-
Στο D δεν βγαίνει εντελώς εκτός το VDC.
Τέσπα.
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
οτι χωρις το esp ενας μεσος οδηγος δεν μπορει να στριψει το τιμονι πολυ γρηγορα διοτι η διαμετρος θα ανεβει αναλογικα..Δεν μετραμε την διαμετρο στροφης σε αυτο το τεστ
Δεν εχει καμια σχεση με το ποσο γρηγορα μπορει να ''στρίψει '' το τιμονι ο μεσος οδηγος .
Και ο οδηγος δεν κανει τιποτα...υπαρχει μηχανισμος για αυτην την δουλεια .
μαλλον δεν καταλαβες το ολο τεστ και γενικα την λειτουργεια του ''esp'' -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
οτι χωρις το esp ενας μεσος οδηγος δεν μπορει να στριψει το τιμονι πολυ γρηγορα διοτι η διαμετρος θα ανεβει αναλογικα..
Δεν μετραμε την διαμετρο στροφης σε αυτο το τεστ
Δεν εχει καμια σχεση με το ποσο γρηγορα μπορει να ''στρίψει '' το τιμονι ο μεσος οδηγος .
Και ο οδηγος δεν κανει τιποτα...υπαρχει μηχανισμος για αυτην την δουλεια .
μαλλον δεν καταλαβες το ολο τεστ και γενικα την λειτουργεια του ''esp''βεβαια και εχει διοτι το τεστ εγινε για την euroncap απο τον green μεσω της thatcham με ρομποτικο βοηθημα
αρα ειναι λογικο να αποτυχει διοτι το ρομποτ δεν μπορει να καταλαβει το τιμονι και γενικα ολα το αμαξι την ωρα που θα υποστρεψει/υπερστρεψει
αρα για μενα ειναι μια τεραστειων διαστασεων μουφα που το πηγαινε για θαψιμο -
ξαναλεω ...δεν εχεις καταλαβει το ολο τεστ.
δες το ξανα και σκεψου τι λες
-
-
να διαβασω τι ειναι το esp..μαλιστα
το τεστ ηταν για να δουν το stability control του αμαξιου right?
The new stability control tests, which are carried out by Thatcham, include a double lane-change manoeuvre at 50mph under the control of a steering robot. In accordance with the global standard they are based on, they also include multiple runs, increasing the steering angle and input each time; and, on cars where the stability control can be switched off, runs are carried out with the function on and off.
-
Να διαβάσεις ΠΩΣ γίνεται το τεστ, θεωρώ δεδομένο πως για να μιλάς για το ΕSP ξέρεις τι είναι.
-
ξερω τι ειναι αλλα οταν βγαζουν καθαρα κατι merc κατι audi που δεν βγαινει το esp με την mito και το subaru(που εχουν επιλογη για μερικο disable ) ε ειναι κατι που κανει μπαμ δεν νομιζεις?..
-
Μα αφού δεν βγαίνει αναμενώμενο δεν είναι ότι εφόσον δουλέψουν όλα σωστά θα περάσει το τεστ; Αυτός είναι ο σκοπός του συστήματος, είναι σαν να μου λες ότι είναι πρόβλημα να μην μπλοκάρουν τελικά οι τροχοί σε ένα αμάξι με ΑΒS.
Στο σουμπαρού ασκούν κριτική σε άλλο πράγμα και όχι στην λειτουργία αυτήν καθεαυτήν του ESP.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μα αφού δεν βγαίνει αναμενώμενο δεν είναι ότι εφόσον δουλέψουν όλα σωστά θα περάσει το τεστ; Αυτός είναι ο σκοπός του συστήματος, είναι σαν να μου λες ότι είναι πρόβλημα να μην μπλοκάρουν τελικά οι τροχοί σε ένα αμάξι με ΑΒS.Στο σουμπαρού ασκούν κριτική σε άλλο πράγμα και όχι στην λειτουργία αυτήν καθεαυτήν του ESP.
αρα οπως ειπα μας ειπαν το προφανες το esp της mito ΔΟΥΛΕΥΕΙ οπως πρεπει στο D
για αυτο λεω οτι μερικοι το εβγαλαν λαθος στο νετ και οταν υπαρχει το ονομα green απο πισω μονο θαψιμο μυριζει..
-
Στο 'D' είπαμε δεν πέρασε, λόγω των λιγότερο παρεμβατικών ρυθμίσεων.
Το ερώτημα μου είναι γιατί δεν υπάρχει στην αναλυτική λίστα των αποτελεσμάτων. Τέσπα, τους έστειλα μέιλ.Το 'green' που αναφέρεις τι είναι;
-
ενας οδηγος του αγγλικου car Που κανει εμετο οπου βλεπει οτιδηποτε ιταλικο..
-
Ξεθάβω....
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=12236
Μου προκαλούν μεγάλη εντύπωση τα 4 αστέρια της Jag.
-
Tα τωρινά τεστ με αυτά του 2001 έχουν διαφορά στην ταχύτητα πρόσκρουσης στο offset frontal;
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ξεθάβω....http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=12236
Μου προκαλούν μεγάλη εντύπωση τα 4 αστέρια της Jag.
Συζητήθηκε εδώ Χρήστο.
-
-
-
Θα ήθελα να δω τι συμβαίνει στην Ευρώπη όσον αφορά το ζήτημα αυτό. Δυστυχώς ειδικά για τα μεγάλα οχήματα δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις. Η μεγάλη διαφορά ύψους δημιουργεί αυτής της μορφής τα δράματα.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Θα ήθελα να δω τι συμβαίνει στην Ευρώπη όσον αφορά το ζήτημα αυτό. Δυστυχώς ειδικά για τα μεγάλα οχήματα δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις. Η μεγάλη διαφορά ύψους δημιουργεί αυτής της μορφής τα δράματα.τι δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις? υπάρχουν και εφαρμόζονται στον Καναδά. τραγικό μου φαίνεται να μην υπάρχει σοβαρή πρόβλεψη όταν μιλάμε για 2-4 κομμάτια σίδερο επιπλέον.
-
Ό,τι και να εφαρμόσει η 'Ευρώπη' μάλλον δεν αγγίζει τα καθ' ημάς !
Εδώ δεν μπορούμε καλά-καλά (ακόμη και τώρα, το 2011) να τιμωρήσουμε τους φορτηγατζήδες, που φορτώνουν τα φορτία όπως θέλουν ή άλλους που δεν έχουν σωστά φώτα ή λάστιχα, θα τους αναγκάσουμε (κάποτε) να βάλουν και ενισχυμένες σιδεριές για να μην σκοτωθεί κανένας 'γιωταχής' ...;
Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap