-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@morpeus
Αν θυμαμαι καλα στον 'στολο', υπαρχει και ενα rocco 160?
Αν ναι, οδηγικες εντυπωσεις? Συν και πλην σε σχεση με ΤΤ, αλλα και γενικοτερα?Ναι καλά θυμάσαι. Είχα γράψει και εντυπώσεις στο τοπικό του ρόκκο...
Επιγραμματικά, το ροκκο με έχει εντυπωσιάσει στους περισσότερους τομείς...
Πολύ καλό πάτημα (θα τολμούσα να πω καλύτερο απο του ΤΤ*)... αρτιότατος ο 160άρης (αν και δεν του φαίνονται στο δρόμο τα 160, είναι αρκετός για να κινηθείς σβέλτα)... μακράν απο τους καλύτερους ταξιδευτές (ειδικά με DSG και ενεργή ανάρτηση, δεν παίζεται σε ανοιχτό δρόμο)...
Γενικά το θεωρώ απο τα καλύτερα value for money...*Αυτό είναι ταυτόχρονα και το μόνο αρνητικό που του βρίσκω... το πολύ καλό και σίγουρο πάτημα του, το κάνει απο τα πιο αποστειρωμένα αυτοκίνητα του είδους (σπορ-χατς ή σέμι-κουπε ή όπως αλλιώς θες)... και σε αίσθηση και σε παιχνίδι...
Ώρες-ώρες το ΤΤ μοιάζει με Elise μπροστα στο Sirocco σε θέματα ρυθμισιμότητας... -
ναι και συ το συγκρινεις με το πιο παιχνιδιαρικο vag
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι και συ το συγκρινεις με το πιο παιχνιδιαρικο vagΜε αυτό μου ζητήθηκε κύριος...
ΥΓ: Άσχετο, αλλά το άβαταρ μου μοιάζει με Α4...?
-
Mορφέα, το ΤΤ σου ειδικά στη συγκεκριμένη φωτογραφία είναι...όλα τα λεφτά.
Θέλω να βγάλω κι εγώ μερικές τέτοιες το δικό μου, αν και σίγουρα δε θα βγει τόσο ωραίο, μιας και το χρέπι μου δεν είναι...ζζζπορ.Είναι 2.0Τ?
Μένεις Αθήνα?σε καμιά συνάντηση θα σε δούμε?Ο χρήστης morpheus έγραψε:
(λίγο πιο δίπλα είχα πετύχει τον Χ.Λ. να μαζεύει χόρτα... )
(ικανό τον έχω - έχω απορία όμως αν θα διαβάσει το σχόλιο. )
-
εδω τριγυρω μου μενει, αλλα δεν εχει αξιωθει ποτε να ερθει σε καμια συναντηση
-
Thanks Κάβουρας...
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Είναι 2.0Τ?Το αυτοκίνητο (ΤΤ 2.0Τ) φοράει πρόγραμμα και cat-back εδώ και 2,5 χρόνια...
Ναι... κοντά στον Q... (Άνω Long Beach)...
Γιατί όχι... κι'άλλες φορές είπα να κατέβω αλλα το αμέλησα... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εδω τριγυρω μου μενει, αλλα δεν εχει αξιωθει ποτε να ερθει σε καμια συναντησηντροπή του τότε.
Άμα δεις το αμάξι του, ρίξτου ένα τσαγάκι έτσι...για να μάθει
(αν και με πρόγραμμα+εξάτμιση+μικρότερο βάρος από το S3 δεν είναι σίγουρο ποιός θα σερβίρει το τσάι ) -
Άμα κερνάει ο Qsis θα το πιώ... έτσι για να μην τον προσβάλλω...
-
δεν τρεχω εχει συνεχεια μπατσους
-
+1
(10 μηχανές/ώρα βλέπεις πλέον) -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
+1
(10 μηχανές/ώρα βλέπεις πλέον)θα...διαφωνίσω.Ανάλογα με την ώρα της ημέρας που περνάς παίζουν και διαφορετικά σενάρια.
-
τις ωρες που δεν εχει κοσμο, εδω εχουμε απειρα καγκουρω και οταν εχει καγκουρω , βγαινουν για εισπραξεις
πηγα βολτα τις προαλλες 3 το βραδυ μεχρι τη βαρκιζα και πετυχα 4 περιπολικα και κει που ειχαμε παει την πρωτη φορα για καφε στη βαρκιζα ειχαν σταματησει εναν και τον ξηλωναν
τις μερες που τα καγκουρω ειναι περισσοτερα (πεμπτες πχ) , βλεπεις καθε 2 λεπτα και απο ενα περιπολικο
πλεον μονο κανα μεσημερι παω να τρεξω αλλα τωρα που θα ανοιξει ο καιρος θα κατεβαινουν ολοι για μπανιο, δραμα.. εχω να περασω τα 150 απο την τελευταια μας συναντηση
η μονη λυση ειναι να παμε προς σουνιο ή μες στα στενα..
παλι καλα που εχω μερικες ευθειες στη γειτονια μου και το παταω λιγακι, σε κεντρικα σημεια φοβαμαι οτι απο καπου θα μου πεταχτουν -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
...
Όχι δεν αναφέρομαι στο ηλεκτρόγκαζο, αλλά στο φούσκωμα - ξεφούσκωμα...
το κατάλαβα αλλά απάντησα εφ όλης της ύλης...
Σίγουρα δεν είναι τραγικό με την 03, αλλά όπως και να το κάνεις την αμεσότητα της ατμόσφαιρας ή του κομπρέσορα δεν την έχει ...
εμένα δεν έχει τέτοια χαρακτηριστικά πάντως... φοράμε και διαφορετική τουρμπίνα.
Το αν θα ενοχλήσει ή όχι εξαρτάται απο τον τρόπο οδήγησης και το πόσο ακριβείς χειρισμούς θέλεις να κάνεις... υπήρξαν φορές που στο 'άσε' μετά απο WOT βρέθηκα μερικά εκατοστά απο αυτό που ήθελα να αποφύγω αφήνοντας, ακριβώς γιατί το κόψιμο κάθε άλλο παρά ακαριαίο είναι...
εννοείται ότι εξαρτάται από τον οδηγό αλλά για ρώτα πόσο παρατηρητικός, τελειομανής και αρτηριοσκληρωτικό είμαι και θα καταλάβεις. Άσε που εκτός από άλλο κινητήρα φοράμε κι άλλο πρόγραμμα, άλλης εταιρίας πιθανολογώ...
...επίσης σε όλα αυτά τα τουτούδια άμα σβήσεις το ESP μεταμορφώνεις την απόκριση του γκαζιού!
κι άλλα πολλά που βαριέμαι τώρα να γράφω γιατί έγραφα ένα κατεβατό στον QsisVTS και το έχασα και τα έχω πάρει στο κρανίο!Το esp βγαίνει πάντα off... είναι η 2η κίνηση μετά το γύρισμα του κλειδιού (μόνο σε πολυ κακές καιρικές συνθήκες μένει ενεργοποιημένο)...
Τα πολλά άλλα που επηρεάζουν την απόκριση ποιά είναι...? Αν βρείς χρόνο και διάθεση θα με ενδιέφερε να τα μάθω...εμένα δε βγαίνει πάντα off, μεγάλωσα πια... πλάκα κάνω! το έκανα κι εγώ στο πρώτο μου S3 αλλά τώρα δεν με ενδιαφέρει, μπορώ να πάω όπως θέλω με και χωρίς... Μόνο όταν βρεθώ μόνος σε ιδιαίτερα γλυστερή διαδρομή το βγάζω και παίζω με κώλο μούρη και με τα τέσσερα μέσα στην στροφή...
Το αυτοκίνητο (ΤΤ 2.0Τ) φοράει πρόγραμμα και cat-backνα ένας λόγος για αργή απόκριση της τουρμπίνας σου, μια πιο ελεύθερη εξάτμιση... αν είναι όντως διαφορετική η πίεση που κρατάνε τα νέα σου μεσαίο/πίσω, καζανάκια. Το πρόγραμμα το ξέρει αυτό που φοράς??? εδώ και 2,5 χρόνια...
Α4 αν θυμάμαι καλά.
Άλλοι γερνάνε, άλλοι τα χάνουν...
απο κοντά όμως να μιλήσουμε γιατί βαριέμαι τα κατεβατά! ενίοτε συγχύζομαι κιόλας! όπως μπορεί να έχεις παρατηρήσει... Να έρθεις στην επόμενη μεγάλη συνάντηση μας!
-
αυτές τις πιο ζεστές μέρες νιώθω ότι έχει μαλακώσει η ανάρτησή μου, μάλλον τα αμορτισέρ είναι πιο ευγενικά μα τις ζέστες και δεν θα χάσω τον αυχένα μου πριν το καλοκαίρι!
όμως σήμερα πρωί, που είχε γύρω στους 15, έκανε ένα βύθισμα πιο μαλακό από ότι θα το ήθελα... δηλαδή, πέρα από την εξωτερική θερμοκρασία αισθάνομαι ότι έχουν πέσει σε πίεση λιγουλάκι και η πλεύση του αμαξώματος είναι πιθανή...
Κρατείστε ότι περνάω από το ίδιο σκαμπανέβασμα κάθε φορά που πάω δουλειά οπότε το ξέρω...
η κατανάλωση τέλος, έχει μιεωθεί σημαντικά σε σχέση με τα χειμερινά και το overall έπεσε με τον καιρό... τα έχω αλλάξει τώρα πάνω από μήνα νομίζω ε? πότε συναντηθήκαμε, εκείνο το Σάββατο τα είχα βάλει το θερινά, πριν την Κυριακή που τρέξαμε(ήταν 21νομίζω)
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
η κατανάλωση τέλος, έχει μιεωθεί σημαντικά σε σχέση με τα χειμερινά ...
για τι τάξεις μεγέθους μιλάς vell?
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
η κατανάλωση τέλος, έχει μιεωθεί σημαντικά σε σχέση με τα χειμερινά ...
για τι τάξεις μεγέθους μιλάς vell?
περίπου ενάμισι λίτρο ανά εκατό χιλιόμετρα... αρκετά δηλαδή... αυτό φαίνεται περισσότερο όταν κάνω μεγάλες αποστάσεις με μεγάλες μέσες ωριαίες ταχύτητες... η αντίσταση κύλισης στα 20 με 50 χλμ/ω δεν είναι κάτι αξιοσημείωτο μπροστά στα 160-220... Οπότε μες την πόλη μειώθηκε λίγο η κατανάλωση και το έχω γράψει αν ψάξεις αλλά τώρα που φεύγω βολτούλες, όπως την προηγούμενη Κυριακή, που γύρισα την Αττική ολόκληρη (Ψυχικο-Παπαγου-Σχοινια-Οροπο-Μηλίτι-Φάληρο-Κολονάκι-Φάληρο-Ψυχικο) η διαφορά είναι εμφανής.
-
Έχουν χιούμορ και θράσος όμως εκεί πέρα στο Ingolstadt! Οι πρωτομάστορες της αυτοκινητιστικής πλύσης εγκεφάλου τα ρίχνουν τώρα στους ανταγωνιστές! Άσε που 'Truth' και VAG δεν πάνε μαζί στην ίδια πρόταση για κανένα λόγο!
-
λειπες απο το φορουμ και δε βλεπεις οτι εχει ηδη ξαναμπει
την εχω ηδη υπογραφη τη διαφημιση
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
λειπες απο το φορουμ και δε βλεπεις οτι εχει ηδη ξαναμπειτην εχω ηδη υπογραφη τη διαφημιση
Μα από την υπογραφή σου την είδα!! Ντροπή σου που αναπαράγεις τέτοια αίσχη!
-
ξυπνησε επιτελους ο κοσμακης και δεν παει να τα σκαει στα αλλα 2 γερμανικα νουμερα
(ξεχασα και τη λεξους )τα σκαει εκει που πρεπει
AUDI FORUM