-
19.039 τεμάχια ο Μάρτης, +42,3% σε σχέση με πέρισυ Πιο αποκαλυπτικά τα στοιχεία για την πρώτη τριμηνία, +20,6% σε σχέση με το ίδιο χρονικό διάστημα του 2009. Κρισάρα πέραν πάσης αμφιβολίας .
Άντε να βγουν και τα αναλυτικά, να γελάσει και το παρδαλό και να ολοκληρωθεί το ανέκδοτο.
Πως είπατε? το ΔΝΤ είναι προ των πυλών? -
Ντάξει , μπορεί να παίζει αυτό που σκέφτομαι κι εγώ. Αντί να τα έχεις στην τράπεζα και να φοβάσαι μήπως στα μπλοκάρουν , τα κάνεις ρόδες και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
-
http://www.seaa.gr/data/pdf/2010-3-b.pdf
Βγήκαν οι μηνιαίες πωλήσεις! Λογικά σε λίγο και τα segments! Εκτος κ αν εξαφανιστούν πάλι όπως τον προηγούμενο μήνα! Seaa είναι αυτός... : P
-
Εγώ γουστάρω τα νούμερα της Κίνας
Συνεχίζεται η άνθηση της αγοράς αυτοκινήτου στην Κίνα, καθώς το Μάρτιο οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση της τάξης του 56% έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου, διαμορφούμενες στο μηνιαίο επίπεδο-ρεκόρ των 1,74 εκατ. οχημάτων.
-
Βγήκαν και τα Segments.
-
Η Dacia πουλησε 74 κομματια??? ΟΥΑΟΥ!!!!! (Μαλλον θα ειναι τα επαγγελματικα Logan)
-
kai diesel
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Η Dacia πουλησε 74 κομματια??? ΟΥΑΟΥ!!!!! (Μαλλον θα ειναι τα επαγγελματικα Logan)Τα επαγγελματικά της δεν συμπεριλαμβάνονται στις πωλήσεις των επιβατικών! Είναι στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών!
74 επιβατικά και 39 επαγγελματικά πούλησε! Και από την αρχή της χρονιάς 183 επιβατικά και 130 επαγγελματικά! Καθολου άσχημα! Και οι ρυθμοί της είναι ανοδικοί! Που να σκάσει μύτη και το SUV το Duster! -
Ανάλυση
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ
Μεγάλοι κερδισμένοι οι VW και Scoda που να παρουσιάζουν σε σχέση με το μέσο όρο 2004-2007 αύξηση των πωλήσεων κατά 18% και 7.2% αντίστοιχα. Σφαγή για HYUNDAI, CITROEN, PEUGEOT, RENAULT, KIA MOTORS, MITSUBISHI, MAZDA, ALFA ROMEO, CHRYSLER, SUBARU, LANCIA, SAAB, LADA, LAND ROVER, SSANGYONG, JAGUAR, με μειώσεις άνω του 50%. Άσχημα για NISSAN, SEAT, HONDA, BMW, VOLVO, PORSCHE με μειώσεις από 30% ως και 50% (κάτω του -27.2% του μέσου). Αύξησαν το μερίδιο τους στην αγορά (αν και με απώλειες άνω του 10% σε σχέση με το μέσο όρο) οι OPEL, FORD, CHEVROLET. Στο ίδιο μερίδιο πάνω κάτω η Merc με -29.5% στις πωλήσεις. Καλά σχετικά πήγαν (με μείωση κάτω από 10%) οι TOYOTA, SUZUKI, FIAT, AUDI, DAIHATSU, MINI με την Toyota να είναι στις ίδιες πρακτικά πωλήσεις με το μέσο όρο.
Ειδική μνεία σε SMART και LEXUS που κατάφεραν να αυξήσουν τα ποσοστά πωλήσεων. Μάλιστα η επιτυχία της Smart έχει τρομακτική σημασία λόγω του γεγονότος ότι έχουμε 330 κομμάτια ενός πρακτικά μοντέλου.
SEGMENTS
4X4 - ATV
Όπως συνήθως τα Terios, Jimny, Grand Vitara. Πολύ καλά το Grand Cherokee και το Lexus που έκαναν σάντουιτς τον συνήθη 4ο Χ3.
4X4 - SUV
Έκπληξη με το Tiguan 4ο και με το Yeti 1ο για το μήνα αυτό έχοντας όμως σε απόσταση αναπνοής (μόλις 2 οχήματα) το συνήθη ύποπτο RAV4 και το SX4. Στην 5η θέση το Q5 που πρακτικά δίνει και το premium άρωμα στην κατηγορία.
Α
Σφαγή πίσω από τον απόλυτο άρχοντα PANDA. Στη 2η θέση το SMART 3ο το SPARK και 4ο το Aygo που δεν πτοείται από τις πωλήσεις του premium ΙQ. Πιο πίσω Alto & i10 κλείνουν την 6άδα. Στη μάχη του premium το 500 κερδίζει το IQ ενώ πιο πίσω ξεχωρίζει το PIXO.
B
Yaris, Polo, Fiesta η πρώτη τριάδα με το POLO να ξαναβάζει την VW στην κατηγορία μετά από χρόνια απουσίας. Το Corsa αρχίζει να δείχνει τα χρόνια του αν και συνεχίζει να πουλά τα 3πλάσια οχήματα από το GP αδελφάκι του.
C
Golf, Astra & Auris. Octavia & Focus ακολουθούν με το Qashqai να κλείνει την 6άδα. Εντυπωσιακή επίδοση από το Α3 ενώ ταξινομήθηκαν και 62 Insight. Αν κανείς αθροίσει τα Corolla+Auris θα δει ένα νούμερο 614 οχημάτων όταν τα Golf+Jetta+Beetle ανέρχονται σε 601 (603*) (**834) οχήματα.
D
D όπως Deutchland??? Not so or at least not so much. 1ο το Insignia με το 24% της αγοράς αλλά 2ο το Avensis που με τις γενναίες μειώσεις τιμής αρχίζει να πουλά και στην Ελληνική αγορά. 3η η C και τα Passat, Mondeo, A4 ακολουθούν και την 7άδα κλείνει η 3άρα. 68 Prius αλλά πιο σημαντικό το γεγονός ΙΜΗΟ των 76 C5 που μάλλον θα βοηθηθεί με τον turbo κινητήρα.
Ε
Μόνον η Ε classe υπάρχει καθώς η 5άρα με 3 λίτρα απευθύνεται σε λίγους. Τι να πει κανείς όταν βλέπει άνω του 85% ποσοστό στην κατηγορία.... Τίποτα απολύτως..
F
7 Panamera κυρίες και κύριοι..... καταλαμβάνοντας το 50% της αγοράς.....
G
Ταξινομήθηκε ένα υβριδικό LS600H....
MPV
A, Matrix, Note Picasso.
SP Cabrio
O Εωσφόρος αν και χωρίς την απόλυτη κυριαρχία των προηγουμένων ετών. Άλλα δύο Beetle οπότε ανεβαίνει το νούμερο σε *603. Πίσω από το EOS η 3άρα....
Sp Coupe
Κυριάρχος το Scirocco με 231 κομμάτια. Αν το αθροίσουμε στα VW της κατηγορίας ανεβαίνουμε στα **834 κομμάτια από το ίδιο σασί. 2η θέση για Megane Coupe & A5 με 33 κομμάτια.
Sp Roadster
Z4 έγραψε ο μήνας...... αλλά τα μάτια λάμπουν βλέποντας ακόμα μία California με Ελληνικές πινακίδες.
-
Τα επαγγελματικά της δεν συμπεριλαμβάνονται στις πωλήσεις των επιβατικών! Είναι στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών!
Σωστο κι αυτο
-
Θα πίστευε κανείς ότι επειδή έχουμε κρίση και εξαιρετικά αρνητικά ειδησιογραφία καθημερινώς σχετικά με τα οικονομικά, οι πωλήσεις των νέων ΙΧ θα καταποντίζονταν. Αμ δε.
Όπως έχω ήδη γράψει έχουμε +42,3% στην πρώτη τριμηνία σε σχέση με πέρισυ που δεν είχαμε ΔΝΤ, σπρέντ στο +435 μονάδες βάσης, μαζικές αναλήψεις από τράπεζες κ.α.
Επίσης θα πίστευε κανείς, χωρίς να δει τα νούμερα, ότι τα μπάτζετ ΙΧ θα ξεπούλαγαν. Σιγά...
Οι φθηνοί κινέζοι είναι στα ίδια με πέρισυ, αν όχι λιγότερα , τα Λάντα κάτω από τα μισά, τα Σανγιόνγκ πολύ κάτω και τα Λάντγουιντ δεν έκαναν σεφτέ. Μοναδική εξαίρεση στη φθήνια τα Ντάτσια, που τριπλασίασαν τα νούμερά τους. Βέβαια και πάλι 183 τεμάχια είναι μικρή ποσότητα, αλλά έστω.Ήμουν από αυτούς που πίστευαν, και το έγραφαν πριν από λίγες σελίδες, ότι το 2010 θα είναι η χρονιά του Λαικού, το οποίο και θα έπαιρνε την πολυπόθητη πρωτιά από την Τουότα. Μέα κούλπα.
Η Τουότα παραμένει πρώτη για νιοστή φορά και μάλιστα με το ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ ποσοστό του 14% για το πρώτο τρίμηνο (συνήθως έχει 10-11%), αυξάνοντας κατά (πάρα) πολύ τη διαφορά της από το δεύτερο Λαικό, το οποίο το βλέπω να αγκομαχά να διατηρήσει το μερίδιό του τώρα με τον φόρο πολυτελείας που πλήττει ένα βασικό του μπεστ σέλλερ, το Τιγχουάν, τον Παζαρό και με την Όπελ να βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής.
Μακράν πρώτη λοιπόν η Τουότα και με σοβαρότατες πλέον υποθήκες και για τη χρονιά, με μεγάλη διαφορά σε μερίδιο αγοράς από τον οποιοδήποτε αν και έχει πολλά παλιά μοντέλα στις τάξεις της, χωρίς τούρμπο την χρυσή δεκαετία του τούρμπο κλυδωνιζόμενη από ένα πρωτοφανές σκάνδαλο που έπληξε την δημόσια εικόνα της και κορυφώθηκε το πρώτο τρίμηνο του 2010.
Ας μας το εξηγήσει αυτό κάποιος με δικά του λόγια, εγώ απλώς γράφω τα νούμερα.Πολύ καλή χρονιά, σε σχέση με πέρισυ μέχρι στιγμής για πολλές άλλες εταιρείες όπως Χιουντάι, Σουζούκι,Φίατ, Σκόντα (εξόχως) κ.α. που βρίσκονται στο μέσο όρο της αγοράς.
Οι πρίμιουμ πολύ κλάμα με τις μόνες εξαιρέσεις, μέχρι στιγμής της Βόλβο και Μίνι. Ίσως η μόνη κατηγορία της αγοράς, μαζί με τα πολυτελείας που διέρχονται κρίση.
-
http://www.autofree.gr/ms.php?id=5240
Πλασματική άνοδος πωλήσεων τον Μάρτιο
*Το +42,5% οφείλεται στις ταξινομήσεις που έκαναν οι εταιρείες πριν το φόρο πολυτελείας και το νέο ΦΠΑ * -
Η άνοδος του Μαρτίου σε σχέση με το ίδιο μήνα του 2009 είναι 42,5% και η άνοδος του πρώτου τριμήνου σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2009 είναι 42,3%, δηλαδή πρακτικά ταυτίζονται.
Τι θα πει πλασματική, είναι υπαρκτή και το κυριότερο, ανεξήγητη.
Τζίζους...βρισκόμαστε στην κορύφωση της οικονομικής κρίσης και η αγορά πάει αγρίως προς τα πάνω?
Αν αυτό δεν χρήζει κοινωνιολογικής ερμηνείας, αν όχι ψυχανάλυσης, τότε τι άλλο θέλει? Ανάλυση ποιός είναι πρώτος, ή ποιός πουλάει σε κάθε κατηγορία, λες και αυτά δεν είναι αρκετά παγιωμένα και επαναλαμβανόμενα εδώ και χρόνια σε μεγάλο βαθμό?Και εν πάσει περιπτώσει τι κρίση είναι αυτή που βιώνουμε που χτυπάει μόνο τους πρίμιουμ, τους λούξορυ και τους μπάτζετ ρωσσοκινέζους, και έχει γονατίσει τα αντίστοιχα προιόντα?
Η κυρα Μαρία και ο κυρ Γιώργης της διπλανής πόρτας γιατί σπεύδουν αθρόα στις κάθε Τουότα/Φίατ/Σκόντα/Σουζούκι κ.α. από την αρχή της χρονιάς ακατάπαυστα? Γιατί δεν κάνουν ένα σερβισάκι στο παλιό τους IX (είναι παλιό και πόσο? ), και να βγάλουν άλλη μία χρονιά μέχρι να δουν που θα κάτσει η μπίλια? Σιγά το ζόρι που θα τραβήξουν δηλαδή.
Αυτοί ΔΕΝ πλήττονται από την κρίση? Δεν έχουν ακούσει για ΔΝΤ, σπρεντ (αυτό το λέγανε το Πάσχα και στο χωριό μου κάτι βλάχοι), φοροεπιδρομή, λίμιτ απ σε ακάλυπτες, κατάργηση 13ου μισθού, έκρηξη ανεργίας κ.α. άκρως αρνητικά κάθε μέρα παντού όπου και αν βρίσκονται?
Έλεος, κάνουμε σα να έχουμε κρίση που χτυπάει μόνο τους κεφαλαιοκράτες, γι'αυτό και κόψανε τα Μερσεντεφερραροπορσικά μέχρι νεωτέρας. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Η άνοδος του Μαρτίου σε σχέση με το ίδιο μήνα του 2009 είναι 42,5% και η άνοδος του πρώτου τριμήνου σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2009 είναι 42,3%, δηλαδή πρακτικά ταυτίζονται.
Τι θα πει πλασματική, είναι υπαρκτή και το κυριότερο, ανεξήγητη.
Τζίζους...βρισκόμαστε στην κορύφωση της οικονομικής κρίσης και η αγορά πάει αγρίως προς τα πάνω?
Αν αυτό δεν χρήζει κοινωνιολογικής ερμηνείας, αν όχι ψυχανάλυσης, τότε τι άλλο θέλει? Ανάλυση ποιός είναι πρώτος, ή ποιός πουλάει σε κάθε κατηγορία, λες και αυτά δεν είναι αρκετά παγιωμένα και επαναλαμβανόμενα εδώ και χρόνια σε μεγάλο βαθμό?Και εν πάσει περιπτώσει τι κρίση είναι αυτή που βιώνουμε που χτυπάει μόνο τους πρίμιουμ, τους λούξορυ και τους μπάτζετ ρωσσοκινέζους, και έχει γονατίσει τα αντίστοιχα προιόντα?
Η κυρα Μαρία και ο κυρ Γιώργης της διπλανής πόρτας γιατί σπεύδουν αθρόα στις κάθε Τουότα/Φίατ/Σκόντα/Σουζούκι κ.α. από την αρχή της χρονιάς ακατάπαυστα? Γιατί δεν κάνουν ένα σερβισάκι στο παλιό τους IX (είναι παλιό και πόσο? ), και να βγάλουν άλλη μία χρονιά μέχρι να δουν που θα κάτσει η μπίλια? Σιγά το ζόρι που θα τραβήξουν δηλαδή.
Αυτοί ΔΕΝ πλήττονται από την κρίση? Δεν έχουν ακούσει για ΔΝΤ, σπρεντ (αυτό το λέγανε το Πάσχα και στο χωριό μου κάτι βλάχοι), φοροεπιδρομή, λίμιτ απ σε ακάλυπτες, κατάργηση 13ου μισθού, έκρηξη ανεργίας κ.α. άκρως αρνητικά κάθε μέρα παντού όπου και αν βρίσκονται?
Έλεος, κάνουμε σα να έχουμε κρίση που χτυπάει μόνο τους κεφαλαιοκράτες, γι'αυτό και κόψανε τα Μερσεντεφερραροπορσικά μέχρι νεωτέρας.dstou δες το ποστ μου από πάνω...
-
Nα κάνω κόπυ την πρώτη πρώτη αράδα του λινκ που έβαλες?
Πλασματική άνοδος πωλήσεων τον Μάρτιο
Το +42,5% οφείλεται στις ταξινομήσεις που έκαναν οι εταιρείες πριν το φόρο πολυτελείας και το νέο ΦΠΑ
Μπορεί να μας εξηγήσει το ότο-μότο-φρη, ή κάποιος άλλος με απλά λόγια τα παρακάτω τυχαία ποσοστά τριμηνίας σε σχέση με πέρισυ?
Σεβρολέτ +100%
Σιτροέν +100%
Τουότα +55% (από πρώτος ...μακράν πιο πρώτος φέτος)
Φίατ +40%
Σκόντα +65%
Ντάτσια +300%Έχει κάποια από αυτές τις μάρκες φόρο πολυτελείας σε κάποιο μοντέλο της (που μοσχοπουλάει), ή σοβαρή διαφορά ανά αυτοκίνητο το +2% στο Φ.Π.Α.? Και όλα αυτά παίζουν τόσο μεγάλο ρόλο ενώ, για πολλούς, κατεδαφιζόμεθα ?
Με άλλα λόγια, κατανοώ σε μεγάλο βαθμό την κατρακύλα της Μερσεντές και τις βιαστικές ταξινομήσεις Μαρτίου σε Άστον, Πόρσε, Φερράρι, Γκραν Τσέρκι κ.α. , για τα παραπάνω όμως θα χρειαστώ βοήθεια.
Παρακαλώ, είμαι όλος μάτια (αν και σήμερα τρέχω συχνά πυκνά σε δουλειές). -
Μπορεί τον Μάρτιο να είναι κάπως πλασματικά τα νούμερα... αλλά ολοκληρο το Q1 έχει άνοδο...
Αποδείξη οτι υπάρχει ακόμα πολύ μαυρο χρήμα...
-
Μπορεί τον Μάρτιο να είναι κάπως πλασματικά τα νούμερα... αλλά ολοκληρο το Q1 έχει άνοδο...
Μα τι λέμε τόσες μέρες, εδώ η Τουότα είναι πιο πάνω στο πρώτο τρίμηνο από το 2008, που ΔΕΝ υπήρχε κρίση...
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Μπορεί τον Μάρτιο να είναι κάπως πλασματικά τα νούμερα... αλλά ολοκληρο το Q1 έχει άνοδο...Αποδείξη οτι υπάρχει ακόμα πολύ μαυρο χρήμα...
Μπα, μάλλον είναι η αναλαμπή του ετοιμοθάνατου λίγο πρίν τα τινάξει.
-
Μηπως μερικοι τρεχουν να παρουν μικρα!!! λογω βενζινης??? και θα αφησουν τα μεγαλα για μακρυνες διαδρομες.... η θα τους καταθεσουν και πινακιδες....
-
Πριν συζητήσουμε περί αύξησης ή μείωσης και λαμβάνοντας υπόψη ότι πέρυσι την ίδια περίοδο η αγορά περιμένοντας το μειωμένο ΕΤΤ είχε παγώσει ας δούμε πως θα πάμε στο εξάμηνο.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές) [#2]