-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
πολύ ωραίο στη φωτό.Με κιτάκι απο Mugen, θα είναι ότι πρέπει.
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
εδώ και κάνα μήνα περίπουμε μεγάλη πιθανότητα να κάνω λάθος ο Peter Lyon που υπογράφει το αρθρο ζει στην ιαπωνία νομίζω (και συνεργάζεται με autocar και motor trend των οποίων οι δοκιμές για το CR-Z ηταν πανομοιότυπες και βγηκαν περίπου πριν ένα μήνα)
απ οτι φαίνεται οι εγγλέζοι ηταν οι πρώτοι που βάλανε χέρι στο αμαξι βλ. irish times autoblog UK χτες και evo σήμερα
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... eview.html
και θα ακολουθήσουν κι αλλες
http://cars.uk.msn.com/reviews/photos.a ... 049&page=1 piczzzz
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
εδώ και κάνα μήνα περίπου
με μεγάλη πιθανότητα να κάνω λάθος ο Peter Lyon που υπογράφει το αρθρο ζει στην ιαπωνία νομίζω (και συνεργάζεται με autocar και motor trend των οποίων οι δοκιμές για το CR-Z ηταν πανομοιότυπες και βγηκαν περίπου πριν ένα μήνα)
Δεν έχω αυταπάτες,απο Ιαπωνία ήρθε το report, αλλά για λογαριασμό του Ευρωπαικού εντύπου (φαντάζομαι και με κάποια διάθεση αξιολόγησης προς τον εδώ ανταγωνισμό).
Δυσκολεύομαι να πιστέψω οτι οι Irish times το φέραν Αγγλία και το οδήγησαν όταν ακόμα και το
Evo που παρεθέτεις, είναι test drive του Peter Nunn με test drive απευθείας απο Naruto Skyline.Ίσως και να σφάλλω , όντως να πρωτοτύπησαν Irish Times και να το τέσταραν στη Γηραιά Αλβιόνα.
-
δεν είπα ουτε εννοούσα οτι οι Irish times το φέραν μόνοι τους και το δοκιμάσανε στην Αγγλια
απλά ήταν οι πρώτοι που δημοσίευσαν τη δοκιμή
τις τελευταίες μέρες έχουν δημοσιευτεί πολλά review απο Αγγλικά μέσα οπότε το ποιό λογικό είναι να τους δόθηκε αμάξι στην Αγγλιά για δοκιμή (το άσπρο στις φώτο)
μπορεί να είμαι και εντελώς λαθος δεν ξέρω κάτι παραπάνω απο αυτά που βρίσκω στα site
τεσπα πάμε παρακάτω
-
I agree mate
speaking of the devil...
http://www.7tune.com/c-west-developing- ... -and-rx-8/
Σκετσάκια για body kit που θα κυκλοφορήσει οσονούπω στη Ηαπονία (που έλεγε κι ο Έβερτ)
-
πάσχουν τα κακόμοιρα τα honda στο σχεδιασμό επεμβαίνουν και τα καγκουρό και γίνεται χειρότερο το πράγμα
κρίμας είναις
λογικά πάντως με την επιτυχία που φαίνεται να έχει -10 φορές πάνω από το αναμενόμενο οι παραγγελίες- η honda δεν νομίζω να αργήσει να παρουσιάσει ποιο ενδιαφέρουσες εκδόσεις
θα μπορούσε να το κάνει και απο την αρχή με μεγαλύτερο ηλεκτροκινητήρα και άλλου τύπου μπαταρίες αλλά μάλλον το κόστος
στο στήσιμο/ανάρτηση φαίνεται οτι τα καταφέρανε καλά με βάση όσα γράφουν
-
Κάποιοι είναι κακόγουστοι tuners αλλά θα έρθουν και τα καλά.
Μου φαίνεται δύσκολο πάντως να βγει Type R ,παρόλο που λόγω ζήτησης φαίνεται ΟΚ κίνηση,
γιατί υπάρχουν φήμες οτι η Honda θέλει να βγάλει μεγαλύτερο και δυνατότερο υβριδικό coupe.http://www.autoblog.com/2010/04/07/rumo ... the-works/
Ίσως να πρέπει τελικά να βασιστούμε σε tuners μόνο.
κρίμα γιατί φαίνεται και καλή η σόπια
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
λογικά πάντως με την επιτυχία που φαίνεται να έχει -10 φορές πάνω από το αναμενόμενο οι παραγγελίες- η honda δεν νομίζω να αργήσει να παρουσιάσει ποιο ενδιαφέρουσες εκδόσειςΑν διαιρέσεις το αναμενόμενο δια 10 τότε πολύ εύκολα μπορείς να δηλώνεις πως έχεις 10πλάσια ζήτηση
Η Honda πρέπει να παρουσιάσει καινούριο πιο αποδοτικό υβριδικό σύστημα και πιστεύω θα το κάνει σύντομα. Αυτό έχει μείνει πίσω. Βέβαια τα CR-Z και Insight δεν αποτελούν ιδιαίτερα ακριβή επένδυση, είναι μίγμα από έτοιμα μηχανικά μέρη και ακόμα και αν δεν πουλήσουν καλά έχουν όφελος συνολικά για την εταιρία.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αν διαιρέσεις το αναμενόμενο δια 10 τότε πολύ εύκολα μπορείς να δηλώνεις πως έχεις 10πλάσια ζήτησηδεν μπορώ να ξέρω τι περίμενε η honda απο τo CR-Z
διαβάζω πάντως οτι έχουν αρκετές παραγγελίες -και αν πάλι δεν έχουν είναι της honda πρόβλημα και οχι δικό μου -
Η Honda πρέπει να παρουσιάσει καινούριο πιο αποδοτικό υβριδικό σύστημα και πιστεύω θα το κάνει σύντομα. Αυτό έχει μείνει πίσω. Βέβαια τα CR-Z και Insight δεν αποτελούν ιδιαίτερα ακριβή επένδυση, είναι μίγμα από έτοιμα μηχανικά μέρη και ακόμα και αν δεν πουλήσουν καλά έχουν όφελος συνολικά για την εταιρία.
κάτι ηλεκτρικό θα ήθελα απο την honda αλλά δεν το βλέπω σύντομα
-
Αυτό που ήθελα να τονίσω είναι πως οι δηλώσεις για '10πλάσιες' παραγγελίες που κάνει η Honda είναι πυροτεχνήματα εντυπωσιασμού και μόνο. Το ίδιο έκανε και για το Insight το οποίο δεν πουλάει και τόσο.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αυτό που ήθελα να τονίσω είναι πως οι δηλώσεις για '10πλάσιες' παραγγελίες που κάνει η Honda είναι πυροτεχνήματα εντυπωσιασμού και μόνο. Το ίδιο έκανε και για το Insight το οποίο δεν πουλάει και τόσο.ναι ρε το κατάλαβα
έπρεπε και εγώ να το γράψω αλλιώς στο αρχικό ποστ
-
Σε συγχωρώ
-
τιμές @Hitlerland: 22Κ 23Κ και 25Κ
αν λέει κάτι αυτό
-
Τιμές μεταξύ του Insight και το Civic είναι το αναμενόμενο..... οπότε μία τιμή στα 22k δεν είναι παράλογη αλλά είναι τρομερά ακριβή για τα σημερινά δεδομένα και για το τι προσφέρει ο ανταγωνισμός.
-
'Ένα σχεδόν μήνα πριν την έναρξη των πωλήσεων του στη χώρα μας, οδηγούμε στην πίστα των Μεγάρων το σπορτίφ υβριδικό κουπέ της Honda.'
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Τιμές μεταξύ του Insight και το Civic είναι το αναμενόμενο..... οπότε μία τιμή στα 22k δεν είναι παράλογη αλλά είναι τρομερά ακριβή για τα σημερινά δεδομένα και για το τι προσφέρει ο ανταγωνισμός.'Στη χώρα μας το νέο CR-Z θα ξεκινήσει να πωλείται από την 1η Ιουνίου σε τιμή που οι ιθύνοντες της ελληνικής αντιπροσωπείας εκτιμούν ότι δεν θα υπερβαίνει τα 24.000 ευρώ.'
(Πλάκα κάνουν!!!)
Από το http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=492&page_id=3273
-
Το είδα από κοντά στο Mall και μου έκανε πάρα πολύ καλή εντύπωση. Στις φωτογραφίες από κάποιες πλευρές φαίνεται πολύ ασύμμετρο (τεράστιο εμπρός μέρος-μικρό πίσω) αλλά στην πραγματικότητα δείχνει πιο αρμονικό. Επίσης φαίνεται μεγαλύτερο από όσο περίμενα και σίγουρα πιο φαρδύ και επιθετικό από ένα τρίθυρο jazz (που ουσιαστικά είναι).
-
αμα η κορυφαία έκδοση έχει 23.999 θα είναι οκ τιμή
το πρόβλημα -για την αντιπροσωπία- θα είναι αν απο τέτοια τιμή ξεκινάει η βασική
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
'Ένα σχεδόν μήνα πριν την έναρξη των πωλήσεων του στη χώρα μας, οδηγούμε στην πίστα των Μεγάρων το σπορτίφ υβριδικό κουπέ της Honda.'Τιμές μεταξύ του Insight και το Civic είναι το αναμενόμενο..... οπότε μία τιμή στα 22k δεν είναι παράλογη αλλά είναι τρομερά ακριβή για τα σημερινά δεδομένα και για το τι προσφέρει ο ανταγωνισμός.
'Στη χώρα μας το νέο CR-Z θα ξεκινήσει να πωλείται από την 1η Ιουνίου σε τιμή που οι ιθύνοντες της ελληνικής αντιπροσωπείας εκτιμούν ότι δεν θα υπερβαίνει τα 24.000 ευρώ.'
(Πλάκα κάνουν!!!)
Από το http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=492&page_id=3273
24κ για το κομμενο Insight με το κοφτερο τιμονι?
Kαλες πωλησεις... -
τωρα που εγινε η αρχη , θελω να βγει και το υβριδικο typer που περιμενω τοσα χρονια
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Kαλες πωλησεις...Αντίστροφη μέτρηση. Κοντά μας σε 37 μέρες!!!
(Στην αρχική σελίδα της http://www.honda.gr/cars/)Και η ελληνική σελίδα του http://www.hondacrz.gr/main.php
NEO HONDA CR-Z