-
Γεια σας παιδια και καλως ηρθα στο forum!
Εχω σκοπο να παρω καινουργιο αμαξι. Οριο τιμης κοντα 15000 ευρω. Το αμαξι θα ηθελα να το κρατησω αρκετα χρονια και οχι να το πουλησω στη 5ετια που λεει ο λογος
Εχω ψηθει σοβαρα για το Polo TSi. Δε ξερω πολλα απο αυτοκινητα, αλλα σιγουρα με προβληματιζει το turbo οσον αφορα την αντοχη του κινητηρα και κατα ποσο θα μου δημιουργησει μελλοντικα προβληματα ακομα και αν του κανω σωστη χρηση του turbo. Η τεχνολογια TSI ειναι 'φορεμενη' αρκετα χρονια σε πολλα μοντελα της VW, σωστα? Οποτε και δε γινομαι beta user της εν λογω τεχνολογιας...Σκεφτομαι και το απλο Polo 1,4 ατμοσφαιρικο, με τα 85 αλογα, αλλα φοβαμαι θα το μετανιωσω μετα απο λιγο καιρο, οταν θα τυχει να χρειαστω λιγη ροπη παραπανω.
Δαιαβαζω διαφορα προβληματα σε οσους εχουν παρει το 1.2 tsi. Πχ αυτο. Να με αποθαρρυνουν αυτα που διαβαζω, να καθυστερησω την αγορα ή να ψαξω για κατι εναλλακτικο?
-
Ο χρήστης giwrgostk έγραψε:
Γεια σας παιδια και καλως ηρθα στο forum!
Εχω σκοπο να παρω καινουργιο αμαξι. Οριο τιμης κοντα 15000 ευρω. Το αμαξι θα ηθελα να το κρατησω αρκετα χρονια και οχι να το πουλησω στη 5ετια που λεει ο λογος
Εχω ψηθει σοβαρα για το Polo TSi. Δε ξερω πολλα απο αυτοκινητα, αλλα σιγουρα με προβληματιζει το turbo οσον αφορα την αντοχη του κινητηρα και κατα ποσο θα μου δημιουργησει μελλοντικα προβληματα ακομα και αν του κανω σωστη χρηση του turbo. Η τεχνολογια TSI ειναι 'φορεμενη' αρκετα χρονια σε πολλα μοντελα της VW, σωστα? Οποτε και δε γινομαι beta user της εν λογω τεχνολογιας...Σκεφτομαι και το απλο Polo 1,4 ατμοσφαιρικο, με τα 85 αλογα, αλλα φοβαμαι θα το μετανιωσω μετα απο λιγο καιρο, οταν θα τυχει να χρειαστω λιγη ροπη παραπανω.
Δαιαβαζω διαφορα προβληματα σε οσους εχουν παρει το 1.2 tsi. Πχ αυτο. Να με αποθαρρυνουν αυτα που διαβαζω, να καθυστερησω την αγορα ή να ψαξω για κατι εναλλακτικο?
Και εγώ στην ίδια φάση είμουν, σχεδόν το είχα κλείσει αλλά φοβόμουν για τυχόν προβλήματα νεότητας και για την αξιοπιστία του ονοματος polo.
Τελικά έκλεισα ένα pro_cee'd. Γνώμη μου είναι είτε να περιμένεις ένα εύλογο χρονικό διάστημα να αλλαχθούν κάποιες κατασκευαστικές ατέλειες από την φάση παραγωγής ακόμα για το polo, είτε να δεις κάτι σε fiesta.
-
Ππεριμενεις κανενα εξαμηνο,η χρονο και παιρνεις το απαλλαγμενο απο τα παιδικα προβληματα polo.. αλλιως το μονο που σχεδον φτανει σε επιδοσεις το polo, ειναι το clio1,2TCe με 5 χρονια εγγυηση, αν και ειναι ηδη πολύ αξιοπιστο.
-
Ο χρήστης regent έγραψε:
Παντως ρε παιδια ακουω για τις βενζινες που λετε κτλ. Γιατι δεν παιρνετε ενα τηλεφωνακι να γινουν ελεγχοι στα βενζιναδικα που υποπτευεστε;
Εγω εχω ενα Accent του 2002 και πραγματικα εχω χρησιμοποιησει παρα πολλα βενζιναδικα, αλλα ποτε τετοια προβληματα. (Εκτος απο καποιο συγκεκριμενο που το αμαξι αναβε με την 2η 3η φορα) Ο καλος ο μυλος ολα τα αλεθει μου φαινεται.Στο θεμα μας ομως...
Περιμενα το καινουργιο πολακι σαν τρελος (το TSI). Το εχω ερωτευτει! Αλλα αυτο που με τρελαινει ειναι η εγγυηση. 2 χρονια? Τι αγοραζω? Τοστιερα? Βλεπεις το ceedaki και σου λεει 7!!! (γιατι να μην εχουν TSI οι κορεατες... )
Αν γνωριζει καποιος θελω να μου πει ποσο κοστιζει η επεκταση εγγυησης και τι διαρκεια εχει.
Εχουν οι Γαλλοι παρομοιο κινητηρα με 5 χρονια εγγυηση οπως λεει κι ο φιλος rafi
Ππεριμενεις κανενα εξαμηνο,η χρονο και παιρνεις το απαλλαγμενο απο τα παιδικα προβληματα polo.. αλλιως το μονο που σχεδον φτανει σε επιδοσεις το polo, ειναι το clio1,2TCe με 5 χρονια εγγυηση, αν και ειναι ηδη πολύ αξιοπιστο.
-
Καλημέρα, είμαι κάτοχος του tsi και έχω φτάσει τα 550Km. Το πρόβλημα που λέτε μου συνέβει 2φορές μέχρι να τελειώσει το πρώτο γέμισμα απο νοθευμένη βενζίνη (όπως είδα μετά στο troktiko έπειτα απο έλεγχο). Το αυτοκίνητο είναι απλά φοβερό αν κάποιος το οδηγήσει θα καταλάβει τι έχει να δώσει αυτός ο κινητήρας πραγματικά είναι τόση η απόλαυση που σου προσφέρει που για μένα και πρόβλημα να είναι όπως λένε άλλοι κάτοχοι και να μην είναι βενζίνη σίγουρα θα διορθωθεί με κάποια ενημέρωση. Εγώ πάντως για να είμαι πιο ήρεμος έχω πάρει και επέκταση εγγύησης αφού τα 2 χρόνια είναι λίγα. Χθές είχα μέσα 4 άτομα , clima και σε ανηφόρα πήγαινα με κάτω απο 2.000 και 3η με λίγο γκάζι του έβαζες και 4η, με άλλο αμάξι ήθελες δευτέρα στο σημείο.Δεν κολλάει πουθενά. Με 6η κάτω απο 3.000 στροφές και πιάνεις 140 ενώ νομίζεις οτι πας με 60 αφού δεν νιώθεις διαφορά (ούτε θόρυβο ούτε τπτ). Τι άλλο να θες απο ένα 1.200άρι;;
-
Ο χρήστης jimpe έγραψε:
Τι άλλο να θες απο ένα 1.200άρι;;να μη σβηνει στα φαναρια ή την ωρα που θες να περασεις γρηγορα μια διασταυρωση?
να μη πηγαινεις στην αντιπροσωπια και να σου βγαζουν αχρηστα το 99% των πρατηριων βενζινης? (απο τα οποια πρατηρια μεχρι τωρα δεν ειχες ποτε προβλημα...
αφου βρισεις, να σου λενε οτι 'το προβλημα ειναι γνωστο, αλλα δε ξερουμε ποτε θα λυθει'? -
Δεν άνέφερε ποτέ κανείς σβήσιμο σε προσπέραση και γενικά εν κινήσει . Σε κάθε περίπτωση αναφέρεσαι σε ένα μόνο πρόβλημα που έχει τύχει πράγματι σε αρκετούς γιατί δεν έίναι όλοι . Σε πολλούς όπως εμένα δεν παρουσιάστηκε ξανα και στους υπόλοιπους απλά είναι θέμα χρόνου να λυθεί. Είναι μεγάλο σπάσιμο συμφωνώ να συμβαίνει κάτι τέτοιο αλλά όταν το ξεπεράσεις αυτό βλέπεις τόοσο πολλά θετικά.
Απλά η οδήγηση μπορεί να δείξει την διαφορά σε κάθε υποψήφιο αγοραστή.
-
δεν ανεφερα εγω για σβησιμο εν κινησει, εκει θα μιλαμε για εγκλημα.
-
Με συγχωρείς, κατανόησα λανθασμένα το πέρασμα σε διαστάυρωση που γράφεις αρχικά γι'αυτό το είπα.
-
Σε κανέναν μα Κ Α Ν Ε Ν Α δεν έχει αναφερθεί ποτέ σβήσιμο εν κινήσει.
-
Γρήγορα αντακλαστικά, πετυχημένη η άσκηση ετοιμότητας. Μόνο που κανένας δεν ανέφερε σβήσιμο εν κινήσει.
-
βασικά καλημέρα σας,ήμουν και εγώ υποψήφιος αγοραστής polo 1.2cc με τα 70hp μέχρι πριν 2 ώρες αλλα με αυτά που διαβάζω από το vwclub.gr έχω αλλάξει γνώμη. μια συμβουλή που θέλω να δώσω είναι προτού αγοράσετε κάποιο αμάξι να ενημερώνεστε από τα διαφορα club που υπάρχουν για το αμάξι που ενδιαφέρεστε,δεν μπορείτε να φανταστείτε από τι μπελάδες θα σας γλιτώσει αυτό
και όμως έχει αναφερθεί ότι το polo σβήνει εν κίνηση http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=35725 -
Ο χρήστης yo_rover έγραψε:
http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=35725Aπο οτι καταλαβαινω ειναι για το προηγουμενο μοντελο το παραπανω ποστ
-
βρε παιδια μην σπερνεται τον πανικο, προκειται για μεμονομενα περιστατικα δεν ειναι γενικο το προβλημα, μια χαρα ειναι το αμαξι για ολα μα για ολα λενε το ενα και το αλλο αν ηταν ετσι θα κυκλοφορουσαμε με τα ποδια. Μην τρελαινεσται
-
αν σβήνει στο φανάρι σημαίνει ότι σβήνει στο ρελαντί,δηλαδή αν κατεβαίνεις μια ελαφρά κατηφόρα και βγαλεις κενή ταχύτητα μπορεί να σβήσει ΕΝ ΚΙΝΗΣΗ, κατι τετοιο εκανε το rover μου
-
Ο χρήστης yo_rover έγραψε:
αν σβήνει στο φανάρι σημαίνει ότι σβήνει στο ρελαντί,δηλαδή αν κατεβαίνεις μια ελαφρά κατηφόρα και βγαλεις κενή ταχύτητα μπορεί να σβήσει ΕΝ ΚΙΝΗΣΗ, κατι τετοιο εκανε το rover μουΤοτε θα ξαναβαλεις την ταχυτητα και θα παρει μπροστα.
Αυτα νομιζω οτι ειναι συμπτωματα λερωμενης πεταλουδας,ειδικα αν ειναι με ηλεκτρογκαζο.
-
Ο χρήστης yo_rover έγραψε:
αν σβήνει στο φανάρι σημαίνει ότι σβήνει στο ρελαντί,δηλαδή αν κατεβαίνεις μια ελαφρά κατηφόρα και βγαλεις κενή ταχύτητα μπορεί να σβήσει ΕΝ ΚΙΝΗΣΗ, κατι τετοιο εκανε το rover μουΑυτο εκανε και το δικο μου rover και καθαρισα την πεταλουδα τι παει να πει αυτο οτι εχουν ολα προβλημα??? Τι συγκρινουμε τωρα??? Και εμενα στο rover Μου μου επαιζε το ρελαντι οκ και??? ΠΟυ κολαει με το θεμα και το Polo? Μπορει να εχει κακορυθμισμενο ρελαντι και σβηνει στο φαναρι η κατι να παιζει με φιλτρο αερα.
-
Όταν έχεις sequential ψεκασμό (για μειωμένη κατανάλωση και ρύπους) και ξαφνικά πάρεις κακή βενζίνη υπάρχει θέμα με αρρυθμίες και σβησίματα καθώς η βενζίνη 'ίσα' που φτάνει για την ανάφλεξη. Παλαιότερα, σε ψεκασμό τύπου batch, όλα τα μπεκ ψέκαζαν μαζί και όχι ανάλογα με το ποια πιστόνια αναμένεται αμέσως να αναφλέξουν το μίγμα.
-
τοξότη, χαλάρωσε, να βοηθήσουμε την κατάσταση θέλουμε,δηλαδή να μην πούμε ότι του αλλουνού του έσβησε εν κίνηση ?
-
Ο χρήστης yo_rover έγραψε:
βασικά καλημέρα σας,ήμουν και εγώ υποψήφιος αγοραστής polo 1.2cc με τα 70hp μέχρι πριν 2 ώρες αλλα με αυτά που διαβάζω από το vwclub.gr έχω αλλάξει γνώμη. μια συμβουλή που θέλω να δώσω είναι προτού αγοράσετε κάποιο αμάξι να ενημερώνεστε από τα διαφορα club που υπάρχουν για το αμάξι που ενδιαφέρεστε,δεν μπορείτε να φανταστείτε από τι μπελάδες θα σας γλιτώσει αυτό
και όμως έχει αναφερθεί ότι το polo σβήνει εν κίνηση http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=35725Αν είναι δυνατόν να σβήνει εν κινήσει ..Χαλαρώστε όταν λένε οτι σβήνει στο φανάρι εννούν το κόκκινο μόνο που είναι σταματημένο..Ο συγκεκριμένος στο τοπικ δεν λέει οτι πρόκειται για το παλιό αλλά αν διαβάσεις καλά θα δείς οτι λεει πως δεν έχει εγγύηση ..Αποκλείεται όποτε και να το πήρε να μην έχει ακόμα..Επίσης αν προσέξεις το όνομα του είναι 'vwpolo2002' μήπως και αυτό λέει κάτι;;
VW Polo 2009