Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    'Εξυπνες συμβουλές προς οδηγούς (tips)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. 'Εξυπνες συμβουλές προς οδηγούς (tips)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 4 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    34
    119
    651
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tiger last edited by

      Ο χρήστης lkar έγραψε:
      Τι κάνουμε όταν δεν ανάβουν τα πίσω STOP των φρένων;

      Την πάπια...τι κερδίζω;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • C
        citastak last edited by

        Βαζουμε το συνοδηγο στη σχαρα να κουναει χερια ποδια και γενικα οτι αλλο έχει...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          emmanoyhl last edited by

          Ο χρήστης bug έγραψε:
          Εχω ακουσει οτι ο χρυσος απο το χαρτι των τσιγαρων και οχι το αλουμινοχαρτο κανει για τις ασφαλειες,χωρις να ειμαι σιγουρος

          Το ίδιο αποτέλεσμα έχουμε θέτοντας σε μεγάλο κίνδυνο το αυτοκίνητο και εμάς. Ουσιαστικά φτιάχνουμε ένα καινούργιο σύρμα στη θέση του λιωμένου (καμένου) της ασφάλειας. Η ασφάλεια έχει ένα όριο στο πόσο ρεύμα θα αφήσει να περάσει πριν καεί, εξάλλου αυτή είναι η δουλειά της να μας εξασφαλίζει από απότομη αύξηση του ρεύματος που μπορεί να προκαλέσει λιώσιμο των καλωδίων και των μονώσεων τους με αποτέλεσμα βραχυκύκλωμα και πυρκαγιά.
          Ούτε ασημένια ούτε χρυσά χαρτάκια στις ασφάλειες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            gskarmou last edited by

            Ο χρήστης ping of death έγραψε:

            Êáé êÜôé ãéá ôéò æåóôÝò ìÝñåò ôïõ êáëïêáéñéïõ
            Ïôáí Ý÷åé áíÝâåé ç èåñìïêñáóéá íåñïý êáé èÝëïõìå íá ôç ìåéþóïõìå ãéá íá áðïöýãïõìå ôá ÷åéñüôåñá áíÜâïõìå ôï êáëïñéöÝñ óôï Æåóôü !
            Ç ìÝéùóç åßíáé Üìåóç ó÷åäüí ,5-10 ëåðôÜ áñêïýí ãéá ìéá ìåßùóç ~20 âáèìþí

            K óåíá óå ðñïëáâå ï adim... äåò:

            Óå ðáëáéüôåñá êõñßùò áõôïêßíçôá...
            Óå ðåñßðôùóç ðñïâëÞìáôïò ôïõ âåíôéëáôÝñ, êáé ãéá íá ìåéþóïõìå ëßãï ôç èåñìïêñáóßá ôïõ íåñïý (øõêôéêïý õãñïý) áíïßãïõìå óôï öïõë ôï êáëïñéöÝñ...
            Äõóôõ÷þò ôï êáëïêáßñé Ý÷åé Üëëåò äõóÜñåóôåò óõíÝðåéåò ãéá ôïýò åðéâÜôåò...
            Ôï Ý÷ù êÜíåé óå renault 16 êáé Ýöôáóá óôï óõíåñãåßï...

            ðïõ ðïëõ åõóôï÷á äéåõêñéíéóå óôçí áñ÷ç 'Óå ðáëáéüôåñá êõñßùò áõôïêßíçôá...' ãéáôé ÷ùñéò íá åéìáé ìç÷áíéêïò áðï ôéò ëéãåò ãíùóåéò ðïõ å÷ù íïìéæù ïôé åäù ê áñêåôá ÷ñïíéá äåí å÷åé êáìéá ó÷åóç óôá áõôïêéíçôá ôï êõêëùìá ôïõ êáëïñéöåñ ìå áõôï ôçò øõîçò ôçò ìç÷áíçò...

            Äåí ôï åßäá ôï ðüóô ôïõ adim
            Eëá ðïõ óõíå÷ßæåé íá Ý÷åé Ãéáôß ôï êñýï áåñÜêé ôïõ áñêïõë (a/c ,clima) ìáò ôï öÝñíåé ôï öñÝïí áëëÜ ôï æåóôü åßíáé ðÜíôá ìéá ðñïóöïñÜ ôïõ øõãåßïõ ìáò .ÔïõëÜ÷éóôïí óôï 206 ðïõ Ý÷ù (1,6 ìå clima) åîáêïëïõèåß íá éó÷ýåé .Ôï äïêßìáóá êáé ëåéôïõñãåß Üøïãá
            Ôþñá ãéáôß ôï Ýêáíá,Ýðñåðå íá ôï êñõþóù ëßãï ðñßí ôï óâÞóù

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              ping-of-death last edited by

              Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
              Δεν το είδα το πόστ του adim

              Μικρο το κακο, καλη καρδια. Εννοειται οτι δεν εκανα την υποδειξη με δηκτικο χαρακτηρα.

              Eλα που συνεχίζει να έχει Γιατί το κρύο αεράκι του αρκουλ (a/c ,clima) μας το φέρνει το φρέον αλλά το ζεστό είναι πάντα μια προσφορά του ψυγείου μας .Τουλάχιστον στο 206 που έχω (1,6 με clima) εξακολουθεί να ισχύει .Το δοκίμασα και λειτουργεί άψογα

              Τι να σου πω, οι μηχανικοι της VW μου ειχαν πει αυτο που εγραψα, τωρα που απεκτησα πλεον Ιαπωνα για να πω την αληθεια δεν ξερω αλλα μπορω να ρωτησω κ να επανελθουμε στο θεμα.

              Τώρα γιατί το έκανα,έπρεπε να το κρυώσω λίγο πρίν το σβήσω

              Μια κ το ανεφερες, διαβασα κ γω στο manual οτι σε περιπτωση υπερθεμανσης πρεπει να κανεις στην ακρη του δρομου κ να αφησεις το μοτερ να δουλευει στο ρελαντι. Ποιο το οφελος αν τα εχει παιξει το συστημα ψυξης του κινητηρα;;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dog80 last edited by

                Ο χρήστης ping of death έγραψε:

                Μια κ το ανεφερες, διαβασα κ γω στο manual οτι σε περιπτωση υπερθεμανσης πρεπει να κανεις στην ακρη του δρομου κ να αφησεις το μοτερ να δουλευει στο ρελαντι. Ποιο το οφελος αν τα εχει παιξει το συστημα ψυξης του κινητηρα;;;

                Προφανώς αν έχει κοπεί ο ιμάντας της αντλίας ή έχει πέσει τελείως η στάθμη του αντιψυκτικού πρέπει να σβήσεις αμέσως τον κινητήρα.

                Ειδάλως, σε περίπτωση που έχει ανέβει η θερμοκρασία απο άλλους λόγους, είναι καλύτερα έτσι, γιατί λάδι και ψυκτικό συνεχίζουν να κυκλοφορούν, ενώ ταυτόχρονα στο ρελαντί παράγει πολύ μικρά ποσά θερμότητας. Θα κρυώσει ο κινητήρας δηλαδή πολύ γρηγορότερα και επιπλέον δεν διατρέχεις κίνδυνο να καρβουνιάσει κάπου το λάδι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  ping-of-death last edited by

                  Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                  Μια κ το ανεφερες, διαβασα κ γω στο manual οτι σε περιπτωση υπερθεμανσης πρεπει να κανεις στην ακρη του δρομου κ να αφησεις το μοτερ να δουλευει στο ρελαντι. Ποιο το οφελος αν τα εχει παιξει το συστημα ψυξης του κινητηρα;;;

                  Προφανώς αν έχει κοπεί ο ιμάντας της αντλίας ή έχει πέσει τελείως η στάθμη του αντιψυκτικού πρέπει να σβήσεις αμέσως τον κινητήρα.

                  Ειδάλως, σε περίπτωση που έχει ανέβει η θερμοκρασία απο άλλους λόγους, είναι καλύτερα έτσι, γιατί λάδι και ψυκτικό συνεχίζουν να κυκλοφορούν, ενώ ταυτόχρονα στο ρελαντί παράγει πολύ μικρά ποσά θερμότητας. Θα κρυώσει ο κινητήρας δηλαδή πολύ γρηγορότερα και επιπλέον δεν διατρέχεις κίνδυνο να καρβουνιάσει κάπου το λάδι.

                  Το δεχομαι αλλα θα σου αναφερω κ περιπτωσεις που μου εχουν τυχει (οχι ολες φυσικα στο δικο μου αυτοκινητο!) κ η λογικη μου μου λεει οτι αν αφηνα την μηχανη αναμμενη μαλλον θα επιδεινωνα την κατασταση: 1. Χαλασμενος θερμοστατης, 2. Τρυπιο ψυγειο, 3. Ελαττωματικος κοχλιας (???)-δεν ξερω τι ακριβως ειναι αυτο, μονο οτι εχει σχεση με την κυκλοφορια του νερου-.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dog80 last edited by

                    Ο χρήστης ping of death έγραψε:
                    Το δεχομαι αλλα θα σου αναφερω κ περιπτωσεις που μου εχουν τυχει (οχι ολες φυσικα στο δικο μου αυτοκινητο!) κ η λογικη μου μου λεει οτι αν αφηνα την μηχανη αναμμενη μαλλον θα επιδεινωνα την κατασταση: 1. Χαλασμενος θερμοστατης, 2. Τρυπιο ψυγειο, 3. Ελαττωματικος κοχλιας (???)-δεν ξερω τι ακριβως ειναι αυτο, μονο οτι εχει σχεση με την κυκλοφορια του νερου-.

                    Συμφωνώ. Σε αυτές τις περιπτώσεις ακόμα και στο ρελαντί η θερμοκρασία θα συνεχίσει να ανεβαίνει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      gskarmou last edited by

                      Ο χρήστης ping of death έγραψε:
                      .....
                      Ôï äå÷ïìáé áëëá èá óïõ áíáöåñù ê ðåñéðôùóåéò ðïõ ìïõ å÷ïõí ôõ÷åé (ï÷é ïëåò öõóéêá óôï äéêï ìïõ áõôïêéíçôï!) ê ç ëïãéêç ìïõ ìïõ ëååé ïôé áí áöçíá ôçí ìç÷áíç áíáììåíç ìáëëïí èá åðéäåéíùíá ôçí êáôáóôáóç: 1. ×áëáóìåíïò èåñìïóôáôçò, 2. Ôñõðéï øõãåéï, 3. Åëáôôùìáôéêïò êï÷ëéáò (???)-äåí îåñù ôé áêñéâùò åéíáé áõôï, ìïíï ïôé å÷åé ó÷åóç ìå ôçí êõêëïöïñéá ôïõ íåñïõ-.

                      Aõôü ôï bold êáìéá öïñÜ äåí ÷ñåéÜæåôáé åß÷á êÜíåé ìå éÜðùíá ðåñßðïõ óôá 200÷ëì ÷ùñßò ÈåñìïóôÜôç -êáèüëïõ .Åß÷å ÷áëÜóåé ôïí âãÜëáìå êáé ðåñéìÝíáìå ôï áíôáëáêôéêï êáìéá âäïìÜäá .Ï èåñìïóôÜôçò êáôÝëçîå íá åßíáé ôï ðüäé ìïõ êáôáêáëüêáéñï .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης gskarmou έγραψε:

                        .....
                        Το δεχομαι αλλα θα σου αναφερω κ περιπτωσεις που μου εχουν τυχει (οχι ολες φυσικα στο δικο μου αυτοκινητο!) κ η λογικη μου μου λεει οτι αν αφηνα την μηχανη αναμμενη μαλλον θα επιδεινωνα την κατασταση: 1. Χαλασμενος θερμοστατης, 2. Τρυπιο ψυγειο, 3. Ελαττωματικος κοχλιας (???)-δεν ξερω τι ακριβως ειναι αυτο, μονο οτι εχει σχεση με την κυκλοφορια του νερου-.

                        Aυτό το bold καμια φορά δεν χρειάζεται είχα κάνει με ιάπωνα περίπου στα 200χλμ χωρίς Θερμοστάτη -καθόλου .Είχε χαλάσει τον βγάλαμε και περιμέναμε το ανταλακτικο καμια βδομάδα .Ο θερμοστάτης κατέληξε να είναι το πόδι μου κατακαλόκαιρο .

                        Εξαρταται πως θα κολλησει ,ανοιχτος ή κλειστος.Αν κολλησει ανοιχτος δεν τρεχει τιποτα,αν ομως κλειστος ιδιως καλοκαιρι πας για φλατζα αν δεν το καταλαβεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hunter last edited by

                          Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:

                          Ούτε ασημένια ούτε χρυσά χαρτάκια στις ασφάλειες.

                          Είχα βάλει στό Νίβα όταν κάηκε η ασφάλεια τών υαλοκαθαριστήρων,καί έμεινε εκεί γιά...χρόνια!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lkar last edited by

                            Ο χρήστης lkar έγραψε:
                            Τι κάνουμε όταν δεν ανάβουν τα πίσω STOP των φρένων;

                            (θα απαντήσω αργότερα )

                            Την ημέρα ανάβουμε ταυτόχρονα με το πάτημα του φρένου ή έστω λίγο αργότερα τα... φώτα. Τη νύχτα τον πίσω προβολέα ομίχλης. Μπακαλίστικος τρόπος, αλλά από το να μην ανάβουν καθόλου τα STOP κάτι θα αντιληφθεί ο πίσω

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              emmanoyhl last edited by

                              Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                              Ούτε ασημένια ούτε χρυσά χαρτάκια στις ασφάλειες.

                              Είχα βάλει στό Νίβα όταν κάηκε η ασφάλεια τών υαλοκαθαριστήρων,καί έμεινε εκεί γιά...χρόνια!!!

                              Ήσουνα πολύ τυχερός. Σκέψου να περνούσε πολύ ρεύμα από την ασφάλεια από δυσλειτουργία του ηλεκτρικού σου κυκλώματος και αντί να καεί η ασφάλεια (το ασημόχαρτο θα άντεχε σίγουρα πολύ περισσότερο) να έλειωνε κάποιο καλώδιο με επακόλουθο βραχυκύκλωμα και φωτιά.
                              Καλό θα ήταν με τέτοια να μην ρισκάρουμε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • H
                                hunter last edited by

                                Μανώλη,άμα μείνεις από υαλοκαθαριστήρες στό βουνό λόγω ασφάλειας,καί η βροχή πέφτει μέ τό τουλούμι,τότε τό ρισκάρεις!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • D
                                  dog80 last edited by

                                  Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                  Μανώλη,άμα μείνεις από υαλοκαθαριστήρες στό βουνό λόγω ασφάλειας,καί η βροχή πέφτει μέ τό τουλούμι,τότε τό ρισκάρεις!!!

                                  Ή χωρίς φώτα, βράδυ, στη μέση του πουθενά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • M
                                    mirage last edited by

                                    Θεωρητικά ανοίγεις το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου εντοπίζεις μια ίδια ασφάλεια που είναι για κάτι που δεν χρειάζεσαι π.χ το ραδιόφωνο και λύνεις το πρόβλημα σου προσωρινά μέχρι να φτάσεις σε ένα βενζινάδικο ή σε κεντρικό σημείο για να καλέσεις την οδική. Αυτό για μένα που δεν είμαι και καπνιστής (άρα που να τα βρω τα ασημόχαρτα ) είναι η σωστότερη λύση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      sharpshooter last edited by

                                      Καλό είναι να υπάρχουν και εφεδρικές ασφάλεις - λάμπες. Εϊναι η πιο εύκολη και σίγουρη λύση......

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • E
                                        emmanoyhl last edited by

                                        Αυτά τα έκανα παλιότερα όχι μόνο σε λάμπες και ασφάλειες αλλά ακόμα και σε συρματόσχοινο γκαζιού. Είχε ευπάθεια βλέπεις. Στο Astra δεν κάνω τέτοια γιατί άλλωστε. Μετά από 5,5 χρόνια ακόμα δεν έχει κάψει ασφάλεια (φτου σκόρδα ). Το μόνοι που μου έχει μείνει είναι ο πλήρης εργαλιοφόρος. Μου έχει χρειαστεί πολλές φορές αλλά για βοήθεια σε άλλους ευτυχώς.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          deggman last edited by

                                          Αυτο απευθεινετε κυρίως στους κατόχους μικρων βαν αλλα και για φορτηγακια. Στην εθνική για να έχετε καλήτερη σταθερότητα και ποιο αμμεσο τιμόνη δοκιμάστε να έχετε ανοιχτα πράθυρα και ταυτοχρονα να ανοιξετε το σύστημα εξαερισμου, το είχα δοκιμάσει σε VW Transorter και ΜMitsubishi L300 και δούλεψε άψογα, ακόμα ένας φίλος το έκανε με ένα Skoda Favorit αυτο που είχε το μοτερ πισω αν δεν κάνω λάθος και λειτουργουσε τέλεια. Hunter περιμένω εντιπωσεις αν ειδη δεν το ξερεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            deggman last edited by

                                            Σας έπιασε λάστιχο σε αρκετα ασταθες έδαφος, αμμο - λαση - χιονι, τι κάνετε?
                                            Εχω δοκιμάσει τη μια λύση απο της δυο στην άμμο, τις οποιες θα σας τις πω μετα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 4 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr