-
Άμα θέλεις και άλλα προβλήματα να βρούμε βρε παιδί μου! Δεν γίνεται, όλο και κάποιου θα του έχει πέσει ο ουρανός εν κινήσει!
-
πλάκα πλάκα, είχε ένας γείτονας ένα 1600αρι τρίπορτο κ του έπεσε ο ουρανός, δηλαδή του έσπασε η ανοιχτή ηλιοροφή στην εθνική!!
μα τον τουτατή
μάλλον το λάθος ήταν δικό του, αφού νομίζω πως τα μάνουαλ γράφουν να μην ανοίγει οι ηλιοροφή πάνω από κάποια χιλιόμετρα (τουλάχιστον έτσι μου είχαν πει στη φιατ).
υγ ο γείτονας μετά από αυτό, το πούλησε κ πήρε τρίπορτο Α3 -
Ψάξε για μοντέλο από 2006 & μετά, τα προβλήματα που αναφέρεις δεν υπάρχουν εκεί (τα ελαττωματικά ανταλλακτικά είναι από άλλον προμηθευτή στα f/l), εάν βρεις από ιδιώτη προγενέστερο μοντέλο, ρώτα τον εάν έχει αλλάξει τους 4 πολλαπαλασιαστές & τον αισθητήρα, & τσέκαρε βιβλίο σέρβις.
Ακόμη & μοντέλο με ηλιοροφή να βρεις, δε θα έχεις πρόβλημα, άσε που έχει άλλη χάρη (έχει φίλος μου ένα 1.6 του 2003, μεταχειρισμένο το πήρε πριν 4 χρόνια, με ηλιοροφή & ESP, μόνο τους 4 πολλ/στές άλλαξε με 250€ & έκτοτε κανένα πρόβλημα, είναι πολύ ικανοποιημένος, παρά τη βάναυση χρήση του...).
Αναφορικά με την κατανάλωση, το 1.6 καίει όσο & το 1.4, ίσως & λιγότερο, επειδή δε ζορίζεται, πάντως τα μοτέρ αυτά είναι οικονομικά.
Για τα όσα προσφέρει, η τιμή είναι εξαιρετική. Και προσοχή μην πέσετε σε κάνα αυτοκίνητο που ήταν σε leasing πριν, υπάρχουν μηχανικοί της Ρενώ (εξειδικευμένοι & φθηνοί) που μπορούν να το ελεγξουν υπεύθυνα. -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
μια βοηθεια παρακαλώ, από όποιον γνωρίζει
το megane ΙΙ αξίζει για αγορά ως μεταχειρισμένο? Υπάρχουν προβλήματα που θα έπρεπε να με αποτρέψουν από την αγορά ενός μεταχειρισμένου με 80-100 χλδ χιλιομέτρων? το αμάξι κάθε ποτε θέλει ιμάντες κ με τί κόστος? (εχω βρει κ 1400 κ 1600 μοντέλα 2002-2004)Σαν κάτοχος σου συνιστώ να πάρεις το 1.6 επειδή είναι το ίδιο ή και οικονομικότερο του 1.4 και με διαφορές σε επιδόσεις καθ΄όσον ο 1.6 έχει μεταβλητό χρονισμό vv-t. Από αξιοπιστία είναι αρκετά καλό, εμφανίζοντας μικρά γαλλικά ...κουσούρια, σαν αυτά που αναφέρονται πιο πάνω. Η ποιότητα κατασκευής είναι μέτρια, τα ηλεκτρικά καλούδια πολλά, η ενεργητική δε ασφάλεια κορυφαία(παθητική ευχομαι να μην δοκιμάσω ), όπως και η άνεση. Πιθανώς δεν είναι το κορυφαίο μικρομεσαίο, αλλά στην τιμή που υπάρχει σαν μεταχειρισμένο είναι ότι καλύτερο ασυζητητί Στα μείον ότι δεν έχει ζσπορ αίσθηση, αλλά μην περιμένεις να την βρεις πια ούτε από golf, ceed και corolles...
-
εχω βρει ένα μεγκαν στο οποιο εχει σπασει το πισω τζάμι της ηλιοροφής. ο πωλητής μου ειπε να το παρω κ να δηλώσω μετά από λιγο στη ασφαλιστική μου. λογικά αυτο δεν θα γίνεται βεβαια
μήπως ξέρει κάποιος φίλος πόσο κάνει η επιδιορθωση αυτής της ζημιάς? -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Δεν γίνεται, όλο και κάποιου θα του έχει πέσει ο ουρανός εν κινήσει!Τι έλεγες??? Δες παρακάτω!!!
εχω βρει ένα μεγκαν στο οποιο εχει σπασει το πισω τζάμι της ηλιοροφής. ο πωλητής μου ειπε να το παρω κ να δηλώσω μετά από λιγο στη ασφαλιστική μου. λογικά αυτο δεν θα γίνεται βεβαια
μήπως ξέρει κάποιος φίλος πόσο κάνει η επιδιορθωση αυτής της ζημιάς?Μάλλον θα εννοεί με την θραυση κρυστάλλων αλλά καλύπτει η θραυση κρυστάλλων και την ηλιοροφή?
Η αντικατασταση του υαλοπίνακα απο ελληνικά χέρια σε μια ηλιοροφή δεν θα μου ακουγόταν και πολύ καλό!!!
Αν δεν κάνω λάθος είναι της Webasto. Μήπως να μιλούσες με αυτούς? -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
εχω βρει ένα μεγκαν στο οποιο εχει σπασει το πισω τζάμι της ηλιοροφής. ο πωλητής μου ειπε να το παρω κ να δηλώσω μετά από λιγο στη ασφαλιστική μου. λογικά αυτο δεν θα γίνεται βεβαια
μήπως ξέρει κάποιος φίλος πόσο κάνει η επιδιορθωση αυτής της ζημιάς?Μηπως αυτο προυποθετει μικτη ασφαλεια ή καποια επεκταση της βασικης και θα βγουν φωτο απο το αμαξι πριν το ασφαλισουν;
-
Η επίσημη σελίδα της Renault Ελλάδας στο Facebook:
http://www.facebook.com/pages/Renault-G ... 1525609992
-
Ξεκίνησε η παραγωγή του κιβωτίου 6 σχέσεων και διπλού συμπλέκτη (6DCT250) από τη Getrag (σε Ιταλία και Μεξικό), που ως γνωστόν, προορίζονται για τα Megane/Scenic III.
-
να δούμε τώρα πότε θα μας έρθουν και τα αυτοκίνητα. Ξερει κανείς αν θα μπει και στο clio?
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Ξεκίνησε η παραγωγή του κιβωτίου 6 σχέσεων και διπλού συμπλέκτη (6DCT250) από τη Getrag (σε Ιταλία και Μεξικό), που ως γνωστόν, προορίζονται για τα Megane/Scenic III.Τελικα επιλεξανε την Getrag ε? θυμαμαι πριν μερικους μηνες ειχα διαβασει ενα αρθρο το οποιο ελεγε οτι τα κιβωτια της Renault θα τα εφτιαχνε η BorgWarner ( η εταιρεια που προμηθευει την VW με τα DSG και τους TSI ) , ελπιζω η Getrag να μην εχει τα προβληματα αξιοπιστιας που ειχε η Borg Warner .
Οπως και να εχει επιτελους γιατι αργησανε σε σχεση με τον ανταγωνισμο , η VW εχει το DSG απο το 2003 κριμα ομως που δεν υπαρχει και σε 7ταχυτο αντιστοιχο με τα DSG-7. Ελπιζω μεχρι αρχες Σεπτεμβριου το πολυ να εχουν μπει στα αυτοκινητα και να μην ανεβασουν σημαντικα την τιμη.Αυτα ειναι τα χαρακτηριστικα του κιβωτιου :
GETRAG Powershift 6DCT250 TRANSMISSION
Front Wheel Drive, 6-speed, transverse, dual clutch transmission, DryKEY BENEFITS
* Shift comfort like a stepped automatic * System is applicable from sporty to comfortable * Higher efficiency than 'wet systems' * Electric actuation with very little electric consumption * Applicable for diesel and gasoline engines * Little oil volume * Complete system * Scope of delivery: transmission with parking lock, clutch, actuation, TCU, sensors, cable harness, software
KEY FEATURES
Max. Torque Capacity 240 - 280 Nm
Weight (dry) 72 -82 kg (incl. damper/DMF)
Installation length 350 - 400 mm
Input Shaft - Differential 183 - 205 mm
Oil 1.7 - 1.9 l
Ratio 1st gear 15 - 18.5
Ratio 6th gear 2.1 - 4
Gear Spread Ratio max 7.2
Synchronization
1st and 2nd gear dual cone
3rd and 4th gear single cone
5th and 6th gear single cone
Control unit integrated (only one plug to the vehicle)
Parking lock mechanically actuated and locked
Shifter System electromechanical actuation of the dry clutch and shifting system -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
μια βοηθεια παρακαλώ, από όποιον γνωρίζει
το megane ΙΙ αξίζει για αγορά ως μεταχειρισμένο? Υπάρχουν προβλήματα που θα έπρεπε να με αποτρέψουν από την αγορά ενός μεταχειρισμένου με 80-100 χλδ χιλιομέτρων? το αμάξι κάθε ποτε θέλει ιμάντες κ με τί κόστος? (εχω βρει κ 1400 κ 1600 μοντέλα 2002-2004)Καλησπέρα,εγώ ως πρώην κάτοχος ενός Μegane II Sedan 1.6 μοντέλο 2004 έχω να σου πω ότι γενικά έμεινα ευχαριστημένος.Βέβαια μου έβγαλε τα προβλήματα που προαναφέρθηκαν,δηλ.άλλαξα πολλαπλασιαστές,αισθητήρα εκκεντροφόρου και χάλασαν ευτυχώς εντός εγγύησης οι μηχανισμοί των μπροστινών ηλεκτρικών παραθύρων.Παρ όλα αυτά το συστήνω αν βρεις κάποιο προσεγμένο με τα service του κομπλέ.Ειναι φτηνό μη δώσεις πάνω απο 6000 € ειδικά αν είναι πριν το 2006,κι αν το θέλεις για οικογενειακή χρήση θα εντυπωσιστείς μετην άνεση,την καλή οδική συμπεριφορά και το τεράστιο χώρο αποσκευών (520 λίτρΑ!).Τίμιο αυτοκίνητο κι εγώ το 'εδωσα πέρσι τέτοιο καιρο σε ανταλλαγή μόνο 5000 € για να πάρω BMW X3 45000 € και μην νομίζει κανείς ότι και τα premium ειναι αψεγάδιαστα ειδικά αν δει κανείς την διαφορά τιμής
-
Ημουν σήμερα σε αντιπροσωπεία της Renault.
**Από 3 Μαίου θα ισχύσει νέος τιμοκατάλογος για όλα τα Renault, γιατί θα μπουν οι αυξήσεις του ΦΠΑ **που μέχρι τώρα δεν είχαν ενσωματωθεί, αφού η PGA είχε παγώσει τις τιμές. Οπότε για τα βασικά μοντέλα: Clio, Megane, Scenic υπολογίστε αυξήσεις της τάξεως 300-500 euro.
Επίσης θα πάψει να ισχύει ο άτοκος διακανονισμός!
Αυτά για όποιον ενδχωμένως ενδιαφέρεται άμεσα για αγορά κάποιου Renault!
-
αν δεν γινουν εκπτωσεις, καλη κατρακυλα
-
Προωθητικό πρόγραμμα σίγουρα θα παίξει!
-
ε ναι απ το σεπτεμβρη ολη την ωρα τρεχουν προσφορες κατι θα παιξει...εδω καποια εποχη δεν σου λεγανε καν τιμη για τα μοντελα γιατι δεν ξερανε τι προσφορες θα παιξουν και δεν σου λεγαν καν την τιμη καταλογου...
ε τωρα ενα megane coupe πχ στην εκδοση privilege θα εχει τιμη καταλογου 21000 αλλα θα το βρισκεις σιγουρα στα 20000-20200...και σιγουρα για καιρο θα εχουν αυτοκινητα και καλα χωρις το φπα...
παιχνιδια του μαρκετινκ ειναι αυτα γιατι σιγουρα ξερουν οτι αν ανεβασουν και αλλο τις τιμες δεν προκειτε να πουλανε πανω απο 10-20 αυτοκινητα το μηνα....
-
Πριν μερικές εβδομάδες ήμουν στην αντιπροσωπεία και ο πωλητής μου είπε ότι θα απορροφήσουν το Φ.Π.Α και δεν θα περάσει στις τιμές , εκτός αυτού πριν 1 εβδομάδα με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι μου επιπλέον μου κάνει δώρο και τα τέλη κυκλοφορίας
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Πριν μερικές εβδομάδες ήμουν στην αντιπροσωπεία και ο πωλητής μου είπε ότι θα απορροφήσουν το Φ.Π.Α και δεν θα περάσει στις τιμές , εκτός αυτού πριν 1 εβδομάδα με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι μου επιπλέον μου κάνει δώρο και τα τέλη κυκλοφορίαςδεν του λες ν σου κανει δωρο και ενα sadev αμα ψωνισεις οχημα...
που ξερεις μπορει να πιασει!!!!
-
Μέγιστο και απαράδεκτο ... το λιγότερο εξοργιστικό ... φάουλ στο Sandero στη βασική έκδοση (Ambiance 1.2 16V) με τους 2 αερόσακους, a/c, 2 ηλεκτρικά παραθυρα, abs κλπ να μην υπάρχουν στον στανταρ εξοπλισμό και ... προεντατήρες εμπρός ζωνών ασφαλείας!
Το διάβασα στο χθεσινό Autobild (ότι τους παρέχουν σαν έξτρα με 270€ μαζί με τους πλευρικούς αερόσακους) αλλά το 'επιβεβαιώνει' και η εταιρική σελίδα!
http://www.dacia.gr/default.asp?pid=63&la=1Από το φυλλάδιο http://www.dacia.gr/files/BROCHURES/Dacia Sandero.pdf σελ. 6:
ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
• Μεταλλικό χρώμα αμαξώματος
• Πλευρικοί αερόσακοι και
2 ζώνες ασφαλείας με
πυροτεχνικούς προεντατήρες
εμπρόςΠέρα απο κάθε λογική ...
-
Αν ισχύει όντως και δεν είναι η κλασσική ανακολουθία από εξοπλισμούς στην πραγματικότητα, οι άνθρωποι ουσιαστικά περιμένουν να γίνει θέμα στις ειδήσεις.
RENAULT FORUM