-
Αλλη μια φορα............................
Δεν εξαπολυσα καμμια επιθεση σε συγκεκριμενο προσωπο, αυτο το εγραψα και το εννοω κιολας!
Το οτι δεν αγορασε Αλφα Ρομεο ξανα ειναι χωρις σημασια!
Αν δεν σε ενδιαφερει η εκλεκτικη αυτοκινηση τοτε μπορεις να διαλεξεις και μερσεντε!
(δεν θελω να υποστιριξω οτι μονο η Αλφα Ρομεο προσφερει αυτην την εκλεκτικη αυτοκινηση και το συναισθημα, αλλα ξερω προσωπικα οτι δεν το προσφερει η παραπανω μερσεντε!)
Σπυρος -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Καλά, όλα αυτά επειδή δεν διάλεξε ξανά alfa romeo;Όχι, επειδή από AR πήγε σε Mercedes. Είναι σα να σταματάς τις ελεύθερες πτώσεις από χόμπι και να ξεκινάς ...φιλοτελισμό!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Καλά, όλα αυτά επειδή δεν διάλεξε ξανά alfa romeo;Μια αλλαγή στις συνήθειες κάνει συχνά καλό, δεν γίνεσαι ξενέρωτος επειδή αποζητάς κάτι νέο που δεν το έχεις γευτεί ακόμα.
Σαφως φιλε μου ο καθενας μπορει να επιλεξει οτι γουσταρει αλλα η κινηση του απο αλφα σε merc πρεπει να μπει στα απιστευτα του ripley.Αν επαιρνε bmw η honda θα ηταν εν μερει δικαιολογημενος αλλα τωρα τι να του προσφερει η merc-ενα αργο ταξιδι στα βαθια γεραματα με το πιστολι κολλημενο στο κροταφο?Ειναι σα να κερατωνεις τη γυναικα σου με το πιο
ασχημο tsoun-li επι γης. -
ALFA GT MONACO
VIDEO
http://spazioinwind.libero.it/italianbu ... lfa_GT.wmv -
Μια που το ΄φερε η κουβέντα εγω το γύρισα από vtec σε GT, πειράζει? Μεγάλωσα όμως (42) κι είπα να ρίξω και μια ματιά στη C. Πολύ καλό αμάξι για ταξίδι.Ευχομαι στο φίλο που αγόρασε την C230 καλοτάξιδη και καλά ταξίδια.Από την πλευρά μου gran turismo πήρα πλην όμως 'ηλικιωμένος' και χορτάτος.Παρεπιπτόντως ευχαριστώ τον 'sakis' μια που χάρη σ' αυτόν γλύτωσα 1500Ε. 'sakiss' την ίδια μέρα την παραγγείλαμε και μάλιστα ίδιο χρώμα.Καλύτερη η 2.0 από την 1.8 και πράγματι με 'ιδιαίτατο' ενδιαφέρον περιμένω να δώ τι θα γράψουν στα test, μια που κατά την άποψη μου η υπέρ της 2.0 διαφορά γίνεται αμέσως αντιληπτή.Για όποιον βέβαια αγωνιά ας ρίξει μια ματιά στα γνωστα site ξένων περιοδικών.Κατά μια διαβολική 'σύμπτωση' θα δεί ακόμα και φράσεις ολόκληρες να επαναλάμβονται σε ορισμένα έντυπα του χώρου(?)
-
Οχι και την ιδια..Τι χρωμα δερμα εβαλες και τι σχεδιασης ζαντα??????
Exeis οδηγησει την 1.8 GT?Ειναι πολυ πιο αργη απο τη διλιτρη η απλως πιο αργη?Σε ποσους μηνες σου ειπαν οτι θα ερθει η κουκλα.Υ.Γ.τι γινεται ρε παιδι μου.Επειδη εχω μιλησει με ολους τους αντιπροσωπους της αλφα all over greece οι περισσοτεροι προτιμουν το κοκκινο και το γκρι της διαφημισης και μεχρι στιγμης η πλειοψηφια των παραγγελειων των gt ειναι σε μαυρο.Βλεπω γουσταρουμε αγριαδα εμεις οι ελληνες..........................................
-
Δερμα -θα με συγχωρεσεις έβαλα το natural περίπου καφε μπεζ- και ζαντα 17 αρα ακτινωτή.Προτεινω να αρχίσουμε να θάβουμε τις μαύρες GT μη γίνει αλλα CLK το θέμα.Α και μια που την οδήγησες άναψες τσιγάρο από την στιγμή που πάτησες το γκάζι μεχρι να ανταποκριθεί ο κινητήρας?
Η 2.0 σου δίνει την εντύπωση σε σχεση παντα με την 1.8 ότι κινεί αβίαστα το αμαξι και από χαμηλά ενώ στη 'μικρή' σα να ψιλο ψιλο ζορίζεται.Επίσης στη μικρή μου σκάλωνε ο μοχλός - ισως να φταίει το συγκεκριμμένο μοντέλο βέβαια η το τράκ μου -
...ερχεται τελη Οκτώβρη άλλα τους είπα ότι παντρεύομαι στις 23/10 όποτε μου υποσχέθηκαν να την εχω στο γάμο, ο οποίος είναι αληθές γεγονός.Τι είναι άλλωστε ενας γάμος προκειμενου να παραλάβεις το πιο τέλειο σχεδιαστικά αμάξι του πλανήτη νωρίτερα.
-
Λογικο ειναι να αργει λιγο να παρει ο κομπρεσορας αλλα κατα τα αλλα ειναι πολυ καλος κινητηρας ο 1.8.Αλλα με χαλανε στη merc.Αμα διαβαζεις στα περιοδικα που λενε οτι η νεα slk ειναι πιο σπορ επειδη το esp σε αφηνει λιγο να πεταξεις ποπο πριν επεμβει κλαφτα χαραλαμπε.Για να δουμε η νεα a class θα περασει το τεστ ταρανδου
Λοιπον τελευταια νεα απο πιστα μεγαρων παρουσια μιχελεκακη.
BMW 2.2 VS MERC C230K VS GT2.0.
Μην ψαχνεται τον πρωτο γιατι φυσικα ενω η gt εχει τον μικροτερο κινητηρα ηταν φυσικα πρωτη.Η bmw 320 λογω ασθενους κινητηρα μισο γυρω πισω ενω η merc παρολο που στην ευθεια ειναι η πιο γρηγορη και απο τα τρια εμεινε 100 μετρα πισω.Ο λογος ποιος αλλος.Οταν ξεκινανε οι στροφες οι γερμανιδες μπαλαρινες πανε ακλαυτες και η ιταλλιδα καλονη παραδιδει μαθηματα κρατηματων.
Οσο για τη GT ταδε εφη ελευθεροτυπια-Η ΑΛΦΑ ρομεο μετα την επιτυχια της 156 αποφασισε να δημιουργησει ενα μοντελο το οποιο θα συνεχισει την ιστορια της τζιουλετα.Προκειται για ενα πανεμορφο αυτοκινητο που ξεχωριζει απο τον ανταγωνισμο και επιβεβαιωνει την φημη των ιταλων.ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΟΥΠΕ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΑΣΧΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥΣ
Η ΑΛΦΑ GT ΣΤΕΛΝΕΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΜΥΝΗΜΑ ΣΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ.Διαθετει αναβαθμισμενη ποιοτητα υλικων προσεκτικο φινιρισμα και ακομα καλυτερη κατασκευη.Ανταγωνιζεται τα αντιστοιχα γερμανικα ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΔΙΣΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΚΗ ΜΑΕΣΤΡΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣΣε λιγο καιρο θα εχω νεα για την 157 η οποια θα ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΜΙΑ και ΚΑΛΑ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ.Τελειωσαν τα ψεματα.
-
Λαζαρε μιας και εισαι νεος alfisti για πες μου περα απο τη σχεδιαση που η gt ειναι κατι διαφορετικο σε αυτο το αθλιο συνοθυλευμα μονοτονων αυτοκινητων τι αλλο σε εκανε να γινεις alfisti και τι σου εκανε εντυπωση οταν την οδηγησες?Κρατηματα-φρενα-ξυραφι τιμονι-κινητηρας η κατι αλλο?
Παντος πρεπει να μην σου αρεσε το κιβωτιο μιας και μας ερχεσαι απο honda που σε αυτο το τομεα οι ιαπωνες ειναι ΚΟΡΥΦΗ. -
Δεν γίνεται να είσαι πραγματικός 'Alfisti' και να αλλάζεις μάρκα,μάλιστα μετά από 15ετία.Μάλλον το παιδί που διάλεξε την 230 Sport Coupe (γούστο και καπέλο του φυσικά)έψαχνε να πάρει σύνταξη απο τις απολαύσεις της οδηγικής συμπεριφοράς(προς Θεού δεν είναι κακία αλλά προσωπική άποψη)κρίμα τι άλλο να πω,κουράγιο ζωή σε λόγου μας.
Υ.Γ.Λύστε μου μια απορία ρε παιδιά η C-Sport Coupe τι αμάξι είναι πραγματικά, Coupe; Station Wagon; ή νεκροφόρα; ΑLFA ROMEO FOREVER.
-
f-104
Εγω ψηφιζω 'νεκροφορα'!
ΥΓ. Εχεις καμμια σχεση με τα starfigher?
Ειχα υπηρετισει σαν ΜΟΑ σε αυτα, μεταξυ 1976-78!
Σπυρος -
Sorry που ξαναποσταρω το ιδιο
Λαζαρε μιας και εισαι νεος alfisti για πες μου περα απο τη σχεδιαση που η gt ειναι κατι διαφορετικο σε αυτο το αθλιο συνοθυλευμα μονοτονων αυτοκινητων τι αλλο σε εκανε να γινεις alfisti και τι σου εκανε εντυπωση οταν την οδηγησες?Κρατηματα-φρενα-ξυραφι τιμονι-κινητηρας η κατι αλλο?
Παντος πρεπει να μην σου αρεσε το κιβωτιο μιας και μας ερχεσαι απο honda που σε αυτο το τομεα οι ιαπωνες ειναι ΚΟΡΥΦΗ. -
Φίλε Σπύρο(Alfasud),
Σωστά ψήφισες,ειδικά το μαύρο χρώμα είναι ό,τι πεις για τελετές,πλάκα στην πλάκα η Mercedes εκτός από taxi βγάζει και νεκροφόρες η C-Sport Coupe πρέπει να είναι η mini edition νεκροφόρας.Όσο αφορά τα Starfighter είχα υπηρετήση στην 116 Π.Μ. στον Άραξο σαν ΔΕΑ το ΄92-΄94 και είχα πάθει την πλάκα μου με αυτό το μαχητικό που δικαίως το αποκαλούσαν αστρομαχητή,είχα κάνει μάλιστα και εξομοίωση στο Flight Simulator,δεν συγχωρούσε λάθη.Μιας και το έφερε η κουβέντα και μιλάμε για φέρετρα το 104 το έλεγαν ιπτάμενο φέρετρο οι κακές οι γλώσσες,ήθελε χέρια και......αρx: όμως δεν συμφωνείς;Φιλικά,
Δημήτρης -
...μετά τους πανηγυρισμούς
α)ΤΙΜΟΝΙ α- μ- ε- σ- ο με δεκτή παρά ταύτα την γνωστή άποψη περί ελλείψεως αισθήσεως και πληροφόρησης. Τονίζω όμως εδώ ότι με το αμάξι αυτό θα ζήσουμε, θα το 'λιώσουμε', 'θα το μάθουμε και θα μας μάθει απ' έξω και αρκετά αμφιβάλλω αν τελικά αυτή η υπαρκτή έλλειψη πληροφόρησης θα μας 'δυσχεραίνει¨ η θα μειώνει την απόλαυση μετα από κανα χρόνο συμβίωσης. β)κρατημα γ)φρένα. δ)κινητήρας,
Ως προς την επιλογή της εταιρίας περαν του μοντέλου -και φυσικά δεν εννοούσα ποτέ μόνον την εμφάνιση αλλά και αυτή- οι προσανατολισμοί της 'μου παν' ήτοι: παντελής έλλειψη σοβαροφάνειας, οδηγικά ευχάριστα αυτοκίνητα, παιχνίδια (και οχι μονο βέβαια) με απόψη για ανθρώπους που αποδίδουν την πραγματική έννοια και αξία στην λέξη 'παιγνίδι'.Τέλος- τέλος ακόμα και την υπέρ του δέοντος -πλεον- τονισμένη ιδιότητα του 'φθαρτού' που καταλογίζουν στα προιόντα της την αποδέχομαι ως στάση και μάλιστα (ελπίζω εδώ να γίνω κατανοητός) ως τίμια και ρεαλιστική. -
f104
alfasudKι εγώ ήμουν στα F104 .... 85-86
116 ΠΜ .. 356 ΜΔΒ ... μηχ.α/φων .. στο γραφείο επιχειρήσεων της μοίρας.Το σφύριγμα του F104 πάνω από τις λεύκες της μοίρας ακόμα το ακούω
-
Την εποχή του πατέρα μου στην Π.Α. αποκαλούσαν τα F104 'επανδρωμένους πύραυλους' εξ'αιτίας των πολύ μικρών φτερών τους και της δυσελιξίας που αυτά συνεπάγονταν.
-
Ο χρήστης Lazaro έγραψε:
...μετά τους πανηγυρισμούς
α)ΤΙΜΟΝΙ α- μ- ε- σ- ο με δεκτή παρά ταύτα την γνωστή άποψη περί ελλείψεως αισθήσεως και πληροφόρησης. Τονίζω όμως εδώ ότι με το αμάξι αυτό θα ζήσουμε, θα το 'λιώσουμε', 'θα το μάθουμε και θα μας μάθει απ' έξω και αρκετά αμφιβάλλω αν τελικά αυτή η υπαρκτή έλλειψη πληροφόρησης θα μας 'δυσχεραίνει¨ η θα μειώνει την απόλαυση μετα από κανα χρόνο συμβίωσης.Αυτό με την πληροφόρηση πάντως δεν το δέχομαι. Ναι, το τιμόνι (μιλάω για εκείνο της 147) μπορεί να μη θυμίζει καρτ αλλά έχει πολλή πληροφόρηση, απλά φιλτράρει την έντασή της για να μη γίνεται ενοχλητική στο μέσο οδηγό. Θα μάθεις να έχεις πιο 'ευαίσθητα' χέρια ώστε να την λαμβάνεις. Από την άλλη όμως είναι απίστευτος ο τρόπος που το τιμόνι 'διαβάζει' και την παραμικρή αλλαγή στην κλίση και την ποιότητα του οδοστρώματος. Τεράστιος παράγοντας ενεργητικής ασφάλειας στους ελληνικούς 'δρόμους'.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
...μετά τους πανηγυρισμούς
α)ΤΙΜΟΝΙ α- μ- ε- σ- ο με δεκτή παρά ταύτα την γνωστή άποψη περί ελλείψεως αισθήσεως και πληροφόρησης. Τονίζω όμως εδώ ότι με το αμάξι αυτό θα ζήσουμε, θα το 'λιώσουμε', 'θα το μάθουμε και θα μας μάθει απ' έξω και αρκετά αμφιβάλλω αν τελικά αυτή η υπαρκτή έλλειψη πληροφόρησης θα μας 'δυσχεραίνει¨ η θα μειώνει την απόλαυση μετα από κανα χρόνο συμβίωσης.Θα μάθεις να έχεις πιο 'ευαίσθητα' χέρια ώστε να την λαμβάνεις. '.
αυτό ακριβώς εννοούσα λεγοντας ότι θα ζήσουμε με αυτό το αυτοκίνητο και επί τη ευκαιρία συμπληρώνω το παραπονό μου απο τα 'TEST' .Πρέπει να συνυπολογίζουν την ΚΥΡΙΑ παράμετρο , αυτή δηλαδή της συμβίωσης με ένα αμάξι. Με κέφια, καινούργια γκομ***** το προηγούμενο βράδυ, Παρασκευή μεσημέρι, μπορεί να γουστάρεις να πας Αθήνα - Πόρτο με καρτ ρε αγαπητέ συντάκτη εντύπου, εγώ τι σου χρωστώ όμως να πληρώνω για να διαβάσω το ημερολόγιο σου αντί του περιοδικού?
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Apo alfa romeo se mercedes.To akousame kai auto.Hθελα να ξερα 15 χρονια που πηγαν χαμενα.Εισαι σιγουρος αλφα οδηγουσες?Παντος πριν παρεις mercedes κανε τον κοπο να του κανεις ενα test drive να μαθεις απο πρωτο χερι τι θα πει ξενερωτη οδηγιση μονο για νεοπλουτα πουρα.Δεν θα θελες να ανηκεις σε αυτη τη κατηγορια.Επειδη εχω οδηγησει την clk coupe 1.8 θα καταλαβεις απο πρωτο χερι τι θα πει χλιδη και απολυτη οδηγικη στειροτητα απο τα τεκτενομενα του δρομου.Καλοταξιδη η merc και ευχομαι να πουλας αφθονη μουρη οταν τη κυκλοφορεις-εχει και τα θετικα της η merc .Sorry pal i feel pitty of you...................Η sportscoupe σύμφωνα και με τους 4 Τροχούς, είναι η πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά merc που έχει βγει ποτέ στην παραγωγή. Επίσης τα ηλεκτρονικά απενεργοποιούνται τελείως και επειδή είναι πισωκίνητη χαρίζει απίστευτα χαμόγελα!!!
Έχει ένας γνωστός μου, μία και όταν με προσκάλεσε για βόλτα δέχτηκα με επιφύλαξη για το τι θα 'αντιμετωπίσω'.
Όταν κατέβηκα μετά είχα είχα ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά. Δεν πίστευα μέχρι τότε, ότι μια Merc μπορούσε να κινηθεί έτσι....
Απίστευτες μπαντες και μάλιστα ελεγχόμενες και όχι άτσαλες μετατοπίσεις του πίσω μέρους οι οποίες να οδηγούν στην ακυβερνησία. Δεν ένιωσα καν φαινόμενα μεταφοράς βάρους που τόσο έντονα ειναι στα σύγχρονα αυτόκίνητα λόγω μαλακών αναρτήσεων.
Δεν την οδήγησα οποτε δεν ξέρω τι κρατήματα έχει όταν προσπαθείς να κινηθείς πραγματικά γρήγορα και τι αίσθηση σου δίνει στο τιμόνι. Χαμόγελα πάντως χαρίζει άφθονα...
Alfa Romeo GT