-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
'Kαμπάνα' 16 εκατομμυρίων ευρώ στην Toyota !!
http://www.inews.gr/20/Kabana-16-ekatommyrion-evro-stin-Toyota.htmΜεγάλη ζημιά. Σαν να έπεσαν από την τσέπη του Κόκκαλη 3 ευρώ.
-
to do list
1)πιτσιλιστίρια
2)6τάχυτο
3)σωληνάκια υψηλής
4)3ποντο χαμήλωμα
5)service by BEAMS
6)αποστολή στον μοντεράτορα
7)OBAN
8 ) -
και για να σοβαρευτούμε λίγο,
http://www.worldcarfans.com/11004192573 ... e-eruption
'With Europe's most advanced aircraft rendered powerless by the ash-filled atmosphere, it's Hilux that once again has proved itself the master of everything man and nature can put in its path.'
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
και για να σοβαρευτούμε λίγο,http://www.worldcarfans.com/11004192573 ... e-eruption
'With Europe's most advanced aircraft rendered powerless by the ash-filled atmosphere, it's Hilux that once again has proved itself the master of everything man and nature can put in its path.'
Έτσιιιιιιι. Ηilux λέμε. Hilux rulezzzzz
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
to do list1)πιτσιλιστίρια
2)6τάχυτο
3)σωληνάκια υψηλής
4)3ποντο χαμήλωμα
5)service by BEAMS
6)αποστολή στον μοντεράτορα
7)OBAN
8 )- Μπορείς να δοκιμάσεις και το πλύσιμο καμιά φορά.
- Πάλι πήρες το σασμάν στο χέρι;
- Υποτίθεται πως τέτοια έχεις ήδη επάνω...
- Μην το κάνεις! Θα κρύβεται η ίσαλος γραμμή!
- Είναι καλός ο σύντροφος; Βρε δεν το πετάς καλύτερα, να σου πουλήσω την Lancia να γουστάρεις;
- Πες κι ένα καλό λόγο και για μένα...
- ΑΜΑΝ
- Έχουμε κρίση! Ψωνίζουμε ελληνικά!
-
με 9.6 κατανάλωση που πας ρε καραμήτρο
θα σου έχω τιμητική πρόσκληση για να παρακολουθήσεις από κοντά το σέρβις, μετά θα σου προσφέρουμε και τσάι
-
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Αν το πάρω για ΣΚ, εννοείται. Αλλιώς δεν αξίζει.Όντως κλάμπανοι που δεν το είχαν.
Αλλά για να λέμε και την αλήθεια..όπως πάμε για φούντο εθνικώς, όλα αυτά που συζητάμε, φοβάμαι πως σε πολύ λίγο καιρό θα είναι όνειρα θερινής νυκτός φίλε.
Τουλάχιστον έχω το απέθαντο ΕP Από ρόδα δεν μένω. Καίει και τηγανόλαδα στην ανάγκη.
Η ΕΥΑ και ο ΔΡΙΦΤ.
Από που να αρχίσω και που να τελειώσω. Άν κατέβει τελικά Ελλάδα το καλοκαίρι, του έχω υποσχεθεί συντήρηση extraordinaire.
Eκεί να δεις review. Θα γράψω σε τι πατσαβουρέ κατάσταση το έχει το όχημα, με φωτό αδιάψευστες και καυστικά σχόλια.[/size]
ωχ ωχ ωχ
του αρέσει και το Hilux πλέον μετά την αντοχή που επέδειξε στην ηφαιστιακή σκόνη (ούτε αεροσκάφη τέτοια)
σε βλέπω καλοκαιριάτικα να παίζεις με common rail, εργάτες, 'Χαλάνδρι εξυπηρετεί ;' και τα συναφή
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Με οποιοδήποτε πλην του φτωχού μείγματος....
Το τεζάρισμα είναι αναπόφευκτο με το γαλλικό που οδηγάω. Κάποια στιγμή απλα θα διαλυθεί και μαζί του κι εγώΠροδότη!
Προτείνω αυτοεντιτάρισμα και μετά αυτομπανάρισμα!
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
το καλύτερο αβένσις που έχει βγεί είναι η εύα
ψήνομαι να πάω κι εγώ για ένα τεστ ντράιβ στο 1.8, το έχω δει στην αντιπροσωπεία εδώ
(αν και κανονικά πρέπει να μου το δώσουν τιμής ένεκεν )
The Best Avensis is Carina E
+1
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
το ίδιο 'εχω ακούσει κι εγώ για τα σασμάν της τουότα, αλλά μπες στο τουοτοπικό και ρώτα μήπως ξέρει κάτι παραπάνω ο BEAMS
Μπορεις να μας αναλυσεις τι εχεις ακουσει σχετικα με το θεμα γιατι ενδιαφερομαι και εγω.
Υ.Γ. : Τι ειναι το τουοτοπικο και ο BEAMS ?
σορρυ, δεν είδα ότι είσαι καινούργιος
μπες εδώ
viewtopic.php?f=15&t=9082&start=1635
αυτό που είχα ακούσει από φίλο με συνεργείο τουοτα είναι ακριβώς αυτό που σου είπαν, ότι οι βαλβολίνες της έχουν κάποια πρόσθετα εξτρά.
εγώ μια φορά πάντως στα 270.000 το σασμάν του αβένσις το πήρα στη μασχάληγια να δούμε τί θα πει κι ο σαμουράι όμως
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
αυτό που είχα ακούσει από φίλο με συνεργείο τουοτα είναι ακριβώς αυτό που σου είπαν, ότι οι βαλβολίνες της έχουν κάποια πρόσθετα εξτρά.
εγώ μια φορά πάντως στα 270.000 το σασμάν του αβένσις το πήρα στη μασχάληγια να δούμε τί θα πει κι ο σαμουράι όμως
Δέν ξέρω τι συζητήσατε ακριβώς, αλλά δεν έχω ακούσει κάτι επίσημο σχετικά με τα λιπαντικά της Toyota.
To μόνο βέβαιο είναι, πως καλύπτουν τις προδιαγραφές που ο ίδιος ο κατασκευαστής έχει ορίσει για τα μηχανικά μέρη των αυτοκινήτων του.Αυτό μπορώ να το επιβεβαιώσω, λόγω του ότι σε συνολικά κοντά 500.000 χλμ σε δύο αυτοκίνητα, μη έχοντας χρησιμοποιήσει άλλο λιπαντικό είτε για τη μηχανή είτε για το κιβώτιο, ουδένα θέμα είχα ποτέ.
Αν πάμε όμως και συζητήσουμε για ποιότητα λειτουργίας κιβωτίων,συντήρηση αυτών και εξετάσουμε την Japan περίοδο με την κατοπινή....... Άστο, γιατί ανοίγω μεγάλο κεφάλαιο και δεν έχω χρόνο για συζήτηση αυτές τις μέρες.
Κλείνοντας, να αναφέρω στον φίλο nippon, πως καλό είναι να αλλάζει τις βαλβολίνες κάθε δύο ή τρία χρόνια.
Το κόστος είναι αμελητέο και μόνο καλό κάνει στο κιβώτιό του.ΥΓ
Μην βάζεις τον εαυτό σου ως μέτρο σύγκρισης Ο άνθρωπος δεν σε ξέρει και θα νομίζει πως τα κιβώτια έχουν χρονοδιακόπτη και καταστρέφονται στα 270Κ. Βέβαια, αν κοίταγε τα γούστα σου στα κρασιά θα καταλάβαινε που πάνε τα λεφτά. Αντί βαλβολίνες (που και που ρε αδερφέ), κρασιά και μους σοκολάτα στο Παρίσι.Σαμουράι δεν υπάρχουν πια στην Ιαπωνία, εδώ και πάραααααα πολλά χρόνια.
Κάτι λίγα μόνο να τους θυμίζουν. -
Δέν ξέρω τι συζητήσατε ακριβώς, αλλά δεν έχω ακούσει κάτι επίσημο σχετικά με τα λιπαντικά της Toyota.
To μόνο βέβαιο είναι, πως καλύπτουν τις προδιαγραφές που ο ίδιος ο κατασκευαστής έχει ορίσει για τα μηχανικά μέρη των αυτοκινήτων του.Αυτό μπορώ να το επιβεβαιώσω, λόγω του ότι σε συνολικά κοντά 500.000 χλμ σε δύο αυτοκίνητα, μη έχοντας χρησιμοποιήσει άλλο λιπαντικό είτε για τη μηχανή είτε για το κιβώτιο, ουδένα θέμα είχα ποτέ.
Αν πάμε όμως και συζητήσουμε για ποιότητα λειτουργίας κιβωτίων,συντήρηση αυτών και εξετάσουμε την Japan περίοδο με την κατοπινή....... Άστο, γιατί ανοίγω μεγάλο κεφάλαιο και δεν έχω χρόνο για συζήτηση αυτές τις μέρες.
Κλείνοντας, να αναφέρω στον φίλο nippon, πως καλό είναι να αλλάζει τις βαλβολίνες κάθε δύο ή τρία χρόνια.
Το κόστος είναι αμελητέο και μόνο καλό κάνει στο κιβώτιό τουΣκεφτομαι να αλλαξω βαλβολινες στα 30.000 χλμ αλλα φοβαμαι μηπως οι εργοστασιακες ειναι καλυτερες απο της Ελληνικης Τογιοτα... Βεβαια θα μου πεις δεν μπορεις να μεινεις για παντα με τις εργοστασιακες οποτε με βλεπω στα 30.000χλμ να τις αλλαζω. Για αλλη μαρκα δεν το σκεφτομαι καν γιατι θελω να εχω το κεφαλι μου ησυχο με την εγγυηση.
-
Και νωρίτερα θα σου έλεγα να το κάνεις. Μετά, άλλαζε κάθε 20000 χλμ αν σε βολεύει να ακολουθείς τα χιλιόμετρα για τις αλλαγές σου.
Αυτά βέβαια, όταν σκοπεύεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο για πολλά χρόνια και θέλεις να μην ακούγεται ούτε τσικ από το κιβώτιο. Αν είναι να το αλλάξεις στην πενταετία,εξαετία μην ασχοληθείς καθόλου.ΥΓ
Την μόνη φορά που έβαλα άλλη βαλβολίνη από αυτή της Toyota, ήταν όταν άλλαξα δίσκο στο Avensis τον 12/2009. Τότε έβαλα για δοκιμή Eneos. Τέσσερεις μήνες μετά, μπορώ να σου πω πως είδα ελάχιστη διαφορά σε σχέση με τις 'μαμά' βαλβολίνες. Ελάχιστη ήταν και η διαφορά στο κόστος. Μόνο 10 ευρώ παραπάνω οι άλλες. -
Μην αφήνεις τις βαλβολίνες χωρίς αλλαγή ούτε γι αστείο.
είχα κάνει κι εγώ ένα πειραματισμό με valvoline νομίζω κι ένα αντιτριβικό μπας και μειωθεί ο θόρυβος, δεν είδα σοβαρή διαφορά..
-
Κι εγώ σκέφτομαι για αλλαγή βαλβολινών (το είχα γράψει και στο θέμα των Λιπάντικών).
Σκέφτομαι για τις Amsol SVG 75w90 και το αυτοκίνητο είναι ένα Carina E. Κάποιος τις έχει ήδη δοκιμάσει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο;Και κάποιες ακόμα ερωτήσεις:
-
Πρίν σχεδόν μια βδομάδα το Carina με άφησε από δίσκο στα 90.000 χιλιόμετρα. To εργοστασιακό δισκόπλατω ήταν της Valeo και αλλάχθηκε με ένα της Aisin. Έχει κάποιος υπ´ όψιν του αλλαγή δίσκου σε τόσο λίγα χιλιόμετρα ή μόνο εγώ είμαι το μαύρο πρόβατο;; Ο δίσκος ήταν μια χαρά, ωστόσο 2 ελατήρια την άκουσαν (και το ένα έφυγε από την θέση του...)
-
Τουλάχιστον στις Carina Ε, αναφερόμαστε με τους όρους Γιαπωνέζικη και Αγγλική και συνήθως είναι αντίστοιχοι των όρων προ-facelift και facelift. Απ´ όσο ξέρω η Carina E ήταν το πρώτο αυτοκίνητο της Toyota που παράχθηκε εξ´ ολοκλήρου στην Ευρώπη (και συγκεκριμένα στην Αγγλία). Άρα ο όρος Γιαπωνεζική Carina τι ακριβώς προσδιορίζει;
-
-
Ο χρήστης Arielis έγραψε:
Κι εγώ σκέφτομαι για αλλαγή βαλβολινών (το είχα γράψει και στο θέμα των Λιπάντικών).
Σκέφτομαι για τις Amsol SVG 75w90 και το αυτοκίνητο είναι ένα Carina E. Κάποιος τις έχει ήδη δοκιμάσει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο; 1Και κάποιες ακόμα ερωτήσεις:
-
Πρίν σχεδόν μια βδομάδα το Carina με άφησε από δίσκο στα 90.000 χιλιόμετρα. To εργοστασιακό δισκόπλατω ήταν της Valeo και αλλάχθηκε με ένα της Aisin. Έχει κάποιος υπ´ όψιν του αλλαγή δίσκου σε τόσο λίγα χιλιόμετρα ή μόνο εγώ είμαι το μαύρο πρόβατο;; Ο δίσκος ήταν μια χαρά, ωστόσο 2 ελατήρια την άκουσαν (και το ένα έφυγε από την θέση του...) 2
-
Τουλάχιστον στις Carina Ε, αναφερόμαστε με τους όρους Γιαπωνέζικη και Αγγλική και συνήθως είναι αντίστοιχοι των όρων προ-facelift και facelift. Απ´ όσο ξέρω η Carina E ήταν το πρώτο αυτοκίνητο της Toyota που παράχθηκε εξ´ ολοκλήρου στην Ευρώπη (και συγκεκριμένα στην Αγγλία). Άρα ο όρος Γιαπωνεζική Carina τι ακριβώς προσδιορίζει; 3
-
Δεν ξέρω να σου πω για τις Amsol.
-
Άλλαξες δίσκο και δεν άλλαξες βαλβολίνες; Γιατί; Το αυτοκίνητο στο γρύλλο ήτανε, μια χαρά την κάνατε τη δουλειά. Ξανατρέχα τώρα.
Για τη διάρκεια ζωής, τα είπες μόνος σου. Aisin με Valeo. Μέρα με νύχτα.
Όχι δεν είσαι το μαύρο πρόβατο . Έχουν συμβεί και με λιγότερα χιλιόμετρα αυτά. Δεν είναι κανόνας πάντως.
- H γιαπωνέζικη Carina E (σχήμα οξύμωρο), είναι ελληνική συνεργειατζίδικη αργκό που έχει αρκετή βάση.
Οι πρώτες Καρίνες, φορούσαν τον 4Α-FE κινητήρα ρυθμισμένο να αποδίδει 115 ίππους. Σε αυτή τη ρύθμιση, άρεσε πολύ στoν μιράγκε και σε πάρα πολύ κόσμο . Με αυτές τις προδιαγραφές δούλευε ως μοτέρ και στην Ιαπωνία.
Μετά το face lift, οι Καρίνες είχαν τον ίδιο τύπο μοτέρ αλλά φτωχού μείγματος πια και απόδοσης 107 ίππων.
Σε αυτή την ρύθμιση ΔΕΝ άρεσε στον μιράγκε και σε πάρα πολύ κόσμο.Οι πρώτες -πρώτες Καρίνες Ε επίσης, αν και κατασκευασμένες επί ευρωπαικού εδάφους όπως σωστά είπες, είχαν σχεδόν όλα τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά τους συστήματα made by Denso and also in Japan. Aκόμα και οι καλωδιώσεις.
Στη συνέχεια, κάποια ηλεκτρικά έγιναν ευρωπαικά, αλλά οι εγκέφαλοι παρέμεναν Denso και Fujitsu, μέχρι του σημείου που έγινε το φατσολίφτ και η αλλαγή στην απόδοση του κινητήρα, όπου και τα πάντα από κάτω ήταν ή αμιγώς ευρωπαικά ή φτιαγμένα από εργοστάσια της Denso στην Ευρώπη (Denso UK, Denso Spain).
Aπό εκείνο το σημείο λοιπόν (το φατσολίφτ), επικράτησε να ξεχωρίζονται για λόγους παραγγελίας ανταλλακτικών ως η 'γιαπωνέζικη' και η ευρωπαική. -
-
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Άλλαξες δίσκο και δεν άλλαξες βαλβολίνες; Γιατί; Το αυτοκίνητο στο γρύλλο ήτανε, μια χαρά την κάνατε τη δουλειά. Ξανατρέχα τώρα.Βαλβολίνες ούτως ή άλλως πρέπει να αλλάξω καθώς και να κάνω και το καθιερωμένο service.
Επειδή όμως το δισκόπλατω κλάταρε ξαφνικά, θεώρησα καλό να μην ξαναβάλω τις βαλβολίνες της Toyota δίχως πρώτα να έχω κάνει κάποια έρευνα για το αν θα μπορώ να βάλω καλύτερες. Γι αυτό και ξαναμπήκαν οι ίδιες.Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες!!
Η μείωση της ιπποδύναμης οφείλονταν σε διαφορετική χαρτογράφηση των εγκεφάλων που χρησιμοποιούνταν, έτσι; Ή υπήρχαν και κάποιες μηχανολογικές αλλαγές;
Και κάτι ακόμα... Γνωρίζεις πάνω-κάτω ποια ανταλλακτικά ήταν διαφορετικά σε αυτές τις δύο εκδόσεις; (κυρίως για να ξέρω τι παίζει)Σε ευχαριστώ και sorry για το πρήξιμο!
-
Τι τα κανετε τα σασμαν, τα τρωτε.
Εγω στο avensaki αλλαζω λαδια καθε 7.500 και βαλβολινες καθε 30.000.Εχω 245.000
Καλα λιπαντικα κιβωτιου και μοτερ ειναι τα torco-redline-amsoil.Eγω παντος τα ΤΟΥΟΤΑ τα καταργησα απο την αρχη.
Η βασικες διαφορες αναμεσα στις 2 carina ειναι η πιο υπια χαρτογραφη για τους ρυπους και στην πολλαπλη εξαγωγης, κοινως χταποδι.Η 115αρα ειχε χταποδι-διχαλο 4-2-1 ενω αυτη των 107 μια μ@λ@κια απο μαντεμι και δεν ειχε διχαλο.Απο το μαντεμι πηγαινε καυευθειαμ σε σωληνα.
Η πρωτες carina 92-93 ηταν Ιαπωνικες καθαρα .Μade in japan.O αριθμος πλαισιου αρχισε απο JT και ολα τα ηλεκτρικα ηταν τις κορυφαιας DENSO.Μετα οι 115αρες 93-94 γινοταν στην Αγγλια και φυσικα βαλανε το βρομοχερο τους οι σκατο BOSCH ντιστριμπιτερ-δυναμο εγκεφαλο-κ.α και το 95-97 ειχαν 107αλογα.
Οι BOSCH εγκεφαλοι προγραμματιζονται, οι DENSO οχι.Μονο με παραλληλο π.χ GREDDY E-MANAGE -
Thanx παιδιά
Νομίζω πρέπει να παρακολουθώ αυτή την ενότητα συχνότερα
-
Εχει οδηγησει κανεις το σαραβαλο yaris 09 και να συγκρατηθηκε να μην το πεταξει στο γκρεμο ?
TOYOTA FORUM