-
-
απο το autotriti
- Diesel πλεονεκτήματα
• Οικονομία καυσίμου (-35 έως -40%)
• Ροπή (+50%)
• Εκπομπές C02 (-25%)
• Μειωμένη τιμή καυσίμου(πάνω από 20 λεπτά / λίτρο)
• Μειωμένες ανάγκες συντήρησης
- Diesel μειονεκτήματα
• Μικρότερη ισχύς
• Εύρος λειτουργίας κινητήρα
• Αυξημένο κόστος κτήσης
• Πιο τραχειά λειτουργία
σε συνδυασμό με :
'Η αλήθεια της ελληνικής πραγματικότητας κρύβεται μάλλον στο ότι τα ελληνικά διυλιστήρια αδυνατούν να προσφέρουν υψηλής ποιότητας diesel, που είναι απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία των σύγχρονων πετρελαιοκινητήρων. Πρέπει να γίνουν επενδύσεις και κανείς δε φαίνεται να έχει τη σχετική διάθεση, αφού η βενζίνη φέρνει και περισσότερους φόρους στο κράτος…'κοινως υπαρχουν αυτοκίνητα για ολα τα γουστα. προσωπικά θα προτιμούσα ενα ντιζελ οπως ενα i20 i10 yaris που ελαχιστη διαφορά εχουν απο τα αντιστοιχα βενζινοκίνητα.
στο οτι ειναι ακριβότερα τα ντιζελ αν καποιος γουσταρει να παρει ντιζελ δεν θα του ειναι προβλημα, την ακρη θα την βρει. εδω περα βλεπω γνωστους που εχουν golf gti, scirocco, rx8 και κατι αλλα αντισοιχα αυτοκινητα και οι οποιοι δουλευουν πωλητες σε σουπερμαρκετ. το να χρεωνομαστε ειναι το πιο ευκολο πραγμα που μπορουμε να κανουμε λιγο πολυ ολοι μας
αυτο που με νοιαζει ειναι να θελω να παω καπου χωρις να ενδιαφερομαι για το κοστος μετακινησης μου. αυτο ειναι ενα καθημερινο προβλημα που αντιμετωπιζουμε ολοι μας - Diesel πλεονεκτήματα
-
Με 11500 παίρνεις ένα καινούργιο Panda Multijet και πας κάθε μέρα στη δουλειά σου με χαμηλές καταναλώσεις, αξιοπρεπέστατες επιδόσεις και αξιόπιστα. Ή αν δεν θέλεις να διαθέσεις τόσα ψάχνεις ένα ΜΤΧ κοντά στα 8000 με λίγα χλμ και κλείνει η κάρτα...
Αυτά τα i20 και i10 πού τα βρήκατε; Πότε μάθαν οι κορεάτες να φτιάχνουν καλά diesel; -
Ο χρήστης kristosFM έγραψε:
απο το autotriti- Diesel πλεονεκτήματα
• Οικονομία καυσίμου (-35 έως -40%)
• Ροπή (+50%)
• Εκπομπές C02 (-25%)
• Μειωμένη τιμή καυσίμου(πάνω από 20 λεπτά / λίτρο)
• Μειωμένες ανάγκες συντήρησης
- Diesel μειονεκτήματα
• Μικρότερη ισχύς
• Εύρος λειτουργίας κινητήρα
• Αυξημένο κόστος κτήσης
• Πιο τραχειά λειτουργία
σε συνδυασμό με :
'Η αλήθεια της ελληνικής πραγματικότητας κρύβεται μάλλον στο ότι τα ελληνικά διυλιστήρια αδυνατούν να προσφέρουν υψηλής ποιότητας diesel, που είναι απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία των σύγχρονων πετρελαιοκινητήρων. Πρέπει να γίνουν επενδύσεις και κανείς δε φαίνεται να έχει τη σχετική διάθεση, αφού η βενζίνη φέρνει και περισσότερους φόρους στο κράτος…'κοινως υπαρχουν αυτοκίνητα για ολα τα γουστα. προσωπικά θα προτιμούσα ενα ντιζελ οπως ενα i20 i10 yaris που ελαχιστη διαφορά εχουν απο τα αντιστοιχα βενζινοκίνητα.
στο οτι ειναι ακριβότερα τα ντιζελ αν καποιος γουσταρει να παρει ντιζελ δεν θα του ειναι προβλημα, την ακρη θα την βρει. εδω περα βλεπω γνωστους που εχουν golf gti, scirocco, rx8 και κατι αλλα αντισοιχα αυτοκινητα και οι οποιοι δουλευουν πωλητες σε σουπερμαρκετ. το να χρεωνομαστε ειναι το πιο ευκολο πραγμα που μπορουμε να κανουμε λιγο πολυ ολοι μας
αυτο που με νοιαζει ειναι να θελω να παω καπου χωρις να ενδιαφερομαι για το κοστος μετακινησης μου. αυτο ειναι ενα καθημερινο προβλημα που αντιμετωπιζουμε ολοι μαςΤο ιδιο τευχος εχουμε
- Diesel πλεονεκτήματα
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Με 11500 παίρνεις ένα καινούργιο Panda Multijet και πας κάθε μέρα στη δουλειά σου με χαμηλές καταναλώσεις, αξιοπρεπέστατες επιδόσεις και αξιόπιστα. Ή αν δεν θέλεις να διαθέσεις τόσα ψάχνεις ένα ΜΤΧ κοντά στα 8000 με λίγα χλμ και κλείνει η κάρτα...
Αυτά τα i20 και i10 πού τα βρήκατε; Πότε μάθαν οι κορεάτες να φτιάχνουν καλά diesel;οι κορεατες εκτος απο αυτοκινητα φτιαχνουν καραβια,χωματουργικα μηχανηματα ολων των ειδων .
οποτε κατι γνωριζουν κιαυτοι απο πετρελαιοκινητηρες. -
Είπα ΚΑΛΑ diesel.
Το να φτιάχνει απλά δεν σημαίνει και τίποτα.Και οι κινέζοι παράγουν. ΠΟΙΟΣ την παράγει την τεχνολογία έχει σημασία -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Με 11500 παίρνεις ένα καινούργιο Panda Multijet και πας** κάθε μέρα στη δουλειά σου με χαμηλές καταναλώσεις**, αξιοπρεπέστατες επιδόσεις και αξιόπιστα.To Panda μονο με τον m-jet και τον 1,4 αξιζει, οντως.
Αλλα υπαρχουν και βενζινοκινητα που εχουν αρκετα χαμηλες καταναλωσεις:
Panta Multijet 1.3
Αστικός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 5.4
Μικτός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 4,3Peugeot 107 2tronic
Αστικός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 5.5
Μικτός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 4.6
(To πηραμε μετ/νο με 6100χλμ, 8500€, εχει ακομα και εγγυηση!)Daihatsu Cuore
Μικτός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 4.4Oποτε εκμεταλλευεσαι μονο τη χαμηλοτερη κατα 0,2€ τιμη πετρελαιου.
Στα 10000χλμ (που πιστευω ειναι ο ΜΟ χλμ στην πολη ανα ετος) τα συγκεκριμενα αμαξια θα καταναλωσουν 450l καυσιμου και συγκεκριμενα 540€ για πετρελαιο 640€ για βενζινη... -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
To Panda μονο με τον m-jet και τον 1,4 αξιζει, οντως.Πίστεψέ με, και με τον 1.2 ακόμα και με το αυτόματο μια χαρά είναι.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
οι κορεατες εκτος απο αυτοκινητα φτιαχνουν καραβια,χωματουργικα μηχανηματα ολων των ειδων .
οποτε κατι γνωριζουν κιαυτοι απο πετρελαιοκινητηρες.Οι κορεατες οντως κατασκευαζουν πολυ καλες μηχανες για πλοια , τουλαχιστον αυτη ειναι η αποψη του αδερφου μου, μηχανικος σε αυτο:
http://www.seaships.nl/tankers/delta_victory.htmΑλλα δε νομιζω να εχουν σχεση με τους κινητηρες των αυτοκινητων.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πίστεψέ με, και με τον 1.2 ακόμα και με το αυτόματο μια χαρά είναι.
Καλο ειναι, απλα με τον m-jet το θεωρω πιο value for money.
-
Βάλτα να ανέβουν καμιά ανηφόρα και θα δεις γιατί είναι ΑΠΕΙΡΩΣ καλύτερο το diesel... 15κιλά ροπής και μάλιστα ΚΟΜΕΝΗΣ (γιατί το μοτέρ βγάζει 19 κανονικά) λόγω γυφτιάς (δεν θέλαν να φτιάξουν ένα κιβώτιο που να αντέχει). Μην το ψάχνετε, είπαμε, οικονομοτεχνικά μόνο. Είναι καλύτερο σε πολλά όχι μόνο σε κατανάλωση.
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Βάλτα να ανέβουν καμιά ανηφόρα και θα δεις γιατί είναι ΑΠΕΙΡΩΣ καλύτερο το diesel...Με 11500 παίρνεις ένα καινούργιο Panda Multijet και πας** κάθε μέρα στη δουλειά σου με χαμηλές καταναλώσεις**, αξιοπρεπέστατες επιδόσεις και αξιόπιστα.
Στην πολη εργαζομαστε, οχι σε βουνο.
Εννοειται οτι o m-jet ειναι καλυτερος κινητηρας, πολυ ροπη για τα κυβικα του*, αλλα για εμενα το ιδιο θα ειναι.
*(Αν θυμασαι καλα ειχαμε βγει για καφε οταν πηρες το Panda και το γυρισα απο Περαια με 5η)
-
και πού να δεις το grande τώρα...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Βάλτα να ανέβουν καμιά ανηφόρα και θα δεις γιατί είναι ΑΠΕΙΡΩΣ καλύτερο το diesel...
*(Αν θυμασαι καλα ειχαμε βγει για καφε οταν πηρες το Panda και το γυρισα απο [size=150]Περαια με 5η)[/size]
για ποιον περαια μιλας
-
http://el.wikipedia.org/wiki/Π�% ... E%AF%CE%B1
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
.
Αυτά τα i20 και i10 πού τα βρήκατε; Πότε μάθαν οι κορεάτες να φτιάχνουν καλά diesel;http://fabiatou.com/2008/11/hyundai-i10-crdi.html
.
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Πότε μάθαν οι κορεάτες να φτιάχνουν καλά diesel;Στο πανεπιστήμιο;
Λες και σήμερα -με τις συνέργειες που υπάρχουν- ένας κατασκευαστής δεν μπορεί να βάλει έναν αξιοπρεπή κινητήρα στο μοντέλο του; Είτε αγοράζοντας τον έτοιμο, είτε με joint venture κλπ.
-
Οι Κορεάτες έχουν εδώ και χρόνια πετρέλαια. Αυτή τη στιγμή έχουν 6 αξιοπρεπέστατα μοτέρ από 1.100 κυβικά το μικρότερο και έως 2.200 το μεγαλύτερο.
-
Thomas_C200K απο το σαιτ του autotriti το ειδα. απο τοτε που αρχισα να ενημερωνομαι απο το ιντερνετ σταματησα να παιρνω και περιοδικά αυτοκινητου.
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
οι κορεατες εκτος απο αυτοκινητα φτιαχνουν καραβια,χωματουργικα μηχανηματα ολων των ειδων .
οποτε κατι γνωριζουν κιαυτοι απο πετρελαιοκινητηρες.Οι κορεατες οντως κατασκευαζουν πολυ καλες μηχανες για πλοια , τουλαχιστον αυτη ειναι η αποψη του αδερφου μου, μηχανικος σε αυτο:
http://www.seaships.nl/tankers/delta_victory.htmΑλλα δε νομιζω να εχουν σχεση με τους κινητηρες των αυτοκινητων.
οι κορεατες γενικοτερα ειναι πολυ μπροστα σε πολλα πραγματα. ειναι οι μοναδικοι που οταν οι αλλοι φτιαχνουν γραμμη παραγωγής για αυτοκινητα και ταπερακια αυτοι εχουν γραμμή παραγωγης για πλοια!!!
.
Αυτά τα i20 και i10 πού τα βρήκατε; Πότε μάθαν οι κορεάτες να φτιάχνουν καλά diesel;http://fabiatou.com/2008/11/hyundai-i10-crdi.html
.
οταν βλεπεις απο το rio και το shuma να μεταπηδούν σε ενα καθολα ομοιογενες ceed και επεται συνεχεια στον diesel νομιζεις θα κολλησουν?
-
Οι μηχανες προωσης των Κορεατικων πλοιων κατασκευαζοντε under license μεγαλων Ευρωπαιων (κυριως) κατασκευαστων (B&W, Wartsila, Sulzer) γι αυτο και αναφεροντε ως πχ Hyundai-B&W. Οι μονες Κορεατικες μηχανες που συνανταμε στα πλοια, οι Ssangyong χρησιμοποιουντε ως γεννητριες και ειναι αντιγραφα παλαιων ΜΑΝ.
Μεταξυ αλλων, το καυσιμο που καινε οι μηχανες των πλοιων ειναι Heavy Fuel Oil ή IFO 180/360 (Intermediate Fuel Oil) και πλεον αναγκαστηκα σε ορισμενες περιοχες καινε και LS 180/360 (Low Sulphur). Τα καυσιμα αυτα ειναι παχυρευστα σαν λασπη και για να καουν περνουν απο τα purifiers και μετα ζεσταινοντε σε συγκεκριμενη θερμοκρασια...
Μονο οι γεννητριες (Diesel Generators) καινε MDO (Marine Diesel Oil) το οποιο μπορει να πει κανεις οτι εχει καποια σχεση με το γνωστο πετρελαιο κινησης.Επισης τα καλυτερα πλοια (φορτηγα) φτιαχνοντε στην Ιαπωνια (ειδικα Imabari). Η Κινα εχει φτασει σε ποιοτητα την Κορεα μεσα σε ελαχιστο χρονο. Οι Ευρωπαιοι λογω αυξημενου κοστους πλεον κατασκευαζουν μονο εξειδικευμενα πλοια (semi submersibles κτλ). Σε ολες τις εφαρμογες τα μηχανηματα/εξοπλισμοι προερχοντε απο γνωστους Ευρωπαιους (Γερμανους, Σουηδους και Νορβηγους κυριως) και Ιαπωνες κατασκευαστες, πραγμα το οποιο αποτελει και ενα απο τα χαρακτηριστηκα που προσθετουν επιπλεον αξια στο πλοιο. Τα σχεδια των πλοιων συνηθως ειναι επισης Ευρωπαικα ή Ιαπωνικα...κοινως το μονο που κανουν οι Κορεατες ειναι να τα συναρμολογουν και αυτο κατω απο αυστηρη επιβλεψη απο τον εκαστοτε νηογνωμονα (Lloyd's-Αγγλια, ABS-Αμερικη, DNV-Νορβηγια, GL-Γερμανια, ΝΚ-Ιαπωνια, ΒV-Γαλλια) και των εκπροσωπων τις εταιρειας!
Αυτα για να μην λεμε ανακριβειες. Το οτι οι Κορεατες μπορουν να κατασκευασουν καλους ντιζελ αυτοκινητων δεν εχει καμια απολυτως σχεση με το οτι φτιαχνουν πλοια...
Πετρελαιοκίνηση Vs Βενζινοκίνηση