Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda RX-8 μεταχειρισμένο - Η γνώμη σας?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda RX-8 μεταχειρισμένο - Η γνώμη σας?
    • 1
    • 2
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 37
    • 38
    • 14 / 38
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    754
    16529
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster last edited by

      Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
      Δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί κάθε φορά που συζητάμε για το Rx-8, το συγκρίνουμε με ΤΤ, Cooper κλπ
      Τι σχέση μπορεί να έχει ένα πισωκίνητο με μπλοκέ(από το εργοστάσιο) 4-πορτο κουπέ-wankel με ένα 4κίνητο 2πορτο τουρμπάτο(ΤΤ) ή με ένα 2πορτο-μπροσθοκίνητο τουρμπίσιο.
      Πικάντικη η συμπεριφορά του cooper σε σε σχέση με του Rx-8

      ακόμα και στα δικά μου χέρια (που είναι μέτρια για τέτοιου είδους κατασκευες) το rx δείχνει φανταστικό...τρομερο ζυγισμα ,σαφές τιμόνι , μαγικος λεβιες...
      το κούπερ έχει αυτό το σπρώξιμο που το σώζει...

      Γενικα , αν είχε άλλο σήμα θα ήταν το απόλυτο αυτ/κο φετιχ... Θα ήταν Απο coure sportivo μέχρι ultimate driving machine...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kyr80 last edited by

        Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

        Δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί κάθε φορά που συζητάμε για το Rx-8, το συγκρίνουμε με ΤΤ, Cooper κλπ
        Τι σχέση μπορεί να έχει ένα πισωκίνητο με μπλοκέ(από το εργοστάσιο) 4-πορτο κουπέ-wankel με ένα 4κίνητο 2πορτο τουρμπάτο(ΤΤ) ή με ένα 2πορτο-μπροσθοκίνητο τουρμπίσιο.
        Πικάντικη η συμπεριφορά του cooper σε σε σχέση με του Rx-8

        σχέση τιμής

        Δίκιο έχεις, αλλά αυτό έχει να κάνει μόνο με την τιμή αγοράς. Διαφορετικά έξοδα χρήσης-συντήρησης έχουν μεταξύ τους. Όπως και θέλουν και διαφορετικό τρόπο οδήγησης. Δεν νομίζω ότι απευθύνονται στο ίδιο κοινό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kikizas-grigoris last edited by

          Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
          Δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί κάθε φορά που συζητάμε για το Rx-8, το συγκρίνουμε με ΤΤ, Cooper κλπ
          Τι σχέση μπορεί να έχει ένα πισωκίνητο με μπλοκέ(από το εργοστάσιο) 4-πορτο κουπέ-wankel με ένα 4κίνητο 2πορτο τουρμπάτο(ΤΤ) ή με ένα 2πορτο-μπροσθοκίνητο τουρμπίσιο.
          Πικάντικη η συμπεριφορά του cooper σε σε σχέση με του Rx-8

          Aπο το 'δια ταυτα' του συγκριτικου του περιοδικου (Φεβρουαριος 2005)

          http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=10305

          'H Mazda φαίνεται ότι μάλλον μπέρδεψε τα ονόματα. Tο Challenge ταιριάζει περισσότερο στη δυνατή έκδοση, ενώ το μικρό θα μπορούσε να λέγεται «(gia ton) Cosmo». Oδηγικά, υπάρχει το υπόβαθρο, κινητήρας και κιβώτιο όμως δεν αποδίδουν την αναμενόμενη ζωντάνια. H έκδοση των 192 ίππων είναι ένα φιλικό, καθημερινό all around όχημα (όπου οι εξοπλιστικές εκπτώσεις περνούν απαρατήρητες), με το καροτάκι του μοναδικού κόνσεπτ-εμφάνισης να σερβίρεται σαν ξερολούκουμο. Πραγματικά σπορ, όμως, δεν είναι.
          Aν, τώρα, το ζητούμενο ήταν ένα ευκολοδήγητο πυραυλάκι, τότε όλα τα χέρια θα έδειχναν προς τη μεριά του Cupra. Eίναι ταχύτατο, σωστά στημένο, χωρίς να επιφυλάσσει όμως εκπλήξεις, πράγμα καλοδεχούμενο για το μέσο οδηγό, αλλά ίσως «ρηχό» για εκείνον που ψάχνει το κάτι παραπάνω. Kαι έτσι φτάνουμε στο Cooper S. Aν σε άλλα αυτοκίνητα τούς φοράς κλωβό ασφαλείας και ξεκινάς αναβάσεις, εδώ σκέφτεσαι να αφαιρέσεις το αμάξωμα και να κατέβεις σε αγώνες... κάρτ. Eίπαμε ότι σε προκαλεί και δε σε αφήνει σε χλωρό κλαρί, αλλά σου ζητά και παραχωρήσεις σε άνεση και χώρους. Προσωπικότητα χωρίς συμβιβασμούς δε γίνεται. Mήπως, όμως, τελικά αυτό δεν είναι που δίνει χρώμα στη σχέση ανθρώπου-μηχανής.'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kyr80 last edited by

            Ο χρήστης red_monster έγραψε:

            Δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί κάθε φορά που συζητάμε για το Rx-8, το συγκρίνουμε με ΤΤ, Cooper κλπ
            Τι σχέση μπορεί να έχει ένα πισωκίνητο με μπλοκέ(από το εργοστάσιο) 4-πορτο κουπέ-wankel με ένα 4κίνητο 2πορτο τουρμπάτο(ΤΤ) ή με ένα 2πορτο-μπροσθοκίνητο τουρμπίσιο.
            Πικάντικη η συμπεριφορά του cooper σε σε σχέση με του Rx-8

            ακόμα και στα δικά μου χέρια (που είναι μέτρια για τέτοιου είδους κατασκευες) το rx δείχνει φανταστικό...τρομερο ζυγισμα ,σαφές τιμόνι , μαγικος λεβιες...
            το κούπερ έχει αυτό το σπρώξιμο που το σώζει...

            Γενικα , αν είχε άλλο σήμα θα ήταν το απόλυτο αυτ/κο φετιχ... Θα ήταν Απο coure sportivo μέχρι ultimate driving machine...

            Εγώ λέω ότι έχει 'θαφτεί' σχετικά με το αδερφάκι του(μχ-5). Αν αγόραζα σήμερα θα έπενα το πρώτο ασυζητητί. Το φοράς καλύτερα έχω τη γνώμη και αυτό το στροφάρισμα

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              pai-mei last edited by

              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
              Πραγματικά σπορ, όμως, δεν είναι.

              Και το πίστεψες;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by

                Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                Πραγματικά σπορ, όμως, δεν είναι.

                Και το πίστεψες;

                +1
                αν δεν είναι το ρχ σπορ , τότε ποιο είναι ;;;
                Το γκολφ η τα μασκαρεμενα γκολφ;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mirage last edited by

                  Όποιος έχει οδηγήσει ακόμα και το αδύναμο ξέρει τους λόγους για να μην το πιστέψει. Αν τώρα το πάμε στην ωμή δύναμη και σε κλασσικά δημοσιογραφικά κλισε του τύπου κάρτ, βυζαίνω την άσφαλτο, τραίνο κοκ πάω πάσο. Η ουσία είναι οτι το ΡοΧι είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που προσφέρει πολλά σε μια καλή τιμή. Όποιος το αγοράζει γνωρίζοντας τα μειονεκτήματα αλλά και τα πλεονεκτήματα του, κάνει μια εξαιρετικη αγορά. Αλλιώς σε 2-3 μήνες το στέλνεις για πούλημα και αγοράζεις κάτι άλλο πιο εύπεπτο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cosmo-mike last edited by

                    O Moderator τα ειπε ολα μεσα σε πεντε γραμμες. +1 !

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      heras last edited by

                      Ο χρήστης xenos έγραψε:

                      Δεν διανοείσαι να το πάς χωρίς ηλεκτρονικά αν δεν ξέρεις τι κάνεις...ένας το προσπάθησε μπροστά στα μάτια μου και από ένα λάθος κατέβασμα μπλόκαρε το διαφορικό και κατέληξε να φέρνει τούμπες στην στροφή πρίν το island.

                      Το χω ξαναπει κ σε αλλο θεμα με το s2000: δεν κατεβαζουμε απο ψηλες στροφες σε πισωκινητο μπλοκατο χωρις μυτη-τακουνι!!!! Ημαρτον!!!!!

                      Και μετα μας φταει τ αμαξι....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        Ο χρήστης heras έγραψε:

                        Δεν διανοείσαι να το πάς χωρίς ηλεκτρονικά αν δεν ξέρεις τι κάνεις...ένας το προσπάθησε μπροστά στα μάτια μου και από ένα λάθος κατέβασμα μπλόκαρε το διαφορικό και κατέληξε να φέρνει τούμπες στην στροφή πρίν το island.

                        Το χω ξαναπει κ σε αλλο θεμα με το s2000: δεν κατεβαζουμε απο ψηλες στροφες σε πισωκινητο μπλοκατο χωρις μυτη-τακουνι!!!! Ημαρτον!!!!!

                        Και μετα μας φταει τ αμαξι....

                        ναι σου πω επειδη το εχεις ξαναπει αυτο και δεν το πολυ-επιασα..

                        μπορεις να μου εξηγησεις σε τι θα σε ωφελησει η μυτη τακουνι ωστε να μην κανεις σβουρες?

                        τη μυτη τακουνι απο οσο ξερω την κανουν για να κρατησουν οσο το δυνατον ψηλοτερα τις στροφες του κινητηρα καθως φρεναρουν πριν τη στροφη, τι σχεση εχει με την ασφαλεια?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Για να αποτρέψεις το στιγμιαίο μπλοκάρισμα των τροχών

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            neos last edited by

                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                            Δεν διανοείσαι να το πάς χωρίς ηλεκτρονικά αν δεν ξέρεις τι κάνεις...ένας το προσπάθησε μπροστά στα μάτια μου και από ένα λάθος κατέβασμα μπλόκαρε το διαφορικό και κατέληξε να φέρνει τούμπες στην στροφή πρίν το island.

                            Το χω ξαναπει κ σε αλλο θεμα με το s2000: δεν κατεβαζουμε απο ψηλες στροφες σε πισωκινητο μπλοκατο χωρις μυτη-τακουνι!!!! Ημαρτον!!!!!

                            Και μετα μας φταει τ αμαξι....

                            ναι σου πω επειδη το εχεις ξαναπει αυτο και δεν το πολυ-επιασα..

                            μπορεις να μου εξηγησεις σε τι θα σε ωφελησει η μυτη τακουνι ωστε να μην κανεις σβουρες?

                            τη μυτη τακουνι απο οσο ξερω την κανουν για να κρατησουν οσο το δυνατον ψηλοτερα τις στροφες του κινητηρα καθως φρεναρουν πριν τη στροφη, τι σχεση εχει με την ασφαλεια?

                            Τα μηχανικά μπλοκέ διαφορικά είναι φτιαγμένα με σκεπτικό την χρήση υπό άγριες συνθήκες οδήγησης. Σε κάποιες περιπτώσεις κανονικής οδήγησης μπορεί να έρθει το διαφορικό σε συνθήκες κλειδώματος χωρίς να το περιμένεις, και επομένως οι αντιδράσεις σου να μην είναι οι απαιτούμενες.

                            Για την περίσταση, αν ενώ στρίβεις, συμπλεκτάρεις και κατεβάσεις ταχύτητα χωρίς να επιταχύνεις, αφήνοντας τον συμπλέκτη ενώ το αμάξι βρίσκεται υπό στροφή υπάρχει η περίπτωση το διαφορικό κατά τη σύμπλεξη της μετάδοσης (+φρενάρισμα απ τον κινητήρα) να 'δει' αναλογία στροφών κλειδώματος και να μπει σε εμπλοκή. Σε αυτή την περίπτωση έχεις κλειδωμένο διαφορικό υπό στροφή, και χωρίς γκάζι είσαι στο έλεος της αναλογίας στροφών ανά τροχό που δίνει το διαφορικό.

                            Εν κατακλείδι το γνωστό φρενάρισμα σε στροφή με συνδρομή του μοτέρ που μπορεί να κάνουμε συνηθισμένοι απ τα μπροστοκίνητα με ελεύθερο διαφορικό, σε πισωκίνητο με μπλοκέ σε στέλνει αδιάβαστο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              rxristos last edited by

                              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                              Οποιος εκανε τον κοπο να διαβασει τα link που παρεθεσα για τις επιδοσεις,
                              θα παρατηρουσε την καταγραφη των 153ps/7600σαλ για το 192αρι
                              και τα 194,4ps/8600σαλ για τo 231 (δυναμη σε τροχους) τιμες που υπολοιπονται αρκετα
                              σε σχεση με αυτες που ανακοινωνει ο κατασκευαστης.
                              Ηδη το ανανεωμενο Cooper S R53 με τα 170αλογα εδειξε στο δυναμομετρο
                              173ps και σε συνδυασμο με την πιο 'πικαντικη' οδικη συμπεριφορα του,
                              ηταν και η επιλογη του συγκριτικου...

                              Ακόμα και έτσι όμως το ρχ8 είναι γρηγορότερο στο 400αρι απο το ΤΤ με λιγότερους ίππους στον τροχό και χειρότερο λόγο κιλών/ίππων… στις Σέρρες είναι γρηγορότερο (προφανός το βολεύει γιατι είναι πιο κλειστή απο τις άλλες)και στην ανάβαση είναι αισθητά πιο γρήγορο το ΤΤ που εξαργυρώνει την μεγαλύτερη ροπή του.

                              Το μικρό με τα 155 και 165 άλογα τροχό μια χαρά στέκεται με τα πανάλαφρα μικρά τουρμπίσια από στάση στα 400αρια που και πάλι έχουν πλεονέκτημα ίππων στους τροχούς και βάρους. Μάλλον για αυτών των αμαξιών (cooper klp…) τις επιδόσεις πρέπει να είμαστε σκεπτικοί που μια φακλάνα με λιγότερα άλογα στον τροχό τα πάει κόπιες και όχι μόνο.

                              Όσο για το τι έχουν γράψει οι 4τροχοί για το ρχ8 κάνει καραμπαρ ότι η ΕΛΜΑ δεν τα πάει καλά μαζί τους… την στιγμή που όλος ο διεθνής τύπος έγραφε άριστες κριτικές.
                              Βέβαια στους 4 τροχούς ασχολούνται περισσότερο με την οικολογία τα αεροπλάνα και τα πολιτικά και λιγότερο με την οδήγηση...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                Ο χρήστης Neos έγραψε:

                                Δεν διανοείσαι να το πάς χωρίς ηλεκτρονικά αν δεν ξέρεις τι κάνεις...ένας το προσπάθησε μπροστά στα μάτια μου και από ένα λάθος κατέβασμα μπλόκαρε το διαφορικό και κατέληξε να φέρνει τούμπες στην στροφή πρίν το island.

                                Το χω ξαναπει κ σε αλλο θεμα με το s2000: δεν κατεβαζουμε απο ψηλες στροφες σε πισωκινητο μπλοκατο χωρις μυτη-τακουνι!!!! Ημαρτον!!!!!

                                Και μετα μας φταει τ αμαξι....

                                ναι σου πω επειδη το εχεις ξαναπει αυτο και δεν το πολυ-επιασα..

                                μπορεις να μου εξηγησεις σε τι θα σε ωφελησει η μυτη τακουνι ωστε να μην κανεις σβουρες?

                                τη μυτη τακουνι απο οσο ξερω την κανουν για να κρατησουν οσο το δυνατον ψηλοτερα τις στροφες του κινητηρα καθως φρεναρουν πριν τη στροφη, τι σχεση εχει με την ασφαλεια?

                                Τα μηχανικά μπλοκέ διαφορικά είναι φτιαγμένα με σκεπτικό την χρήση υπό άγριες συνθήκες οδήγησης. Σε κάποιες περιπτώσεις κανονικής οδήγησης μπορεί να έρθει το διαφορικό σε συνθήκες κλειδώματος χωρίς να το περιμένεις, και επομένως οι αντιδράσεις σου να μην είναι οι απαιτούμενες.

                                Για την περίσταση, αν ενώ στρίβεις, συμπλεκτάρεις και κατεβάσεις ταχύτητα χωρίς να επιταχύνεις, αφήνοντας τον συμπλέκτη ενώ το αμάξι βρίσκεται υπό στροφή υπάρχει η περίπτωση το διαφορικό κατά τη σύμπλεξη της μετάδοσης (+φρενάρισμα απ τον κινητήρα) να 'δει' αναλογία στροφών κλειδώματος και να μπει σε εμπλοκή. Σε αυτή την περίπτωση έχεις κλειδωμένο διαφορικό υπό στροφή, και χωρίς γκάζι είσαι στο έλεος της αναλογίας στροφών ανά τροχό που δίνει το διαφορικό.

                                Εν κατακλείδι το γνωστό φρενάρισμα σε στροφή με συνδρομή του μοτέρ που μπορεί να κάνουμε συνηθισμένοι απ τα μπροστοκίνητα με ελεύθερο διαφορικό, σε πισωκίνητο με μπλοκέ σε στέλνει αδιάβαστο

                                μουφα μου ακουγεται το μπλοκε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                                  Πραγματικά σπορ, όμως, δεν είναι.

                                  Και το πίστεψες;

                                  Καταρχας δεν το εγραψα εγω, 'οτι πραγματικα σπορ δεν ειναι' , αλλα οι 4τροχοι, και ετσι οπως το κανεις quote, αυτο δειχνεις!
                                  Κατα δευτερον ποιος σου ειπε οτι το πιστεψα? Απλα παρεθεσα το αρθρο, και ειπα οτι ΣΥΜΦΩΝΑ με το περιοδικο, το Cooper S δειχνει πιο 'πικαντικο' απο το RX8
                                  Τιποτα περισσοτερο, τιποτα λιγοτερο.
                                  Δυστυχως δεν εχω μεχρι στιγμης καταφερει να οδηγησω ενα RX8 αλλα ουτε και Cooper S R53 για να εχω την δικη μου αποψη. Οι επιδοσεις ομως που παρεθεσα αποτελουν καποιες σαφες ενδειξεις για τις δυνατοτητες τους στην ευθεια.

                                  Edit: Τελικα τι ειναι ΣΠΟΡ? ΘΑ ηθελα εναν ορισμο KAI απο εσενα, γιατι μαλλον μιλαμε σε διαφορετικοι βαση πολλοι απο εμας γενικα στο forum...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    italakias last edited by

                                    ολα τα κατεβασματα γινονται σε ευθεια αρα δεν υπαρχει προβλημα.

                                    και χωρις μπλοκε αμα κατεβασεις αποτομα ταχυτητα πανω στη στροφη θα εχεις προβλημα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      rxristos last edited by

                                      Ο χρήστης Neos έγραψε:

                                      Δεν διανοείσαι να το πάς χωρίς ηλεκτρονικά αν δεν ξέρεις τι κάνεις...ένας το προσπάθησε μπροστά στα μάτια μου και από ένα λάθος κατέβασμα μπλόκαρε το διαφορικό και κατέληξε να φέρνει τούμπες στην στροφή πρίν το island.

                                      Το χω ξαναπει κ σε αλλο θεμα με το s2000: δεν κατεβαζουμε απο ψηλες στροφες σε πισωκινητο μπλοκατο χωρις μυτη-τακουνι!!!! Ημαρτον!!!!!

                                      Και μετα μας φταει τ αμαξι....

                                      ναι σου πω επειδη το εχεις ξαναπει αυτο και δεν το πολυ-επιασα..

                                      μπορεις να μου εξηγησεις σε τι θα σε ωφελησει η μυτη τακουνι ωστε να μην κανεις σβουρες?

                                      τη μυτη τακουνι απο οσο ξερω την κανουν για να κρατησουν οσο το δυνατον ψηλοτερα τις στροφες του κινητηρα καθως φρεναρουν πριν τη στροφη, τι σχεση εχει με την ασφαλεια?

                                      Τα μηχανικά μπλοκέ διαφορικά είναι φτιαγμένα με σκεπτικό την χρήση υπό άγριες συνθήκες οδήγησης. Σε κάποιες περιπτώσεις κανονικής οδήγησης μπορεί να έρθει το διαφορικό σε συνθήκες κλειδώματος χωρίς να το περιμένεις, και επομένως οι αντιδράσεις σου να μην είναι οι απαιτούμενες.

                                      Για την περίσταση, αν ενώ στρίβεις, συμπλεκτάρεις και κατεβάσεις ταχύτητα χωρίς να επιταχύνεις, αφήνοντας τον συμπλέκτη ενώ το αμάξι βρίσκεται υπό στροφή υπάρχει η περίπτωση το διαφορικό κατά τη σύμπλεξη της μετάδοσης (+φρενάρισμα απ τον κινητήρα) να 'δει' αναλογία στροφών κλειδώματος και να μπει σε εμπλοκή. Σε αυτή την περίπτωση έχεις κλειδωμένο διαφορικό υπό στροφή, και χωρίς γκάζι είσαι στο έλεος της αναλογίας στροφών ανά τροχό που δίνει το διαφορικό.

                                      Εν κατακλείδι το γνωστό φρενάρισμα σε στροφή με συνδρομή του μοτέρ που μπορεί να κάνουμε συνηθισμένοι απ τα μπροστοκίνητα με ελεύθερο διαφορικό, σε πισωκίνητο με μπλοκέ **σε στέλνει αδιάβαστο **

                                      Ή σε ατέλειωτες πλαγιολισθήσεις με πλατιά χαμόγελα εφόσον αυτός που το προκαλεί επίτηδες ξέρει τι κάνει (βέβαια μερικοί έχουν κλάψει… ακριβά)
                                      Για να το δώσω πιο παραστατικά… την ώρα που στρίβεις αν ξεκινήσει πλαγιολίσθηση και τρομάξεις και αφήσεις γκάζι απότομα… ο εξωτερικός τροχός που έχει πάρει την περισσότερη ροπή… σταματάει να έχει παροχή ισχύος απότομα(σαν να φρενάρει) και δίνει ένα σκαμπίλι προς την αντίθετη μεριά ξεκινώντας έτσι τον χορό του Ζαλόγγου αν δεν έχεις χέρια και ψυχραιμία να το μαζέψεις. Όσο πιο ψηλές στροφές έχεις τόσο πιο απότομη η αντίδραση. Και εκεί είναι η δυσκολία στο ρχ8… λόγο έλλειψη ροπής χαμηλά για να παίξεις μαζί του πρέπει να καβαλήσει το στροφόμετρο την περιοχή πάνω από τις 5.000-5.500 (ανάλογα και την ποιότητα του οδοστρώματος) οπότε οι όποιες άμπαλες ενέργειες σου έχουν και πιο απότομες αντιδράσεις.
                                      Το μπλοκέ θέλει να επιμένεις στο γκάζι με το μέτρο που χρειάζεται. Πολύ περισσότερο θα σε γυρίσει πολύ λιγότερο θα σε στείλει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        italakias last edited by

                                        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                        Πραγματικά σπορ, όμως, δεν είναι.

                                        Και το πίστεψες;

                                        Καταρχας δεν το εγραψα εγω, 'οτι πραγματικα σπορ δεν ειναι' , αλλα οι 4τροχοι, και ετσι οπως το κανεις quote, αυτο δειχνεις!
                                        Κατα δευτερον ποιος σου ειπε οτι το πιστεψα? Απλα παρεθεσα το αρθρο, και ειπα οτι ΣΥΜΦΩΝΑ με το περιοδικο, το Cooper S δειχνει πιο 'πικαντικο' απο το RX8
                                        Τιποτα περισσοτερο, τιποτα λιγοτερο.
                                        Δυστυχως δεν εχω μεχρι στιγμης καταφερει να οδηγησω ενα RX8 αλλα ουτε και Cooper S R53 για να εχω την δικη μου αποψη. Οι επιδοσεις ομως που παρεθεσα αποτελουν καποιες σαφες ενδειξεις για τις δυνατοτητες τους στην ευθεια.

                                        Edit: Τελικα τι ειναι ΣΠΟΡ? ΘΑ ηθελα εναν ορισμο KAI απο εσενα, γιατι μαλλον μιλαμε σε διαφορετικοι βαση πολλοι απο εμας γενικα στο forum...

                                        εχετε μπερδευτει και νομιζετε οτι το καθε πισωκινητο ειναι σπορ επειδη γυρναει και σουπα μου πες.
                                        δεν ξερω αν το μαζντα ειναι σπορ γιαντα δεν το χω οδηγησει.

                                        σπορ ειναι το αμαξι που εχει καλα φρενα ,καλο και δυνατο ευστροφο μοτερ ,καλο τιμονι και οδικη συμπεριφορα τετοια που βοηθαει τον οδηγο να αναπτυξει ταχυτητες σε στροφες με αισθημα ασφαλειας και χωρις παρατραγουδα.
                                        εννοειται οτι ειναι και ο οδηγος καπως καλος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          blinkys last edited by

                                          Με λίγα λόγια αυτοκίνητο που κάποιος που ξέρει τι κάνει πίσω από το τιμόνι θα το ευχαριστηθεί

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            rxristos last edited by

                                            Ο χρήστης italakias έγραψε:
                                            ολα τα κατεβασματα γινονται σε ευθεια αρα δεν υπαρχει προβλημα.

                                            και χωρις μπλοκε αμα κατεβασεις αποτομα ταχυτητα πανω στη στροφη θα εχεις προβλημα.

                                            Το πολύ πολύ να χαζοσπινάρει ο εσωτερικός τροχός που ούτος η άλλος δεν επηρεάζει τον απέναντι τροχό αφού είναι ελεύθερο το διαφορικό...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 14 / 38
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr