-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
1266 κιλά το Punto Evo?.....
Δηλαδή -9 κιλά από το Bravo???Τα έχει τα κιλάκια του το Bravo, τα φτάνει τα 1400, πόσο μάλλον η μακρύτερη και βαρύτερη Delta.
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
θα περιμενεις λιγες μερες τοτε -
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
1266 κιλά το Punto Evo?.....
Δηλαδή -9 κιλά από το Bravo???Τα έχει τα κιλάκια του το Bravo, τα φτάνει τα 1400, πόσο μάλλον η μακρύτερη και βαρύτερη Delta.
παντως μια φορα το Bravo ζυγισμενο απο τον εγκριτο euroncap ειναι στα 1300 κιλα...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
1266 κιλά το Punto Evo?.....
Δηλαδή -9 κιλά από το Bravo???Τα έχει τα κιλάκια του το Bravo, τα φτάνει τα 1400, πόσο μάλλον η μακρύτερη και βαρύτερη Delta.
παντως μια φορα το Bravo ζυγισμενο απο τον εγκριτο euroncap ειναι στα 1300 κιλα...
με καυσιμα??? με επιβατες μεσα??? με ποιον κινητηρα και ποια εκδοση?
οι εκδοσεις μερικες φορες εχουν μεχρι και 50+ κιλα διαφορα -
1450 κιλα νομιζω φτανει η βαρυτερη εκδοση της δελτα.
το μπραβο ειναι σιγουρα αρκετα πιο ελαφρυ. -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
1266 κιλά το Punto Evo?.....
Δηλαδή -9 κιλά από το Bravo???Τα έχει τα κιλάκια του το Bravo, τα φτάνει τα 1400, πόσο μάλλον η μακρύτερη και βαρύτερη Delta.
παντως μια φορα το Bravo ζυγισμενο απο τον εγκριτο euroncap ειναι στα 1300 κιλα...
με καυσιμα??? με επιβατες μεσα??? με ποιον κινητηρα και ποια εκδοση?
οι εκδοσεις μερικες φορες εχουν μεχρι και 50+ κιλα διαφοραδεν γνωριζω... δες στο ncap...
To θεμα ειναι οτι, 1400 δεν ειναι... ουτε καν εκει κοντα. Εχω το 120αρι και αμα ηταν 1400 κιλα, δεν θα εγραφε τις επιδοσεις που γραφει, ουτε θα εστριβε με τον ιδιο τροπο!
Το 1300 που αναφερει ειναι ποιο κοντα σε αυτο που αντιλαμβανομαι... Τώρα παλι, αν ειναι 1400 κιλα, τοτε ο tjet ειναι μακραν ο καλυτερος κινητηρας...
-
1400 κιλά??? ..αποκλείιεται!
όντως τότε ο tjet είναι θεικός!
Εγώ θυμάμαι το φυλάδιο που πήρα μαζί με την παραγγελία μου έλεγε...1275 kg για το 150αρι (χωρίς εμένα μέσα). -
Εδώ το δίνει 1335 κιλά, το δικό σου Corsair.
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=162305 -
-
Αυτά είναι τα στοιχεία του κατασκευαστή.Αυτά δεν θα πρέπει να λαμβάνουμε υπ όψη?
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Αυτά είναι τα στοιχεία του κατασκευαστή.Αυτά δεν θα πρέπει να λαμβάνουμε υπ όψη?Για 0-100 κ κατανάλωση λόγου χάρη;
-
Μόνο από το Drive μπόρεσα να βρω βάρος για το 150 Sport. Το δίνουν 1350 εργοστασιακά και αυτό του test 1420. Θα κοιτάξω και αλλού αν και δεν το θεωρώ υπερβολικό...
Κάπου διάβασα ότι ένα από τα πλεονεκτήματα το 150 είναι το κιβώτιο,(ίσως δίσκος/πλατό?) που είναι αυτό του abarth. Αν και ο κινητήρας είναι ίδιος (+-) δεν είναι λογική η διάφορα σε επιδόσεις λόγω του αυξημένου βάρους;
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Αυτά είναι τα στοιχεία του κατασκευαστή.Αυτά δεν θα πρέπει να λαμβάνουμε υπ όψη?
Για 0-100 κ κατανάλωση λόγου χάρη;
Στοιχεία στα οποία δεν εμπλέκεται ο ανθρώπινος παράγοντας..(βλέπε βάρος δεξιού ποδιού).
-
Η ζυγαρια των 4τροχων παντως εδειξε πολυ μικρη διαφορα αναμεσα στις δυο υπερτροφοδοτουμενες εκδοσεις
του Bravo. 1372κιλα για το 120αρι και 1379κιλα για το 150αρι αντιστοιχα.(4τροχοι Δεκεμβριος 2007, Μαρτιος 2008)
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Αυτά είναι τα στοιχεία του κατασκευαστή.Αυτά δεν θα πρέπει να λαμβάνουμε υπ όψη?στα peugeot εχει βρεθει μεχρι και +100 kg ...απο τα νουμερα του κατασκευαστη..
το ιδιο συμβαινει σε παρα πολλους κατασκευαστες ..οπως και στην αλφα και λογικα και στην fiat -
Δεν οδηγούμε αυτοκίνητα κύριοι!
Οδηγούμε ΤΟΜΠ....απορώ γιατί σκωτονόμαστε! -
Ομοίως και στο τ.39, Φερβρουάριος 2009 το 120ρι Bravo το δίνουν 1372 κιλά.
-
αρα +70 κατι κθλα απο το εργοστασιο...
στα εργοστασια θα τα μετρουν χωρις καυσιμα και τις βασικες τους εκδοσεις. -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
αρα +70 κατι κθλα απο το εργοστασιο...
στα εργοστασια θα τα μετρουν χωρις καυσιμα και τις βασικες τους εκδοσεις.+1
-
Τέλος εποχής για τον L. Montezemolo από την Προεδρία της Fiat
Η Fiat ανακοίνωσε ότι ο κ. Luca Cordero di Montezemolo θα εγκαταλείψει το αξίωμα του προέδρου του ιταλικού ομίλου και θα τον αντικαταστήσει ο σημερινός αντιπρόεδρος κ. John Elkann.
Ο κ. Montezemolo θα παραμείνει πρόεδρος της Ferrari, βραχίονα της Fiat, και θα αναλάβει έδρα στο Δ.Σ. της μητρικής εταιρίας.
Ο κ. Elkann, είναι ο 34χρονος εγγονός του πρώην προέδρου της Fiat, Giovanni Agnelli και είναι πρόεδρος της holding company της οικογένειας Agnelli, της Exor Spa, η οποία και ελέγχει το 30% της Fiat.
Η αποχώρηση του κ. Montezemolo μετά από επτά χρόνια στο «τιμόνι» της Fiat, έχει πυροδοτήσει αφενός φήμες ότι θα ακολουθήσει πολιτική σταδιοδρομία και αφετέρου έχει συνδεθεί με τις φήμες ότι ο όμιλος σκοπεύει να αποεπενδύσει τον κλάδο αυτοματισμού από το υπόλοιπο γκρουπ.
Σύμφωνα με το Reuters, αυτή η ευρείας κλίμακας αναδιοργάνωση θα κοινοποιηθεί αύριο, Τετάρτη.
Οι φήμες για την απέκδυση εκτίναξαν την μετοχή της Fiat στο Μιλάνο και η διαπραγμάτευση του τίτλου διακόπηκε λόγω limit-up.
http://www.euro2day.gr/news/world/125/a ... World.aspx
FIAT FORUM