-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Τι κάνουμε όταν δεν ανάβουν τα πίσω STOP των φρένων;Την πάπια...τι κερδίζω;
-
Βαζουμε το συνοδηγο στη σχαρα να κουναει χερια ποδια και γενικα οτι αλλο έχει...
-
Ο χρήστης bug έγραψε:
Εχω ακουσει οτι ο χρυσος απο το χαρτι των τσιγαρων και οχι το αλουμινοχαρτο κανει για τις ασφαλειες,χωρις να ειμαι σιγουροςΤο ίδιο αποτέλεσμα έχουμε θέτοντας σε μεγάλο κίνδυνο το αυτοκίνητο και εμάς. Ουσιαστικά φτιάχνουμε ένα καινούργιο σύρμα στη θέση του λιωμένου (καμένου) της ασφάλειας. Η ασφάλεια έχει ένα όριο στο πόσο ρεύμα θα αφήσει να περάσει πριν καεί, εξάλλου αυτή είναι η δουλειά της να μας εξασφαλίζει από απότομη αύξηση του ρεύματος που μπορεί να προκαλέσει λιώσιμο των καλωδίων και των μονώσεων τους με αποτέλεσμα βραχυκύκλωμα και πυρκαγιά.
Ούτε ασημένια ούτε χρυσά χαρτάκια στις ασφάλειες. -
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Êáé êÜôé ãéá ôéò æåóôÝò ìÝñåò ôïõ êáëïêáéñéïõ
Ïôáí Ý÷åé áíÝâåé ç èåñìïêñáóéá íåñïý êáé èÝëïõìå íá ôç ìåéþóïõìå ãéá íá áðïöýãïõìå ôá ÷åéñüôåñá áíÜâïõìå ôï êáëïñéöÝñ óôï Æåóôü !
Ç ìÝéùóç åßíáé Üìåóç ó÷åäüí ,5-10 ëåðôÜ áñêïýí ãéá ìéá ìåßùóç ~20 âáèìþíK óåíá óå ðñïëáâå ï adim... äåò:
Óå ðáëáéüôåñá êõñßùò áõôïêßíçôá...
Óå ðåñßðôùóç ðñïâëÞìáôïò ôïõ âåíôéëáôÝñ, êáé ãéá íá ìåéþóïõìå ëßãï ôç èåñìïêñáóßá ôïõ íåñïý (øõêôéêïý õãñïý) áíïßãïõìå óôï öïõë ôï êáëïñéöÝñ...
Äõóôõ÷þò ôï êáëïêáßñé Ý÷åé Üëëåò äõóÜñåóôåò óõíÝðåéåò ãéá ôïýò åðéâÜôåò...
Ôï Ý÷ù êÜíåé óå renault 16 êáé Ýöôáóá óôï óõíåñãåßï...ðïõ ðïëõ åõóôï÷á äéåõêñéíéóå óôçí áñ÷ç 'Óå ðáëáéüôåñá êõñßùò áõôïêßíçôá...' ãéáôé ÷ùñéò íá åéìáé ìç÷áíéêïò áðï ôéò ëéãåò ãíùóåéò ðïõ å÷ù íïìéæù ïôé åäù ê áñêåôá ÷ñïíéá äåí å÷åé êáìéá ó÷åóç óôá áõôïêéíçôá ôï êõêëùìá ôïõ êáëïñéöåñ ìå áõôï ôçò øõîçò ôçò ìç÷áíçò...
Äåí ôï åßäá ôï ðüóô ôïõ adim
Eëá ðïõ óõíå÷ßæåé íá Ý÷åé Ãéáôß ôï êñýï áåñÜêé ôïõ áñêïõë (a/c ,clima) ìáò ôï öÝñíåé ôï öñÝïí áëëÜ ôï æåóôü åßíáé ðÜíôá ìéá ðñïóöïñÜ ôïõ øõãåßïõ ìáò .ÔïõëÜ÷éóôïí óôï 206 ðïõ Ý÷ù (1,6 ìå clima) åîáêïëïõèåß íá éó÷ýåé .Ôï äïêßìáóá êáé ëåéôïõñãåß Üøïãá
Ôþñá ãéáôß ôï Ýêáíá,Ýðñåðå íá ôï êñõþóù ëßãï ðñßí ôï óâÞóù -
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Δεν το είδα το πόστ του adimΜικρο το κακο, καλη καρδια. Εννοειται οτι δεν εκανα την υποδειξη με δηκτικο χαρακτηρα.
Eλα που συνεχίζει να έχει Γιατί το κρύο αεράκι του αρκουλ (a/c ,clima) μας το φέρνει το φρέον αλλά το ζεστό είναι πάντα μια προσφορά του ψυγείου μας .Τουλάχιστον στο 206 που έχω (1,6 με clima) εξακολουθεί να ισχύει .Το δοκίμασα και λειτουργεί άψογα
Τι να σου πω, οι μηχανικοι της VW μου ειχαν πει αυτο που εγραψα, τωρα που απεκτησα πλεον Ιαπωνα για να πω την αληθεια δεν ξερω αλλα μπορω να ρωτησω κ να επανελθουμε στο θεμα.
Τώρα γιατί το έκανα,έπρεπε να το κρυώσω λίγο πρίν το σβήσω
Μια κ το ανεφερες, διαβασα κ γω στο manual οτι σε περιπτωση υπερθεμανσης πρεπει να κανεις στην ακρη του δρομου κ να αφησεις το μοτερ να δουλευει στο ρελαντι. Ποιο το οφελος αν τα εχει παιξει το συστημα ψυξης του κινητηρα;;;
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Μια κ το ανεφερες, διαβασα κ γω στο manual οτι σε περιπτωση υπερθεμανσης πρεπει να κανεις στην ακρη του δρομου κ να αφησεις το μοτερ να δουλευει στο ρελαντι. Ποιο το οφελος αν τα εχει παιξει το συστημα ψυξης του κινητηρα;;;
Προφανώς αν έχει κοπεί ο ιμάντας της αντλίας ή έχει πέσει τελείως η στάθμη του αντιψυκτικού πρέπει να σβήσεις αμέσως τον κινητήρα.
Ειδάλως, σε περίπτωση που έχει ανέβει η θερμοκρασία απο άλλους λόγους, είναι καλύτερα έτσι, γιατί λάδι και ψυκτικό συνεχίζουν να κυκλοφορούν, ενώ ταυτόχρονα στο ρελαντί παράγει πολύ μικρά ποσά θερμότητας. Θα κρυώσει ο κινητήρας δηλαδή πολύ γρηγορότερα και επιπλέον δεν διατρέχεις κίνδυνο να καρβουνιάσει κάπου το λάδι.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Μια κ το ανεφερες, διαβασα κ γω στο manual οτι σε περιπτωση υπερθεμανσης πρεπει να κανεις στην ακρη του δρομου κ να αφησεις το μοτερ να δουλευει στο ρελαντι. Ποιο το οφελος αν τα εχει παιξει το συστημα ψυξης του κινητηρα;;;
Προφανώς αν έχει κοπεί ο ιμάντας της αντλίας ή έχει πέσει τελείως η στάθμη του αντιψυκτικού πρέπει να σβήσεις αμέσως τον κινητήρα.
Ειδάλως, σε περίπτωση που έχει ανέβει η θερμοκρασία απο άλλους λόγους, είναι καλύτερα έτσι, γιατί λάδι και ψυκτικό συνεχίζουν να κυκλοφορούν, ενώ ταυτόχρονα στο ρελαντί παράγει πολύ μικρά ποσά θερμότητας. Θα κρυώσει ο κινητήρας δηλαδή πολύ γρηγορότερα και επιπλέον δεν διατρέχεις κίνδυνο να καρβουνιάσει κάπου το λάδι.
Το δεχομαι αλλα θα σου αναφερω κ περιπτωσεις που μου εχουν τυχει (οχι ολες φυσικα στο δικο μου αυτοκινητο!) κ η λογικη μου μου λεει οτι αν αφηνα την μηχανη αναμμενη μαλλον θα επιδεινωνα την κατασταση: 1. Χαλασμενος θερμοστατης, 2. Τρυπιο ψυγειο, 3. Ελαττωματικος κοχλιας (???)-δεν ξερω τι ακριβως ειναι αυτο, μονο οτι εχει σχεση με την κυκλοφορια του νερου-.
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Το δεχομαι αλλα θα σου αναφερω κ περιπτωσεις που μου εχουν τυχει (οχι ολες φυσικα στο δικο μου αυτοκινητο!) κ η λογικη μου μου λεει οτι αν αφηνα την μηχανη αναμμενη μαλλον θα επιδεινωνα την κατασταση: 1. Χαλασμενος θερμοστατης, 2. Τρυπιο ψυγειο, 3. Ελαττωματικος κοχλιας (???)-δεν ξερω τι ακριβως ειναι αυτο, μονο οτι εχει σχεση με την κυκλοφορια του νερου-.Συμφωνώ. Σε αυτές τις περιπτώσεις ακόμα και στο ρελαντί η θερμοκρασία θα συνεχίσει να ανεβαίνει.
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
.....
Ôï äå÷ïìáé áëëá èá óïõ áíáöåñù ê ðåñéðôùóåéò ðïõ ìïõ å÷ïõí ôõ÷åé (ï÷é ïëåò öõóéêá óôï äéêï ìïõ áõôïêéíçôï!) ê ç ëïãéêç ìïõ ìïõ ëååé ïôé áí áöçíá ôçí ìç÷áíç áíáììåíç ìáëëïí èá åðéäåéíùíá ôçí êáôáóôáóç: 1. ×áëáóìåíïò èåñìïóôáôçò, 2. Ôñõðéï øõãåéï, 3. Åëáôôùìáôéêïò êï÷ëéáò (???)-äåí îåñù ôé áêñéâùò åéíáé áõôï, ìïíï ïôé å÷åé ó÷åóç ìå ôçí êõêëïöïñéá ôïõ íåñïõ-.Aõôü ôï bold êáìéá öïñÜ äåí ÷ñåéÜæåôáé åß÷á êÜíåé ìå éÜðùíá ðåñßðïõ óôá 200÷ëì ÷ùñßò ÈåñìïóôÜôç -êáèüëïõ .Åß÷å ÷áëÜóåé ôïí âãÜëáìå êáé ðåñéìÝíáìå ôï áíôáëáêôéêï êáìéá âäïìÜäá .Ï èåñìïóôÜôçò êáôÝëçîå íá åßíáé ôï ðüäé ìïõ êáôáêáëüêáéñï .
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
.....
Το δεχομαι αλλα θα σου αναφερω κ περιπτωσεις που μου εχουν τυχει (οχι ολες φυσικα στο δικο μου αυτοκινητο!) κ η λογικη μου μου λεει οτι αν αφηνα την μηχανη αναμμενη μαλλον θα επιδεινωνα την κατασταση: 1. Χαλασμενος θερμοστατης, 2. Τρυπιο ψυγειο, 3. Ελαττωματικος κοχλιας (???)-δεν ξερω τι ακριβως ειναι αυτο, μονο οτι εχει σχεση με την κυκλοφορια του νερου-.Aυτό το bold καμια φορά δεν χρειάζεται είχα κάνει με ιάπωνα περίπου στα 200χλμ χωρίς Θερμοστάτη -καθόλου .Είχε χαλάσει τον βγάλαμε και περιμέναμε το ανταλακτικο καμια βδομάδα .Ο θερμοστάτης κατέληξε να είναι το πόδι μου κατακαλόκαιρο .
Εξαρταται πως θα κολλησει ,ανοιχτος ή κλειστος.Αν κολλησει ανοιχτος δεν τρεχει τιποτα,αν ομως κλειστος ιδιως καλοκαιρι πας για φλατζα αν δεν το καταλαβεις.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Ούτε ασημένια ούτε χρυσά χαρτάκια στις ασφάλειες.
Είχα βάλει στό Νίβα όταν κάηκε η ασφάλεια τών υαλοκαθαριστήρων,καί έμεινε εκεί γιά...χρόνια!!!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Τι κάνουμε όταν δεν ανάβουν τα πίσω STOP των φρένων;(θα απαντήσω αργότερα )
Την ημέρα ανάβουμε ταυτόχρονα με το πάτημα του φρένου ή έστω λίγο αργότερα τα... φώτα. Τη νύχτα τον πίσω προβολέα ομίχλης. Μπακαλίστικος τρόπος, αλλά από το να μην ανάβουν καθόλου τα STOP κάτι θα αντιληφθεί ο πίσω
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ούτε ασημένια ούτε χρυσά χαρτάκια στις ασφάλειες.
Είχα βάλει στό Νίβα όταν κάηκε η ασφάλεια τών υαλοκαθαριστήρων,καί έμεινε εκεί γιά...χρόνια!!!
Ήσουνα πολύ τυχερός. Σκέψου να περνούσε πολύ ρεύμα από την ασφάλεια από δυσλειτουργία του ηλεκτρικού σου κυκλώματος και αντί να καεί η ασφάλεια (το ασημόχαρτο θα άντεχε σίγουρα πολύ περισσότερο) να έλειωνε κάποιο καλώδιο με επακόλουθο βραχυκύκλωμα και φωτιά.
Καλό θα ήταν με τέτοια να μην ρισκάρουμε. -
Μανώλη,άμα μείνεις από υαλοκαθαριστήρες στό βουνό λόγω ασφάλειας,καί η βροχή πέφτει μέ τό τουλούμι,τότε τό ρισκάρεις!!!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Μανώλη,άμα μείνεις από υαλοκαθαριστήρες στό βουνό λόγω ασφάλειας,καί η βροχή πέφτει μέ τό τουλούμι,τότε τό ρισκάρεις!!!Ή χωρίς φώτα, βράδυ, στη μέση του πουθενά.
-
Θεωρητικά ανοίγεις το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου εντοπίζεις μια ίδια ασφάλεια που είναι για κάτι που δεν χρειάζεσαι π.χ το ραδιόφωνο και λύνεις το πρόβλημα σου προσωρινά μέχρι να φτάσεις σε ένα βενζινάδικο ή σε κεντρικό σημείο για να καλέσεις την οδική. Αυτό για μένα που δεν είμαι και καπνιστής (άρα που να τα βρω τα ασημόχαρτα ) είναι η σωστότερη λύση.
-
Καλό είναι να υπάρχουν και εφεδρικές ασφάλεις - λάμπες. Εϊναι η πιο εύκολη και σίγουρη λύση......
-
Αυτά τα έκανα παλιότερα όχι μόνο σε λάμπες και ασφάλειες αλλά ακόμα και σε συρματόσχοινο γκαζιού. Είχε ευπάθεια βλέπεις. Στο Astra δεν κάνω τέτοια γιατί άλλωστε. Μετά από 5,5 χρόνια ακόμα δεν έχει κάψει ασφάλεια (φτου σκόρδα ). Το μόνοι που μου έχει μείνει είναι ο πλήρης εργαλιοφόρος. Μου έχει χρειαστεί πολλές φορές αλλά για βοήθεια σε άλλους ευτυχώς.
-
Αυτο απευθεινετε κυρίως στους κατόχους μικρων βαν αλλα και για φορτηγακια. Στην εθνική για να έχετε καλήτερη σταθερότητα και ποιο αμμεσο τιμόνη δοκιμάστε να έχετε ανοιχτα πράθυρα και ταυτοχρονα να ανοιξετε το σύστημα εξαερισμου, το είχα δοκιμάσει σε VW Transorter και ΜMitsubishi L300 και δούλεψε άψογα, ακόμα ένας φίλος το έκανε με ένα Skoda Favorit αυτο που είχε το μοτερ πισω αν δεν κάνω λάθος και λειτουργουσε τέλεια. Hunter περιμένω εντιπωσεις αν ειδη δεν το ξερεις.
-
Σας έπιασε λάστιχο σε αρκετα ασταθες έδαφος, αμμο - λαση - χιονι, τι κάνετε?
Εχω δοκιμάσει τη μια λύση απο της δυο στην άμμο, τις οποιες θα σας τις πω μετα.
'Εξυπνες συμβουλές προς οδηγούς (tips)