-
o θολος μπορει να γεμιζει αλλα οι ζαντες ειναι αστειες.
φαινονται οι δισκοπλακες,τα ψαλιδια ,τα ελατηρια πισω. -
Πολύ περίεργοι είστε όλοι... το ένα σας ξυνίζει, το άλλο σας βρωμάει...
-
μα τωρα αυτα τα κολπακια των εταιριων δεν μαρεσουν.
πανε και βαζουν κατι ζαντες με τεραστια κενα και βαφουν τις δαγκανες κοκκινες ταχα μου οτι κατι κανουν.α στα διαλα με τις χαζοεταιριες.
-
Ναι Γρηγόρη αυτές.Ωραίες αυτές αλλά πιο πολύ μου αρέσουν οι πεντάκτινες.18άρες τις θεωρώ υπερβολικές αλλά με τις 17άρες μια χαρά είναι!
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μα τωρα αυτα τα κολπακια των εταιριων δεν μαρεσουν.
πανε και βαζουν κατι ζαντες με τεραστια κενα και βαφουν τις δαγκανες κοκκινες ταχα μου οτι κατι κανουν.α στα διαλα με τις χαζοεταιριες.
βαφουν τις δαγκανες γιατί απλά είμαι τεραστειες για τα δεδομένα της κατηγορίας...
Δαγκανες τέτοιου μεγέθους βαμμενες κόκκινες , με το καλιγραφικο alfa Romeo είναι τουλάχιστον σεξι και δένουν με το υπόλοιπο αμάξωμα ... Δε είναι δα και μονοπιστονες Απο ατος για να τις περασουν στο ντούκου... -
Ο χρήστης vartan έγραψε:
Αυτή που είδα εγώ είχε τις πολυάκτινες....
Red monster το είδα και αυτό που λες σε Ceed που ο άλλος το είχε πλύνει και είχε αφήσει τις ζάντες κατάμαυρες!Εδώ μιλάμε όμως για Ιταλίδα...
Εσύ θα ήθελες Ιταλίδα με μαυρισμένο σώμα από τον ήλιο ή από την μπίχλα;;;;
Γιατί εγώ θα διάλεγα μάλλον το πρώτο!!!οι 17αρες 8c που φοράει η δικιά μου έχουν πολυ φασαρία στο καθάρισμα... Την τελευταία φορά τις άφησα απλυτες και τουλάχιστον δεν δείχνουν άσχημες...
Κάποια στιγμή θα γίνουν γκρι ...
-
εμενα φιλε μου απο την απλυσια εχουν γινει καφε και η ζαντα ολη μαυρη, αφου το επλυν α σε καποια φαση και λεω πω πω ασημενιες ειναι οι ζαντες ε???
Πιστέυω και εγώ πάντως οτι η 17αρα ειναι ιδανικη ζάντα παραπάνω ειναι υπερβολη εκτός και αν επιβαλλεται για άλλους λόγους π.χ. πολλα άλογα για να πορει να τα βγάλει καλύτερα στο δρόμο, εκει οκ. Άσε που η μεγάλη ζάντα σε αμάξι μικρής ιπποδύναμης κόβει κιόλας. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
μα τωρα αυτα τα κολπακια των εταιριων δεν μαρεσουν.
πανε και βαζουν κατι ζαντες με τεραστια κενα και βαφουν τις δαγκανες κοκκινες ταχα μου οτι κατι κανουν.α στα διαλα με τις χαζοεταιριες.
βαφουν τις δαγκανες γιατί απλά είμαι τεραστειες για τα δεδομένα της κατηγορίας...
Δαγκανες τέτοιου μεγέθους βαμμενες κόκκινες , με το καλιγραφικο alfa Romeo είναι τουλάχιστον σεξι και δένουν με το υπόλοιπο αμάξωμα ... Δε είναι δα και μονοπιστονες Απο ατος για να τις περασουν στο ντούκου...η μπογια πουλουσε ,πουλαει και θα πουλαει για παντα .
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
η μπογια πουλουσε ,πουλαει και θα πουλαει για παντα .
η 'σωστή' μπογία πουλάει...
είτε είναι σε αυτοκίνητο
είτε είναι σε γυναίκα...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
(με την καλη εννοια... )
-
Μια καπως πιο 'στρογγυλοποιημενη' αναφορα στα οδηγικα της Mito QV απο το
4Τ ΤV , με παντελή απουσια αναφορων ωστοσω στα της αποδοσης του κινητηρα, σε σχεση με τα -κυριως αρνητικα- λεγομενα απο το αρθρο του περιοδικου...http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Homepage&mid=42
(δεξια πλευρα, στο μεσον της σελιδας) -
Μπορείς να μου αναφέρεις βρε Γρηγόρη ποια είναι αυτά τα 'κυρίως αρνητικά' γιατί δεν το έχω το περιοδικό
-
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ παντως η μετρηση του 0-100 στο 8.5, πιο αργα και απο την 155. Ολοι ξερουμε το προβλημα της MiTo στην εκκινηση αλλα αυτο δε σημαινει πως πρεπει να γραφουν 8.5 . Σε περιοδικα του εξωτερικου ειναι γυρω στο 7.9 εστω και με το προβλημα στην εκκινηση, οι 4T που βρηκαν το 8.5; Αυτοκινητο που στο αρθρο τους το εχουν στο 80-110 με 4η στο ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ 4.0 δεν γινεται να κανει τοσο κακο χρονο στο 0-100!!! Πρεπει να αγρια στις μετρησεις απο σταση.
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ παντως η μετρηση του 0-100 στο 8.5, πιο αργα και απο την 155. Ολοι ξερουμε το προβλημα της MiTo στην εκκινηση αλλα αυτο δε σημαινει πως πρεπει να γραφουν 8.5 . Σε περιοδικα του εξωτερικου ειναι γυρω στο 7.9 εστω και με το προβλημα στην εκκινηση, οι 4T που βρηκαν το 8.5; Αυτοκινητο που στο αρθρο τους το εχουν στο 80-110 με 4η στο ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ 4.0 δεν γινεται να κανει τοσο κακο χρονο στο 0-100!!! Πρεπει να αγρια στις μετρησεις απο σταση.7,9 με βρεγμενο τερέν...
Η διάφορα στο μοτέρ είναι κυρίως ψηλά... Δεν λαχανιαζει και δεν ρίχνει πίεση σαν την 155αρα... Συνεχίζει να πυροβολαει.... -
τι δινετε σημασια στο 0-100? ο καθενας βγαζει ο,τι θελει.. οπως σε ολα τα 0-κατι
πιο πολλα μου λεει εμενα το 80-110 με 4η (στο οποιο δε μπορουν να κανουν και λαθη) παρα το 0-100
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
Μπορείς να μου αναφέρεις βρε Γρηγόρη ποια είναι αυτά τα 'κυρίως αρνητικά' γιατί δεν το έχω το περιοδικόΕχω κανει καποιες επισημανσεις εδω:
(λιγο μετα την μεση της σελιδας)viewtopic.php?f=5&t=8262&start=2910
-
Κικιζα παλια εγραφε ο Λακαφωσης, ο Τεμπεριδης και αλλοι αξιολογοι. Το τεστ αυτο το εκανε ο Τριανταφυλλιδης. Νομιζω οτι αυτο τα λεει ολα!!!
Α και το κειμενο σου μετεφερε το και εδω, ταιριαζει καλυτερα.
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Κικιζα παλια εγραφε ο Λακαφωσης, ο Τεμπεριδης και αλλοι αξιολογοι. Το τεστ αυτο το εκανε ο Τριανταφυλλιδης. Νομιζω οτι αυτο τα λεει ολα!!!Α και το κειμενο σου μετεφερε το και εδω, ταιριαζει καλυτερα.
Το περιοδικο το διαβαζω απο την εποχη που ηταν μεσα ο Καγκας-Φιλιπακοπουλος
και Κλεανθης Τριανταφυλιδης, ανθρωποι που εχουν πλεον δικα τους περιοδικα, μην
τα λες σε εμενα... -
Προς τι το ; Ειπα τιποτα εξυπναδιστικο και δεν το ξερω;
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Προς τι το ; Ειπα τιποτα εξυπναδιστικο και δεν το ξερω;Oxι, απλα θελω να σου πω με αυτο τον τροπο οτι, i know...
Alfa Romeo Mi.Τo 2008