γραμμικό και ροπάτο αλλά μην το βγάλουμε και το απαύγασμα της τεχνολογίας...αλλά όντως είναι πολύ ικανοποιητικό!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qash70 last edited by

              Η μονη αναβαθμιση προς το παρον θα ειναι το φθνοπωρο με το QQ να φοραει τον ανανεωμενο 1.6 HR16DE με τεχνολογια Dual Injector http://www.nissan-global.com/EN/NEWS/20 ... -01-e.html του juke με τους 2 παραπανω ιππους 117 δηλ.Με ελάχιστα μικρότερη κατανάλωση και καλύτερη απόκριση .Για αυτό όσοι δεν πολυβιαζονται και θέλουν το f/l μπορούν να περιμένουν τα τέλη φθινόπωρου έτσι και αλλιώς οι αντιπροσωπείες γενικά κοπανανε μύγες λόγο κρίσης και επειδή βλέπω τα πράγματα να πηγαίνουν χειρότερα όλο και καμία καλύτερη προφορά θα χτυπήσουν.Ποιος ξερει ισως υπαρξει και ανακοινωση επισημα για 1.6Τ Παντως προσωπικα περιμενω με ανυπομονησια την γενια QQ II για να δουμε τι μας επιφυλασει το μελλον πληροφοριες λενε οτι θα υπαρχει και υβριδικη εκδοση....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giannik1977 last edited by

                επειδή δυσκολεύομαι να διαβάσω τεχνικούς όρους στα Αγγλικά , μήπως μπορείς με απλά λόγια να εξηγήσεις τι τεχνολογίας θα είναι αυτός ο κινητήρας? Σε τι διαφέρει από τον τωρινό?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qash70 last edited by

                  Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
                  επειδή δυσκολεύομαι να διαβάσω τεχνικούς όρους στα Αγγλικά , μήπως μπορείς με απλά λόγια να εξηγήσεις τι τεχνολογίας θα είναι αυτός ο κινητήρας? Σε τι διαφέρει από τον τωρινό?

                  O ανανεωμενος 1.6 HR16DE θα εχει μεγαλυτερη πολλαπλης εξαγωγη ,ανασχεδιασμενη πολλαπλή εισαγωγής,twin VTC variable valve timing,βελτιωμενη εισαγωγη αερα,νεα έμβολα με αναθεωρημένες κορώνες,τεχνολογια χαμηλης τριβης diamond-like carbon DLC δηλ ειδικη επιστρωση πανω στις βαλβιδες και ειδικης επεξεργασιας πιστονια για χαμηλες τριβες.Το ποιο σημαντικο ομως ειναι η αλλαγη στο συστημα ψεκασμου που αντι 1 ψεκαστηρα σε καθε κυλινδρο θα εχει 2 μικροτερους σε καθε κυλινδρο για καλυτερη καυση.Λογω της τεχνολογιας διπλου ψεκασμου χρειαζεται καταλυτης Η τεχνολογια αυτη στην θεωρια της μοιαζει με τα συστηματα αμεσου ψεκασμου αλλα ειναι ποιο απλη και ποιο οικονομικα συμφερουσα γιατι δεν χρειαζεται αντλια υψηλης πιεσης και το καυσιμο εκτοξευεται στον θαλαμο με φυσιολογικη πιεση.Ετσι εχουμε 6% δηλ 2 ιππους παραπανω σε σχεση μετον τωρινο(πολυ μικρη διαφορα) καλυτερη ροπη κατα 3% και 5,6 οικονομικοτερος,χαμηλοτερα καυσαερια.Καποιες τεχνολογιες οπως πχ της χαμηλης τριβης low friction κτλπ υπαρχουν και στον τωρινο απλα ισως τωρα να ειναι ελαχιστα ποιο βελτιωμενες .Αλλα εγω περιμενω τον 1.6t με τα 190 ή εστω λιγοτερα αλογα καθως και το υβριδικο αν θα εχει αξιοπρεπεις επιδοσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dodger last edited by

                    Πόσα κιλά είναι το αμάξι; 117 άλογα, λίγα μου φαίνονται για τέτοιο θηρίο..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qash70 last edited by

                      Ο χρήστης Dodger έγραψε:
                      Πόσα κιλά είναι το αμάξι; 117 άλογα, λίγα μου φαίνονται για τέτοιο θηρίο..

                      1297 το απλο και 100 κιλα παραπανω το +2 .Την κατασταση την σωζει το κοντο κιβωτιο .Ειπαμε δεν βαζει φωτια στους δρομους αλλα κινειται αξιοπρεπως εχω φτασει μεχρι 195 κοντερισια εθνικη με 2 ατομα.Οποιος θελει μεγαλες τελικες και γρηγορες εκινησεις με τα ιδια χρηματα μπορει να παρει γρηγοροτερα αυτοκινητα ας πουμε τυπου tsi.Να πω την αληθεια θα ειθελα μερικα αλογα παραπανω σε μερικες περιπτωσεις οπως εχω αναφερει αλλη φορα πχ σε βουνο full φορτωμενος με ατομα και αποσκευες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        ektoras last edited by

                        Γιατί δεν του βάζουν τον 1.4 tce? θα έπαιζε και 4Χ4... λουκούμι θα ήταν για την Ελλάδα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cosneo last edited by

                          Ο χρήστης ektoras έγραψε:
                          Γιατί δεν του βάζουν τον 1.4 tce?

                          Έως τωρα και μάλλον έτσι θα πάει ... 'αλλαξο-κινητηριές' μεταξύ Renault και Nissan δεν υπάρχουν. Και κακώς θα έλεγα γιατί στους tce η Renault είναι θαυματουργή.
                          Παρόλ' αυτά όταν το QQ με τον ατμοσφαιρικό 1,6 πουλάει και πουλάει και πουλάει ... δεν υπάρχει λόγος για τέτοιες αλλαγές.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            rafi last edited by

                            Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                            Γιατί δεν του βάζουν τον 1.4 tce?

                            Έως τωρα και μάλλον έτσι θα πάει ... 'αλλαξο-κινητηριές' μεταξύ Renault και Nissan δεν υπάρχουν. Και κακώς θα έλεγα γιατί στους tce η Renault είναι θαυματουργή.
                            Παρόλ' αυτά όταν το QQ με τον ατμοσφαιρικό 1,6 πουλάει και πουλάει και πουλάει ... δεν υπάρχει λόγος για τέτοιες αλλαγές.

                            και ομως στους diesel γινονται χρονια αλλαξο-κινητηρές
                            γιαυτο και πουλάει και στην Ευρωπη εξαλλου..
                            ο 1,6 110hp του qashqai δεν ειναι της renault..?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              volvozeus last edited by

                              Ο χρήστης ektoras έγραψε:
                              Γιατί δεν του βάζουν τον 1.4 tce? θα έπαιζε και 4Χ4... λουκούμι θα ήταν για την Ελλάδα!

                              Μηπως γιατι οπως και οι υπολοιποι κατασκευαστες χ@#%@αν για μια τοσο μικρη αγορα, ειδικα με τις στρεβλωσεις που παρουσιαζει λογω του ασταθους και αθλοιου φορολογικου σχεδιασμου της?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vartan last edited by

                                Mα γιατί το λες αυτό;;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drunkard last edited by

                                  Ο χρήστης rafi έγραψε:

                                  Γιατί δεν του βάζουν τον 1.4 tce?

                                  Έως τωρα και μάλλον έτσι θα πάει ... 'αλλαξο-κινητηριές' μεταξύ Renault και Nissan δεν υπάρχουν. Και κακώς θα έλεγα γιατί στους tce η Renault είναι θαυματουργή.
                                  Παρόλ' αυτά όταν το QQ με τον ατμοσφαιρικό 1,6 πουλάει και πουλάει και πουλάει ... δεν υπάρχει λόγος για τέτοιες αλλαγές.

                                  και ομως στους diesel γινονται χρονια αλλαξο-κινητηρές
                                  γιαυτο και πουλάει και στην Ευρωπη εξαλλου..
                                  ο 1,6 110hp του qashqai δεν ειναι της renault..?

                                  Ναι και ο 1.4 ΤCE της Renault βασιζετε στον HR15 της Nissan

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qash70 last edited by

                                    Ο χρήστης Drunkard έγραψε:

                                    Γιατί δεν του βάζουν τον 1.4 tce?

                                    Έως τωρα και μάλλον έτσι θα πάει ... 'αλλαξο-κινητηριές' μεταξύ Renault και Nissan δεν υπάρχουν. Και κακώς θα έλεγα γιατί στους tce η Renault είναι θαυματουργή.
                                    Παρόλ' αυτά όταν το QQ με τον ατμοσφαιρικό 1,6 πουλάει και πουλάει και πουλάει ... δεν υπάρχει λόγος για τέτοιες αλλαγές.

                                    και ομως στους diesel γινονται χρονια αλλαξο-κινητηρές
                                    γιαυτο και πουλάει και στην Ευρωπη εξαλλου..
                                    ο 1,6 110hp του qashqai δεν ειναι της renault..?

                                    Ναι και ο 1.4 ΤCE της Renault βασιζετε στον HR15 της Nissan

                                    Δειτε αυτο powertain qq http://www.just-auto.com/article.aspx?id=89163

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      rafi last edited by

                                      πολύ κατατοπιστικο!! μπο*(&^%λο τα εχουν κανει με τους κινητηρες

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        costaslio last edited by

                                        Ο χρήστης rafi έγραψε:
                                        1,6 110hp του qashqai

                                        115 παρακαλώ!!!!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drunkard last edited by

                                          Ο χρήστης qash70 έγραψε:

                                          Γιατί δεν του βάζουν τον 1.4 tce?

                                          Έως τωρα και μάλλον έτσι θα πάει ... 'αλλαξο-κινητηριές' μεταξύ Renault και Nissan δεν υπάρχουν. Και κακώς θα έλεγα γιατί στους tce η Renault είναι θαυματουργή.
                                          Παρόλ' αυτά όταν το QQ με τον ατμοσφαιρικό 1,6 πουλάει και πουλάει και πουλάει ... δεν υπάρχει λόγος για τέτοιες αλλαγές.

                                          και ομως στους diesel γινονται χρονια αλλαξο-κινητηρές
                                          γιαυτο και πουλάει και στην Ευρωπη εξαλλου..
                                          ο 1,6 110hp του qashqai δεν ειναι της renault..?

                                          Ναι και ο 1.4 ΤCE της Renault βασιζετε στον HR15 της Nissan

                                          Δειτε αυτο powertain qq http://www.just-auto.com/article.aspx?id=89163

                                          ζαλιστηκα

                                          Μιας και το εφερε η κουβεντα για κινητηρες και μεταδοση ετσι για την ιστορια αυτο που ειχα διαβασει το καλοκαιρι οταν ειχε παρουσιαστει το megane ειναι το εξης :Το Renault Megane βασιζεται στο πατωμα του Nissan Qashqai , επεισης ο 1400αρης tce κινητηρας του Megane III εχει αμεση σχεση και βασιζεται στον HR15DE της Nissan που κινει τα Micra,Note ,Tiida και τον κατασκευαζει η Ιαπωνικη εταιρεια Aichi Kikai.
                                          Ο Tce ομως εχει 100cc μικροτερη χωρητικοτητα απο τον Hrd15e και κατασκευαζεται στο εργοστασιο της Renault στο βαγιαδολιδ της Ισπανιας εκει οπου κατασκευαζεται και το Megane 3 , οποτε σε αυτο τον τομεα οι 2 εταιρειες συνεργαζονται κανωντας κοινη χρηση πατωματος και κινητηρα .
                                          Οπως αναρωτηθηκε και ο φιλος πριν ουτε εγω μπορω να καταλαβω γιατι η Nissan δεν κανει χρηση του Tce στο QQ απο την στιγμη που βασιζεται στο Megane λογικα θα μπαινει χωρις καποια δυσκολια και δεν θα απαιτει καποια αλλαγη σχεδιασμου , φτιαχνεται και αυτος σε ευρωπαικο εδαφος οποτε δεν υπαρχει θεμα με μεγαλο κοστος μεταφορας

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            giannik1977 last edited by

                                            έχω την εντύπωση όμως , ότι ο 1.6 κινητήρας του q.q είναι ιαπωνικής κατασκευής 100%.
                                            Έρχεται στην Αγγλία από το εργοστάσιο της Νισσάν-Ιαπωνία συναρμολογημένος απευθείας .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 234
                                            • 235
                                            • 21 / 235
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr