-
Ο χρήστης OSFP έγραψε:
....κοντα στα 28-30.000 θα παει....και δεν δινει τοσα λεφτα για SEAT...Συγνώμη, χωρίς κακία ή ειρωνία, αυτή δεν είναι λογική.
-
Ο χρήστης Andreas_7 έγραψε:
....κοντα στα 28-30.000 θα παει....και δεν δινει τοσα λεφτα για SEAT...
Συγνώμη, χωρίς κακία ή ειρωνία, αυτή δεν είναι λογική.
Ειναι λογικη, του πατερα μου....μπορεις να συμφωνεις η να διαφωνεις...οπως και εγω διαφωνω σε πολλα πραγματα μαζι του....αλλα αυτος βαζει τα λεφτα, αυτος αποφασιζει, οποτε ειμαι αναγκασμενος να συμβιβαστω με την λογικη του...
Κατα τα αλλα δεν με ενδιαφερει παιδια αν η corolla εχει 8.4 ή 7.4....και τα 2 πολυ καλα ειναι και μικρη διαφορα θα μου κανουν, αλλου παιζεται το θεμα...στην εμφανηση που δυστυχως δεν μου αρεσει καθολου
Ενα hyundai coupe με τον κινητηρα της T-sport θα ηταν οτι πρεπει αλλα ας παψω να ονειρευομαι...
ΥΓ: οντας λιγο ασχετος δεν καταλαβα γιατι επρεπε να απενεργοποιηθει το ESP για να επιτευχθει η μεγιστη επιταχυνση....αφου ειναι ευθεια και δεν θα σε επηρεασει, αντιθετα θα βοηθησει αν μην σπιναρουν καθολου οι τροχοι στην εκκινηση....σκεφτομαι κατι λαθος?
-
Ο χρήστης OSFP έγραψε:
ΥΓ: οντας λιγο ασχετος δεν καταλαβα γιατι επρεπε να απενεργοποιηθει το ESP για να επιτευχθει η μεγιστη επιταχυνση....αφου ειναι ευθεια και δεν θα σε επηρεασει, αντιθετα θα βοηθησει αν μην σπιναρουν καθολου οι τροχοι στην εκκινηση....σκεφτομαι κατι λαθος?Αν και δεν ειμαι ο πλεον ειδικος για να σου απαντησω, για να αποτραπει το σπινιαρισμα το αμαξι θα εχει μια πτωση ισχυος -υποθετω με καποια διακοπη η μειωση της παροχης καυσιμου- οποτε ειναι προτιμοτερο να σπινιαρουν λιγο οι τροχοι απο το να πεσει η ισχυς.
-
αχα, ειναι αυτο που εχω ακουσει οτι το ελαχιστο σπιναρισμα ειναι το ιδανικο ενω το ESP το αποτρεπει εντελως και ετσι χανεις λιγο ε?
-
οι μονες διαφορες που εχουν στο μοτερ η celica με την corolla ειναι στο φιλτροκουτι.....απο κει και περα ολα τ αλλα ειναι ιδια.....επισης η celica εχει λιγο πιο κοντη τελικη σχεση μεταδοσης
ΥΓ. η 'μικρη' celica ειναι πολυ πιο σπορ απο την corolla TS
-
Με 29000 ευρώ παίρνεις το Accord Type-S (2.4 i-VTEC). Πολύ καλύτερο απο την Κορόλα.
-
dog, ενδιαφερουσες οι προτασεις σου, αλλα οπως σου ειπα και στο αλλο thread κινεισαι σε πολυ υψηλους για εμενα κυβισμους...τα 2.0lt ειναι το απολυτο maximum...μετα σου λεω ειναι μπλεξιμο με τεκμηρια κλπ...καθηγητης ειναι ο πατερας μου οχι επιχειρηματιας...
-
να έχεις εμπιστοσύνη στην κρίση του πατέρα σου..είναι αξιόλογος άνθρωπος αν κρίνω από το επάγγελμά του, την αγωγή που σου έχει δώσει και κυρίως από την...ποδοσφαιρική σου παιδεία
-
Ο χρήστης theios έγραψε:
να έχεις εμπιστοσύνη στην κρίση του πατέρα σου..είναι αξιόλογος άνθρωπος αν κρίνω από το επάγγελμά του, την αγωγή που σου έχει δώσει και κυρίως από την...ποδοσφαιρική σου παιδείαΧαχα, του εχω εμπιστοσυνη αν και μερικες φορες πιστευω πως υπερβαλει. Παντως δε ειναι το προβλημα πως αμφισβητω αυτα που λεει, αλλα οτι ειναι δυσκολο να ταιριαξουν οι αναγκες μας...Αν και τωρα ψηνεται για το Coupe που μου αρεσει πολυ, θα δουμε...
Και οσο για την ομαδα...θα τους δειξουμε του χρονου
-
ΟΣΦΠ συνεταιρικό θα το πάρετε..ή θα το οδηγείς κι εσύ απλά..?
-
Πανω κατω το ιδιο θα το οδηγουμε και οι 2....εγω ισως λιγο περισσοτερο, δηλαδη μαι τυπικη μερα θα ειναι :
Το πρωι το παιρνω εγω να παω πολυτεχνειο
Το απογευμα το παιρνει αυτος να παει σχολειο (ειναι σε απογευματινο) τις μονες ημερομηνιες και τις ζυγες παιρνει το accent.
Το βραδυ το ξαναπαιρνω εγω για να βγω εξω εκτος αν δεν εχει γυρισει αυτος που το εχει οποτε παιρνω το accent
Και η μανα μου παιρνει το πρωι το accent για να παει στο ΤΕΙ (καθηγητρια και αυτη εκει) και το απογευμα οποιο ειναι ελεφθερο αν χρειαζεται να παει πουθενα.Γενικα ολοι θα το χρησιμοποιουμαι πανω κατω το ιδιο...ισως εγω λιγο παραπανω γιατι βγαινω συνηθως και το πρωι για σχολη και το βραδυ για εξω...
Τα λεφτα τα δινει ολα ο πατερας αν αυτο εννοεις με το 'συνεταιρικο', γι'αυτο και εχει και τον πρωτο λογο στην επιλογη, απλα προσπαθουμε μηπως βρουμε καποιο τροπο να ικανοποιηθουμε ολοι...
-
Πω πω μπλέξιμο..
Δεν παίρνετε άλλα 2 Accent να κάνετε όλοι την δουλειά σας χαλαρά..?
-
Πλακα πλακα αυτο το accent μας εχει βολεψει πολυ καλα τα τελευταια 7 χρονια... Ενταξει για επιδοσεις δεν το συζηταμε....για τον ειναι (sorry κιολας για την εκφραση) αλλα προβληματα κλπ δεν εχει βγαλει τιποτα...τα φτηνα τα services του μια χαρα ειναι και μας εχει καλυψει.
Το θεμα ειναι οτι δεν αγοραζουμε αμαξι καθε 2-3 χρονια....το καθε αμαξι το κραταμε τουλαχιστον 10 χρονια....και αμα δνε παρουμε και τωρα κατι της προκοπης, θα μεινω στο περιμενε μεχρι τα 30 μου....χεχ
-
Παρακολουθώ με ενδιαφέρον το θέμα (σαν κάτοχος corolla - όχι της TS)..
Πάντως όλη αυτή η αντιπαράθεση αριθμών και επιδόσεων είναι λιγάκι αστεία..
Τι εννοώ?
Ο φίλος OSPF (μάλλον ο πατέρας του) αναφέρει ότι 'στα 80-120 θα ειναι πιο αποδοτική η corolla TS παρά η Celica'. Λάθος.
Εγώ νομίζω το αντίθετο. Ίσως μια ματιά στο διάγραμμα ροπών θα σε κανει να δεις τα πράγματα με άλλο μάτι. Οι ίπποι έχουν να κάνουν (περισσότερο) με την τελική ταχύτητα. Η ροπή ειναι αυτή που ενδιαφέρει τον οδηγό μια που με αυτή συναστρέφεται τις περισσότερες ώρες τις ημέρας. Και αυτό το 0-100 . ! Έλεος !. Δες καλύτερα τις σχέσεις των ταχυτήτων. Πιο πολλά θα καταλάβεις έτσι.Οι περισσότεροι φίλοι του forum σου απαντήσανε σωστά και δεν έχω λόγο να διαφωνήσω. Απλά ειναι λάθος η λογική το να κοιτάμε μόνο μερικά νούμερα και από κει να βγάζουμε συμπεράσματα. Περισσότερο market-ίστικα είναι αυτά. Είναι απόλυτα νούμερα και ναι μεν είναι ένδειξη αλλά δεν είναι το παν.
Και να το πω με όρους υπολογιστών (για να γίνω πιο κατανοητός γιατί από οτι είπες είσαι computer-ας).
Ποιον θεωρείς το πιο γρηγορο processor
a) Pentium IV @ 3.2GHz ή Itanium 2 @ 1.5GHz ?άλλο παράδειγμα.
ποιο μηχανήμα έχει την καλύτερη απόδοση σε winXP ?
a)Pentium IV @ 3.2GHz / 256 RAM
ή b) Pentium IV @2.8 GHz / 512 RAMΠάντως (τελείως υποκειμενικά) αν ήμουν σε τετοια κατάσταση δεν θα είχα κανένα δίλημμα .
Celica (απλή , TS ) δεν βαριέσαι όλες υπέροχες ειναι !!!!Καλή τύχη πάντως ! (και πες μας τελικά το αποτέλεσμα .. !)
-
Ο χρήστης Everville έγραψε:
Παρακολουθώ με ενδιαφέρον το θέμα (σαν κάτοχος corolla - όχι της TS)..Πάντως όλη αυτή η αντιπαράθεση αριθμών και επιδόσεων είναι λιγάκι αστεία..
Τι εννοώ?
Ο φίλος OSPF (μάλλον ο πατέρας του) αναφέρει ότι 'στα 80-120 θα ειναι πιο αποδοτική η corolla TS παρά η Celica'. Λάθος.
Εγώ νομίζω το αντίθετο. Ίσως μια ματιά στο διάγραμμα ροπών θα σε κανει να δεις τα πράγματα με άλλο μάτι. Οι ίπποι έχουν να κάνουν (περισσότερο) με την τελική ταχύτητα. Η ροπή ειναι αυτή που ενδιαφέρει τον οδηγό μια που με αυτή συναστρέφεται τις περισσότερες ώρες τις ημέρας. Και αυτό το 0-100 . ! Έλεος !. Δες καλύτερα τις σχέσεις των ταχυτήτων. Πιο πολλά θα καταλάβεις έτσι.Οι περισσότεροι φίλοι του forum σου απαντήσανε σωστά και δεν έχω λόγο να διαφωνήσω. Απλά ειναι λάθος η λογική το να κοιτάμε μόνο μερικά νούμερα και από κει να βγάζουμε συμπεράσματα. Περισσότερο market-ίστικα είναι αυτά. Είναι απόλυτα νούμερα και ναι μεν είναι ένδειξη αλλά δεν είναι το παν.
Και να το πω με όρους υπολογιστών (για να γίνω πιο κατανοητός γιατί από οτι είπες είσαι computer-ας).
Ποιον θεωρείς το πιο γρηγορο processor
a) Pentium IV @ 3.2GHz ή Itanium 2 @ 1.5GHz ?άλλο παράδειγμα.
ποιο μηχανήμα έχει την καλύτερη απόδοση σε winXP ?
a)Pentium IV @ 3.2GHz / 256 RAM
ή b) Pentium IV @2.8 GHz / 512 RAMΠάντως (τελείως υποκειμενικά) αν ήμουν σε τετοια κατάσταση δεν θα είχα κανένα δίλημμα .
Celica (απλή , TS ) δεν βαριέσαι όλες υπέροχες ειναι !!!!Καλή τύχη πάντως ! (και πες μας τελικά το αποτέλεσμα .. !)
Δεν εχω λογο να διαφωνησω μαζι σου μιας και δεν ειμαι γνωστης...οτι ακουω αποδω και αποκει λεω...
Παντως σχετικα με τα παραδειγματα των υπολογιστων ειναι καθαρα θεμα software που θα χρησιμοποιησεις....και ειδικα το πρωτο παραδειγμα ειναι αστοχο αφου ο Itanium θα ειναι λιγο πολυ αχρηστος (δεν τρεχει καθολου 32bit εφαρμογες,δηλαδη το 99% των σημερινων εφαρμογων).
Το δευτερο παραδειγμα ειναι πιο σωστο, και αν και ακομα και εκει παιζει ρολο το software (γιατι αν τρεχεις ελαφρια προγραμματα που δεν θελουν πολυ μνημη, το πρωτο συστημα θα ειναι καλυτερο), σε γενικες γραμμες και με μια μεση χρηση το συστημα με τα 512ram θα ειναι καλυτερο.Παντως το βασικο προβλημα με τη celica ειναι η τιμη της....δηλαδη και οπως τα λες να ειναι τα πραγματα, η μικρη celica δεν θα ειναι καλυτερη σε επιδοσεις απο την corolla TS και παρολαυτα κοστιζει 2.000 ευρω παραπανω...δινωντας σου εμφανηση (κατι που αφηνει παγερα αδιαφορο τον πατερα μου...)
-
[quote]Παντως σχετικα με τα παραδειγματα των υπολογιστων ειναι καθαρα θεμα software που θα χρησιμοποιησεις....και ειδικα το πρωτο παραδειγμα ειναι αστοχο αφου ο Itanium θα ειναι λιγο πολυ αχρηστος (δεν τρεχει καθολου 32bit εφαρμογες,δηλαδη το 99% των σημερινων εφαρμογων).
Το δευτερο παραδειγμα ειναι πιο σωστο, και αν και ακομα και εκει παιζει ρολο το software (γιατι αν τρεχεις ελαφρια προγραμματα που δεν θελουν πολυ μνημη, το πρωτο συστημα θα ειναι καλυτερο), σε γενικες γραμμες και με μια μεση χρηση το συστημα με τα 512ram θα ειναι καλυτερο.[/quote]Είδες που το λες και εσύ ?
Με τη ψυχρή λογική των αριθμών μπορείς να κάνεις τα πάντα και να παρουσιάσεις τα πράγματα όπως θέλεις
Έτσι ειναι και με τα αυτοκίνητα. -
Ο χρήστης Everville έγραψε:
Παντως σχετικα με τα παραδειγματα των υπολογιστων ειναι καθαρα θεμα software που θα χρησιμοποιησεις....και ειδικα το πρωτο παραδειγμα ειναι αστοχο αφου ο Itanium θα ειναι λιγο πολυ αχρηστος (δεν τρεχει καθολου 32bit εφαρμογες,δηλαδη το 99% των σημερινων εφαρμογων).
Το δευτερο παραδειγμα ειναι πιο σωστο, και αν και ακομα και εκει παιζει ρολο το software (γιατι αν τρεχεις ελαφρια προγραμματα που δεν θελουν πολυ μνημη, το πρωτο συστημα θα ειναι καλυτερο), σε γενικες γραμμες και με μια μεση χρηση το συστημα με τα 512ram θα ειναι καλυτερο.Είδες που το λες και εσύ ?
Με τη ψυχρή λογική των αριθμών μπορείς να κάνεις τα πάντα και να παρουσιάσεις τα πράγματα όπως θέλεις
Έτσι ειναι και με τα αυτοκίνητα.Ναι ενταξει, αλλα δεν ειναι απολυτα σωστο αυτο που λες, υπερβαλεις λιγο.
Ας πουμε, αυτο που λες ισχυει για καποιους που βλεπουν μονο τους Ιππους και τιποτα αλλο....αυτοι ναι σκεφτονται οπως λες εσυ με τους επεξεργαστες, βλεπουν περισσοτερους ιππους (οπως MHz) και θεωρουν αυτοματα οτι παει πιο γρηγορα....δεν τους νοιαζει οτι το αμαξι που εχει περισσοτερους ιππους μπορει να ειναι 500 κιλα πιο βαρυ και τελικα να παει πιο αργα...Αλλα οταν βλεπεις χρονο επιταχυνσης 0-100 βλεπεις αποτελεσματα στα οποια εχουν συμβαλει ολοι οι παραγοντες (ιπποι, βαρος, αεροδυναμικη κλπ) αρα ειναι κατι πιο απτο....ειναι σαν να βλεπεις benchmarks στους υπολογιστες οπου βλεπεις τελικη αποδοση και αυτα τα στοιχεια ειναι συγκρισιμα...
Ενταξει σιγουρα δεν μετραει μονο το 0-100 γιατι ας πουμε τι να το κανεις ενα πυραβλακι που θα εχει 0-100 σε 5 δευτερολεπτα αμα δεν εχει καθολου καλο κρατημα...απλα θελω αν σου δειξω οτι υπερβαλεις καπως, και οτι το 0-100 αν το δεις μονο ως στοιχειο του ποσο γρηγορα επιταχυνει το αυτοκινητο ειναι αρκετα ενδεικτικο...
-
Διάβασα όλο το post περι Corolla TSport και μια και έχω τέτοιο αυτοκίνητο εδώ και περίπου 3 χρόνια να σας πώ τις απόψεις μου περί του θέματος.
Λοιπόν πρώτον και ουσιαστικό. Κύριοι το αυτοκίνητο δεν είναι κανένα σπορτίβ μοντέλο. Τόσο η εμφάμισή του όσο και το εσωτερικό του είναι σχεδόν πανοποιότυπο των μικροτέρων και οικογενειακών εκδόσεών του. Εκεί που τα πράγματα πραγματικά διαφέρουν είναι το μηχανολογικό του στήσημο. Ετσι έχουμε μηχανή και κιβώτιο κάτι παραπάνω απο άριστα. Στο τομέα των αναρτήσεων βρίσκεται κάπου στη μέση αφού θέλει να το παίζει πότε οικογενειακό και πότε σπορτίβ ανάλογα την περίσταση. Τώρα όσον αφορά τις επιταχύνσεις του κλπ. Θα έλεγα ότι το συγκεκριμένο μοντέλο απευθύνεται σε νευρικούς οδηγούς. Και αυτό το λέω γιατί για να απολαύσεις τα 180 άλογα που σου δείνει η μηχανή του χρειάζονται αρκετά υψηλές στροφές. Κάτι που δεν γνωρίζει ή το αποφεύγει ο καθημερινός μέσος οδηγός. Και βέβαια να μη ξεχνάμε ότι η κατανάλωση του καυσίμου είναι αρκετά υψηλή. Απο εκεί και μετά. Τα υλικά καθώς και η ποιότης κατασκευής είναι next to none. Αυτό είναι άμεσα αισθητό απο τον καθένα. Επίσης όλα του τα εξαρτήματα βρίσκονται αρκετά υψηλότερα απο το μέσο απαιτούμενο όρο ασφαλείας. Για παράδειγμα τα κρύσταλα του (τζάμια) είναι σε επίπεδο Ε8 όταν το αποδεκτό είναι απο Ε3 μέχρι Ε5 κλπ.
Τελειώνοντας, έιναι ένα άριστο αυτοκίνητο που μπορεί να οδηγήται τόσο σαν σπόρ όσο και σαν οικογενειακό. Βέβαια υπάρχει και χώρος για κάποιες βελτιώσεις στην περίπτωση που θα το θέλαμε απόλυτα σπορτίβ. Απο εκεί και μετά, δεν θα το συνιστούσα στον μέσο καθημερινό οδηγό μόνο και μόνο απο άποψη κόστους αγοράς. Ο μέσος οδηγός θα έχει την ίδια αίσθηση και με το Corolla 1600 αλλά με χαμηλώτερη τιμή αγοράς.Τάκης!
-
Πολυ λογικα μου φαινονται αυτα που λες Τακη. Και στον πατερα μου αρεσει το γεγονος οτι πανω απο τις 6000 στροφες γινεται γρηγορο το αυτοκινητο, γιατι με αυτον τον τροπο μπορεις οποτε θες να το οδηγεις χαλαρα μεσα στην πολη, και οποτε θες να το γκαζωνεις....και αντιστοιχα να πηγαινει και η καταναλωση καυσιμου...
Τωρα το αν θα το παρουμε δεν το ξερω γιατι μας ετυχε μια ατυχια και χασαμε το ενα απο τα δυο αμαξια μας, το accent και δεν ξερω τι θα κανουμε...
-
Επειδή έχω οδηγήσει και Corolla TS και Leon 20vt θα πω τη γνώμη μου. Δεν υπάρχει καμμιά σχέση μεταξύ τους. Το corolla είναι ένα αυτοκίνητο με έναν καλό 1800αρη που μεταμορφώνεται πάνω από τις 6200 στροφές. Άραγε ποιος μπορεί ή θέλει να οδηγεί το αυτοκίνητο του συνεχώς σε αυτούς τους ρυθμούς για να κινηθεί γρήγορα. Πρέπει να είσαι συνεχώς στην τσίτα παίζοντας με τον επιλογέα για να κρατάς τις στροφές στην ωφέλιμη περιοχή. Κάτω από τις 6000 είναι απλά σβέλτο αλλα τίποτα ιδιαίτερο. Η ροπή του είναι γενικά μέτρια και αποδίδεται πάρα πολύ ψηλά. Αντίθετα το Leon το θεωρώ αρκετά πιο ισοροπημένο έχοντας την ίδια ιπποδύναμη αλλά απίστευτα μεγαλύτερη ροπή που αποδίδεται και γραμμικότερα. Επίσης ο κινητήρας του Leon με 1400 € βελτιώνεται με πρόγραμμα απο την ίδια τη Seat στα 220 άλογα και 30 Kgm ροπής (Revo). Από ποιότητα κατασκευής νομίζω ότι κινούνται περίπου στα ίδια επίπεδα με μικρό προβάδισμα της Corolla λογω του ότι είναι πιο νέο μοντέλο. Οδηγηκά δε το συζητώ , η Corolla υπολείπεται σαφώς με το τιμόνι της να μην έχει καμμια αίσθηση. Τα 0-100 ξέχνα τα και κοίτα τις επιταχύνσεις εν κινήση όπου εκεί η Corolla μένει πολύ πίσω από το Leon. Οσον αφορά την αλλαγή μοντέλου το νέο Leon αναμένεται στα μέσα του 2005 ενώ η νέα Corolla στα μέσα ή αρχες του 2006. Μη ξεχνάς ότι η Toyota έχει τη κακιστη συνήθεια να αλλάζει την Corolla κάθε 4 χρόνια με εντελώς νέο μοντέλο που καμμια σχέση δεν έχει με το παλιό με αποτέλεσμα την ολική απαξίωση του μοντέλου. Αραγε ποιος ασχολειται με την Corolla της προηγούμενης γεννιάς με τα bug eyes? Για σκέψου λίγο πριν αγοράσεις?
Agora tou neou Toyota Corolla T-Sport, apopseis?