-
Το όργανο της sealey που προτείνατε (το ακριβότερο) είναι ουσιαστικά το αντίστοιχο της Γερμανικής Flaig (και η Sealey από αυτήν τα παίρνει).
Το ίδιο έχω αγοράσει κι εγώ και είμαι πολύ ευχαριστημένος (Flaig). Ακρίβεια +/-1% και πιστοποιητικό καλιμπραρίσματος με ιδιόχειρη υπογραφή από τον υπεύθυνο τεχνικό. -
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Το όργανο της sealey που προτείνατε (το ακριβότερο) είναι ουσιαστικά το αντίστοιχο της Γερμανικής Flaig (και η Sealey από αυτήν τα παίρνει).
Το ίδιο έχω αγοράσει κι εγώ και είμαι πολύ ευχαριστημένος (Flaig). Ακρίβεια +/-1% και πιστοποιητικό καλιμπραρίσματος με ιδιόχειρη υπογραφή από τον υπεύθυνο τεχνικό.Αυτά είναι καλά νεα..
Με τι το έχεις συγκρίνει? -
Δεν έχω κάνει εγώ σύγκριση με άλλο. Η ακρίβεια που ανέφερα πιστοποιείται από την εταιρεία κατασκευής του οργάνου και προς απόδειξη τούτου όπως προανέφερα υπάρχει στη συσκευασία σχετικό πιστοποιητικό με τα στοιχεία και την υπογραφή του τεχνικού της εταιρείας που διακρίβωσε το όργανο και πιστοποιεί την ακρίβεια του +/-1%.
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Δεν έχω κάνει εγώ σύγκριση με άλλο. Η ακρίβεια που ανέφερα πιστοποιείται από την εταιρεία κατασκευής του οργάνου και προς απόδειξη τούτου όπως προανέφερα υπάρχει στη συσκευασία σχετικό πιστοποιητικό με τα στοιχεία και την υπογραφή του τεχνικού της εταιρείας που διακρίβωσε το όργανο και πιστοποιεί την ακρίβεια του +/-1%.Ευχαριστώ
-
Παρέλαβα αυτό http://cgi.ebay.co.uk/RICHBROOK-DIGITAL ... 5637592d30 και είναι με 1% ακρίβεια.
Νομίζω δείχνει καλά διότι το τσέκαρα σε μηχάνημα φίλου λαστιχά (ψαγμένου) και βγάζει το ίδιο.
Από το παλιο φτηνό αναλογικό μου έχει 5 psi απόκληση...Το καλό είναι ότι μπορείς να το καλιμπράρεις μόνος σου με μια διαδικασία μηδενισμού που έχει.
Το μείον είναι ότι θέλει προσοχή για να μην χάνει αέρα όταν το πιέζεις στη βαλβίδα.
-
Ερώτηση..σήμερα το πρωί φεύγοντας απ' το σπίτι είδα το πίσω δεξιά λάστιχο λίγο καθισμένο.Έκανα μια μικρή απόσταση (1 χλμ περίπου),μέχρι να φτάσω στο κοντινότερο βουλκανιζατέρ.Έβγαλαν τον τροχό,αφαίρεσαν την βίδα που είχε πάρει και στην τρύπα έβαλαν αυτό το στρογγυλό λαστιχάκι-σαν λαστιχένιο καλώδιο,δεν ξέρω πως λέγεται-και αφού έκοψαν οτι προεξείχε ξαναέβαλαν το λάστιχο στη θέση του και έφυγα...ούτε ξεζάντωμα,ούτε μπάλωμα,είναι ασφαλές αυτό?
-
Αυτό είναι νομίζω το κλασσικό 'μπάλωμα' που κάνουν.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Αυτό είναι νομίζω το κλασσικό 'μπάλωμα' που κάνουν.Κορδονι το λενε και οχι δεν νομιζω οτι ειναι το καλυτερο που μπορεις να κανεις.Ειναι το πιο απλο αλλα και πιο πιθανο να εχεις απώλεια αερα στην συνεχεια.
-
Το έχω κάνει αρκετές φορές, ούτε μία φορά δεν είχα θέμα μετά.
-
Εχετε αλλο αερα εκει πανω ,πιο παχύ .
Μου εχει τυχει να χανει αερα με αυτο τον τροπο μετα απο λιγο καιρο και για αυτο δεν το εμπιστευομαι,ισως να μην ειχε κανει καλη εφαρμογη ο λαστιχας.
-
Έχω παρατηρήσει οτι αν η τρύπα είναι πάνω στο τακούνι του ελαστικού επειδή πατιέται συνέχεια έχει πολλές πιθανότητες να αρχίσει να χάνει μετά απο κανα 2 μήνες. Αν είναι στο αυλάκι συνήθως δέν έχει πρόβλημα.
Πάντως εξαρτάται και απο πολλούς άλλους παράγοντες, όπως η ηλικία και η σύνθεση του ελαστικού ή αν τα κορδόνια είναι πολυκαιρισμένα και η κόλλα τους έχει στεγνώσει κτλ.
Κατα τη γνώμη μου το πιό σίγουρο μπάλωμα είναι αυτού του τύπου:
Δοκιμασμένο σε ημισλίκ λάστιχο δέν έχει πάθει το παραμικρό μετά απο απανωτά κανιβαλίσματα.
-
Στη δική μου περίπτωση ήταν στο αυλάκι.Τα λάστιχα είναι σε αρκετά καλή κατάσταση περασμένα πριν 11 μήνες και με πολύ λίγα χλμ.Βέβαια θα το τσεκάρω για να δω αν χάνει
-
Και μένα μου έχει τύχει να χάνει από το κορδόνι. Γι' αυτό ησυχάζω μόνο με εσωτερικό μπάλωμα (αλλά χρειάζεται αφαίρεση ελαστικού και κοστίζει λίγο περισσότερο)
-
Τελικά χάνει απο το κορδόνι..το κοίταξα τις προάλλες και έχει χάσει γύρω στα 3 psi.Tώρα θα πρέπει να είμαι συνέχεια στην τσίτα και να συμπληρώνω
-
Το κορδόνι θεωρείται προσωρινή επιδιόρθωση.
-
Στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα,λέει το ρητό..
-
Ο χρήστης aris07 έγραψε:
Τελικά χάνει απο το κορδόνι..το κοίταξα τις προάλλες και έχει χάσει γύρω στα 3 psi.Tώρα θα πρέπει να είμαι συνέχεια στην τσίτα και να συμπληρώνωΚανονικά πρέπει να πας στον ίδιο και να στο φτιάξει σωστά.
-
Kαλησπέρα, μιας και δεν την παλεύω άλλο στα βενζινάδικα στις πόλεις που κινούμαι Πάτρα - Πύργο -Σπάρτη μπορεί κάποιος να μου προτείνει ένα καλό μετρητή πίεσης για τα λάστιχα;
Και οικονομικό...
-
Δεν νομίζω οτι θα βρεις κάτι αξιόπιστο και ταυτόχρονα οικονομικό..
Αν ρίξεις μια ματιά στις προηγούμενες σελίδες θα δεις αρκετές προτάσεις -
Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά.
Μία ερωτησούλα.... ( μπορεί να έχει απαντηθεί στα προηγούμενα posts αλλά με μία μικρή ρευνα που έκανα δεν βρήκα κάτι....)Εχουμε μία συγκεκριμένη διάσταση 305/30/22
Ενα αυτοκίνητο οικογενειακό, επιδόσεων, 2,5 τόνων, τετρακίνητο.
Και από εδω και πέρα αρχίζουν οι διχογνωμίες.Αλλοι προτείνουν 2,7bar, άλλοι 2,5, άλλοι 2bar....
Λένε ότι παίζει ρόλο αν το αυτοκίνητο κάνει ταξίδια ή κινείται στην πόλη..
Λένε ότι θέλει μικρή πίεση για να μην 'κοπανάει'
Λένε ότι θέλει μεγάλη πίεση για να μην πιέζονται τα 'μάγουλα' ( χαμηλοπρόφιλο)
Λένε ότι θέλει ο καθένας.......Για πείτε και εσείς ρε παιδιά μπας και ξεκαθαρίσει το τοπίο.......
Προκαταβολικά, το ευχαριστώ μου
Πίεση αέρα στα ελαστικά