-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Δεν έχω δει το βίντεο...αλλά έτσι όπως το διαβάζω, σκέφτομαι πως μάλλον κάποιος μηχανικός ξέχασε να βιδώσει κάτι
Edit...τώρα είδα το βίντεο. Φαίνεται πως με το που πέφτει στα φρένα ξεκολλάει το πάνω ψαλίδι.
Αστοχία υλικού ΚΑΙ ΣΤΙΣ δύο μεριές ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ είναι κάπως δύσκολο νομίζω.
Τι λέτε?
The left front wheel was tossed into a spectator area, but fortunately nobody was hit by it.
Οτι πρέπει να κάνουν περισσότερα τεστ οι ομάδες και περισσότερους ελέγχους η FIA. Δεν είναι δυνατών να φεύγουν ρόδες σε θεατές, η έστω κοντά σε θεατές.
Η πρώτη και δεύτερη παράγραφος στο προηγούμενο post είναι από εδω, http://www.formula1.com/news/headlines/2010/4/10662.html
-
Δεν υποτίθεται ότι υπάρχουν κάτι καλώδια για να συγκρατούν τις ρόδες σε τέτοιες περιπτώσεις;
Όχι ότι θα ήταν η πρώτη φορά που κόβονται και τα καλώδια, αλλά στο βίντεο μοιάζει να μην υπάρχουν καν. -
YΠΕΓΡΑΨΕ Ο MASSA ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ
Απλά και κατανοητά, χωρίς 'ψιλά γράμματα'.
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
:yikes:Δεν υποτίθεται ότι υπάρχουν κάτι καλώδια για να συγκρατούν τις ρόδες σε τέτοιες περιπτώσεις;
Όχι ότι θα ήταν η πρώτη φορά που κόβονται και τα καλώδια, αλλά στο βίντεο μοιάζει να μην υπάρχουν καν.Ορίστε τι έγινε:
Upright failure caused Buemi's crash
By Jonathan Noble Friday, April 16th 2010, 04:34 GMT
Both wheels flew off Buemi's car under braking for Turn 14 near the end of first practice in Shanghai - pitching him into the barriers.
An investigation by the team has concluded that the incident was caused by a front right upright failure - which was a new design introduced for this weekend's race. Exactly what went wrong to cause the malfunction has not yet been established, however.
Once the right upright failed, the load on the left side component was too great for it to handle which is why that failed simultaneously.
The team also concluded that the wheel tethers did not work, with the tyres being pitched over the spectactor fences. The tethers were attached to the part of the uprights that broke off.
Toro Rosso will fit uprights from a previously used proven design to both its car from second practice in Shanghai.
-
σωστά... μου είχε διαφύγει η αναφορά στα tethers...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Δεν έχω δει το βίντεο...αλλά έτσι όπως το διαβάζω, σκέφτομαι πως μάλλον κάποιος μηχανικός ξέχασε να βιδώσει κάτιΗ το βίδωσε με explosive bolts κατά λάθος!
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Δεν έχω δει το βίντεο...αλλά έτσι όπως το διαβάζω, σκέφτομαι πως μάλλον κάποιος μηχανικός ξέχασε να βιδώσει κάτι
Η το βίδωσε με explosive bolts κατά λάθος!
Which were triggered from the grandstands
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Δεν έχω δει το βίντεο...αλλά έτσι όπως το διαβάζω, σκέφτομαι πως μάλλον κάποιος μηχανικός ξέχασε να βιδώσει κάτι
Η το βίδωσε με explosive bolts κατά λάθος!
Which were triggered from the grandstands
και μαντεψε ποιος καθοταν στην κερκιδα αυτην
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
YΠΕΓΡΑΨΕ Ο MASSA ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ
Μετάφραση: Υπέγραψα να βοηθήσω τον Ιθπανό να πάρει το F1 πρωτάθλημα με την Ferrari
-
lol
Ακουσα στο BBC οτι αυτα τα tethers κρατανε μεχρι 5 τονους βαρος οποτε φανταστειτε ποσο πολυ ηταν ωστε να κοπουν!
-
Δεν έσπασε ο ιμάντας, το εξάρτημα που αστόχησε ήταν αυτό στο οποίο συνδέεται ο ιμάντας κάθε τροχού και εξ'αιτίας του έφυγαν οι τροχοί.
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Παντως απο τις 1ες εικονες φαινεται πως ειναι τοποθετημενο στο εμπρος μερος του shark fin ακριβως πισω απο την εισαγωγη αερα. Ενδιαφερον!
.... και ενω νόμιζα ότι δεν θα το χρησιμοποιήσουν .... δείτε την διαφορά στην τελική στο FP1
http://www.formula1.com/results/season/ ... _trap.html
-
Το θεμα ομως ειναι πως ο Alonso ειπε πως δοκιμαζαν καποια εξαρτηματα. Οχι ολο το συστημα. Και ο Felipe δεν το ειχε στο μονοθεσιο του οποτε αυτη η τελικη ειναι χωρις καποιο f-duct. Βεβαια μπορει ν αλλαξουν το setup και να πεσει η τελικη του αυριο.
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
....οποτε αυτη η τελικη ειναι χωρις καποιο f-duct. Βεβαια μπορει ν αλλαξουν το setup και να πεσει η τελικη του αυριο.Σωστο και αυτό ( ...και μάλλον πιθανότερο )
-
Ο Alonso πάντως έχασε και δεύτερο κινητήρα στο FP1, αυτόν που είχαν αλλάξει στο Μπαχρέιν και ταχα μου δήθεν ήταν απλά προληπτικό.
-
Μην εισαι κακος...''Δεν υπαρχει θεμα αξιοπιστιας των μοτερ''
Το ειπαν οι ιταλοι αλλωστε -
Αυτος ο κινητηρας θα εσπαγε ετσι και αλλιως αργα η γρηγορα και ειχαν σχεδιασει να τον αλλαξουν για το FP2. Οποτε μικρο το κακο...
-
Απαραίτητα εξαρτήματα για κάποια μονοθέσια δεν θα μεταφερθούν στην Κίνα, λόγω ηφαιστειακής δραστηριότητας στην Ισλανδία !!
Αντίστοιχο φυσικά πρόβλημα θα έχουν οι ομάδες και κατά την επιστροφή τους... -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Ο Μέιλεντερ ξεχασε να βαλει ενα κριτικαλ πόιντ, στο σημειο περιπου 1 εκατοστό δεξια απο εκει που εχει το νουμερο 16Mε αυτή τη λογική ΟΛΟ το silverstone θα έπρεπε να είναι κρίτικαλ πόιντ μετά τα 15 τετακέ του μάσσα...
-
Το FP3 απεκατέστησε λίγο τις ισορροπίες στο grid και εγώ έχασα τη δυνατότητα να δώσω προβλέψεις...
Sinopec Chinese Grand Prix 2010